Zobacz wątek - <i>[biblioteka]</i> Moc, pojemność, waga motocykla -...
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Moc, pojemność, waga motocykla -...

Komentarze użytkowników
_________

[biblioteka] Moc, pojemność, waga motocykla -...

Postprzez Åšcigacz » 19/12/2012, 11:27

Dyskusja na temat: Moc, pojemność, waga motocykla - szukanie kompromisu
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Moc, pojemność, waga motocykla - szukanie kompromisu
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 19/12/2012, 11:27

Ciekawa rozmowa jednak pan Hidehiko Yamamoto troche bajerował, mowil jak polityk chociaz to oczywiste ze nie mogl powiedziec co mysli. Na pytanie o zmniejszenie masy odpowiedzial ze nie moga dzialac wbrew swoim klientom, dac cos wiecej... mysle ze przy zachowaniu pojemnosci 750 i zmniejszeniu masy o 15kg klient kawasaki bylby bardziej zadowolony, a tak gotowy do jazdy z800 wazy niemal 230kg. Za jakis czas bedzie z850, z900 i 250kg ? ;)<br><hr>frt
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 19/12/2012, 13:02

jak się bierzesz za moto to trzeba zjeść obiad i mieć trochę pary żeby go np przestawić,chyba że jesteś laską 48kg napaloną na moto tylko nie sięgasz nóżkami do gleby:) co się tak ludzie czepiają masy w motocyklu szosowym??w końcu z myślą o każdym kilogramie i mega osiągach są sportowe moto...mój sprzęt waży nie wiele mniej jak zetka często biorę plecaczek i wcale nie myślę że mi ciężko się jedzie że masa mi przeszkadza a mam tylko 600 więc co dopiero 800 z tą masą to tylko cieniasy jęczą i dziewczynki..
niech zrobią super cienką ramę z aluminium a później płacz że sama pęka,szkoda że nie ze styropianu są pewne granice,ja niby mam aluminiową ale moto ze stalową i nie czułem mega ciężaru

teoretycznie z900 i waga 250kg a wiesz ile waży z1000?.....<br><hr>Mike
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/12/2012, 13:08

Komentatorzy napisał(a):Ciekawa rozmowa jednak pan Hidehiko Yamamoto troche bajerował, mowil jak polityk chociaz to oczywiste ze nie mogl powiedziec co mysli. Na pytanie o zmniejszenie masy odpowiedzial ze nie moga dzialac wbrew swoim klientom, dac cos wiecej... mysle ze przy zachowaniu pojemnosci 750 i zmniejszeniu masy o 15kg klient kawasaki bylby bardziej zadowolony, a tak gotowy do jazdy z800 wazy niemal 230kg. Za jakis czas bedzie z850, z900 i 250kg ? ;)<br><hr>frt<br>
Gdyby klienci byli nie zadowoleni z masy Z750 to by nie sprzedał się w tak dużych nakładach! Więc widać masa nie jest aż tak dużym czynnikiem jeśli chodzi o zwykłe motocykle drogowe. Tutaj w Z800 mamy bardzo podobną masę do poprzednika i na dodatek ciut więcej KM i Nm a przy tym poprawiony przebieg krzywej momentu obrotowego i mocy w niskim i średnim zakresie obrotów. <br><hr>Black-Ghost
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/12/2012, 14:30

wiecie ile wazy Triumph street triple R na rok 2013? 46 KG MNIEJ
to nie jest kwestia ze jestem laska czy nie zjadlem obiadu. po prostu mysle ze kilka kg mniej kawie wyszlo by tylko na dobre, zyskujac jeszcze wieksze zainteresowanie.<br><hr>frt
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/12/2012, 15:04

Komentatorzy napisał(a):wiecie ile wazy Triumph street triple R na rok 2013? 46 KG MNIEJ
to nie jest kwestia ze jestem laska czy nie zjadlem obiadu. po prostu mysle ze kilka kg mniej kawie wyszlo by tylko na dobre, zyskujac jeszcze wieksze zainteresowanie.<br><hr>frt<br>
co mnie obchodzi sriumpf czy dukaty ze swoim silnikiem grzechotnikiem te wynalazki mogę na palcach jednej ręki policzyć jeśli chodzi to ile razy je widziałem w sezonie,teoretycznie wyszło by na dobre ale to co jest teraz w totalnie niczym nie przeszkadza wszystko ma plusy i minusy lżejsza rama będzie zwyczajnie słabsza bardziej podatna na pękanie wzrośnie koszt, z drugiej strony jazda trochę cięższym moto np podczas wiatru jest stabilniejsza,gadanie jak by ta zetka była ociężałym mułem
wyścig o to które moto będzie lżejsze tylko po co?i kosztem czego...?Później się okaże że od naszych polskich dróg moto pęka na pół..
Nie ma się co czepiać dzisiejsze sprzęty praktycznie nie mają wad a kwestia które ile waży to czepialstwo kto chce niech kupi sobie tripla skoro taki dobry wolny wybór jakoś i tak kawa wygrywa...<br><hr>Mike
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/12/2012, 15:16

Komentatorzy napisał(a):wiecie ile wazy Triumph street triple R na rok 2013? 46 KG MNIEJ
to nie jest kwestia ze jestem laska czy nie zjadlem obiadu. po prostu mysle ze kilka kg mniej kawie wyszlo by tylko na dobre, zyskujac jeszcze wieksze zainteresowanie.<br><hr>frt<br>
Komentatorzy napisał(a):co mnie obchodzi sriumpf czy dukaty ze swoim silnikiem grzechotnikiem te wynalazki mogę na palcach jednej ręki policzyć jeśli chodzi to ile razy je widziałem w sezonie,teoretycznie wyszło by na dobre ale to co jest teraz w totalnie niczym nie przeszkadza wszystko ma plusy i minusy lżejsza rama będzie zwyczajnie słabsza bardziej podatna na pękanie wzrośnie koszt, z drugiej strony jazda trochę cięższym moto np podczas wiatru jest stabilniejsza,gadanie jak by ta zetka była ociężałym mułem
wyścig o to które moto będzie lżejsze tylko po co?i kosztem czego...?Później się okaże że od naszych polskich dróg moto pęka na pół..
Nie ma się co czepiać dzisiejsze sprzęty praktycznie nie mają wad a kwestia które ile waży to czepialstwo kto chce niech kupi sobie tripla skoro taki dobry wolny wybór jakoś i tak kawa wygrywa...<br><hr>Mike<br>
nie zjadlem obiadu, napalona laska, srumpf, dukaty z grzechotnikiem - nie mozna normalnie i kulturalnie podyskutowac, wymienic sie pogladami. przykro mi ze jestes uposledzony pod tym wzgledem<br><hr>frt
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/12/2012, 16:48

Komentatorzy napisał(a):wiecie ile wazy Triumph street triple R na rok 2013? 46 KG MNIEJ
to nie jest kwestia ze jestem laska czy nie zjadlem obiadu. po prostu mysle ze kilka kg mniej kawie wyszlo by tylko na dobre, zyskujac jeszcze wieksze zainteresowanie.<br><hr>frt<br>
Komentatorzy napisał(a):co mnie obchodzi sriumpf czy dukaty ze swoim silnikiem grzechotnikiem te wynalazki mogę na palcach jednej ręki policzyć jeśli chodzi to ile razy je widziałem w sezonie,teoretycznie wyszło by na dobre ale to co jest teraz w totalnie niczym nie przeszkadza wszystko ma plusy i minusy lżejsza rama będzie zwyczajnie słabsza bardziej podatna na pękanie wzrośnie koszt, z drugiej strony jazda trochę cięższym moto np podczas wiatru jest stabilniejsza,gadanie jak by ta zetka była ociężałym mułem
wyścig o to które moto będzie lżejsze tylko po co?i kosztem czego...?Później się okaże że od naszych polskich dróg moto pęka na pół..
Nie ma się co czepiać dzisiejsze sprzęty praktycznie nie mają wad a kwestia które ile waży to czepialstwo kto chce niech kupi sobie tripla skoro taki dobry wolny wybór jakoś i tak kawa wygrywa...<br><hr>Mike<br>
Komentatorzy napisał(a):nie zjadlem obiadu, napalona laska, srumpf, dukaty z grzechotnikiem - nie mozna normalnie i kulturalnie podyskutowac, wymienic sie pogladami. przykro mi ze jestes uposledzony pod tym wzgledem<br><hr>frt<br>
Nie można normalnie podyskutować, bo próbujesz narzucać rozmówcom kłamliwy obraz rzeczywistości. Czemu od razu nie porównasz wagowo Zeta z KTM SX125? Street Triple to motocykl z niższej półki, to klasa czterocylindrowych 600. Z800 porównaj z FZ8 albo GSRem (oba po 220 kilo). Tyle że wszystkie te motongi są droższe od Kawy. <br><hr>ZX6R
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/12/2012, 17:12

Komentatorzy napisał(a):wiecie ile wazy Triumph street triple R na rok 2013? 46 KG MNIEJ
to nie jest kwestia ze jestem laska czy nie zjadlem obiadu. po prostu mysle ze kilka kg mniej kawie wyszlo by tylko na dobre, zyskujac jeszcze wieksze zainteresowanie.<br><hr>frt<br>
Komentatorzy napisał(a):co mnie obchodzi sriumpf czy dukaty ze swoim silnikiem grzechotnikiem te wynalazki mogę na palcach jednej ręki policzyć jeśli chodzi to ile razy je widziałem w sezonie,teoretycznie wyszło by na dobre ale to co jest teraz w totalnie niczym nie przeszkadza wszystko ma plusy i minusy lżejsza rama będzie zwyczajnie słabsza bardziej podatna na pękanie wzrośnie koszt, z drugiej strony jazda trochę cięższym moto np podczas wiatru jest stabilniejsza,gadanie jak by ta zetka była ociężałym mułem
wyścig o to które moto będzie lżejsze tylko po co?i kosztem czego...?Później się okaże że od naszych polskich dróg moto pęka na pół..
Nie ma się co czepiać dzisiejsze sprzęty praktycznie nie mają wad a kwestia które ile waży to czepialstwo kto chce niech kupi sobie tripla skoro taki dobry wolny wybór jakoś i tak kawa wygrywa...<br><hr>Mike<br>
Komentatorzy napisał(a):nie zjadlem obiadu, napalona laska, srumpf, dukaty z grzechotnikiem - nie mozna normalnie i kulturalnie podyskutowac, wymienic sie pogladami. przykro mi ze jestes uposledzony pod tym wzgledem<br><hr>frt<br>
można oczywiście tylko ulegasz błędnemu trochę rozumowaniu czy najlepszy motocykl na szosę to ten najlżejszy??po prostu w warunkach ulicznych waga nie jest aż tak istotna...kawa ma się sprzedawać ma być w miarę tania to bardzo przyzwoity sprzęt z taką czy inną ramą nie jestem fanatykiem tej marki mam yamaszkę a z nowych moto wybrał bym Gsr750 tam znowu płaczą że wahacz za mało "fikuśny"...<br><hr>Mike
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/12/2012, 17:41

Komentatorzy napisał(a):wiecie ile wazy Triumph street triple R na rok 2013? 46 KG MNIEJ
to nie jest kwestia ze jestem laska czy nie zjadlem obiadu. po prostu mysle ze kilka kg mniej kawie wyszlo by tylko na dobre, zyskujac jeszcze wieksze zainteresowanie.<br><hr>frt<br>
Komentatorzy napisał(a):co mnie obchodzi sriumpf czy dukaty ze swoim silnikiem grzechotnikiem te wynalazki mogę na palcach jednej ręki policzyć jeśli chodzi to ile razy je widziałem w sezonie,teoretycznie wyszło by na dobre ale to co jest teraz w totalnie niczym nie przeszkadza wszystko ma plusy i minusy lżejsza rama będzie zwyczajnie słabsza bardziej podatna na pękanie wzrośnie koszt, z drugiej strony jazda trochę cięższym moto np podczas wiatru jest stabilniejsza,gadanie jak by ta zetka była ociężałym mułem
wyścig o to które moto będzie lżejsze tylko po co?i kosztem czego...?Później się okaże że od naszych polskich dróg moto pęka na pół..
Nie ma się co czepiać dzisiejsze sprzęty praktycznie nie mają wad a kwestia które ile waży to czepialstwo kto chce niech kupi sobie tripla skoro taki dobry wolny wybór jakoś i tak kawa wygrywa...<br><hr>Mike<br>
Komentatorzy napisał(a):nie zjadlem obiadu, napalona laska, srumpf, dukaty z grzechotnikiem - nie mozna normalnie i kulturalnie podyskutowac, wymienic sie pogladami. przykro mi ze jestes uposledzony pod tym wzgledem<br><hr>frt<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie można normalnie podyskutować, bo próbujesz narzucać rozmówcom kłamliwy obraz rzeczywistości. Czemu od razu nie porównasz wagowo Zeta z KTM SX125? Street Triple to motocykl z niższej półki, to klasa czterocylindrowych 600. Z800 porównaj z FZ8 albo GSRem (oba po 220 kilo). Tyle że wszystkie te motongi są droższe od Kawy. <br><hr>ZX6R<br>
street z niższej półki? bez żartów...co z tego że pojemność trochę mniejsza jak zawieszeniowo, silnikowo rozjeżdża takie sprzęty jak Z750 czy GSR. PS. pisze to jako własciciel Kawasaki... <br><hr>sebasbox
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/12/2012, 20:01

Komentatorzy napisał(a):wiecie ile wazy Triumph street triple R na rok 2013? 46 KG MNIEJ
to nie jest kwestia ze jestem laska czy nie zjadlem obiadu. po prostu mysle ze kilka kg mniej kawie wyszlo by tylko na dobre, zyskujac jeszcze wieksze zainteresowanie.<br><hr>frt<br>
Komentatorzy napisał(a):co mnie obchodzi sriumpf czy dukaty ze swoim silnikiem grzechotnikiem te wynalazki mogę na palcach jednej ręki policzyć jeśli chodzi to ile razy je widziałem w sezonie,teoretycznie wyszło by na dobre ale to co jest teraz w totalnie niczym nie przeszkadza wszystko ma plusy i minusy lżejsza rama będzie zwyczajnie słabsza bardziej podatna na pękanie wzrośnie koszt, z drugiej strony jazda trochę cięższym moto np podczas wiatru jest stabilniejsza,gadanie jak by ta zetka była ociężałym mułem
wyścig o to które moto będzie lżejsze tylko po co?i kosztem czego...?Później się okaże że od naszych polskich dróg moto pęka na pół..
Nie ma się co czepiać dzisiejsze sprzęty praktycznie nie mają wad a kwestia które ile waży to czepialstwo kto chce niech kupi sobie tripla skoro taki dobry wolny wybór jakoś i tak kawa wygrywa...<br><hr>Mike<br>
Komentatorzy napisał(a):nie zjadlem obiadu, napalona laska, srumpf, dukaty z grzechotnikiem - nie mozna normalnie i kulturalnie podyskutowac, wymienic sie pogladami. przykro mi ze jestes uposledzony pod tym wzgledem<br><hr>frt<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie można normalnie podyskutować, bo próbujesz narzucać rozmówcom kłamliwy obraz rzeczywistości. Czemu od razu nie porównasz wagowo Zeta z KTM SX125? Street Triple to motocykl z niższej półki, to klasa czterocylindrowych 600. Z800 porównaj z FZ8 albo GSRem (oba po 220 kilo). Tyle że wszystkie te motongi są droższe od Kawy. <br><hr>ZX6R<br>
Komentatorzy napisał(a):street z niższej półki? bez żartów...co z tego że pojemność trochę mniejsza jak zawieszeniowo, silnikowo rozjeżdża takie sprzęty jak Z750 czy GSR. PS. pisze to jako własciciel Kawasaki... <br><hr>sebasbox<br>
Nie chodzi o półkę jakościową tylko pojemnościową. Wyższa pojemność = większa masa.<br><hr>ZX6R
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/12/2012, 20:54

Komentatorzy napisał(a):wiecie ile wazy Triumph street triple R na rok 2013? 46 KG MNIEJ
to nie jest kwestia ze jestem laska czy nie zjadlem obiadu. po prostu mysle ze kilka kg mniej kawie wyszlo by tylko na dobre, zyskujac jeszcze wieksze zainteresowanie.<br><hr>frt<br>
Komentatorzy napisał(a):co mnie obchodzi sriumpf czy dukaty ze swoim silnikiem grzechotnikiem te wynalazki mogę na palcach jednej ręki policzyć jeśli chodzi to ile razy je widziałem w sezonie,teoretycznie wyszło by na dobre ale to co jest teraz w totalnie niczym nie przeszkadza wszystko ma plusy i minusy lżejsza rama będzie zwyczajnie słabsza bardziej podatna na pękanie wzrośnie koszt, z drugiej strony jazda trochę cięższym moto np podczas wiatru jest stabilniejsza,gadanie jak by ta zetka była ociężałym mułem
wyścig o to które moto będzie lżejsze tylko po co?i kosztem czego...?Później się okaże że od naszych polskich dróg moto pęka na pół..
Nie ma się co czepiać dzisiejsze sprzęty praktycznie nie mają wad a kwestia które ile waży to czepialstwo kto chce niech kupi sobie tripla skoro taki dobry wolny wybór jakoś i tak kawa wygrywa...<br><hr>Mike<br>
Komentatorzy napisał(a):nie zjadlem obiadu, napalona laska, srumpf, dukaty z grzechotnikiem - nie mozna normalnie i kulturalnie podyskutowac, wymienic sie pogladami. przykro mi ze jestes uposledzony pod tym wzgledem<br><hr>frt<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie można normalnie podyskutować, bo próbujesz narzucać rozmówcom kłamliwy obraz rzeczywistości. Czemu od razu nie porównasz wagowo Zeta z KTM SX125? Street Triple to motocykl z niższej półki, to klasa czterocylindrowych 600. Z800 porównaj z FZ8 albo GSRem (oba po 220 kilo). Tyle że wszystkie te motongi są droższe od Kawy. <br><hr>ZX6R<br>
To w takim razie jak to mozliwe ze taki Speed Triple czy FZ1 potrafia tez 220kg wazyc przy pojemnosci litra?
Tak tych waszych zetow bronicie a temu Z800 to duzo blizej do Bandita 1250 niz do Streeta 675 choc ten pierwszy jest niskobudzetowym motocyklem a drugi obrana z owiewek Daytona 675. Kto uwierzy ze Z800 kosztuje tyle samo w produkcji co Street 675? Przy podobnej cenie sprzedazy Kawa zarobi wiecej bo uzyje gorszych/ciezszych materialow a klientom wmawiaja ze to jest cos czego potrzebuja
Nikt tu nie neguje Zetow ale dlaczego producent nie potrafil zdjac tych 15kg zeby byc konkurencyjnym? (bo zysk jest najwazniejszy, niestety)<br><hr>R@F
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/12/2012, 22:04

Jak ktoś chce lekki sprzęt to niech kupi rower, albo karnet na siłownię.<br><hr>x
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/12/2012, 22:52

Komentatorzy napisał(a):Jak ktoś chce lekki sprzęt to niech kupi rower, albo karnet na siłownię.<br><hr>x<br>
A lekki rower to wg Ciebie ile? 10 kg, 20 czy 8? I jakoś nie kumam tej siłowni - jak będę miał bicepsy jak Pudzian to moto zejdzie z wagą? przestraszy się? Niezależnie od wagi kierowcy 200 kilo dalej będzie ważyło 200. Jak ktoś nie ma chęci walczyć z masą to nikt mu tego nie wyperswaduje że ciężkie jest dobre. Chyba że jak to konstruktor powiedział, nawet ciężki motocykl może być zwrotny po dobraniu gum i dostrojeniu zawieszenia. Chociaż ja bym chciał takie coś zobaczyć - np Bandit po zmianie gum i ustawień zawieszenia daje radę w slalomie Dukowi. :))<br><hr>nik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/12/2012, 22:55

Komentatorzy napisał(a):wiecie ile wazy Triumph street triple R na rok 2013? 46 KG MNIEJ
to nie jest kwestia ze jestem laska czy nie zjadlem obiadu. po prostu mysle ze kilka kg mniej kawie wyszlo by tylko na dobre, zyskujac jeszcze wieksze zainteresowanie.<br><hr>frt<br>
Komentatorzy napisał(a):co mnie obchodzi sriumpf czy dukaty ze swoim silnikiem grzechotnikiem te wynalazki mogę na palcach jednej ręki policzyć jeśli chodzi to ile razy je widziałem w sezonie,teoretycznie wyszło by na dobre ale to co jest teraz w totalnie niczym nie przeszkadza wszystko ma plusy i minusy lżejsza rama będzie zwyczajnie słabsza bardziej podatna na pękanie wzrośnie koszt, z drugiej strony jazda trochę cięższym moto np podczas wiatru jest stabilniejsza,gadanie jak by ta zetka była ociężałym mułem
wyścig o to które moto będzie lżejsze tylko po co?i kosztem czego...?Później się okaże że od naszych polskich dróg moto pęka na pół..
Nie ma się co czepiać dzisiejsze sprzęty praktycznie nie mają wad a kwestia które ile waży to czepialstwo kto chce niech kupi sobie tripla skoro taki dobry wolny wybór jakoś i tak kawa wygrywa...<br><hr>Mike<br>
Komentatorzy napisał(a):nie zjadlem obiadu, napalona laska, srumpf, dukaty z grzechotnikiem - nie mozna normalnie i kulturalnie podyskutowac, wymienic sie pogladami. przykro mi ze jestes uposledzony pod tym wzgledem<br><hr>frt<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie można normalnie podyskutować, bo próbujesz narzucać rozmówcom kłamliwy obraz rzeczywistości. Czemu od razu nie porównasz wagowo Zeta z KTM SX125? Street Triple to motocykl z niższej półki, to klasa czterocylindrowych 600. Z800 porównaj z FZ8 albo GSRem (oba po 220 kilo). Tyle że wszystkie te motongi są droższe od Kawy. <br><hr>ZX6R<br>
Komentatorzy napisał(a):street z niższej półki? bez żartów...co z tego że pojemność trochę mniejsza jak zawieszeniowo, silnikowo rozjeżdża takie sprzęty jak Z750 czy GSR. PS. pisze to jako własciciel Kawasaki... <br><hr>sebasbox<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie chodzi o półkę jakościową tylko pojemnościową. Wyższa pojemność = większa masa.<br><hr>ZX6R<br>
Coś to Twoje równanie jest bez sensu... Dlaczego większa pojemność ma oznaczać większą masę? Popatrz się na masę Kaw Z800 i Z1000 różnicy jest 2 kg i mały Zet bierze 2 litry paliwa więcej, czyli 4 kg. Jednak Z1000 ma ABS czyli te 4 kg dochodzi mu na starcie. Zatem różnica w masie spowodowane jest tu głównie wyposażeniem i nawet te 2 kg to przy 200cmm nie ma różnicy. Czy większa pojemność oznacza większą masę zależy tylko i wyłącznie od producenta, czy zastosuje jedną ramę wystarczająco wytrzymałą aby wytrzymała większy silnik i odchodzą mu koszta produkcji dwóch różnych elementów. Czy woli zrobić na styk do obu silników oddzielnie i chwalić się 3kg różnicy w wadze i podnieść cenę o kilka procent...<br><hr>Misio
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/12/2012, 23:22

Komentatorzy napisał(a):wiecie ile wazy Triumph street triple R na rok 2013? 46 KG MNIEJ
to nie jest kwestia ze jestem laska czy nie zjadlem obiadu. po prostu mysle ze kilka kg mniej kawie wyszlo by tylko na dobre, zyskujac jeszcze wieksze zainteresowanie.<br><hr>frt<br>
Komentatorzy napisał(a):co mnie obchodzi sriumpf czy dukaty ze swoim silnikiem grzechotnikiem te wynalazki mogę na palcach jednej ręki policzyć jeśli chodzi to ile razy je widziałem w sezonie,teoretycznie wyszło by na dobre ale to co jest teraz w totalnie niczym nie przeszkadza wszystko ma plusy i minusy lżejsza rama będzie zwyczajnie słabsza bardziej podatna na pękanie wzrośnie koszt, z drugiej strony jazda trochę cięższym moto np podczas wiatru jest stabilniejsza,gadanie jak by ta zetka była ociężałym mułem
wyścig o to które moto będzie lżejsze tylko po co?i kosztem czego...?Później się okaże że od naszych polskich dróg moto pęka na pół..
Nie ma się co czepiać dzisiejsze sprzęty praktycznie nie mają wad a kwestia które ile waży to czepialstwo kto chce niech kupi sobie tripla skoro taki dobry wolny wybór jakoś i tak kawa wygrywa...<br><hr>Mike<br>
Komentatorzy napisał(a):nie zjadlem obiadu, napalona laska, srumpf, dukaty z grzechotnikiem - nie mozna normalnie i kulturalnie podyskutowac, wymienic sie pogladami. przykro mi ze jestes uposledzony pod tym wzgledem<br><hr>frt<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie można normalnie podyskutować, bo próbujesz narzucać rozmówcom kłamliwy obraz rzeczywistości. Czemu od razu nie porównasz wagowo Zeta z KTM SX125? Street Triple to motocykl z niższej półki, to klasa czterocylindrowych 600. Z800 porównaj z FZ8 albo GSRem (oba po 220 kilo). Tyle że wszystkie te motongi są droższe od Kawy. <br><hr>ZX6R<br>
Komentatorzy napisał(a):To w takim razie jak to mozliwe ze taki Speed Triple czy FZ1 potrafia tez 220kg wazyc przy pojemnosci litra?
Tak tych waszych zetow bronicie a temu Z800 to duzo blizej do Bandita 1250 niz do Streeta 675 choc ten pierwszy jest niskobudzetowym motocyklem a drugi obrana z owiewek Daytona 675. Kto uwierzy ze Z800 kosztuje tyle samo w produkcji co Street 675? Przy podobnej cenie sprzedazy Kawa zarobi wiecej bo uzyje gorszych/ciezszych materialow a klientom wmawiaja ze to jest cos czego potrzebuja
Nikt tu nie neguje Zetow ale dlaczego producent nie potrafil zdjac tych 15kg zeby byc konkurencyjnym? (bo zysk jest najwazniejszy, niestety)<br><hr>R@F<br>
To segment motocykli użytkowych i każdy producent buduje własną koncepcje motocykla, jeden jest rasowym street fighterem a drugi ma kozacki wygląd i jest zrównoważony.Malkontenci ciągle wyskakują z duża masą ale czy w motocyklu tej klasy ma tak duże znaczenie ??Moim zdaniem stanowczo nie z 750 jak najbardziej to przedstawiał a pierwsze porównania na pewno pokażą to samo odnośnie z 800.<br><hr>motox
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/12/2012, 02:36

Abstrahujac od tego konkretnego nakeda, do dawania w palnik preferuje: ponizej 200 kg z pustym bakiem - czym mniej tym lepiej, moc od 140 koni w gore,slinik nie wiekszy niz litr, zalozona wysoka kierownica. w efekcie zostaja: aprilia, , ducati, sporty z akcesoryjna półka i wysoka kierownica. Na marginesie - do toczenia sie, dojazdow do pracy itp. kazdy bedzie dobry, byleby sie nie psul.<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/12/2012, 11:00

Komentatorzy napisał(a):wiecie ile wazy Triumph street triple R na rok 2013? 46 KG MNIEJ
to nie jest kwestia ze jestem laska czy nie zjadlem obiadu. po prostu mysle ze kilka kg mniej kawie wyszlo by tylko na dobre, zyskujac jeszcze wieksze zainteresowanie.<br><hr>frt<br>
wszystko fajnie, tylko nie masa, a środek ciężkości bardziej gra rolę, szczególnie w przypadku małych delikatnych kobietek. obserwując moje 160cm maleństwo chcąc nie chcąc ciężko jest znaleźćdla niej moto na którym wygodnie stanie. dla tego trzeba szukać moto, które dzięki niższemu środkowi ciężkości łatwiej jej będzie utrzymać, niekoniecznie lżejsze moto. Virago 535 mojego ojca jest niby jedynie 4kg lżejsze od mojej FZ6N. ale przez to że środek ciężkości ma bardzo nisko rzeczywiście mam wrażenie że to "rowerek" a mój "słoń".<br><hr>misiakw
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/12/2012, 11:56

Komentatorzy napisał(a):wiecie ile wazy Triumph street triple R na rok 2013? 46 KG MNIEJ
to nie jest kwestia ze jestem laska czy nie zjadlem obiadu. po prostu mysle ze kilka kg mniej kawie wyszlo by tylko na dobre, zyskujac jeszcze wieksze zainteresowanie.<br><hr>frt<br>
Komentatorzy napisał(a):co mnie obchodzi sriumpf czy dukaty ze swoim silnikiem grzechotnikiem te wynalazki mogę na palcach jednej ręki policzyć jeśli chodzi to ile razy je widziałem w sezonie,teoretycznie wyszło by na dobre ale to co jest teraz w totalnie niczym nie przeszkadza wszystko ma plusy i minusy lżejsza rama będzie zwyczajnie słabsza bardziej podatna na pękanie wzrośnie koszt, z drugiej strony jazda trochę cięższym moto np podczas wiatru jest stabilniejsza,gadanie jak by ta zetka była ociężałym mułem
wyścig o to które moto będzie lżejsze tylko po co?i kosztem czego...?Później się okaże że od naszych polskich dróg moto pęka na pół..
Nie ma się co czepiać dzisiejsze sprzęty praktycznie nie mają wad a kwestia które ile waży to czepialstwo kto chce niech kupi sobie tripla skoro taki dobry wolny wybór jakoś i tak kawa wygrywa...<br><hr>Mike<br>
dzięki takim "sriumpfom" i innym "dukatom" rynek motocyklowy nie jest monotonny, ale dla kogoś takiego jak ty zapewne liczy się tylko plastik nudny w chooj,
jakoÅ› mam triumpfa streeta i nie zamieniÄ™ go na nic innego w tej klasie bo nic innego lepszego nie ma,
a ty dalej podniecaj siÄ™ monotoniÄ… i stagnacjÄ…<br><hr>tomash
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/12/2012, 12:04

Komentatorzy napisał(a):wiecie ile wazy Triumph street triple R na rok 2013? 46 KG MNIEJ
to nie jest kwestia ze jestem laska czy nie zjadlem obiadu. po prostu mysle ze kilka kg mniej kawie wyszlo by tylko na dobre, zyskujac jeszcze wieksze zainteresowanie.<br><hr>frt<br>
Komentatorzy napisał(a):co mnie obchodzi sriumpf czy dukaty ze swoim silnikiem grzechotnikiem te wynalazki mogę na palcach jednej ręki policzyć jeśli chodzi to ile razy je widziałem w sezonie,teoretycznie wyszło by na dobre ale to co jest teraz w totalnie niczym nie przeszkadza wszystko ma plusy i minusy lżejsza rama będzie zwyczajnie słabsza bardziej podatna na pękanie wzrośnie koszt, z drugiej strony jazda trochę cięższym moto np podczas wiatru jest stabilniejsza,gadanie jak by ta zetka była ociężałym mułem
wyścig o to które moto będzie lżejsze tylko po co?i kosztem czego...?Później się okaże że od naszych polskich dróg moto pęka na pół..
Nie ma się co czepiać dzisiejsze sprzęty praktycznie nie mają wad a kwestia które ile waży to czepialstwo kto chce niech kupi sobie tripla skoro taki dobry wolny wybór jakoś i tak kawa wygrywa...<br><hr>Mike<br>
Komentatorzy napisał(a):nie zjadlem obiadu, napalona laska, srumpf, dukaty z grzechotnikiem - nie mozna normalnie i kulturalnie podyskutowac, wymienic sie pogladami. przykro mi ze jestes uposledzony pod tym wzgledem<br><hr>frt<br>
Komentatorzy napisał(a):Nie można normalnie podyskutować, bo próbujesz narzucać rozmówcom kłamliwy obraz rzeczywistości. Czemu od razu nie porównasz wagowo Zeta z KTM SX125? Street Triple to motocykl z niższej półki, to klasa czterocylindrowych 600. Z800 porównaj z FZ8 albo GSRem (oba po 220 kilo). Tyle że wszystkie te motongi są droższe od Kawy. <br><hr>ZX6R<br>
Komentatorzy napisał(a):To w takim razie jak to mozliwe ze taki Speed Triple czy FZ1 potrafia tez 220kg wazyc przy pojemnosci litra?
Tak tych waszych zetow bronicie a temu Z800 to duzo blizej do Bandita 1250 niz do Streeta 675 choc ten pierwszy jest niskobudzetowym motocyklem a drugi obrana z owiewek Daytona 675. Kto uwierzy ze Z800 kosztuje tyle samo w produkcji co Street 675? Przy podobnej cenie sprzedazy Kawa zarobi wiecej bo uzyje gorszych/ciezszych materialow a klientom wmawiaja ze to jest cos czego potrzebuja
Nikt tu nie neguje Zetow ale dlaczego producent nie potrafil zdjac tych 15kg zeby byc konkurencyjnym? (bo zysk jest najwazniejszy, niestety)<br><hr>R@F<br>
ciekaw jestem porównania i konfrontacji tego z800 z streetem 675 (tak tutaj poniżanym i klasyfikowanym jako "z niższej półki", street waży 36kg mniej, km street ma zaledwie 7 mniej, do tego dochodzi przebieg mocy i momentu, ciekawe....<br><hr>tomash
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê