strojenie moto a SRAD itp
Posty: 2
• Strona 1 z 1
strojenie moto a SRAD itp
Pytanie, jako ze japonczycy wyposazaja swoje moto w systemy typu srad (ktore dodaja pare KM, wykorzystujac zwiekszone cisnienie w airboxie podczas jazdy na moto) tzn fabryczne mapy paliwa sa pod ten system zestrojone... i tu dochodzimy do sedna sprawy, mianowicie jako iz chyba zaden zaklad tuningowy nie dysponuje tunelem aerodynamicznym, to nie ma jak sprawdzic dzialania tegp systemu, a co za tym idzie nie wiadomo jak i czy on w ogole cokolwiek daje po zestrojeniu moto (np po zmianie wydechu) i teraz kwestia jest taka, wymieniamy wydech i stroimy pod niego moto - zeby zyskac te pare KM, ale czy to nie odbywa sie kosztem srada - ktory mocy jednak dodaje wiecej niz wydech, wiec koniec koncow uzyskujemy efekt odwrotny do zamierzonego(mniejsza moc zamiast jej wzrostu)?
- ZooL
- Świeżak
- Posty: 279
- Dołączył(a): 10/1/2009, 22:32
jak żyje nie widziałem jeszcze testów podających rzeczywiste działanie srad wiec jak to jest w praktyce kto to wie ale przecież w pl tez się sporo buduje superbikow i myślę ze są one strojone w sposób standardowy
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 4 gości