Zobacz wątek - Rieju RS2 odcinka przy 8000 obrotów
NAS Analytics TAG

Rieju RS2 odcinka przy 8000 obrotów

i inne małe pojemności
_________

Rieju RS2 odcinka przy 8000 obrotów

Postprzez iTzChudy » 13/3/2013, 17:32

Witam
Zakupiłem dziś swoje pierwsze moto (rieju rs2 50)
I mam pytanie.
Mój kumpel na tzr wkręca 12k obrotów a mi wbija tylko na 8k.
Powiedział że to kwestia modułu .
Czy to prawda i ile kosztuje odblokowanie takiego modułu :)

https://www.youtube.com/watch?v=u-vTa9h ... re=mh_lolz
iTzChudy
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 4/2/2013, 16:47


Postprzez zdano133 » 13/3/2013, 19:01

Na filmiku rozumiem, że to nie Twoja?
Kawasaki ZX600 '04
zdano133
Świeżak
 
Posty: 162
Dołączył(a): 22/7/2012, 20:14
Lokalizacja: Sochaczew, Teresin


Postprzez Losero » 13/3/2013, 23:40

chyba jego, dzisiejsza data i podobne nicki, pytanie czy na filmie kręciłeś go na rozgrzanym czy zimnym silniku? mój w zimie zachowuje się podobnie, wydaje mi się że to tylko i wyłącznie wina gaźnika, twoje moto ma zbyt mało przejechane by jakiekolwiek problemy powstawały. Jak odpalam go w ciepłym garazu to jest ok, jak wystawie go na śnieg i przyjde po 30 minutach to już ma problem, nie dość że ciężko mu odpalić to jeszcze nei wkręca się ładnie,

a co do tego modułu - twoj kolega chyba nie wie ale rieju nie miały blokowanego modułu

//tak z ciekawości, możesz się pochwalić który rok i ile dałeś? :wink:
Avatar użytkownika
Losero
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 25/3/2012, 20:49

Postprzez zdano133 » 14/3/2013, 00:11

Przecież to moto kręci do końca, na czerwone pole. To 50, one chyba nie kręcą się jak litry, nie? Ale jeśli uważasz, że przymula i to Twój problem, który przedstawiłeś inaczej to szukaj problemów tam gdzie kolega wyżej napisał, w gaźniku. Ew może coś z dopływem paliwa, to mniej prawdopodobne.
Kawasaki ZX600 '04
zdano133
Świeżak
 
Posty: 162
Dołączył(a): 22/7/2012, 20:14
Lokalizacja: Sochaczew, Teresin

Postprzez iTzChudy » 14/3/2013, 18:39

2009 rok ,5200 zł (2 lata stał w komisie)
Chodziło mi o to że do 8k jest ok a potem ;/.Ale dziś zobaczyłem że już dużo lepiej chodzi.Przy okazji znalazłem 3 wady (bd musiał do komisu jechac bo mam gwarancje):
-jak zmieniam bieg to haczy o nóżke
-gwint mocujący plastik (wewnątrz) jest urwany i strasznie brzęczy ta plastikowa częśc)
-Wydech z boku jest pęknięty i wydostają się spaliny
iTzChudy
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 4/2/2013, 16:47

Postprzez Losero » 14/3/2013, 19:00

mysle ze troche przepłaciłeś, zwłaszcza za stojący i (zapewne) nie przepalany motorower,
- jak wrzucam 1 to też haczy o podpórkę,
- 'gwint mocujący' masz na myśli mocowanie w ramie? jeśli to masz urwane to musiał zaliczyć konkretny ślizg lub stłuczkę (chyba ze masz na mysli cos innego)
- j/w, wydech sam nie pęka

cos mi się wydaje że nie bez powodu on stał tam 2 lata, lepiej żebym się mylił - mimo wszystko gratki, lwg
Avatar użytkownika
Losero
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 25/3/2012, 20:49

Postprzez Cinka » 14/3/2013, 19:47

https://www.youtube.com/watch?v=ZNMx1cLX0n8 jak nie miały blokowanego jak miały. Jak ci haczy to tam masz regulacje.
Cinka
Świeżak
 
Posty: 129
Dołączył(a): 19/6/2011, 20:56
Lokalizacja: Jastrzębie

Postprzez iTzChudy » 14/3/2013, 21:14

Losero napisał(a):mysle ze troche przepłaciłeś, zwłaszcza za stojący i (zapewne) nie przepalany motorower,
- jak wrzucam 1 to też haczy o podpórkę,
- 'gwint mocujący' masz na myśli mocowanie w ramie? jeśli to masz urwane to musiał zaliczyć konkretny ślizg lub stłuczkę (chyba ze masz na mysli cos innego)
- j/w, wydech sam nie pęka

cos mi się wydaje że nie bez powodu on stał tam 2 lata, lepiej żebym się mylił - mimo wszystko gratki, lwg

Losero co do plastiku to jest to wewnętrzny (jak masz liczniki to po prawej stronie takie czarne cuś)
A co do wydechu to dokladnie tłumik jest od góry tak pęknięty (bardziej wygląda jakby pordzewiały był)
A co do samego zakupu to kupiłem w MotoArs.pl (prowadzi go znajomy ojca :)
iTzChudy
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 4/2/2013, 16:47

Postprzez Losero » 15/3/2013, 09:26

Cinka napisał(a):https://www.youtube.com/watch?v=ZNMx1cLX0n8 jak nie miały blokowanego jak miały. Jak ci haczy to tam masz regulacje.


nie wiem co to wniosło do tematu, jeśli masz na myśli moduł - nie był blokowany
Avatar użytkownika
Losero
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 25/3/2012, 20:49

Postprzez Cinka » 16/3/2013, 09:38

Nie znasz sie to nie komentuj, moduł był blokowany
Kup nowy wydech to od razu zakręci do 12 k, u mnie na filmiku masz seryjny wydech bez blokad już a i tak wolno krecił teraz ma leo v6 i myk już 12 k
Cinka
Świeżak
 
Posty: 129
Dołączył(a): 19/6/2011, 20:56
Lokalizacja: Jastrzębie

Postprzez Losero » 16/3/2013, 11:44

Cinka napisał(a):Nie znasz sie to nie komentuj, moduł był blokowany


Moduł DUCATI nie był blokowany, gościu zanim zaczniesz pisać to upewnij się czy masz rację, jeśli on ma rok 2009 to na 100% ma moduł DUCATI! Jeśli nie ogarniasz to nie zaśmiecaj tematu.
Avatar użytkownika
Losero
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 25/3/2012, 20:49



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości




na górê