Zobacz wątek - Filmik z zimowego przepalania motocykla
NAS Analytics TAG

Filmik z zimowego przepalania motocykla

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Filmik z zimowego przepalania motocykla

Postprzez Bies601 » 16/12/2012, 13:46

Postanowiłem dzisiaj przepalić moją lale :)
oto filmik, łapy w górę !
http://www.youtube.com/watch?v=wTdcL7-tLUM
Bies601
Świeżak
 
Posty: 53
Dołączył(a): 18/8/2011, 18:22


Postprzez MANIAK. » 16/12/2012, 14:13

Nic szczegolnego , choc na te lata pali swietnie..jesli sie dba o moto , wymienia olej itp..co bedzie chodzic i chodzic..
Na te lata po 2 miesiecznej przerwie pali bardzo dobrze , co swiadczy o stanie technicznym..wkoncu to Huuunda.:D


PS: Bardzo ladna Cebra , zadbana.
Kawasaki ZX-14R '12.
Avatar użytkownika
MANIAK.
Świeżak
 
Posty: 428
Dołączył(a): 15/4/2012, 17:43
Lokalizacja: jestes ?


Postprzez Miczab » 16/12/2012, 14:16

Kozacka F1! :)
Moim zdaniem nie ma sensu przepalać w zimie, zajedziesz świece.
Miczab - Twój partner w motozakupach ;)
Avatar użytkownika
Miczab
Administrator
 
Posty: 1099
Dołączył(a): 25/2/2009, 11:15
Lokalizacja: Warszawa / Stalowa Wola

Postprzez Black-Ghost » 16/12/2012, 15:11

Toć to już klasyk jest. Aczkolwiek fajnie że masz tak zadbaną ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Walenty » 16/12/2012, 16:12

Łapy w górę i dbaj o nią.
Watch out, we got a badass over here!
Avatar użytkownika
Walenty
Moderator
 
Posty: 3602
Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
Lokalizacja: SKL

Postprzez Hayabusa55. » 16/12/2012, 16:18

Miczab nie gadaj glupot..swice sie wcale nie niszcza jesli moto zagrzeje sie az do wiatraka..jesli odpalisz na 5 min i zgasisz to swiece sie niszcza..albo jak przejedziesz 1 km i wstawisz znow do garazu..:)
Wtedy swiece pracuja na sucho i sie niszcza..

http://www.scigacz.pl/Zimowanie,motocyk ... 13740.html

PS : Honda kozacka i zadbana , dbaj a pochodzi dlugie lata..
Hayabusa55.
Świeżak
 
Posty: 44
Dołączył(a): 4/4/2012, 17:57
Lokalizacja: Zwolen

Postprzez RUTRA.RD » 17/12/2012, 08:46

deejayslonio
nie prawdę piszesz co do aku i zagrzania

co do sensu przepalani zima masz racje to bez sensu
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez falconiforme » 17/12/2012, 08:59

Aprilia Falco mi pali od kopa po 6 misesiącach stania. Sensu odpalania w zimą nie widzę.
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez RUTRA.RD » 17/12/2012, 09:01

podstawa to mocny dobry akumulator a nie palenie z jakiegos padla po przerwie
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Bies601 » 17/12/2012, 11:54

Jeśli gaźnikowiec stoi długo bez odpalania (tamtej zimy moto stało niedotykane 6 miesięcy) to paliwo z gaźników ścieka, wyparowuje, czy coś tam jeszcze... i później trzeba długo kręcić i moto męczyć...
Dlatego wolę co ok 2 miesiące w zimie przepalić i zawsze odpalić od strzała.
Bies601
Świeżak
 
Posty: 53
Dołączył(a): 18/8/2011, 18:22

Postprzez Seba_ER5 » 17/12/2012, 12:42

Z gaznikow na zime paliwko sie spuszca a przed odpalenie wystarczy go tam troche nalac.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5221
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez pamoz » 17/12/2012, 13:41

Moim skromnym zdaniem odpalanie w zimie najbardziej to daje po d..ie nie tyle świecom co samemu silnikowi(panewki) .Olej w niskiej temperaturze jaki by nie był 5W,10W,jest gęsty i nim w miarę złapie temperaturę i będzie w obiegu trochę potrwa.W tym czasie smarowanie jest bardzo kiepskie.Jak się rozgrzeje już fajnie ale pierwsze minuty niepotrzebne męczenie silnika.
biegacz
Avatar użytkownika
pamoz
Świeżak
 
Posty: 136
Dołączył(a): 2/10/2010, 19:54
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez Black-Ghost » 17/12/2012, 14:06

Dlatego trzeba trzymać motocykl w domu lub w ogrzewanym garażu. Wtedy się nic nie psuje i nie dzieje. Ja trzymam moto w domu w pokojowej temperaturze i nigdy mi nawet tarcze nie zaszły od wilgoci. 8)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Ciastuś <3 » 18/12/2012, 12:00

To trzymanie motocykla w garażu nieogrzewanym bardzo źle wpływa na niego? Więc jeśli na gaźniku to lepiej wyjeździć całe paliwo lub wylać a na wiosnę wlać tak? I nie odpalać?
Avatar użytkownika
Ciastuś <3
Świeżak
 
Posty: 166
Dołączył(a): 5/11/2012, 19:31
Lokalizacja: EPI

Postprzez Black-Ghost » 18/12/2012, 12:09

Wilgoć + niska temperatura na wszystko wpływa źle! Z gaźnika nie wyjeździsz całego paliwa! musiał byś mieć manualne odcięcie dopływu do gaźnika (np kranik) Co do samego paliwa, to lepiej mięć zalany pod korek! Zapobiega to dostaniu się wilgoci do zbiornika i ew korozji.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Ciastuś <3 » 18/12/2012, 12:49

Ale jeśli jest możliwość spalenia całego paliwa to lepiej tak zrobić tak?
Avatar użytkownika
Ciastuś <3
Świeżak
 
Posty: 166
Dołączył(a): 5/11/2012, 19:31
Lokalizacja: EPI

Postprzez falconiforme » 18/12/2012, 13:19

Bies601 napisał(a):Jeśli gaźnikowiec stoi długo bez odpalania (tamtej zimy moto stało niedotykane 6 miesięcy) to paliwo z gaźników ścieka, wyparowuje, czy coś tam jeszcze... i później trzeba długo kręcić i moto męczyć...
Dlatego wolę co ok 2 miesiące w zimie przepalić i zawsze odpalić od strzała.


Zostawiasz moto na całą zimę.
- Mycie
- Smarowanie
- Bak do pełna
- Zakręcasz kranik paliwa
- Opony najlepiej na styropianie
- Podpinasz automatyczną ładowarkę i zapominasz na 6 miesięcy.

Po zimie:
1. Kupujesz Moto-Starter
2. Ładujesz akumulator do pełna o ile nie był ładowany.
3. Odkręcasz kranik i czekasz aż paliwo wypełni gaźniki.
4. Wtryskujesz Moto-Starter do dolotu i odpalasz.
Motostarter zapobiega męczeniu akumulatora i rozrusznika. Detonacja następuje od samego sprężania. Kilka szybkich obrotów wału i paliwo szybko się zasysa z gaźników.
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez RUTRA.RD » 18/12/2012, 13:21

deejayslonio
jak będzie przy -20 pyrkotał to się w końcu zagrzeje i płyn i olej wiec to nie problem, aku tez się tak naładuje przykład- moj tl padł kompletnie ah nul zero po odpaleniu chodził do momentu załączenia się wiatraka, po zgaszeniu odpalił wiec jazda podładować go dalej. to ze pozniej wiadro wody masz na tlokach i w wydechu bo sie skropli to juz inna bajka
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr