Kask SCHUBERTH SR1 - nie polecam
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Kask SCHUBERTH SR1 - nie polecam
Witam.
Informacja dla wszystkich którzy są zainteresowani zakupem kasków SCHUBERTH.
Nie polecam zakupu z uwagi na bardzo duże kłopoty z gwarancją i reklamację trwającą 1,5 miesiąca (do tej pory jeszcze nie usunięto problemu).
Kask oddany do reklamacji pod koniec stycznia 2013 r z uwagi na niedomykającą się szybkę (nie dochodzi do uszczelki) przez co wieje w oczy i powoduje łzawienie. Dodatkowo delikatnie pękła uszczelka. Został wysłany do Niemiec do producenta który odesłał go po ponad miesiącu z naprawą typowo chałupniczą poprzez naklejenie plastiku na uszczelkę (brudząc przy tym białym klejem uszczelkę), nie rozwiązując problemu szczelności a jeszcze bardziej je pogarszając doklejonym plastikiem.
Kask nie przyjęty przeze mnie z reklamacji, wrócił do przedstawicielstwa w Polsce który zbywając mnie co 2 dni telefonami obiecywał szybkie załatwienie sprawy. Po tygodniu dowiaduje się że kask zostanie ponownie wysłany do producenta (tydzień przeleżał w Polsce - Panowie zastanawiali się co z nim zrobić).
Kontakt z firmą SCHUBERTH Polska to tragedia. Za 10 dni minie równo 2 miesiące jak nie mam kasku, uszczelka zamiast zostać wymieniona z powodu pęknięcia od zamykania kasku, zostaje brzydko zaklejona plastikiem, kask dostaje brudny i zaplamiony białym klejem.
Informacja dla wszystkich którzy są zainteresowani zakupem kasków SCHUBERTH.
Nie polecam zakupu z uwagi na bardzo duże kłopoty z gwarancją i reklamację trwającą 1,5 miesiąca (do tej pory jeszcze nie usunięto problemu).
Kask oddany do reklamacji pod koniec stycznia 2013 r z uwagi na niedomykającą się szybkę (nie dochodzi do uszczelki) przez co wieje w oczy i powoduje łzawienie. Dodatkowo delikatnie pękła uszczelka. Został wysłany do Niemiec do producenta który odesłał go po ponad miesiącu z naprawą typowo chałupniczą poprzez naklejenie plastiku na uszczelkę (brudząc przy tym białym klejem uszczelkę), nie rozwiązując problemu szczelności a jeszcze bardziej je pogarszając doklejonym plastikiem.
Kask nie przyjęty przeze mnie z reklamacji, wrócił do przedstawicielstwa w Polsce który zbywając mnie co 2 dni telefonami obiecywał szybkie załatwienie sprawy. Po tygodniu dowiaduje się że kask zostanie ponownie wysłany do producenta (tydzień przeleżał w Polsce - Panowie zastanawiali się co z nim zrobić).
Kontakt z firmą SCHUBERTH Polska to tragedia. Za 10 dni minie równo 2 miesiące jak nie mam kasku, uszczelka zamiast zostać wymieniona z powodu pęknięcia od zamykania kasku, zostaje brzydko zaklejona plastikiem, kask dostaje brudny i zaplamiony białym klejem.
Ostatnio edytowano 29/3/2013, 23:18 przez amws, łącznie edytowano 1 raz
- amws
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 12/10/2011, 13:26
sprawa zalatwiana czysto po polsku...jesli faktycznie naprawa wyglada tak jak pisales, to watpliwe jest wyslanie kasku do producenta (no bo nie oszukujmy sie, ktora firma odwali taka fuszerke by zaoszczedzic moze 5euro?). Moze skontaktuj sie w tej sprawie z przedstawicielem niemieckim, nawet jak tobie nie pomoga, to moze polaczki dostana zjebe i cos sie zmieni?
Ja od siebie dodam ze pare lat temu jak mialem problem z antifogiem w modelu R1, to wymiany szyby nie stanowily zadnego problemu, a samego kasku nie musialem oddawac nikomu, przedstawiciel po zgloszeniu przeze mnie problemu zalatwial nowa szybe i doslownie dwa dni pozniej byla do odbioru, wystarczylo podjechac i przepiac... ale moze standardy sie zmienily, albo wszystko zalezy od tego na kogo trafisz.
Ja od siebie dodam ze pare lat temu jak mialem problem z antifogiem w modelu R1, to wymiany szyby nie stanowily zadnego problemu, a samego kasku nie musialem oddawac nikomu, przedstawiciel po zgloszeniu przeze mnie problemu zalatwial nowa szybe i doslownie dwa dni pozniej byla do odbioru, wystarczylo podjechac i przepiac... ale moze standardy sie zmienily, albo wszystko zalezy od tego na kogo trafisz.
- ZooL
- Świeżak
- Posty: 279
- Dołączył(a): 10/1/2009, 22:32
Witam. Informuję iż w dniu dzisiejszym odebrałem NOWY kask od firmy Schuberth. Firma potraktowała sprawę poważnie po pierwszej nieudanej naprawie i w ramach rekompensaty przesłała nowy produkt z przeprosinami. Kask posiada 2 letnią gwarancję od dnia dzisiejszego
Firma stanęła na wysokości zadania i w 100% i zaspokoiła moje żądania - P O L E C A M
Specjalne podziękowania dla Pana Marcina z firmy SCHUBERTH Polska

Firma stanęła na wysokości zadania i w 100% i zaspokoiła moje żądania - P O L E C A M
Specjalne podziękowania dla Pana Marcina z firmy SCHUBERTH Polska
- amws
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 12/10/2011, 13:26
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Akcesoria motocyklowe
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 11 gości