[biblioteka] Na co zwracać uwagę przy zakupie...
Posty: 73
• Strona 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
Ja bym do tego artykułu dopisał jeszcze jedną istotną rzecz - mianowicie oggraniczniki skrętu kierownicy. Są to takie metalowe wypustki w okolicach główki ramy, które ograniczają jej promień skrętu. jeżeli są zniekształcone, mają odpryski lakieru, są zardzewiałe, mają widoczne zgrubienie od strony wewnętrznej, jest to znak, że motocykl najprawdopodobniej przyjął dzwona przodem, które spowodowało brutalne skręcenie kierownicy, co za tym idzie mogą być pokrzywione widelce, uszkodzona główka ramy (łożysko) i w ekstremalnym przypadku też rama...<br><hr>sasza 210
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Masz racje kolego i powiem wiecej kazdy mlody i stary motocyklista niech slucha: kupujesz moto nie kombinuj samemu! Oddaj do specjalistycznego warsztatu firmy ktorej jest ten motocykl na sprawdzenie na koszt sprzedajacego a wczesniej umow sie tak ze pokrwasz polowe kosztow jesli motocykl przejdzie bez zastrzezen a cale jesli mimo tego ze przejdzie to go nie kupisz. Czlowiek ktory jest uczciwy odda na taki duzy przeglad a gosc ktory jest pier***ym naciagaczem wysmieje Ciebie. Motocykle to moje zycie a mialem wypadek gdzie pekly mi spawy pod silnikiem i silnik sie zsunal!!! Wystrzelilo mnie jak z procy przy 90kmh i dziekuje bogu ze nie jechalem szybciej i bylo pusto. Od razu zglosilem do prokuratory donos na sprzedawce ktory utail fakt spawania ramy i dostalem pelne odszkodowanie po dlugiej drodze sadowej!!! NIE ZYCZE NIKOMU TAKICH PRZYGOD BO ZLAMANA MIEDNICA I OBOJCZYK TO NAJGORSZY BOL JAKI W ZYCIU PRZEZYLEM.<br><hr>motocyklistaKomentatorzy napisał(a):Szukanie h*ja w mózgu...
Większość porad to szykanie niewiadomo czego. Ja wychodze z założenia że motor może być w kształcie litery S oby prosto jechał i kupuje. Naprawianie ramy silnika remonty to normalne żeczy Spawana rama czasem jest wytrzymalsza jak firmowa. Potem przyjeżdza ci taki łepek i duma że to że tamto bo sie naczytał głupot prawda jest taka że 70% moto kiedykolwiek leżało albo było tłuczone. I co z tego? Ja nieraz połowe swojego moto prostowałem i nie widze żadnej roznicy.
Regulacja też wielki problem, może dla tych warszawskich pucusiów co się boją o paznokietki. 30 minut roboty i z głowy na pare tys km. Niektórzy nawet filtra wymienić nie potrafią bo sie naczytają takich bzdetów a potem ani be ani me. <br><hr>taa <br>Komentatorzy napisał(a):Ale widzę że koleś jesteś naprawdę nienormalny!!!!
Jak ty jeździsz na jakiś gównach które w każdej chwili mogą się rozkraczyć to już Twój problem!!!!
Nie stać Cię na porządne moto to się nie udzielaj!!!!
A jak Ci się artykuł nie podoba to znaczy że jesteś oszustem i naciągaczem skoro postępujesz jak postępujesz.Takim ludziom jak Ty to się kiepsko powinno rower do rąk dawać.Są osoby które uczciwie chcą sobie kupić moto z którego będą czerpać radość i wtedy trafiają na takiego debila jak Ty!!!!Zrobi motor żeby tylko sprzedać i pewnie po wyjechaniu od ciebie się rozleci no jeszcze kasę bierze jak za nowe.Pie****ony oszust!!!!!!!!<br><hr>Uczciwy!<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
mam ten sam problem tylko 97r.??<br><hr>mlodyKomentatorzy napisał(a):Witajcie,
Na co zwrocic uwage kupujac BMW F650 GS z 2002 roku? Czy sa jakies wady, ktore wypatrzyliscie wlasnie w tym motocyklu?
Pozdrawiam.
<br><hr>Mikolaj z Londynu<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Chcę kupić BMW GS f650 jako iż nigdy nie posiadałem enduro na co dodatkowo zwrócić uwagę prócz "standardów " przy zakupie "sprzeta"?
pozdrawiam Lewa w górę<br><hr>kudlaty
pozdrawiam Lewa w górę<br><hr>kudlaty
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dzięki za cenne porady, dowiedziałem się z niego kilku ciekawych informacji. Sam znalazłem w sieci kilka video-poradników - coś podobnego w realizacji ekipy ścigacz.pl musiałoby być istną petardą.
Filmiki umieściłem na moim blogu: <a href="http://bit.ly/ra0QSu" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://bit.ly/ra0QSu</a>
Wieczorem uaktualnię temat i podepnę 30 minutowe omówienie połączone z prostymi oględzinami GS 500.<br><hr>roberto1985
Filmiki umieściłem na moim blogu: <a href="http://bit.ly/ra0QSu" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://bit.ly/ra0QSu</a>
Wieczorem uaktualnię temat i podepnę 30 minutowe omówienie połączone z prostymi oględzinami GS 500.<br><hr>roberto1985
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
bardzo przydatne filmiki, dziekiKomentatorzy napisał(a):Dzięki za cenne porady, dowiedziałem się z niego kilku ciekawych informacji. Sam znalazłem w sieci kilka video-poradników - coś podobnego w realizacji ekipy ścigacz.pl musiałoby być istną petardą.
Filmiki umieściłem na moim blogu: <a href="http://bit.ly/ra0QSu" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://bit.ly/ra0QSu</a>
Wieczorem uaktualnię temat i podepnę 30 minutowe omówienie połączone z prostymi oględzinami GS 500.<br><hr>roberto1985<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a ja zaczynam naukę na suzuki gsx 600 F z 91 r nawet pogoda fajna bo nie ma zimy i można pośmigać,oczywiście z głową<br><hr>karol
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
obrazowe przedstawienie wszystkich tych elementów byłoby bardziej wymowne, szczególnie dla niezorientowanych.
proponuję więc rozważenie wykonania filmiku
btw
thx<br><hr>kuczkabra
proponuję więc rozważenie wykonania filmiku
btw
thx<br><hr>kuczkabra
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie ma sprawy. Zmieniłem ostatnio domenę i powyższy link już nie będzie działał, na zaktualizowany adres można trafić z odnośnika: <a href="http://bit.ly/xTP50m" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://bit.ly/xTP50m</a> (i ten już się nie zmieni chyba nigdy)Komentatorzy napisał(a):Dzięki za cenne porady, dowiedziałem się z niego kilku ciekawych informacji. Sam znalazłem w sieci kilka video-poradników - coś podobnego w realizacji ekipy ścigacz.pl musiałoby być istną petardą.
Filmiki umieściłem na moim blogu: <a href="http://bit.ly/ra0QSu" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://bit.ly/ra0QSu</a>
Wieczorem uaktualnię temat i podepnę 30 minutowe omówienie połączone z prostymi oględzinami GS 500.<br><hr>roberto1985<br>Komentatorzy napisał(a):bardzo przydatne filmiki, dzieki<br><hr>kubakocoj<br>

Pozdrawiam<br><hr>roberto1985
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a najciekawsze motory to są takie używane, szczególnie jak są unikalne jak np ten <a href="http://www.motofakty.pl/artykul/unikatowe-ducati-monster-1100-diesel.html#komentarz-84749" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.motofakty.pl/artykul/unikatowe-ducati-monster-1100-diesel.html#komentarz-84749</a>, wiadomo, że takich już nie będą produkować. Zawsze motor z duszą jest znacznie ciekawszym rozwiązaniem<br><hr>maniakautofan
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Cześć mam 14 lat i mam zamiar kupić yamahę tzr50 ale na co najbardziej zwrócić tam uwagę ?<br><hr>Łukasz
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Od siebie dodam, że warto sprawdzić "ładowane akumulatora", w zależności od modelu po uruchomieniu silnika na akumulatorze powinno się pokazywać napięcie od 13 do 14,5V. Jeśli jest za mało to prawdopodobnie w najbliższym czasie czeka nas wymiana regulatora napięcia lub przezwojenie alternatora, a to już może zaboleć<br><hr>Emper
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 73
• Strona 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości