Jakie enduro kupić?
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Jakie enduro kupić?
Witam, jestem tutaj nowy i nie za bardzo nie moge znaleźć tematu który mnie interesuje. Więc chciałbym żebyście mi doradzili otóż mam do wydania 4500, 4700zł i interesuje mnie zakup enduro takie żeby nie było drogie w utrzymaniu i żeby serwis nie przekraczał 1000zł rocznie. zależy mi żeby było jak najnowsze a pojemność jaka mnie interesuje to od 125 do 500cm3. POZDrawiam i dziękuje za odpowiedź.
- mateusz1997sk
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 3/3/2013, 15:15
no to tak najlepiej w tej cenie to dt 125 i moze klx 250 300 albo dr 350 te sprzety sa tanie w eksploatacji ale jak przychodzi remont to juz kilka tys musisz włożyć ale jak juz raz włożysz to bedziesz maił spokój na dłuższy czas oczywiscie nie biorac pod uwage jaks tam małych wydatków które zawsze sa np ułamana klamka itp 

--->Klx 250 ---> CRF450R
- papek23
- Świeżak
- Posty: 474
- Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
- Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz
- mateusz1997sk
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 3/3/2013, 15:15
Jakie enduro kupić?
Bo niestety na allegro jest ich strasznie malo jakie sa wedlug was wrazenia z tego motocykla i ile kosztuje remont motoru, pelny remont cylinder i cala reszt
Ostatnio edytowano 3/3/2013, 20:24 przez mateusz1997sk, łącznie edytowano 1 raz
- mateusz1997sk
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 3/3/2013, 15:15
Edytuj posty, nie pisz jednego pod drugim, bo sa za to ostrzezenia na forum. Ponadto, miej swiadomosc tego, ze uzytkownicy forum, ktorych prosisz o pomoc, nie spia na forum i nie sa tutaj 24/7. Jako, ze jestes nowym uzytkownikiem, zapoznaj sie z regulaminem forum.
-
Hyde - Bywalec
- Posty: 703
- Dołączył(a): 23/4/2011, 23:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- mateusz1997sk
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 3/3/2013, 15:15
A więc wracając do tematu możecie mi coś więcej powiedzieć o klx 250 bo zrobił na mnie miłe wrażenie 

- mateusz1997sk
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 3/3/2013, 15:15
hmm to pytaj co chcesz wiedziec
to postaram sie odpowiedzieć bo mam go od ok 2 lat wiec cos wiem o nim waga ok 120kg spokojnie mysle zebys go ogarnął ma ok 28km mi jeszcze mocy nie brakło to wiadome mogło by byc więcej ale na początek czy doszkolenia jazdy super moto remont w tych sprzętach jest raczej żadko a jak juz sie trafi do remontu to wiadoma sprawa kilka tys musisz wyłożyć ale za to potem masz spokój na lata zawory pasuje regulować jak zaczniesz je słyszeć myślę ze ok 1.5-2 lat trzeba regulować zawieszenie dobre ładnie pracuje hmmm spalanie bardzo małe średnio ok 4.5-5l na 100km zalezy jak sie nim smiga ale u mnie nie spali wiecej niż ok 5.5l ale to jak dostaje lekko po tylku
wiec co do spalania to jeździsz prawie za free
zalewasz za 30zł i śmigasz cały dzień
jak fajny wydech to głosik moim zdaniem boski basowy
na kółko wyjdzie na 2 na 3 jak juz ktos naprawdę umie ale to tez zalezy od przełożenia jakie jest na zębatkach jaknarazie to moto nie jets tak bardzo popularne ale ale dostep do czesci jest dobry nie wiem co o nim dalej pisac
jak masz jakies pytanie to pytaj 







--->Klx 250 ---> CRF450R
- papek23
- Świeżak
- Posty: 474
- Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
- Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz
no właśnie na allegro są dokładnie dwie sztuki http://allegro.pl/kawasaki-klx-250-i3062492197.html http://otomoto.pl/kawasaki-klx-250-r-M3531513.html możecie mi powiedzineć dlaczego taka rozbieżność cenowa? wiem że wersja r to chyba ta najlżejsza, mógł byś powiedzieć na co zwrócić uwage przy zakupie tego modelu. Też się dziwie dlaczego są tak mało popularne w polsce, brat miał większą wersje 650 i to chyba to samo tylko że tam był większy silnik i był bardzo zadowolony z niego. Mógł byś powiedzieć ile dałeś za niego i z którego jest roku
Jeszcze zbieram pieniądze i planuje coś kupić dopiero na jesień i miejmy nadzieje że znajdę zadbany model

- mateusz1997sk
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 3/3/2013, 15:15
Bo ta wersja r jest mocniejsza lepszy zawias i lżejszy, ten zwykły jest bardziej lajtowy. Tak samo jak husqvarna wr a wre, wre kupisz lekko za 3k a wr co najmniej 4k
Motorynka->Simson s51->Szukam...
-
Marcin1324 - Świeżak
- Posty: 388
- Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
- Lokalizacja: Wisła
ja jestem w 100 % zadowolony z niego bo przez ten okres robiłem w nim jak narazie tylko cały rozrząd
a reszta wszystko ok ja dałęm za niego 5500 a jest z roku 1996 a przy kupnie to tak..
poruszaj na boki przednim i tylnim kołem dowiesz sie w jakim stanie są łożyska
chwyc za tył motoru i podnies tył na ok 1-3cm popodnos tak i jak wyczujesz luz to łożyska na wachaczu do wymiany ;/
sprawdz czy przednie zawieszenie sie nie poci i kiedy był robiony serwis
jak będziesz jechał obczaj czy kółka są proste i w jakim stanie sa opony i naped i czy wszystkie szprychy sa
zerknij tez na klocki hamulcowe i tarcze
mozesz tez popatrzeć na plastiki czy nie sa popękane itp
zerknac na ilosc płynu hamulcowego i chłodniczego jakim olejem był zalewany i kiedy ale radził bym jak bys kupi.ł moto to od razu kupic jakis lepszy olej i wymienić bo nie wiadomo czy sprzedający mówi prawde
czy chłodnice nie sa wgięte po bokach i nie ciekną
zapytac kiedy był robiony przeglad silnika i kiedy był czyszczony/wymieniany filtr powietrza
no bo co do silnika to raczej nikt Ci nie powie w jakim jest stanie musiał bys jechać sam lub z kims obeznanym i go sprzawdzic jaki pali na zimnym (mój pali od 1 kopa
) czy przypadkiem z wydechy nie idzie szary albo biały dym jak biały to bierze olej i uszczelka pod głowicą do wymiany a jak kopci na szaro to raczej czas na remont ;/ chyba to wszystko ale jak cos to uzupełnijcie mnie lub poprawcie bo mogłem o czymś zapomnieć 

poruszaj na boki przednim i tylnim kołem dowiesz sie w jakim stanie są łożyska
chwyc za tył motoru i podnies tył na ok 1-3cm popodnos tak i jak wyczujesz luz to łożyska na wachaczu do wymiany ;/
sprawdz czy przednie zawieszenie sie nie poci i kiedy był robiony serwis
jak będziesz jechał obczaj czy kółka są proste i w jakim stanie sa opony i naped i czy wszystkie szprychy sa

zerknij tez na klocki hamulcowe i tarcze
mozesz tez popatrzeć na plastiki czy nie sa popękane itp
zerknac na ilosc płynu hamulcowego i chłodniczego jakim olejem był zalewany i kiedy ale radził bym jak bys kupi.ł moto to od razu kupic jakis lepszy olej i wymienić bo nie wiadomo czy sprzedający mówi prawde

czy chłodnice nie sa wgięte po bokach i nie ciekną
zapytac kiedy był robiony przeglad silnika i kiedy był czyszczony/wymieniany filtr powietrza
no bo co do silnika to raczej nikt Ci nie powie w jakim jest stanie musiał bys jechać sam lub z kims obeznanym i go sprzawdzic jaki pali na zimnym (mój pali od 1 kopa


--->Klx 250 ---> CRF450R
- papek23
- Świeżak
- Posty: 474
- Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
- Lokalizacja: Skrudzina / Nowy SÄ…cz
po 1 to napisz gdzie chcesz tym jeździc... trocher asfaltu, sam teren ? wyczynowa jazda czy pyrkanie 100% turystyczne. trudno dobrać moto bez wiedzy gdzie chcesz tym latać a to podstawa
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Używaj tematów podwieszonych.
Ostrzeżenie.
Ostrzeżenie.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
moto bedzie mi sluzyl glownie do jazdy po lesie i drogach polnych po asfalcie bede jezdzil okolo 500m wiec tyle co nic, tak jak pisalem ma to byc enduro nie turystyk a co do jazdy to dopiero zaczynam wiec prawdziwy cross odpada ze wzgledu na brak umiejetnosci i ekonomicznych bo wszyscy wiemy ile potrafi spalic jak jeszcze nie ppowiedzialem wszystkiego to dopisze, zależy mi na tym żeby to był 4t czterosuw
- mateusz1997sk
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 3/3/2013, 15:15
szukał bym suzuki DR 350. moto nie za mocne na początek, ale nie za słabe zeby po 2 wypadach sie nudziło. jak chcesz 4T wiec akurat, moto jest mega ekonomiczne i wytrzymałe. jak na wygląd jeździ całkiem sprawnie - mysle że to byłaby najlepsza opcja na początek. klx 250 też jest super - ale z racji tego że jest rzadkim sprzetem czasami może byc problem z częsciami itp. ( mowa o nietypowych ) no i problem z zakupem egzemplarza zdrowego
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
widzialem suzi i wyglada naprawde pozadnie ale jedyne co mnie odstrasza to wyglad, ale co mozna miec za 4700, a macie jeszcze jakies propozycje? Nie zalezy mi na czasie bo dopiero bede cos kupywal na koniec lata, jesien i tylko sie rozgladam ale chcialbym miec jakas wiedze na temat motocykla ktorego kupie, bo co z tego ze bedzie ladny jak po miesiacu mi sie rozleci i bede mu musial robic remont i wsadzic w niego pare tysiecy, wiec jestem wam bardzo wdzieczny za wszystkie informacje ktore napewno wezme pod uwage
propozycje jakie dostalem to yamaha dt 125, kawasaki 250 i 300 oraz suzuki DR350 i czy to sa wszystkie modele na ktore mnie stac bo na allegro za bardzo nie moge sie polapac czy to jest dwu czy czterosuw, wiec bede wdzieczny za wszystkie propozycje i za te ktore juz dostalem i mam prosbe do Was czy znacie jeszcze jakies inne modele ktore moga mnie interesowac Pozdrawiam 


- mateusz1997sk
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 3/3/2013, 15:15
aha czyli nie jest caly zrobiony z jednego odcinka rury tylko jest przy silniku kolano potem ten dyfuzor taka jak by nadmuchana rura potem zwyczajna i dopiero wydech? A w 4t jest calyczas taka sama tylko konczy sie wydechem jesli zle zrozumialem to prosze o poprawienie 

- mateusz1997sk
- Świeżak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 3/3/2013, 15:15
mniej wiecej po tym mozna rozróżnić enduro cross. bo np romet ma wydech praktycznie jak 4T. jedynie koncówka wydechu działa od razu jak dyfuzor.
masz allegro to sobie zobacz na co cie stać. ze 125 w 4T masz pełno sprzętów ktm lc2, kawasaki kmx, aprilia rx i jeszcze kilka DT jest najpopularniejsza. o róznicach między soft enduro 125 w 2T ( czyli te co wymieniłem ) mozesz poczytac w istniejących tematach - nie bedziemy sie powtarzali po prostu. z 4T też masz wiekszy wybór, xt 350, honda xl 500, i jeszcze kilka, ale są to sprzety albo bardzo przestarzałe , albo sypliwe, albo niedostępne. DR to klasyka - jest tego dosyc sporo, łatwo cos wybrac i moto nieźle sie zachowuje w terenie jak na soft enduro. za tą kase za duzo motocykli które i wyglądają i jeżdzą nie kupisz.
masz allegro to sobie zobacz na co cie stać. ze 125 w 4T masz pełno sprzętów ktm lc2, kawasaki kmx, aprilia rx i jeszcze kilka DT jest najpopularniejsza. o róznicach między soft enduro 125 w 2T ( czyli te co wymieniłem ) mozesz poczytac w istniejących tematach - nie bedziemy sie powtarzali po prostu. z 4T też masz wiekszy wybór, xt 350, honda xl 500, i jeszcze kilka, ale są to sprzety albo bardzo przestarzałe , albo sypliwe, albo niedostępne. DR to klasyka - jest tego dosyc sporo, łatwo cos wybrac i moto nieźle sie zachowuje w terenie jak na soft enduro. za tą kase za duzo motocykli które i wyglądają i jeżdzą nie kupisz.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości