Zobacz wÄ…tek - motocykl dla poczÄ…tkujÄ…cej, niskiej dziewczyny
NAS Analytics TAG

motocykl dla poczÄ…tkujÄ…cej, niskiej dziewczyny

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Postprzez suchy558 » 19/1/2013, 13:26

jakbym ja kupił nowe moto z salonu, to po 10latach miałoby 40k, ale mało jest ludzi, którzy mało jeżdżą, taka prawda
Avatar użytkownika
suchy558
Bywalec
 
Posty: 676
Dołączył(a): 1/2/2011, 19:03
Lokalizacja: Sandomierz


Postprzez GhastRider90 » 19/1/2013, 22:44

Kaai napisał(a):no tak, ale są moto i 10 letnie z 30k przebiegu, bo moto stało 2 lata gdzieś, a potem jak je sprzedali to kupił ktoś, kto robił 3k rocznie, bo nie miał czasu, bo coś tam.
tylko traf takie, a jak trafisz, to weź w to uwierz:D


nie kupił bym takiego moto za nic na świecie... wolał bym moto ktore ma 60tyś nawinięte i nie stało przez zaden sezon nizeli 30tys i stało gdzieś(niewiadomo z jakich powodow o ktorych sie juz nie dowiemy) przez 2 lata.
Suzuki Bandit 600S 2001r still rolling...
Avatar użytkownika
GhastRider90
Świeżak
 
Posty: 271
Dołączył(a): 23/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Czarnoziem:)


Postprzez mati22252 » 20/1/2013, 01:13

Ja na moto robię do 3 tysięcy rocznie. W roku studia więc jeżdżę tylko w weekendy a na wakacje praca za granicą więc tez stoj aż żal
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań

Postprzez motoluka » 20/1/2013, 10:42

Nie kieruj się przebiegiem, i tak większość kręci, ja 30 000 to robię w półtora roku. No ale koledzy odpowiedzcie mi czym GS wygrywa z Ninja 250? Bo według mnie mimo większej pojemności, szczególnie dla drobnej dziewczyny a nie 80 kilogramowego aceta GS dostaje baty.
Avatar użytkownika
motoluka
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
Lokalizacja: Europe

Postprzez madcap » 20/1/2013, 10:50

motoluka napisał(a):(...)No ale koledzy odpowiedzcie mi czym GS wygrywa z Ninja 250? Bo według mnie mimo większej pojemności, szczególnie dla drobnej dziewczyny a nie 80 kilogramowego aceta GS dostaje baty.


odpowiedź jest banalna:
ceną i to zarówno samego motocykla jak i części.
dla kogoś kto zaczyna więc powinien liczyć się z tym, że moto zaliczy jakiś przypadowy kontakt którymś z boków z podłożem.
poza tym ponieważ mała nina to sport, to z urzedu musi ją dozbroić w jakieś crashpady, zeby zmniejszyć ryzyko wydania ekstra kasy na "boczki".


a dlaczego napisałem, ze zaczyna, bo pomimo, ze równowagę potrfi utrzymać z racji jazdy tzr-ką to jednak przyspieszenie, predkość max w stosunku do tego czym teraz jeździ to przepaść.
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez motoluka » 20/1/2013, 10:57

Masz rację, nie uwzględniałem ceny bo w sumie wystarczy jej zarówno na GS jak i na Ninje. To nie docelowy motocykl pewnie więc może lepiej doinwestować ciuchy hmmm. Wiem, że TZR-ka to inna bajka, ale na niej też można dużo się nauczyć (jeżdżąc nie na chłopski rozum tylko zgodnie z zasadami).
Avatar użytkownika
motoluka
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
Lokalizacja: Europe

Postprzez yamaszkatzr » 20/1/2013, 13:00

Chyba jednak zdecyduję się na coś tańszego i większej poj. niż 250, np. gs'a i na kolejny sezon będę przymierzać się do czegoś większego (jakaś 600). Bo właśnie trochę się martwię o plastiki w ninji, każdemu przecież może zdarzyć się wypadek, a gdy zobaczyłam ceny części do ninji, to mi szczęka opadła :D.
Dlatego ostatecznie wybiorę albo GS albo Bandita. Tylko trudno wybrać. W bandicie bardzo podoba mi się dźwięk silnika. W gs to, że części są ogólnie dostępne i jest większy wybór podczas zakupu moto. Ceny chyba są podobne. Załóżmy, że jednak przeznaczę te 5 tyś., a resztę zostawię na większy sprzęt. Bo wydaje mi się, że na motocykl do nauki nie trzeba aż tyle wydawać.
motocykle - moja pasja, moja miłość, moje życie
Avatar użytkownika
yamaszkatzr
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 13/1/2013, 14:07
Lokalizacja: Września

Postprzez motoluka » 20/1/2013, 13:11

To z tych dwóch zdecydowanie większy wybór będziesz miała wśród GS-ów, łatwiej też je sprzedać później a co do dźwięku to kwestia wydechu, wszystko można sobie zrobić.
Avatar użytkownika
motoluka
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
Lokalizacja: Europe

Postprzez suchy558 » 20/1/2013, 13:30

jak znajdzie Bandita 400 na A2 i będzie go chciała sprzedać, to wierz mi, że pójdzie szybciej niż GS ;)
Avatar użytkownika
suchy558
Bywalec
 
Posty: 676
Dołączył(a): 1/2/2011, 19:03
Lokalizacja: Sandomierz

Postprzez Black-Ghost » 20/1/2013, 16:49

motoluka napisał(a): a co do dźwięku to kwestia wydechu, wszystko można sobie zrobić.


No trochę poleciałeś z tym wydechem. Z silnika R2 nie zrobisz dźwięku Rzędowej 4. Choćbyś nie wiem jaki wydech tam wsadził. Chyba że z głośnikiem w środku :lol: :lol:
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez yamaszkatzr » 20/1/2013, 20:01

no właśnie pod wpływem dźwięku Bandit jest dla mnie atrakcyjniejszy :D
możecie się o nim bardziej wypowiedzieć? jeździł ktoś nim? jakie doświadczenia mieliście też z gs'em? :)
motocykle - moja pasja, moja miłość, moje życie
Avatar użytkownika
yamaszkatzr
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 13/1/2013, 14:07
Lokalizacja: Września

Postprzez Black-Ghost » 20/1/2013, 23:14

Był na forum użytkownik bandita 400 bodajże :Sykopson: GS to takie jeździdło za małe pieniądze. W niczym nie zachwyca i nie powala. Bandit 400 zdecydowanie ciekawsze moto. Mimo że bardziej egzotyczne ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez GhastRider90 » 21/1/2013, 15:12

http://www.scigacz.pl/Uzywany,motocykl, ... 19971.html

przeczytaj bedziesz wiedzieć co wybrać :)
Suzuki Bandit 600S 2001r still rolling...
Avatar użytkownika
GhastRider90
Świeżak
 
Posty: 271
Dołączył(a): 23/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Czarnoziem:)

Postprzez yamaszkatzr » 21/1/2013, 20:46

o, dziękuję :)
ale chciałabym, zeby jakiś właściciel się wypowiedział również
motocykle - moja pasja, moja miłość, moje życie
Avatar użytkownika
yamaszkatzr
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 13/1/2013, 14:07
Lokalizacja: Września

Postprzez GhastRider90 » 22/1/2013, 21:49

yamaszkatzr napisał(a):o, dziękuję :)
ale chciałabym, zeby jakiś właściciel się wypowiedział również

a proszę bardzo :P (nie żebym wazeline walił :D)
miałem GS-a nie moge powiedziec zadnego złego słowa na jego temat służył mi godnie i zrobił ze mną 1 trase na słowacje:)
Suzuki Bandit 600S 2001r still rolling...
Avatar użytkownika
GhastRider90
Świeżak
 
Posty: 271
Dołączył(a): 23/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Czarnoziem:)

Postprzez SkoQ » 23/1/2013, 10:59

Mam GS'a jestem zadowolony, wydałem na niego co prawda 6800 ale to z racji tego, że był w naprawdę świetnym stanie (w cenę wliczam wymianę wszystkich uszczelek, regulacje, i płyny). Jeździ się bardzo tanio i przyjemnie do 140/150 przyspiesza równo, do v-max już nie ma tak kolorowo, ale nie trwa to wieki i w końcu uzyskuje swoje 170+, w zalezności od stylu jazdy pali 4,5 do 5,5 czasami 6 litrów (trzeba się naprawdę bardzo postarać). Osłona przed wiatrem jaka jest każdy widzi, a w sumie to nie bo jej nie ma :D Przyspiesza jak to pół litra, z innymi moto z tej klasy mniej więcej porównywalnie, ma wystarczająco dużo KM, żeby na międzynarodowej E40 (bardzo długa, bardzo prosta, bardzo bez dziur :D) wyprzedzać bez większych problemów. Mi to moto poslużyło jako taki test, czego najbardziej chce od motocykla dając mi przy okazji sporo frajdy :D
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez power_bit » 23/1/2013, 18:28

Mnie osobiście GS nie podchodził, może miałem za duże wymagania jak na moto za 4 tys, ale trochę rzeczy mnie irytowało: Połykanie oleju 0,5 na 1000/km, mało elastyczny silnik, drgania z silnika przenoszą się na ramę, co 6tys regulacja luzów zaworowych, śliska kanapa z której po prostu zjeżdżasz podczas przyspieszania. Jeżeli chodzi o zalety, to: prostota, stosunkowo niskie spalanie (4,5l na 100km) tani w zakupie i eksploatacji.
Avatar użytkownika
power_bit
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1258
Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
Lokalizacja: Września

Postprzez SkoQ » 23/1/2013, 20:31

GS ma dosyć dobry moim zdaniem stosunek kosztów do frajdy. Tysiące motocyklistów na nich raczkowało, wielu jeździ jako na maszynie docelowej. Nie narzekał bym tam power na niego :P GS'ka przecież słynie z nieśmiertelności.
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez Skun18 » 23/1/2013, 21:11

yamaszkatzr napisał(a):o, dziękuję :)
ale chciałabym, zeby jakiś właściciel się wypowiedział również


Ja jeżdzę Bandziorem 400. Co można powiedzieć . motor rzeczywiście niski wazy 190 i pare ale prowadzi się świetnie w zakręty wchodzi się o niebo lepiej niż np cbr f4 600 lub cbr 900 mówie z doświadczenia. Głos- jak pierwszy raz usłyszałem dźwięk tego silnika myślałem że pomyliłem domy ii pojechałem 600 oglądać. Motocykle te mają różne silniki i moce. ja znam conajmniej 4 rodzaje bandita tzn gsf 400 są wersje z japońskiego rynku Europejskiego itp V, E itp. kazda wersja ma inna moc. ja mam 59 KM ale wiem że są wersje które maja np 37 Kw więc nie ma wielkiego problemu na wpisanie 35 lub poprostu lekkie zdławienie. Kolega który jeździ na codzień cbr 900 jak wsiadł na bandziora stwierdził że to jest rower ale nie podejrzewał że bedzie mial tyle mocy. Moto do 6 tys przyspiesza. ale od 6 dopiero zaczyna się frajda. jak narazie przez 2 sezony moto bezawaryjne nic się w nim nie psuje. Silnik rzedowa 4 i po 4 zawory na cylinder. to też robi swoje. Wygląd jak dla mnie jest boski. jesli yamaszka chcesz to blizej sezonu jak zaleje go olejem itp moge przesłać Ci pare filmików z użytkowania itp jak to działa. Ale sądzę że na yt jest dużo tego.

ps. Czytając jeszcze poprzednie posty. Części mieszkam pomiedzy dwoma 50 tys miastami. (tzn małe miasta:D) dostęp do częsci do bandita jest super. myslałem ze bedzie gorzej ale jak pytałem w sklepach to 90 % czesci maja do tego moto. ewentualnie pozostaje allegro. a co do sprzedaży?? sadze ze prosciej bedzie to sprzedac jak gs. ladniejsze szybsze/mocniejsze bandit bierze gs i na starcie 5 sek do 100 sprawdzane przezemnie nie statystyki i na v max 195km/h pozatym spalanie przy jezdzie 150/160 miałem 6 l. tak to koło 5 i nie doji oleju tak jak gs. bo chłodzony ciecza
Avatar użytkownika
Skun18
Świeżak
 
Posty: 91
Dołączył(a): 7/2/2011, 14:17
Lokalizacja: Kraków

Postprzez SkoQ » 24/1/2013, 09:01

Szczerze wątpię, że bandziora 400 będzie łatwiej sprzedać niż GS'kę, jest ona dużo popularniejszym modelem.
Nic dziwnego, że Twój bandziorek bierze GS'kę skoro ma prawie 60 KM, pamiętaj jednak, że jeśli ona będzie chciała go kupić to będzie musiała mieć takiego który mieści się w A2, a bandziorek jest cięższy od GS'ki, więc stosunek mocy do masy zmieni się diametralnie.
w zakręty wchodzi się o niebo lepiej niż np cbr f4 600 lub cbr 900 mówie z doświadczenia
a tak konkretnie to jakie masz to doświadczenie na cebrach, zeby tak powiedzieć ? Bo wiesz że pojedyńcza przejażdżka na motocyklu kolegi to nie jest doświadczenie ?
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości




na górê