Zobacz wątek - rm 125 słaba moc
NAS Analytics TAG

rm 125 słaba moc

Enduro, Cross
_________

Postprzez Bostorn » 3/1/2013, 16:43

to śrubę się wymienia, ale po co od razu kosz sprzęgłowy? ułamana częśc została w koszu czy jak?
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin


Postprzez Street4Fun » 3/1/2013, 17:20

Śruba, czy miejsce gdzie wkręcasz śrubę, czyli na koszu wewnętrznym ?
Albo główna śruba, która trzyma cały koszyk ?
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk


Postprzez Tobiasz1233 » 3/1/2013, 20:13

hmm nie wiem jak to wylumaczyc chodzi o te http://allegro.pl/vertex-wewnetrzny-kos ... 13719.html 6 srob jedna jest naderwana a 2 wogole nie ma ... widac bylo ze bylo kombinowane...
Tobiasz1233
Świeżak
 
Posty: 112
Dołączył(a): 1/3/2012, 19:34

Postprzez kris514 » 3/1/2013, 21:05

podejrzewam że ktoś nie umiał dokręcić kosza wiec zrobił to na want o te słupki a o to że 1 słupka nie ma nie ma też sprężynki która dociska dekiel i tarcze do siebie (stąd ślizganie)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Street4Fun » 3/1/2013, 23:39

A to spokojnie, miałem ten sam problem, podczas wykręcania mi pękł jeden...
Znajdź w miarę krótką śrubkę i płaska i po prostu przykręć z drugiej strony tą śrubkę tak, aby trzymała ten bolec
Potem tylko musisz znaleźć troszkę krótszą śrubkę, która trzyma sprężyny i finito ;)
Ale pomijając, cena kosza wewnętrznego w porównaniu z zewnętrznym, to drobnostka ;p
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez MattQ » 4/1/2013, 01:10

Myśle że oni mają racje wystarczy nowa śruba i po sprawie nie ma potrzeby wymieniać kosz :)
KTM SX 125 - JEST MOOOOC! <3
MattQ
Świeżak
 
Posty: 90
Dołączył(a): 28/7/2012, 22:50
Lokalizacja: Åšwidnica

Postprzez kris514 » 4/1/2013, 06:53

Pytanie urwana sroba czy slupek
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Bostorn » 4/1/2013, 10:07

najlepsze było by zdjęcie, bo z opowiadań właściciela nie mozna nic wywnioskowac , a strzelac aby strzelac nie ma sensu

jeszczed mozna przecież wykręcic tą śrubę, nawiercic, nagwintowac i wykręcic :)
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Tobiasz1233 » 4/1/2013, 12:14

już zamówiłem część dam odpowiedzieć jak zamontuje jak pójdzie
Tobiasz1233
Świeżak
 
Posty: 112
Dołączył(a): 1/3/2012, 19:34

Postprzez hondacr1989 » 5/1/2013, 01:49

moze kolega na ten sam problem co ja rzesiadajac sie z hondy cr 80 na cr 125 tak samo narzekałem ,potem zrobiłem remont cr125 chodzi lepiej niz przed remontem rzecz jasna ale i tak uwazam ze na wazacej 65kg 80 z 6 skrzynia mi sie lepiej jezdziło i miala,,wiekszego kopa,, zreszta gdzies na forum był tez chłopaka post co sie przesiadł z yz 80 na 125 i tez to zauwazył co ty i ja .
hondacr1989
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 30/10/2011, 21:43

Postprzez Bostorn » 5/1/2013, 17:28

125 musi byc szybka i mocniejsza od 85, to nie jest realne, to dzieciaki zamiast na sety się przesiadac, latały by na 85 itp

źle wyregulowana seta, niezadbana tak ma
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez hondacr1989 » 5/1/2013, 17:52

Jezdziles na fullu 80? Ja testowalem yamahe yz 125 98 cr125 02 i moja wyregulowana wg seerwisowkki nikasil plus nowy tlok wossnera, i nadal uwazam ze 80 lepiej ciagla moze temu ze razem z moto 80 wazylem 126kg a w setach okolo 145kg i roznica w biegach 80 6 a setki 5,moi znajomi twierdzili ze ta 80 lepiej szla i nawet dalem bardziej doswiadczonemu koledze i tez tak mowi, jego brat mial ta sete 02 a ja akurat mialem dwa motocykle 125 i 80 jednoczesnie,i dodam ze ta crka wersja z kanady na duzym kolku
hondacr1989
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 30/10/2011, 21:43

Postprzez Street4Fun » 5/1/2013, 18:16

No cóż, mała pojemność, maksymalnie wyżyłowana, krótsze biegi i oczywiście bardzo mała waga. Ale jakoś to podejrzane, że seta w podobnej konfiguracji jest mozolniejsza ^^
Avatar użytkownika
Street4Fun
Bywalec
 
Posty: 503
Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez kris514 » 5/1/2013, 18:30

Dużą różnicą będzie konfiguracja zębatek, ilość biegów (w 6 są krótksze) oraz w jakich okolicznościach to odczuwacie osobiście nie jeździłem 80 ale czy potrafi ona po prostu przy szarpnięciu gazem pociągnąć na koło na 3 biegu??
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Bostorn » 5/1/2013, 20:52

wyjedź taką 80 a setą na tor, zobacz komu lepiej idzie jazda, jeździłem cr 85, przez chwilę, ale to nie miało najmniejszego sensu, za duży na nia byłem, małe, zapierdala, ale zdrowa seta, konkret seta, łyka 85,

jeżeli dobrze Ci na 80, to po co wsiadasz na 125?
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez hondacr1989 » 5/1/2013, 21:42

nie jestem mistrzem motocrossu:) ale jezdzac na 80 i 125 nie zmieniam techniki ,chętnie bym kogos zaprosił z forum kto jezdzil na 2t zeby przetestował moją sete (albo kogos kto ma honde cr 125)bo mimo wszystko gorzej mi sie jezdzi niz na 80 ,na plus jest 125 ze lepiej sobie radzi w terenach błotniastych itp nie robie z siebie zawodnika ale w tej mojej 125 nie wyskoczyła mi na koło ,,sama od siebie,,(bez podciągania kierownicy) a w 80 to była norma czy tez w yz 250 ale to pewnie norma bo to 250
hondacr1989
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 30/10/2011, 21:43

Postprzez kris514 » 5/1/2013, 22:14

to musisz mieć albo hm(wersja enduro) albo źle wyregulowane zawory albo do remontu bo jak jeździłem hondą z 1997r to do 3 biegu koło szło zawsze do góry
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 5/1/2013, 22:38

czasami na prawde drobnostki są w stanie ostro zmniejszyć moc, a dla uzytkownika przeciętnego i tak bedzie rwało wiec duzo osób smiga i nic z tym nie robi :)
co do 80 i 125 - miałem super przykład jak dwóch kumpli miało jeden TM 85 drugi RM 125. te sprzęty duzo sie nie rózniły. RM wygrywała nieco na starcie ( wiekszy moment obrotowy dostępny z dołu choc niewiele wiekszy! ) no i na v max RM była nieco szybsza. w średnim zakresie obrotów na prawde trudno było dopatrzeć się róznic. 85 są zazwyczaj gabarytowo mniejsze i lżejsze stąd róznica.

np tez subiektywna jest ocena jak kiedys kilka dni smigałem na piaggio zip 50 skuterek mały i jakos jeździło. potem koledze robiłem peugeota elyseo czy jak to sie pisze taki duzy turystyczny skuter i tez miał silnik 50 ccm, jade a tu okropny muł. obok kolega jechał tym piaggio zippem i osiągał takie same prędkosci, tak samo przyspieszały itp. po prostu na duzym skuterku odczuwałem brak mocy, względem malutkiego zipa mimo że jechały tak samo :) to taki off top troche, mówie jak ja zaobserwowałem.

teraz wystarczy dołozyc do tego że 125 ccm jest troche podjechana albo nie ustawiona poprawnie i mamy kompletnie odczucie mocniejszej 85tki ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez hondacr1989 » 5/1/2013, 23:03

było faktycznie podejrzenie ze to hm bo mam kit do tego,ale w serwisie hondy powiedzieli po nr ramy ze to zwykla honda cr 125 ,,czerwona,, japan i z nr ramy tez wynika ze klasa motocross japan itd ,kupie jeszcze swiece irydowa bo mam zwykla i dysze wg serwisowki bo tam sa troche inne dysze wg nr,na koło idzie ale jak zrobie tak jade chwyci ten moment obrotowy odpuszcze manetke i sybko podciagne to wtedy idzie ,bez sprzegła .a w innych ciągłem manetke ku siebie i powoli sie koło podnosiło,pomysle jeszcze nad tym zaworem:) i popatrze na zeby na małej zebatce bo z tyłu 51 a z przodu moze byc pokombinowane

kris moto jest po remoncie nowy tłok 3mth plus nikasil a nawet jakby to byl hm cre to na you tube jest filmik ze gosc jedzie i 1 kolo 2 kolo 3 kolo i burza
http://www.youtube.com/watch?v=-82UXZwineA
a i honda 97 jak miales na stalowej to ona ma tez chyba 6 biegow
Ostatnio edytowano 5/1/2013, 23:09 przez hondacr1989, łącznie edytowano 1 raz
hondacr1989
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 30/10/2011, 21:43

Postprzez kris514 » 5/1/2013, 23:07

mi z gazu szło tak że kawałek prostej niskie obroty na 1 ful gaz odpuszczenie by nie przykrył następny bieg ful gaz znowu odpuszczenie 3 bieg ful gaz znowu na koło (i tak powinna chodzić zdrowa seta (cr), ja miałem z przodu 12 zawory mozno spięte a gaźnik nie wiem bo nie ruszałem
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości




na górê