Nie chce zagadać cbr 900rr sc28
Posty: 42
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Nie chce zagadać cbr 900rr sc28
Witam, jestem szczęśliwym posiadaczem bladego i mam z nim problem. Mianowicie nie chce odpalić, jedynymi oznakami życia jest walenie w komin, czasem w gaźniki. Po wymianie świec nic się nie zmieniło. I tutaj rodzą się moje pytania:
Czy istnieje możliwość pomiarów wartości modułu między pinami, żeby sprawdzić czy jest dobry?
Jakie mogą być inne powody takiego zachowania?
Czy istnieje możliwość pomiarów wartości modułu między pinami, żeby sprawdzić czy jest dobry?
Jakie mogą być inne powody takiego zachowania?
- Oblatywacz91
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 16/12/2012, 13:55
- Oblatywacz91
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 16/12/2012, 13:55
sprawdź czy w ogóle dochodzi paliwo ewentualnie czy świeczki są suche?
znajomego sc28 przy słabym aku notorycznie się zalewała i efekty jak u ciebie, kichanie i strzelanie...
znajomego sc28 przy słabym aku notorycznie się zalewała i efekty jak u ciebie, kichanie i strzelanie...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Po tym jak kupiłem, koleś powiedział nie ma iskry. "Znalazłem" ją, winny był właśnie akumulator i teraz jest nowy. Paliwo dochodzi. Będe musiał jeszcze sprawdzić regler. Ale czy jeżeli nie byłby walnięty to iskry w ogóle by nie było??
- Oblatywacz91
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 16/12/2012, 13:55
Jeśli masz walniety regulator napięcia to moto nie odpali bo natychmiastowo wywali ci główny bezpiecznik. Przerabiałem to sto razy w firebladzie.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
zależy co się stanie z regulatorem napięcia, jak przeładowuje to będzie wywalał bezpiecznik albo spali moduł, jak nie doładowuje to odwrotnie, znajomy swoją sc28 śmigał nawet bez regulatora, tyle że moto pracowało do czasu kiedy był prąd w aku.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
W SC33 5 regulatorów przeładowywało. Aż doradzono mi abym założył regulator napięcia z ducati (z radiatorem) i już więcej się nie zepsuł.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Temu cieszę się że zmieniłem markę. Co do tematu to może sprawdź jeszcze cewki zapłonowe. Ja w SC33 miałem dwie podwójne.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Tylko najdziwniejsze jest to że cewki dają iskrę, wyglądającą solidnie. Prawdopodobnie wyciągnę instalację i posprawdzam wszystko dokładnie
- Oblatywacz91
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 16/12/2012, 13:55
- Oblatywacz91
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 16/12/2012, 13:55
jak rozumiem moto kupiłeś nie palące ??
czy te gaźniki ty robiłeś czy poprzedni właściciel ci tak powiedział ??
jak dla mnie to full serwis cie czeka
czy te gaźniki ty robiłeś czy poprzedni właściciel ci tak powiedział ??
jak dla mnie to full serwis cie czeka
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Sprzedawca tak mówił, ale i gaźniki sam rozkładałem, bo na początku paliwo nie chciało dojść. Sprawdzałem membrany i zaworki iglicowe czy się nie pozacierały, a przyczyna była błacha bo niepodpięta pompa. Widać było, że gaźniki po czyszczeniu. A full serwis i tak bym robił, dla swojego świętego spokoju.
- Oblatywacz91
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 16/12/2012, 13:55
To co zobaczyłem, zdziwiło mnie bardziej niż brak końca świata w piątek. Jak jeszcze luzy zaworowe na zaworach wydechowych dało się pomierzyć. To na dolocie odstęp między wałkiem a szklanką jest kosmiczny. I tu się rodzi pytanie, czym to jest spowodowane. Czy szklanki wydechowe sa inne od dolotowych, czy poprzedni właściciel pomotał coś bardziej??
- Oblatywacz91
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 16/12/2012, 13:55
Mierzy sie luzy w roznych polozeniach walu wedlug serwisowki, gdzie wymiary sa podane.
Sprobj o polnocy w wigilie. Podobno wtedy zwierzeta mowia moze i moto zagada.
Sprobj o polnocy w wigilie. Podobno wtedy zwierzeta mowia moze i moto zagada.
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5223
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Jak się mierzy to wiem, ale nie wiem co robił z nią poprzedni właściciel. Zostaje mi północ 24 XII jedynie
- Oblatywacz91
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 16/12/2012, 13:55
Posty: 42
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości