Motor na co dzien do 2,5 tys.
Posty: 31
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Motor na co dzien do 2,5 tys.
Witam. Jestem na tym forum 1 raz, także proszę o wyrozumiałość jeżeli coś źle napisałem;D. Wiec tak ogólnie parę ładnych lat jeździłem na WSK 125. Mam 185cm i ważę 75kg. Do wydania mam 2,5tys zl. Pytanie czy wgl. za taka kasę coś kupie? Na oku mam Yamahe XS 400. Szukam motoru szosowo-turystycznego.
- trawqa18
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 2/4/2013, 11:34
- Lokalizacja: New Bug@j
Szybkie liczenie - Opony 400-600zł, łańcuch rozrządu 200zł, koło 100zł na uszczelkę pod głowicę i uszczelniacze przedniego zawieszenia, napęd na oko 200zł - znaczna część motocykli w wieku ponad 10 lat i prawie każdy w wieku 20-tu lat, będzie wymagał takich inwestycji, a to tylko czubek góry lodowej. Prawie każdy motocykl starszy niż 10 lat ma znacznie więcej niż 30000km dedykowane przez sprzedającego, a to często oznacza konieczność wymiany pierścieni, ingerencji w sprzęgło i łatanie całej masy wycieków.
-
Angler - Bywalec
- Posty: 907
- Dołączył(a): 7/8/2012, 09:58
- Lokalizacja: Rawicz
Proponuje ci yamahe xj 600 od 92r w zwyz. Przyjemny motorek tanie czesci. Naprawde mocne silniki 4Br... maja jedna wade seryjnie bardzo cienkie opony ale to zaden problem cena za te motorki z tego roku to mniejwiecej 2-3tysiace wiec powinienes cos znalezc. Pozdrawiam.
Suzuki GsxR 750. kawasaki zzr 1100.
- klopsxD
- Świeżak
- Posty: 53
- Dołączył(a): 26/3/2013, 15:29
- Lokalizacja: warszawa
Panowie wszystko fajnie wiecie tylko ze ja znalazlem w tamtym roku okazje kupilem za 1500zl yamahe xj 600s diversion 93 r wymienilem w niej tylko opony olej plyn hamulcowy i wyczyscilem gaznik kompresje mam miedzy 18-19 zrobilem juz na niej 15 tys km i nie mam zadnego wycieku. Aha i jeszcze wymienilem filtr oleju. Moto wyszedl mnie 2200zl a wart jest prawie 5 tys. Jak sie chce to mozna wiec czemu na dzien dobry odstraszacie poczatkujacego motocykliste nie podzielam waszego podejscia.
Edytuj posty... ostrzeżenie słowne. Boshi
Edytuj posty... ostrzeżenie słowne. Boshi
Suzuki GsxR 750. kawasaki zzr 1100.
- klopsxD
- Świeżak
- Posty: 53
- Dołączył(a): 26/3/2013, 15:29
- Lokalizacja: warszawa
klopsxD, moze miales farta ze trafiles na taka sztuke, szukalem na allegro i tak do 3tys. jest pare sztuk
Pisz ze swojego konta, jak widzisz, że napisałeś z konta gościa to zaloguj się powtórnie i zedytuj post a nie dubluj. Błąd z logowaniem jest w trakcie naprawy, ale to nie powód do łamania regulaminu. Boshi
Pisz ze swojego konta, jak widzisz, że napisałeś z konta gościa to zaloguj się powtórnie i zedytuj post a nie dubluj. Błąd z logowaniem jest w trakcie naprawy, ale to nie powód do łamania regulaminu. Boshi
- trawqa18
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 2/4/2013, 11:34
- Lokalizacja: New Bug@j
600 to jest idealna pojemnosc na poczatek. Pomysl ze bd jechal w dwie osobyy z pelnym bakiem z kuframi i bedziesz chcial wyprzedzic tira... po drugie i mniejsza pojemnosc tym czestsza awaryjnosc i wieksxe spalanie przy wiekszych predkosciach... to jest motocykl szosowo turystystyczny a nie scigacz i roznicy pomiedzy poj500 a 600 duzej nie ma. Szczeze polecam ci xjota ewentualnie aprille pegaso 650 z silnikiem rotax i osprzetem bmw towniez niezawodne silniki. Trawga popatrz na tablicy.pl i na innych portalach aukcyjnych naprawde mozna znalezc dobre okazje
Suzuki GsxR 750. kawasaki zzr 1100.
- klopsxD
- Świeżak
- Posty: 53
- Dołączył(a): 26/3/2013, 15:29
- Lokalizacja: warszawa
KlopsxD oleju nie wymieniałeś? Aż się wierzyć nie chce, że trafiłęś na taką okazję? Od ręki przy tak starym sprzęcie i w takiej cenie powinno byc do wymiany, opony , olej, filtr, ewentualna regulacja gaźników, napęd i tu by ci spokojnie ponad 3000 zł wyszło. Albo coś bajerujesz, albo trafiłeś na jelenia w co wątpię, albo na prawdę trafiłeś idelny sprzęt nie wymagający praktycznie wkładu finansowego. ale nie o tym temat.
Trawqa18- czytałeś co wyżej pisałem? Dodam jeszcze, że to trzeba ubezpieczyć gdzieś, więc kolejna opłata ci dojdzie..
Trawqa18- czytałeś co wyżej pisałem? Dodam jeszcze, że to trzeba ubezpieczyć gdzieś, więc kolejna opłata ci dojdzie..
Zastrzeżenia na PW.
-
Boshi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2349
- Dołączył(a): 22/7/2010, 16:21
Zedytuj posta
Koszt to średnio 1000-800 zł za kurtkę i spodnię, rękawice za 120 tshulule dorwiesz. Optymalnie za coś co się nie rozsypie po sezonie. Zależy też od tego czy skóra czy tekstyl. Pamiętaj, że asfalt nie rozróżnia czy jedziesz skuterem 50 cm , turystykiem 600 cm czy sportowym litrem. Każdy upadek przy średniej prędkości tak samo odczujesz na każdym z tych motocykli. A leczenie jest długie, drogie i bolesne. Butów bym nie ignorował.
Koszt to średnio 1000-800 zł za kurtkę i spodnię, rękawice za 120 tshulule dorwiesz. Optymalnie za coś co się nie rozsypie po sezonie. Zależy też od tego czy skóra czy tekstyl. Pamiętaj, że asfalt nie rozróżnia czy jedziesz skuterem 50 cm , turystykiem 600 cm czy sportowym litrem. Każdy upadek przy średniej prędkości tak samo odczujesz na każdym z tych motocykli. A leczenie jest długie, drogie i bolesne. Butów bym nie ignorował.
Zastrzeżenia na PW.
-
Boshi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2349
- Dołączył(a): 22/7/2010, 16:21
Kwestia sporna, zależy co kto lubi, ktoś kto jest przekonany do tekstylu i ich uniwersalności oraz wygody, będzie stał za nią murem. Ktoś kto jeździł w skórze i zaliczył szlifa bez szwanku raczej nigdy nei wymieni jej na tekstyl Używaj słowa motocykl bo tutaj Cię za ,,motor" zjedzą
A tak całkiem szczerze za 2,5 k to jakiś antyk w dobrym stanie owszem, ale nową maszynkę raczej średnio widzę, w stanie do jazdy. Podstawowa zasada brzmi: okazji nie ma, są tylko ukryte wady.
A tak całkiem szczerze za 2,5 k to jakiś antyk w dobrym stanie owszem, ale nową maszynkę raczej średnio widzę, w stanie do jazdy. Podstawowa zasada brzmi: okazji nie ma, są tylko ukryte wady.
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
ah ai nie naleze do ludzi ktorzy bajeruja nie widze w tym sensu.Anonymous napisał(a):nie wliczalem w cene wymiany plynow wraz z wzrastajacym przebiegiem. Trafilem na jelenia ktory myslal ze silnik.padl a tylkp i wylacNie gazniki byly zawalone. Motorek mam igielke. Mam wielkie szczescie i wiem o tym. Aha no i przeczytaj boshi moj drogi co wyzej napisalem ze olej wymieniony filtr oleju i opony. Wez pod uwage rowniez to ze wszystko robie sam caly moto wyszedl mnie 2250zl... polak potrafi....
Suzuki GsxR 750. kawasaki zzr 1100.
- klopsxD
- Świeżak
- Posty: 53
- Dołączył(a): 26/3/2013, 15:29
- Lokalizacja: warszawa
Nie umiem zmodyfikowac postu ktory napisalem jako gosc i nie wiem czemu jako gosc mam dwa ostrzezenia. KlopsxD
Za to teraz mogłeś edytować już lub nie dublować , masz opcje edytuj w prawym górnym rogu posta. Warn ,boshi
Za to teraz mogłeś edytować już lub nie dublować , masz opcje edytuj w prawym górnym rogu posta. Warn ,boshi
Suzuki GsxR 750. kawasaki zzr 1100.
- klopsxD
- Świeżak
- Posty: 53
- Dołączył(a): 26/3/2013, 15:29
- Lokalizacja: warszawa
Nie widze problemu w znalezieniu przyzwoitego motocykla za 2,5 tys. I nie mowie tu o MZ itp., te można kupić DUŻO taniej...
Popieram wybor XJ600 a od siebie dorzuce np. GS500... Co do XS400 czy CB400 to czemu nie? Generalnie jak moto ci sie spodoba i mechnicznie jest w dobrym stanie to czemu nie? A to ze to antyk itp.? Zadbany pojezdzi dłuzej niz funkiel nowka skatowana przez gowniarza co to dopiero prawko do kieszeni schowal i szlifuje technike w poblizu gimnazjum...
Swoją drogą nie rozumiem was ludzie... raz piszecie o legendarnej trwałości mltocykli takich jak np. XJ czy GS a pózniej ze jak wiecej niz 30k km nakulane to zaraz pierścienie wymieniać i takie tam...
Popieram wybor XJ600 a od siebie dorzuce np. GS500... Co do XS400 czy CB400 to czemu nie? Generalnie jak moto ci sie spodoba i mechnicznie jest w dobrym stanie to czemu nie? A to ze to antyk itp.? Zadbany pojezdzi dłuzej niz funkiel nowka skatowana przez gowniarza co to dopiero prawko do kieszeni schowal i szlifuje technike w poblizu gimnazjum...
Swoją drogą nie rozumiem was ludzie... raz piszecie o legendarnej trwałości mltocykli takich jak np. XJ czy GS a pózniej ze jak wiecej niz 30k km nakulane to zaraz pierścienie wymieniać i takie tam...
XF650
-
matheush - Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 26/7/2008, 17:00
- Lokalizacja: Pomorskie
KlopsxD nie przeczytałem dokładnie, co nie zmienia faktu, że jelenia trafiłeś.
Jak dla mnie 2,5k to zdecydowanie za mało, opłaty ubezpieczenia, podstawowe wymiany, ubranie... Proponował bym jednak dozbierać z 3-4 tys i wtedy myśleć, wiedząc, że na wszystko ci starczy.
Jak dla mnie 2,5k to zdecydowanie za mało, opłaty ubezpieczenia, podstawowe wymiany, ubranie... Proponował bym jednak dozbierać z 3-4 tys i wtedy myśleć, wiedząc, że na wszystko ci starczy.
Zastrzeżenia na PW.
-
Boshi - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2349
- Dołączył(a): 22/7/2010, 16:21
Ależ oczywiście że GS i XJ to motocykle niemal niezniszczalne Niemal bo Polak w pustym pokoju jak ma dwie metalowe kulki to jedną zgubi a drugą zepsuje Więc są też sztuki zajeżdżone, albo po dzwonach itp. i taką kupi za te 2,5 tys. tylko teraz mi powiedz za co on w niej wymieni olej, za co kupi sobie kask, i za co ją zarejestruje, za co naleje paliwa ? nie mówiąc o butach, kurtce, rękawicach. Niesety nie oszukujmy się, motocykle to nie jest tania pasja i na większości rzeczy jak zaoszczędzisz to tak naprawdę nie zaoszczędzisz.
Specjalnie sprawdziłem allegro, są 3 GS'ki poniżej 2500 zł pierwsza za tysiaka nie ma wogóle przedniego widelca, i raczej nie został on zdemontowany w tradycyjny sposób, druga maszyna co prawda ma widelec, tyle że został on dopasowany do czegoś w co ta GS'ka pierdzielneła. Oraz trzecia maszyna mój faworyt, wytwór szalonego naukowca wiejskiego tuningera z lat 90 który przez przemalowywanie maszyny osiągnoł w niej 50 KM, co czyni z niego tuningera roku, w Pierdzieszynie.
Nawet bym nie jechał oglądać takich wynalazków.
Specjalnie sprawdziłem allegro, są 3 GS'ki poniżej 2500 zł pierwsza za tysiaka nie ma wogóle przedniego widelca, i raczej nie został on zdemontowany w tradycyjny sposób, druga maszyna co prawda ma widelec, tyle że został on dopasowany do czegoś w co ta GS'ka pierdzielneła. Oraz trzecia maszyna mój faworyt, wytwór szalonego naukowca wiejskiego tuningera z lat 90 który przez przemalowywanie maszyny osiągnoł w niej 50 KM, co czyni z niego tuningera roku, w Pierdzieszynie.
Nawet bym nie jechał oglądać takich wynalazków.
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
Posty: 31
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości