Brak kompresji suzuki GSX 1100 82r.
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Brak kompresji suzuki GSX 1100 82r.
Pisze poniewarz sam wyczerpalem mozliwosci diagnozy tego problemu.
opowiem jak bylo od poczÄ…tku;
kupiłem motorek za niewielkie pieniądze za 950zł n apolskich blachach mial problemy z rozrusznikiem i akumulatorem ale dalem sobie z tym rade
motorek palil bez problemu, wystarczylo sie delikatnie odepchnać i jazda
duzo nim nie jezdzilem bo nie mialem ani przeglÄ…du ani OC
Przyznaje się ze spaliłem gume przed zabraniem sie do wymiany uszczelki pod pokrywa zaworów i naprawą rozrusznika;)
Ale nie wtym rzecz ze cos sie stalo w czasie palenia gumy wręcz przeciwnie
po paleniu wiechalem do garażu zostawilem motor i następnego dnia zdiołem pokrywe zaworów i gazniki
po tygodniu czekania na uszczelki złożylem wszystko do kupy i zaczołem kęcic
A tu nic
nawet nie kichnoł
myslalem ze pomyliłem fajki ale kumpel ma tez suzuke więć skopiowalem uklad z niego
swiece za kazdym razem byly suche
wlalem wiec paliwo bezposrednio na tloki ale tez nic
nawet głupiego styrzalu z wydechu nie bylo a wlałem tam seriami chyba z 2setki paliwa
potem doszedlem do wniosku ze moze pierscienie sie zapiekły od palenia lacia wlalem na tloki 0,5l WD 40 odczekalem 1h krece a tam nic nie zostalo (tak jak by wszystko przelecialo na wal tłokami)
ale mniejszsa z tym wlalem oleju na tłoki co powinno uszczelnic tłoki w cylindrach i powinno stwożyc jakąś kompresje a tu nic
Zostaje tylko rozrząd którego nie jestem w stanie sprawdzic bo niemam jakiej kolwiek instrukcji tej czynnosci
JESLI KTOKOLWIEK POSIADA INSTRUKCJE NAPRAWY gsx 1100 TO PROSZE O JAÄ…Å› KOPIE ROZDZIALU USTAWIANIE ROZRZÄ…DU
pOZDRAWIAM;)
opowiem jak bylo od poczÄ…tku;
kupiłem motorek za niewielkie pieniądze za 950zł n apolskich blachach mial problemy z rozrusznikiem i akumulatorem ale dalem sobie z tym rade
motorek palil bez problemu, wystarczylo sie delikatnie odepchnać i jazda
duzo nim nie jezdzilem bo nie mialem ani przeglÄ…du ani OC
Przyznaje się ze spaliłem gume przed zabraniem sie do wymiany uszczelki pod pokrywa zaworów i naprawą rozrusznika;)

Ale nie wtym rzecz ze cos sie stalo w czasie palenia gumy wręcz przeciwnie
po paleniu wiechalem do garażu zostawilem motor i następnego dnia zdiołem pokrywe zaworów i gazniki
po tygodniu czekania na uszczelki złożylem wszystko do kupy i zaczołem kęcic
A tu nic
nawet nie kichnoł
myslalem ze pomyliłem fajki ale kumpel ma tez suzuke więć skopiowalem uklad z niego
swiece za kazdym razem byly suche
wlalem wiec paliwo bezposrednio na tloki ale tez nic
nawet głupiego styrzalu z wydechu nie bylo a wlałem tam seriami chyba z 2setki paliwa
potem doszedlem do wniosku ze moze pierscienie sie zapiekły od palenia lacia wlalem na tloki 0,5l WD 40 odczekalem 1h krece a tam nic nie zostalo (tak jak by wszystko przelecialo na wal tłokami)
ale mniejszsa z tym wlalem oleju na tłoki co powinno uszczelnic tłoki w cylindrach i powinno stwożyc jakąś kompresje a tu nic
Zostaje tylko rozrząd którego nie jestem w stanie sprawdzic bo niemam jakiej kolwiek instrukcji tej czynnosci
JESLI KTOKOLWIEK POSIADA INSTRUKCJE NAPRAWY gsx 1100 TO PROSZE O JAÄ…Å› KOPIE ROZDZIALU USTAWIANIE ROZRZÄ…DU
pOZDRAWIAM;)
- kalosz84
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 10/6/2007, 14:11
- Lokalizacja: Stryków
fajki zmieniłeś, a iskrę sprawdziłeś? i wlewanie najpierw wd40 a potem oleju to kiepski pomysł, bo wd40 rozpuszcza olej... i masz zapewne syf teraz tam... jeśli piszesz, że nie ma z jakiegoś powodu kompresji, to nie wina rozrządu... chodź stawiam, że jak go ustawisz to powinien odpalić, bo kompresja nie znika ot tak sobie. a i jak nalewasz czegokolwiek do komór spalania i kręcisz rozrusznikiem to akurat dobrze, że nic nie zostało tam. przecież jak tłoki pracują to z jednej strony zasysają a z drugiej wywalają wszystko ze środka. tak działa silnik spalinowy. jakby ten cały syf został po kręceniu to byłoby dziwne. pozdro
1952 SHL M-04
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
- michael
- Bywalec
- Posty: 515
- Dołączył(a): 25/1/2007, 20:56
- Lokalizacja: Białystok
Nie chcę cię martwic ale twój motocykl jest z 82r. więc jest chłodzony powietrzem i olejem, podczsa palenia gumy mogłeś po prostu zabic silnik z powodu przegrzania, zależy jak długo paliłeś Pozatym po paleniu nie powinno się od razu gasi silnika trzeba dac mu troche czasu żeby ostyg. Instrukcje ustawienia rozrządu do gsxr 1100 powinieniś bez problemu znaleśc w necie
- działo
- Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 23/12/2006, 23:43
Gume paliłem niecałą minute więc się jakos strasznie nie zagrzał
po paleniu jeszcze sie przejechałem spokojnie i go ochłodziłem
a z tym ze to w40 przeleciało to nie tak ze zakręciłem rozrusznikiem i poleciało w wydech
cylindry byly zalane czubato pod otwór na swiece po godzinie przychodze kr[urlęce walem za pomocą klucza od strony iskrownika - patrze a tam niec, moim zdaniem jak bylo czubato to po przekręceniu powinno się ulac a tam było sucho
JEZELI KTOS MA TEGO SERVICE MANUALA TO PROSZE O SCHEMAT USTAWIENIA ROZRZÄ…DU ALBO LINK do strony gdzie takie cos jest zamieszczone bo ja nie moge znalezc
Pozdrwiam;)[/url]
po paleniu jeszcze sie przejechałem spokojnie i go ochłodziłem
a z tym ze to w40 przeleciało to nie tak ze zakręciłem rozrusznikiem i poleciało w wydech
cylindry byly zalane czubato pod otwór na swiece po godzinie przychodze kr[urlęce walem za pomocą klucza od strony iskrownika - patrze a tam niec, moim zdaniem jak bylo czubato to po przekręceniu powinno się ulac a tam było sucho
JEZELI KTOS MA TEGO SERVICE MANUALA TO PROSZE O SCHEMAT USTAWIENIA ROZRZÄ…DU ALBO LINK do strony gdzie takie cos jest zamieszczone bo ja nie moge znalezc
Pozdrwiam;)[/url]
- kalosz84
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 10/6/2007, 14:11
- Lokalizacja: Stryków
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości