[biblioteka] Regulacja zawieszeń w motocyklu
Posty: 29
• Strona 2 z 2 • 1, 2
mój e-mail: majster128@interia.pl gg:5632953 <br><hr>MJR128Komentatorzy napisał(a):Witam.
Chciałbym zaoferować pomoc osobom, które nie są do końca zadowolone ze swojego zawieszenia w motocyklu.
Przekonałem się ostatnio, że tuning zawieszenia to nie jest tylko wizja z opowieści znajomych.
Poznałem firmę, która nazywa się Twenty Racing Suspension i stacjonuje w Kalkar w Niemczech. Zajmuje się ona zawieszeniami do Crossów, Enduraków,
Quadów, Supermoto i ścigaczy. W firmie można dostać dowolne sprężyny amortyzatorów, zregenerować zawieszenie i co najlepsze, dokonać tuningu zawieszenia.
Modyfikacje wchodzące w tuning zawieszenia obejmują:
- podstawową regenerację, czyli wymianę uszczelniaczy i oleju,
- wymianę teflonowych tulei ślizgowych,
- polerowanie gładzi ślizgowych ma na celu usunięcie zarysowań, przez które wycieka powoli olej oraz zmniejszenie współczynnika tarcia, co daje efekt szybszej reakcji zawieszenia,
- wymianę sprężyn w przednich jak i w tylnym amortyzatorze,
- modyfikację hydrauliki, tzw. seting, który zmienia charakterystykę zawieszenia tak, aby dostosować je do wymogów użytkownika i sportu, w którym jeździ.
- wstępna regulacja.
Do powyższych modyfikacji potrzebne są przynajmniej dwie informacje:
- waga zawodnika, za pomocą której dobierane będą twardości sprężyn, lepkość oraz ilość oleju,
- sport jaki uprawia zawodnik (Enduro, Motocross, CrossCountry itp.) i problemy jakie użytkownik widzi w swoim zawieszeniu. Daje to możliwość takiej modyfikacji hydrauliki, aby zaspokoić wszystkie wymagania zawodnika.
Z usług tych korzystają najlepsi zawodnicy między innymi z Niemiec, Belgi i Holandii.
Koszt modyfikacji całego zawieszenia to ok. 1750 zł wraz z przesyłką do Niemiec.
Czy to dużo za zawieszenie, na którym jeżdżą najlepsi zawodnicy?
Dobre zawieszenie powinno amortyzować przeszkody, nie dając kierowcy wiadomości w postaci uderzenia w kierownicę, że właśnie ją przebył.
Nie powinno też fundować uderzenia zawodnika w tyłek przy pokonywaniu przeszkód i nierówności.
Bardzo ważnym aspektem jest bezpieczeństwo, czyli między innymi przyczepność przy stromych zjazdach i możliwość hamowania, o czym przekonałem się kiedyś
skręcając na zjeździe kolano i kostkę (mimo posiadania odpowiednich butów i ochraniaczy). Koła mają toczyć się po podłożu, a nie dowolnie podskakiwać. <br><hr>MJR128<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kupiłem motor dla mojego syna, motor jest troche za wysoki jest to chiński cross 125.Czy byłoby możliwe opuszczenie zawieszenia prosze o odpowieć.Nie za dobrze znam sie na motorach i chiałbym wiedzieć czy się dało opuścić.<br><hr>Cross125
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jeżeli tylny amortyzator jest regulowany, to można bardziej skręcić sprężynę tak jak na 1 zdjęciu, ale wtedy będzie twardziej się jeździło. <br><hr>deamon_86Komentatorzy napisał(a):Kupiłem motor dla mojego syna, motor jest troche za wysoki jest to chiński cross 125.Czy byłoby możliwe opuszczenie zawieszenia prosze o odpowieć.Nie za dobrze znam sie na motorach i chiałbym wiedzieć czy się dało opuścić.<br><hr>Cross125<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Sorki foto nr 2.<br><hr>deamon_86Komentatorzy napisał(a):Kupiłem motor dla mojego syna, motor jest troche za wysoki jest to chiński cross 125.Czy byłoby możliwe opuszczenie zawieszenia prosze o odpowieć.Nie za dobrze znam sie na motorach i chiałbym wiedzieć czy się dało opuścić.<br><hr>Cross125<br>Komentatorzy napisał(a):Jeżeli tylny amortyzator jest regulowany, to można bardziej skręcić sprężynę tak jak na 1 zdjęciu, ale wtedy będzie twardziej się jeździło. <br><hr>deamon_86<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
OSZUST NIE WIEŻYĆ JEMU OSZUST I JESZCZE RAZ OSZUST KUPIŁEM ISTRUKCJE PO WPŁĄCIE NA KONTO NIE ODPISUJE NA E-MAILA ORAZ NIE WYSŁAŁ INSTRUKCJI OSZUST I OSZUST<br><hr>ALEKSANDERKomentatorzy napisał(a):Witam.
Chciałbym zaoferować pomoc osobom, które nie są do końca zadowolone ze swojego zawieszenia w motocyklu.
Przekonałem się ostatnio, że tuning zawieszenia to nie jest tylko wizja z opowieści znajomych.
Poznałem firmę, która nazywa się Twenty Racing Suspension i stacjonuje w Kalkar w Niemczech. Zajmuje się ona zawieszeniami do Crossów, Enduraków,
Quadów, Supermoto i ścigaczy. W firmie można dostać dowolne sprężyny amortyzatorów, zregenerować zawieszenie i co najlepsze, dokonać tuningu zawieszenia.
Modyfikacje wchodzące w tuning zawieszenia obejmują:
- podstawową regenerację, czyli wymianę uszczelniaczy i oleju,
- wymianę teflonowych tulei ślizgowych,
- polerowanie gładzi ślizgowych ma na celu usunięcie zarysowań, przez które wycieka powoli olej oraz zmniejszenie współczynnika tarcia, co daje efekt szybszej reakcji zawieszenia,
- wymianę sprężyn w przednich jak i w tylnym amortyzatorze,
- modyfikację hydrauliki, tzw. seting, który zmienia charakterystykę zawieszenia tak, aby dostosować je do wymogów użytkownika i sportu, w którym jeździ.
- wstępna regulacja.
Do powyższych modyfikacji potrzebne są przynajmniej dwie informacje:
- waga zawodnika, za pomocą której dobierane będą twardości sprężyn, lepkość oraz ilość oleju,
- sport jaki uprawia zawodnik (Enduro, Motocross, CrossCountry itp.) i problemy jakie użytkownik widzi w swoim zawieszeniu. Daje to możliwość takiej modyfikacji hydrauliki, aby zaspokoić wszystkie wymagania zawodnika.
Z usług tych korzystają najlepsi zawodnicy między innymi z Niemiec, Belgi i Holandii.
Koszt modyfikacji całego zawieszenia to ok. 1750 zł wraz z przesyłką do Niemiec.
Czy to dużo za zawieszenie, na którym jeżdżą najlepsi zawodnicy?
Dobre zawieszenie powinno amortyzować przeszkody, nie dając kierowcy wiadomości w postaci uderzenia w kierownicę, że właśnie ją przebył.
Nie powinno też fundować uderzenia zawodnika w tyłek przy pokonywaniu przeszkód i nierówności.
Bardzo ważnym aspektem jest bezpieczeństwo, czyli między innymi przyczepność przy stromych zjazdach i możliwość hamowania, o czym przekonałem się kiedyś
skręcając na zjeździe kolano i kostkę (mimo posiadania odpowiednich butów i ochraniaczy). Koła mają toczyć się po podłożu, a nie dowolnie podskakiwać. <br><hr>MJR128<br>Komentatorzy napisał(a):mój e-mail: majster128@interia.pl gg:5632953 <br><hr>MJR128<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
naprawde sam sobie jestes winienn przelewac kase jakiemus chłopu co pisze ze jest zajebisty w komentach ^^ hah<br><hr>KamilKomentatorzy napisał(a):Witam.
Chciałbym zaoferować pomoc osobom, które nie są do końca zadowolone ze swojego zawieszenia w motocyklu.
Przekonałem się ostatnio, że tuning zawieszenia to nie jest tylko wizja z opowieści znajomych.
Poznałem firmę, która nazywa się Twenty Racing Suspension i stacjonuje w Kalkar w Niemczech. Zajmuje się ona zawieszeniami do Crossów, Enduraków,
Quadów, Supermoto i ścigaczy. W firmie można dostać dowolne sprężyny amortyzatorów, zregenerować zawieszenie i co najlepsze, dokonać tuningu zawieszenia.
Modyfikacje wchodzące w tuning zawieszenia obejmują:
- podstawową regenerację, czyli wymianę uszczelniaczy i oleju,
- wymianę teflonowych tulei ślizgowych,
- polerowanie gładzi ślizgowych ma na celu usunięcie zarysowań, przez które wycieka powoli olej oraz zmniejszenie współczynnika tarcia, co daje efekt szybszej reakcji zawieszenia,
- wymianę sprężyn w przednich jak i w tylnym amortyzatorze,
- modyfikację hydrauliki, tzw. seting, który zmienia charakterystykę zawieszenia tak, aby dostosować je do wymogów użytkownika i sportu, w którym jeździ.
- wstępna regulacja.
Do powyższych modyfikacji potrzebne są przynajmniej dwie informacje:
- waga zawodnika, za pomocą której dobierane będą twardości sprężyn, lepkość oraz ilość oleju,
- sport jaki uprawia zawodnik (Enduro, Motocross, CrossCountry itp.) i problemy jakie użytkownik widzi w swoim zawieszeniu. Daje to możliwość takiej modyfikacji hydrauliki, aby zaspokoić wszystkie wymagania zawodnika.
Z usług tych korzystają najlepsi zawodnicy między innymi z Niemiec, Belgi i Holandii.
Koszt modyfikacji całego zawieszenia to ok. 1750 zł wraz z przesyłką do Niemiec.
Czy to dużo za zawieszenie, na którym jeżdżą najlepsi zawodnicy?
Dobre zawieszenie powinno amortyzować przeszkody, nie dając kierowcy wiadomości w postaci uderzenia w kierownicę, że właśnie ją przebył.
Nie powinno też fundować uderzenia zawodnika w tyłek przy pokonywaniu przeszkód i nierówności.
Bardzo ważnym aspektem jest bezpieczeństwo, czyli między innymi przyczepność przy stromych zjazdach i możliwość hamowania, o czym przekonałem się kiedyś
skręcając na zjeździe kolano i kostkę (mimo posiadania odpowiednich butów i ochraniaczy). Koła mają toczyć się po podłożu, a nie dowolnie podskakiwać. <br><hr>MJR128<br>Komentatorzy napisał(a):mój e-mail: majster128@interia.pl gg:5632953 <br><hr>MJR128<br>Komentatorzy napisał(a):OSZUST NIE WIEŻYĆ JEMU OSZUST I JESZCZE RAZ OSZUST KUPIŁEM ISTRUKCJE PO WPŁĄCIE NA KONTO NIE ODPISUJE NA E-MAILA ORAZ NIE WYSŁAŁ INSTRUKCJI OSZUST I OSZUST<br><hr>ALEKSANDER<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Pierwsze słyszę o takim przypadku. Każdy kto rzucił na browara dostał to czego oczekiwał<br><hr>MJR128Komentatorzy napisał(a):Witam.
Chciałbym zaoferować pomoc osobom, które nie są do końca zadowolone ze swojego zawieszenia w motocyklu.
Przekonałem się ostatnio, że tuning zawieszenia to nie jest tylko wizja z opowieści znajomych.
Poznałem firmę, która nazywa się Twenty Racing Suspension i stacjonuje w Kalkar w Niemczech. Zajmuje się ona zawieszeniami do Crossów, Enduraków,
Quadów, Supermoto i ścigaczy. W firmie można dostać dowolne sprężyny amortyzatorów, zregenerować zawieszenie i co najlepsze, dokonać tuningu zawieszenia.
Modyfikacje wchodzące w tuning zawieszenia obejmują:
- podstawową regenerację, czyli wymianę uszczelniaczy i oleju,
- wymianę teflonowych tulei ślizgowych,
- polerowanie gładzi ślizgowych ma na celu usunięcie zarysowań, przez które wycieka powoli olej oraz zmniejszenie współczynnika tarcia, co daje efekt szybszej reakcji zawieszenia,
- wymianę sprężyn w przednich jak i w tylnym amortyzatorze,
- modyfikację hydrauliki, tzw. seting, który zmienia charakterystykę zawieszenia tak, aby dostosować je do wymogów użytkownika i sportu, w którym jeździ.
- wstępna regulacja.
Do powyższych modyfikacji potrzebne są przynajmniej dwie informacje:
- waga zawodnika, za pomocą której dobierane będą twardości sprężyn, lepkość oraz ilość oleju,
- sport jaki uprawia zawodnik (Enduro, Motocross, CrossCountry itp.) i problemy jakie użytkownik widzi w swoim zawieszeniu. Daje to możliwość takiej modyfikacji hydrauliki, aby zaspokoić wszystkie wymagania zawodnika.
Z usług tych korzystają najlepsi zawodnicy między innymi z Niemiec, Belgi i Holandii.
Koszt modyfikacji całego zawieszenia to ok. 1750 zł wraz z przesyłką do Niemiec.
Czy to dużo za zawieszenie, na którym jeżdżą najlepsi zawodnicy?
Dobre zawieszenie powinno amortyzować przeszkody, nie dając kierowcy wiadomości w postaci uderzenia w kierownicę, że właśnie ją przebył.
Nie powinno też fundować uderzenia zawodnika w tyłek przy pokonywaniu przeszkód i nierówności.
Bardzo ważnym aspektem jest bezpieczeństwo, czyli między innymi przyczepność przy stromych zjazdach i możliwość hamowania, o czym przekonałem się kiedyś
skręcając na zjeździe kolano i kostkę (mimo posiadania odpowiednich butów i ochraniaczy). Koła mają toczyć się po podłożu, a nie dowolnie podskakiwać. <br><hr>MJR128<br>Komentatorzy napisał(a):mój e-mail: majster128@interia.pl gg:5632953 <br><hr>MJR128<br>Komentatorzy napisał(a):OSZUST NIE WIEŻYĆ JEMU OSZUST I JESZCZE RAZ OSZUST KUPIŁEM ISTRUKCJE PO WPŁĄCIE NA KONTO NIE ODPISUJE NA E-MAILA ORAZ NIE WYSŁAŁ INSTRUKCJI OSZUST I OSZUST<br><hr>ALEKSANDER<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Matematyka w artykule pod psem. Logiki w obliczeniach zero
Wymiar A ustala sie od dowolnego punktu. Ok
Wymiar B od tego samego. Ok
Wymiar C to róznica A-B
I teraz magia, C-A ma dawac jakistam stosunek do A. Tylko jak ma wyjsc cos sensownego jesli wymiar A jest wybierany swobodnie? Na dodatek jest napisane "różnica wymiarów" bez okreslenia ktora liczba to odjemna a która odjemnik. Artykuł jest do gruntownej korekty pod kątem logiki matematycznej, obecna forma nie przystoi poważnemu portalowi.
Podpowiem, ze należaloby wprowadzic czwarta zmienna jako wynik różnicy, którą autor miał na mysli a której nie zdefiniował poprawnie. Artykuł to nie programowanie i tu A nie równa sie C-A i wróć do pętli, moze to byc co najwyzej D.
<br><hr>Dudi
Wymiar A ustala sie od dowolnego punktu. Ok
Wymiar B od tego samego. Ok
Wymiar C to róznica A-B
I teraz magia, C-A ma dawac jakistam stosunek do A. Tylko jak ma wyjsc cos sensownego jesli wymiar A jest wybierany swobodnie? Na dodatek jest napisane "różnica wymiarów" bez okreslenia ktora liczba to odjemna a która odjemnik. Artykuł jest do gruntownej korekty pod kątem logiki matematycznej, obecna forma nie przystoi poważnemu portalowi.
Podpowiem, ze należaloby wprowadzic czwarta zmienna jako wynik różnicy, którą autor miał na mysli a której nie zdefiniował poprawnie. Artykuł to nie programowanie i tu A nie równa sie C-A i wróć do pętli, moze to byc co najwyzej D.
<br><hr>Dudi
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 29
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości