Co sądzicie o tej CR 125 ?
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Co sądzicie o tej CR 125 ?
Witam !
znalazlem takie cos : http://otomoto.pl/honda-cr-M3508255.html (otwórz link)
cena raczej bardzo niska. warto sobie zawracac glowe wogole ? ma to byc moto dla kolegi.
dzięki z gory za opinie
znalazlem takie cos : http://otomoto.pl/honda-cr-M3508255.html (otwórz link)
cena raczej bardzo niska. warto sobie zawracac glowe wogole ? ma to byc moto dla kolegi.
dzięki z gory za opinie

- bartozi
- Świeżak
- Posty: 40
- Dołączył(a): 3/7/2007, 10:06
- Lokalizacja: FZ
naped do wymiany , opony , plastiku brakuje dyfuzor wgnieciony ;/ a silnik nie wiadomo musiał bys jechać zobaczyc jak sie jeździ i kiedy byl remont robiony bo cena nawed przyzwoita tylko na start musisz włożyć ok 1000zł nie biorac pod uwage remontu wiec musisz sie sam zastanowić czy to sie wgl opłaci bo jesli remont by doszedł to 2500 zł tyle ze wiesz co było robione i masz pewność ze przez pewien czas już masz spokój z remontami itp
tu masz link napisz tam bo jest tam naprawde dużo znawców związanych z crossami
viewtopic.php?t=9234
tu masz link napisz tam bo jest tam naprawde dużo znawców związanych z crossami

--->Klx 250 ---> CRF450R
- papek23
- Świeżak
- Posty: 474
- Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
- Lokalizacja: Skrudzina / Nowy Sącz
napęd opony i moze bys dokupił te plastiki bo cr to dos popularne moto i mysle ze nie powinno być większych problemów z dokupieniem jakiejś używki bo to dosc popularne moto
a kwestia dyfuzora to sam bys zrobił
zobacz jak to inni robili powinny byc filmiki na yt to poszukaj
Jednak o wiele lepszą techniką jest palnik i sprężone powietrze.
Metodyka działania jest taka, że najpierw musimy uszczelnić oba otwory dyfuzora. Uszczelnienie musi być solidne - ponieważ jest to element bezpieczeństwa. Z jednej strony musimy zamontować np wentyl z dętki.
Jak już pewnie się domyślacie następnym krokiem jest wtłoczenie odpowiedniego ciśnienia, a następnie podgrzanie miejsca wgniecenia (np acetylen - chodzi o miejscowe podgrzanie). W zasadzie przy 3 - 4 atmosferach można naprawić bardzo duże wgniecenia.
Jest to metoda najmniej inwazyjna i co najważniejsze wielokrotnie sprawdzona. Miło popatrzeć jak podgrzewane miejsce "samo" wraca do swojej pierwotnej formy.
Minus jest taki, że trzeba solidnie przygotować się do przeprowadzania tych operacji i zabezpieczyć zatkane otwory dyfuzora. Łatwo sobie wyobrazić, co się dzieje gdy zsunie się uszczelnienie i wystrzeli przy oddziaływaniu siły 4 atm.
Żeby nie przesadzić z nadmiarem ciśnienia najlepiej po wpompowaniu np 3 atm pozostawić na stałe podłączony manometr, aby na bieżąco kontrolować wzrost ciśnienia związany z podgrzewaniem uszkodzonych miejsc.
Patent jest bardzo ciekawy i przynosi zamierzone efekty, jednak wymaga posiadania odpowiedniego sprzętu i odrobiny zmysłu majsterkowicza. Polecam jednak dla bardziej zaawansowanych mechaników.


Jednak o wiele lepszą techniką jest palnik i sprężone powietrze.
Metodyka działania jest taka, że najpierw musimy uszczelnić oba otwory dyfuzora. Uszczelnienie musi być solidne - ponieważ jest to element bezpieczeństwa. Z jednej strony musimy zamontować np wentyl z dętki.
Jak już pewnie się domyślacie następnym krokiem jest wtłoczenie odpowiedniego ciśnienia, a następnie podgrzanie miejsca wgniecenia (np acetylen - chodzi o miejscowe podgrzanie). W zasadzie przy 3 - 4 atmosferach można naprawić bardzo duże wgniecenia.
Jest to metoda najmniej inwazyjna i co najważniejsze wielokrotnie sprawdzona. Miło popatrzeć jak podgrzewane miejsce "samo" wraca do swojej pierwotnej formy.
Minus jest taki, że trzeba solidnie przygotować się do przeprowadzania tych operacji i zabezpieczyć zatkane otwory dyfuzora. Łatwo sobie wyobrazić, co się dzieje gdy zsunie się uszczelnienie i wystrzeli przy oddziaływaniu siły 4 atm.
Żeby nie przesadzić z nadmiarem ciśnienia najlepiej po wpompowaniu np 3 atm pozostawić na stałe podłączony manometr, aby na bieżąco kontrolować wzrost ciśnienia związany z podgrzewaniem uszkodzonych miejsc.
Patent jest bardzo ciekawy i przynosi zamierzone efekty, jednak wymaga posiadania odpowiedniego sprzętu i odrobiny zmysłu majsterkowicza. Polecam jednak dla bardziej zaawansowanych mechaników.
--->Klx 250 ---> CRF450R
- papek23
- Świeżak
- Posty: 474
- Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
- Lokalizacja: Skrudzina / Nowy Sącz
Bylem ogladac moto. Tylne zawieszenie jest tak zmasakrowane ze nawet nie jezdzilismy. Luz to malo powiedziane. Jakies 2-3 cm na strone lata caly wachacz. Ogolnie silnik bez szalu. Jakos to tam pyka. Naped w miare jeszcze. Opony smietnik. Takze odpuscilem. Cena zatrzymala sie na 3300.
szukamy dalej czegos 2T 125 na tor. pozdr.
szukamy dalej czegos 2T 125 na tor. pozdr.
- bartozi
- Świeżak
- Posty: 40
- Dołączył(a): 3/7/2007, 10:06
- Lokalizacja: FZ
jaki stan taka cena
nie siedze teraz w cenach ale za takie moto trzeba dac z 4500 na pewno. wiec masz 1200 zł na remont. za 500 zł wyremontujesz rame, łozyska wahacza itp itd. za reszte przegląd silnika i masz moto sprawdzone
jak kupisz moto zadbane to tak czy siak nie wiesz ile tym posmigasz. to że przy zakupie nie ma luzu na wale, to nie znaczy że nie moze sie pojawić za tydzien. a jak wymienisz sam to masz pewność ile mniej wiecej to wytrzyma. nie mówie też konkretnie o tym motocyklu bo widać że jest zmęczony życiem. ale o ogólnym podejsciu do zakupu wyczynowej crossówki.


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Heja.
http://agpro.otomoto.pl/ktm-sx-bardzo-dobry-full-cross-M3495056.html (otwórz link)
Niedaleko mnie jest cos takiego. Naprawde bardzo fajny stan. Czy za taka kase mozna to brac ? jak pozniej z czesciami itd ? jestem zielony jesli chodzi o KTM.
pozdr.
http://agpro.otomoto.pl/ktm-sx-bardzo-dobry-full-cross-M3495056.html (otwórz link)
Niedaleko mnie jest cos takiego. Naprawde bardzo fajny stan. Czy za taka kase mozna to brac ? jak pozniej z czesciami itd ? jestem zielony jesli chodzi o KTM.
pozdr.
- bartozi
- Świeżak
- Posty: 40
- Dołączył(a): 3/7/2007, 10:06
- Lokalizacja: FZ
z częściami do ktm nie powinno byc problemu ale za ta kasę to powienienes wyrwac cos mlodszego np z 2003moze 4 a ten sprzęt dos stary ja bym sie nie pchał bo stary full to studnia bez dna
poszukaj taz na tablicy wez jeszcze pod uwagę takie typy :
rm ,yz sx,exc,cr,kx bo te motocykle sa w jednej klasie i koszty utrzymania są identyczne

rm ,yz sx,exc,cr,kx bo te motocykle sa w jednej klasie i koszty utrzymania są identyczne

--->Klx 250 ---> CRF450R
- papek23
- Świeżak
- Posty: 474
- Dołączył(a): 13/4/2011, 19:58
- Lokalizacja: Skrudzina / Nowy Sącz
KTM tylko świeży, jesli ktoś kupuje nowego KTM i śmiga 3-4 sezony to musi go dobrze serwisować bo to jest zemści jak wsadzisz tani zamiennik.
a jeszcze gorzej jak wydasz ostatnie pieniądze na sprzet, nie ogarniesz serwisu i tylko bedziesz sie wkurzał...
Kupić sprzet to JEDNO a utrzymac go to DRUGIE- rozplanuj budżet
a jeszcze gorzej jak wydasz ostatnie pieniądze na sprzet, nie ogarniesz serwisu i tylko bedziesz sie wkurzał...
Kupić sprzet to JEDNO a utrzymac go to DRUGIE- rozplanuj budżet
Sprowadzę | Części,Akcesoria,dzież,TUNING | import_usa@o2.pl
-
R1 - Bywalec
- Posty: 940
- Dołączył(a): 10/2/2007, 20:34
- Lokalizacja: ja to wiem ?-z autopsji
powyzsza wypowiedź tyczy się kazdej marki
czy kupisz honde czy ktma, to najlepiej brać moto jak najmłodsze. po kilku sezonach nigdy juz nie bedzie jak nowe. i zaden sprzęt na to nie jest odporny.

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Napędu troszke jeszcze ma na naciągu ale będzie do wymiany
plastiki mam takie tylnie pare za pare groszy
dyfuzor moge ci zrobic ,3 dni temu zrobiłem swój elegancko(powietrze+palnik) a był duzo bardziej pogięty +malowanie+czyszczenie solidne w srodku(akurat umnie palnik i kret nie wypalił)
brakuje osłony do chłodnic ,tez bym ci mogł zrobic bo do swojej crki będe robił
mam ten sam model
ktos tam napisał o wypychaniu dyfuzora ,,Polecam jednak dla bardziej zaawansowanych mechaników,, <---jedyne co w życiu rozebrałem to komarka i złożyłem i teraz honde (jezdziłem na roznych moto wiecej)auta nie mam ani prawa jazdy i nie mam pojęcia o mechanice ,jedynie czytam i próbuje cos robic zrobiłem dyfuzor uważam bardzo dobrze a moge sie nazwac ,,amator mechanik,,
ja bym napisał polecam kto umi spawac obsługiwac się kątówką palnikiem,ma kompresor i umi niepostrzezenie krasc troche gazu mamie z butli
Upewnij sie co ta cr ma w srodku chodzi o silnik (bo za 3200zł )to dobra cena wyremontowac i tak jak koledzy pisza wiesz co masz
plastiki mam takie tylnie pare za pare groszy
dyfuzor moge ci zrobic ,3 dni temu zrobiłem swój elegancko(powietrze+palnik) a był duzo bardziej pogięty +malowanie+czyszczenie solidne w srodku(akurat umnie palnik i kret nie wypalił)
brakuje osłony do chłodnic ,tez bym ci mogł zrobic bo do swojej crki będe robił
mam ten sam model
ktos tam napisał o wypychaniu dyfuzora ,,Polecam jednak dla bardziej zaawansowanych mechaników,, <---jedyne co w życiu rozebrałem to komarka i złożyłem i teraz honde (jezdziłem na roznych moto wiecej)auta nie mam ani prawa jazdy i nie mam pojęcia o mechanice ,jedynie czytam i próbuje cos robic zrobiłem dyfuzor uważam bardzo dobrze a moge sie nazwac ,,amator mechanik,,
ja bym napisał polecam kto umi spawac obsługiwac się kątówką palnikiem,ma kompresor i umi niepostrzezenie krasc troche gazu mamie z butli
Upewnij sie co ta cr ma w srodku chodzi o silnik (bo za 3200zł )to dobra cena wyremontowac i tak jak koledzy pisza wiesz co masz
- hondacr1989
- Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 30/10/2011, 21:43
Z tego co wywnioskowałem z wcześniejszych wypowiedzi, remont obejmuje większość motocykla.
Jeżeli mocno wyczuwalne luzy na wahaczu, to bardzo kosztowna naprawa.
Jeżeli na główce ramy, to tylko kwestia dokręcenia. Zapewne luzy na kołach są, też parę groszy kosztuje.
ale jeżeli silnik jest cały, to zawsze można kupić zestawy naprawcze i zniwelować wszelkie luzy, potem przynajmniej się wie co się wymieniło.
gorzej jeżeli silnik już zmęczony, to będzie nieopłacalne. Oczywiście wszystko to dotyczy Cr-ki
Jeżeli mocno wyczuwalne luzy na wahaczu, to bardzo kosztowna naprawa.
Jeżeli na główce ramy, to tylko kwestia dokręcenia. Zapewne luzy na kołach są, też parę groszy kosztuje.
ale jeżeli silnik jest cały, to zawsze można kupić zestawy naprawcze i zniwelować wszelkie luzy, potem przynajmniej się wie co się wymieniło.
gorzej jeżeli silnik już zmęczony, to będzie nieopłacalne. Oczywiście wszystko to dotyczy Cr-ki
-
Street4Fun - Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości