potrzebuję porady odnośnie 250-500tki
Posty: 20
• Strona 1 z 1
potrzebuję porady odnośnie 250-500tki
Cześć,
Potrzebuję Waszej porady odnośnie motocykla. Chcę kupić motocykl który byłby wykorzystywany na co dzień (dojazd do pracy) ale również taki który nadałby się na dalsze przejazdy. Chodzi o taki który mało pali ale pomimo tego ma dobre osiągi. Przez czas jakiś szukałem fazera jednak wiem, że ten na dojazdy do pracy będzie dość kosztowny. Jeździłem już sporo, jednak nigdy na swoich 2 kółkach z 600tą sobie radzę, choć potrzebuje jeszcze sporo km alby nazwać się dobrym motocyklistą. Myślałem o 250ce albo 500ce, nie potrzebuję igły, może dlatego, że nie lubię zawrotnych prędkości (150km to i tak dla mnie dużo, mam duży respekt do jednośladów). Do jazdy na co dzień potrzebny mi taki co w parę szybko pokona odległość 40km w jedną stronę, aby nie brakowało mu dynamiki. Na długie przeloty szukam takiego który będzie wygodny dla mnie i dla pasażera (wygoda pasażera jest dla mnie bardzo ważna), by tej dynamiki też nie tracił za bardzo. Jeszcze nie wspomniałem o tym ale głownie moje poszukiwania są skierowane w szorowo-turystyka.
Zainteresował mnie Romet Division 249. Zdaję sobie sprawę, że ma trochę nie dociągnięć (nie potrzebuje opinii). Oprócz tego, dużą uwagę (niestety albo stety) zwracam uwagę na aspekt wizualny. Motocykl musi mi się podobać. Dlatego też fazer (te młodsze roczniki, ewentualnie 2002) tak mnie zauroczył, Division też ma swój urok. Jeśli chodzi o cenę, jak zawsze chodzi o to by był najtaniej jak to możliwe:P ale zdaję sobie sprawę, że nie zawsze tak da radę. Jeśli chodzi o 250 i 500 chciałbym się zamknąć w 8000zł.
Co mi poradzicie?
Jeśli coś nie zrozumiałego napisałem, albo potrzebujecie więcej pytań piszcie
Będę wdzięczny za poradę, bardziej doświadczonych
Pozdrawiam,
Cron
Potrzebuję Waszej porady odnośnie motocykla. Chcę kupić motocykl który byłby wykorzystywany na co dzień (dojazd do pracy) ale również taki który nadałby się na dalsze przejazdy. Chodzi o taki który mało pali ale pomimo tego ma dobre osiągi. Przez czas jakiś szukałem fazera jednak wiem, że ten na dojazdy do pracy będzie dość kosztowny. Jeździłem już sporo, jednak nigdy na swoich 2 kółkach z 600tą sobie radzę, choć potrzebuje jeszcze sporo km alby nazwać się dobrym motocyklistą. Myślałem o 250ce albo 500ce, nie potrzebuję igły, może dlatego, że nie lubię zawrotnych prędkości (150km to i tak dla mnie dużo, mam duży respekt do jednośladów). Do jazdy na co dzień potrzebny mi taki co w parę szybko pokona odległość 40km w jedną stronę, aby nie brakowało mu dynamiki. Na długie przeloty szukam takiego który będzie wygodny dla mnie i dla pasażera (wygoda pasażera jest dla mnie bardzo ważna), by tej dynamiki też nie tracił za bardzo. Jeszcze nie wspomniałem o tym ale głownie moje poszukiwania są skierowane w szorowo-turystyka.
Zainteresował mnie Romet Division 249. Zdaję sobie sprawę, że ma trochę nie dociągnięć (nie potrzebuje opinii). Oprócz tego, dużą uwagę (niestety albo stety) zwracam uwagę na aspekt wizualny. Motocykl musi mi się podobać. Dlatego też fazer (te młodsze roczniki, ewentualnie 2002) tak mnie zauroczył, Division też ma swój urok. Jeśli chodzi o cenę, jak zawsze chodzi o to by był najtaniej jak to możliwe:P ale zdaję sobie sprawę, że nie zawsze tak da radę. Jeśli chodzi o 250 i 500 chciałbym się zamknąć w 8000zł.
Co mi poradzicie?
Jeśli coś nie zrozumiałego napisałem, albo potrzebujecie więcej pytań piszcie
Będę wdzięczny za poradę, bardziej doświadczonych
Pozdrawiam,
Cron
- Cron
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 21/3/2011, 20:36
- Lokalizacja: Gliwice
albo w CB500 z owiewką, która w trasie umili Ci życie
CB600 Hornet `05 | http://bikepics.com/members/suchy558/
-
suchy558 - Bywalec
- Posty: 676
- Dołączył(a): 1/2/2011, 19:03
- Lokalizacja: Sandomierz
Nie rozumiem tylko czemu autor waha się pomiędzy dwoma skrajnymi typami motocykli. Rometa, a Fazera dzieli ogromna przepaść zarówno pod względem parametrów technicznych jak i konstrukcji. Pomiędzy tym Rometem, a Fazerem możnaby wpasować jeszcze XJ600 Diversion.
-
Hyde - Bywalec
- Posty: 703
- Dołączył(a): 23/4/2011, 23:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Autor nie waha się pomiędzy skrajnymi przypadkami:)
Romet wydaje mi się dobry na krótkie przejazdy do pracy, bo charakteryzuje się małym spalaniem, zwinnością w mieście.
Fazer z kolei to moim zdaniem (miałem szanse na nim pośmigać) świetny na długie wypady:) jednak na miasto i dojazdy do roboty ciągnie po portfelu który jak narazie jest uszczuplony::P
Oczywiście XJ600 Diversion, CB500, GS 500 znam, ale niestety z forów, nie miałem szansy przekonać się jak pracują. Wiem, że division Rometa i Fazer to skrajne przypadki dlatego pytam o zdanie Was:)
Chcę wybrać tak by zachować jakiś kompromis między oszczędnym, a motocyklem na dwie osoby na trasy.
Nie krytykujcie mnie tylko, ale nie mam doświadczenia dużego:)
Więc rozumiem, że szukać 500cc? 250 będzie za słąba?
Romet wydaje mi się dobry na krótkie przejazdy do pracy, bo charakteryzuje się małym spalaniem, zwinnością w mieście.
Fazer z kolei to moim zdaniem (miałem szanse na nim pośmigać) świetny na długie wypady:) jednak na miasto i dojazdy do roboty ciągnie po portfelu który jak narazie jest uszczuplony::P
Oczywiście XJ600 Diversion, CB500, GS 500 znam, ale niestety z forów, nie miałem szansy przekonać się jak pracują. Wiem, że division Rometa i Fazer to skrajne przypadki dlatego pytam o zdanie Was:)
Chcę wybrać tak by zachować jakiś kompromis między oszczędnym, a motocyklem na dwie osoby na trasy.
Nie krytykujcie mnie tylko, ale nie mam doświadczenia dużego:)
Więc rozumiem, że szukać 500cc? 250 będzie za słąba?
- Cron
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 21/3/2011, 20:36
- Lokalizacja: Gliwice
Jak na 2 osoby w trasę to tez mi się wydaje 500ccm...a ze spalaniem przy nich nie jest tak zle
http://www.bikepics.com/members/tugok (otwórz link)
954rr & RSV1000R
954rr & RSV1000R
-
kogut. - Bywalec
- Posty: 561
- Dołączył(a): 11/11/2006, 14:27
- Lokalizacja: WLKP
Moj drogi, Romet i Fazer to sa skrajne przypadki.
Romet ~ 20 KM
Fazer ~ 100KM
Pomine juz fakt porywnywania Fazera do Rometa
Polecalbym Ci pomyslec na powaznie nad XJ600, swietny motocykl. Ma troszke wiecej koni niz 500tka, ale znacznie mniej niz Fazer.
Romet ~ 20 KM
Fazer ~ 100KM
Pomine juz fakt porywnywania Fazera do Rometa

Polecalbym Ci pomyslec na powaznie nad XJ600, swietny motocykl. Ma troszke wiecej koni niz 500tka, ale znacznie mniej niz Fazer.
-
Hyde - Bywalec
- Posty: 703
- Dołączył(a): 23/4/2011, 23:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Zgodzę się z Hyde, GS 500 jest przyjemna, ale je sli masz zamiar jeździć w trasy, i dwie osoby to odradzam, ma śliską kanapę na której sam bez problemu siadasz i w miarę wygodnie jedziesz, ale pasażer lata po kanapie jak skrzynka ziemniaków w pustym dostawczaku
XJ 600 będzie w sam raz troszkę więcej pod pupą przy dwóch osobach nie zaszkodzi.

XJ 600 będzie w sam raz troszkę więcej pod pupą przy dwóch osobach nie zaszkodzi.
Motocykle sportowe są do jazdy sportowej, a nie do nauki.
-
SkoQ - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2406
- Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
- Lokalizacja: Tarnów (KTA)
Jeśli patrzysz na takich producentów jak Romet - osobiście znam skutery tej marki(mechanika sobie radzi ale plastiki to koszmar) to może popatrz też na Junaki
- matius__13
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 25/2/2013, 01:39
Romet, jak i inne podobne marki tego typu nie powalaja moca to przecież każdy wie, jeśli cos można powiedzieć to jego awaryjność wzgledem innych chińczyków
- matius__13
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 25/2/2013, 01:39
W zakładanym budżecie kupisz bardzo młoty rocznik kawasaki KLE 500. Silnik dynamiczny, pali mało (moja żona zeszły sezon zamknęła średnią 3.94l/100km), pozycja wyprostowana, więc i wygodna. Na allegro jest facet, który przerabia kanapy i do KLE ma fajny wzór - poszerzył i dodał garb, wiec plecak się nie zsuwa. Niektóry też, męczą KLE w terenie (lekkim). Silnik pochodzi w prostej linii z GPZ, serwis co 12tys.km, chłodzony cieczą. Bardziej poręczy w mieście, chyba może być już tylko skuter (KLE to funbike, nie żadne enduro, wymyślono go właśnie pod piasto i małe wyskoki). Pozostaje jeszcze kwestia, czy się podoba i czy odpowiada ten typ motocykla.
- Artur_
- Świeżak
- Posty: 358
- Dołączył(a): 30/5/2008, 06:23
- Lokalizacja: Zabrze
popieram kolege wyżej, kupiłem niedawno gsf 400 i nie moge powiedzieć złego słowa,choć dopiero zrobiłem 200km daje sporo satysfakcji, gabarytowo jes idealny (172cm 75kg).Ostatnio na alegro widziałem niezłą sztukę za 4500.Pozdrawiam
GSF400
-
o5lgratis - Świeżak
- Posty: 88
- Dołączył(a): 29/8/2012, 22:25
- Lokalizacja: Bytom
Też miałem ten sam dylemat w końcu wybrałem Yamahę 250 YBR (dokładnie ten co na L-kach). Do 110 rozpędza się całkiem przyzwoicie, ale ciężarówkę jadącą 90 km/h może być ciężko wyprzedzić. Ja chciałem motocykl na miasto głównie i wtedy moim zdaniem jest super, mało pali szybsze od aut i zwinne. Na trasę chyba musi być coś mocniejszego rozważ kawasaki ninje 300, tylko są drogie.
- milysms
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 6/3/2013, 00:14
Zgodzę się,z przednikami że dla dwóch osób większa poj. ,ale na podjazdy(ekonomiczne) to tylko 250 chinol.Silniki b.mało palą i się nie psują.Sam takiego katowałem w crossie na całych obrotach,bo mała moc ale żadnych awarii silnika.
- durexus127
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 29/1/2012, 09:00
- Lokalizacja: albigowa
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości