Pierwsze enduro, porady?
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Pierwsze enduro, porady?
Siemanko, pisze do was w pewnej sprawie. Zaczalem ostatnio zbierac na motocykl. Interesuje mnie enduro, bedzie to moj pierwszy motocykl. Na maszyne chcialbym przeznaczyc do 4000zl (ew. troszke wiecej). Macie jakies ciekawe propozycje, co fajnie nadawaloby sie na pierwsza maszyne dla mlodego napalenca? Mam 16 lat, moj wzrost to 177, waze 80kg. Jestem otwarty na wszelkie sugestie. W miare mozliwosci prosilbym rowniez o wypisanie Waszego zdania na temat motocykla ktory mi proponoujecie. Dziekuje serdecznie i pozdrawiam;)!
- ErrorManiak
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 10/1/2013, 12:25
- Lokalizacja: Piła
-
Marcin1324 - Świeżak
- Posty: 388
- Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
- Lokalizacja: Wisła
też mi się wydaje że yamaha DT bedzie najlepszym rozwiązaniem. moto tanie - wiec sie nie zrazisz do kosztów, mozna sie sporo nauczyć zwłaszcza podstaw w kazdym terenie, łatwo odsprzedać itp itd. no i za ta kase kupisz cos na chodzie. crossówka odpada. a jakies bardziej wyczynowe za ta kase są nie do zdobycia albo straszne trupy.
także cos z typu soft enduro yamaha dt 125, ktm lc2 125 ( silnik ma np z yamahy dt nieco podkręcony ), huska wre 125 , honda crm 125 ( choc tutaj prawie podchodzi jaki hard ) kawasaki kmx 125. napisałem troche w specjalnej kolejnosci wg mnie DTtka najlepszam kmx to porażka jak dla mnie akurat pod względem wizualnym. ale to juz twoja decyzja
mozna też spróbować wyrwac cos w stylu suzuki DR 350 moto cięzsze przez co ma nieco mniej mozliwosci, ale ekonomiczniejsze i przyjemniejsze
także cos z typu soft enduro yamaha dt 125, ktm lc2 125 ( silnik ma np z yamahy dt nieco podkręcony ), huska wre 125 , honda crm 125 ( choc tutaj prawie podchodzi jaki hard ) kawasaki kmx 125. napisałem troche w specjalnej kolejnosci wg mnie DTtka najlepszam kmx to porażka jak dla mnie akurat pod względem wizualnym. ale to juz twoja decyzja
mozna też spróbować wyrwac cos w stylu suzuki DR 350 moto cięzsze przez co ma nieco mniej mozliwosci, ale ekonomiczniejsze i przyjemniejsze
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Rowniez myslalem nad DT. Wykladajac do 3000 bede mial w czym wybierac? Zalezy mi aby byla rowniez dobrze zadbana z wygladu. Osobiscie stosuje sie do zasady "jak Cie widza tak Cie pisza", wedlug mnie maszyna mowi duzo o jej posiadaczu .
Huska wyglada rowniez bardzo interesujaco. Oczywiscie motor bedzie rowniez uzywany do dojazdow do szkoly, gdy tylko pogoda pozwoli. A na jazdy w terenie tylko w weekendy. Ktory z w/w pojazdow w waszej opinii (nie tylko z husq i dt ale tez innych) najlepiej by sie nadawal do wlasnie takich zadan?
Huska wyglada rowniez bardzo interesujaco. Oczywiscie motor bedzie rowniez uzywany do dojazdow do szkoly, gdy tylko pogoda pozwoli. A na jazdy w terenie tylko w weekendy. Ktory z w/w pojazdow w waszej opinii (nie tylko z husq i dt ale tez innych) najlepiej by sie nadawal do wlasnie takich zadan?
- ErrorManiak
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 10/1/2013, 12:25
- Lokalizacja: Piła
Wiesz , 2 lata temu do 5k był dosyc duzy wybor crossow , teraz nawet do 7k ciezko znalezc cos fajnego wiec zalezy od szczescia , ale enduro typu dt jest dosc duzo , moze akurat cos wylapiesz
2004 KTM SX 125 -> 2008 SUZUKI RM-Z 250 -> 2010 YAMAHA WR450F -> 2014 KTM SXF 350
-
dawidsx - Świeżak
- Posty: 416
- Dołączył(a): 5/2/2013, 22:23
obojetne co wybierzesz - wszystko to jedna klasa, wiec kazda sie nadaje do takich dojazdów tak samo
co do modelu - to szukaj czasem sie uda wyrwac czasem nie. do 3000 bedzie ciezko i perełke. ja tam wole isc zasadą aby silnik był zdrowy i reszta. bo plastiki mozesz dokupic, rame odmalować i masz igłe z wyglądu i wydasz na to powiedzmy 500 zł. a jak silnik dobity to mozesz 1500 złwsadzic silnik, kilka stówek w rame, napęd opony. wiec wtedy wygląd ci nic nie pomoże ;P
co do modelu - to szukaj czasem sie uda wyrwac czasem nie. do 3000 bedzie ciezko i perełke. ja tam wole isc zasadą aby silnik był zdrowy i reszta. bo plastiki mozesz dokupic, rame odmalować i masz igłe z wyglądu i wydasz na to powiedzmy 500 zł. a jak silnik dobity to mozesz 1500 złwsadzic silnik, kilka stówek w rame, napęd opony. wiec wtedy wygląd ci nic nie pomoże ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Poradzę Ci korzystać z tematów podwieszonych.
Kolejnym razem będzie ostrzeżenie.
Zamykam.
Kolejnym razem będzie ostrzeżenie.
Zamykam.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości