[Kawasaki Z800] Kawasaki Z800 - skazany na sukces
Posty: 53
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
[Kawasaki Z800] Kawasaki Z800 - skazany na sukces
Dyskusja na temat: Kawasaki Z800 - skazany na sukces
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Kawasaki Z800 - skazany na sukces
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Kawasaki Z800 - skazany na sukces
- Ścigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Malkontenci nigdy nie zrozumieją fenomenu tego motocykla. Ciekawe jak kawasaki zmodernizuje nowego Z1000. <br><hr>Kawasaki Screamer
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ciekawe kiedy mistrzowie limitowanych edycji z Suzuki sie ogarną.<br><hr>KepasaKomentatorzy napisał(a):Podoba mi sie, Kawasaki sie ogarnelo w ostatnich latach;)<br><hr>SiSi<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Pozycja lidera zobowiązuje, a taki rasowy GSR750 to i obrotomierz okrągły ze wskazówką ma, kanapę idealnie trzymającą, jedwabiste działanie skrzyni i sprzęgła, że o gixxerowym silniku nie wspomnę, a niska waga i cena 33500 wersji z ABS to są fakty trudne do podważenia raczej
<br><hr>peli

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Wydaje mi się jakiś mniej muskularny od poprzedniego zeta. A już na pewno od 1000. Jakiś średnio przekonany jestem.<br><hr>aczczcz
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Cena katalogowa GSRa to ponad 38k. 33,5 to cena promocyjna za stary model. Takie sa fakty...<br><hr>LokiKomentatorzy napisał(a):Pozycja lidera zobowiązuje, a taki rasowy GSR750 to i obrotomierz okrągły ze wskazówką ma, kanapę idealnie trzymającą, jedwabiste działanie skrzyni i sprzęgła, że o gixxerowym silniku nie wspomnę, a niska waga i cena 33500 wersji z ABS to są fakty trudne do podważenia raczej<br><hr>peli<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie wiem jak jest z kanapami w Suzuki gsr750 czy Kawasaki z800 ale z doswiadczenia wiem, ze duzo zalezy od materialu spodni w ktorych sie siedzi na motocyklu. Sam mam 3 rozne kombinezony ( skora x1 tekstylne x2 ) i powiem, ze na jednym danym siedzeniu raz sie slizgalem tylkiem a raz nie, wiec w innych spodniach autor tekstu moglby sie wcale nie slizgac.Komentatorzy napisał(a):Pozycja lidera zobowiązuje, a taki rasowy GSR750 to i obrotomierz okrągły ze wskazówką ma, kanapę idealnie trzymającą, jedwabiste działanie skrzyni i sprzęgła, że o gixxerowym silniku nie wspomnę, a niska waga i cena 33500 wersji z ABS to są fakty trudne do podważenia raczej<br><hr>peli<br>
Inna sprawa to to ze GSR750 nie za bardzo wyglada przy Z800 a mysle, ze to bardzo wazne dla kupujacego. No i w koncu sam silnik gdzie dla Z800 to jest nowo zaprojektowany lub gruntownie zmieniony silnik od z750 a w GSR750 tylko zdlawiony od gsxr750, ktory wcale po zdlawieniu ponoc nie moze sie pochwalic mocniejszym dolem. ( patrz test na konkurencyjnym portalu F800R vs GSR750 )...<br><hr>Kapsel
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
"160 tysięcy egzemplarzy i żaden z modeli konkurencji w tym segmencie nie zbliżył się nawet do wyniku Kawasaki" a co z Yamahą z serii Fzs,Fz6 zdecydowanie więcej ich widzę na ulicy jak Zetek.Nie wspominając o serii Fz1.Ładne moto ale wieje propagandą tekst...<br><hr>Mike
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mysle, ze autor mogl miec na mysli rynek globalny a nie tylko polskie podworko jesli chodzi o popularnosc streetfighterow....Komentatorzy napisał(a):"160 tysięcy egzemplarzy i żaden z modeli konkurencji w tym segmencie nie zbliżył się nawet do wyniku Kawasaki" a co z Yamahą z serii Fzs,Fz6 zdecydowanie więcej ich widzę na ulicy jak Zetek.Nie wspominając o serii Fz1.Ładne moto ale wieje propagandą tekst...<br><hr>Mike<br>
Zreszta nie wiem czy w ogole mozna fz6 zaliczyc do tego gatunku motocykli. Yamahy 600 tki to sa raczej sportowe turystyki a nie sredniej pojemnosci streetfightery....<br><hr>Kapsel
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kochałem swoją z750. Przeszkadzała waga ale tylko na postoju - w trasy latała wcałe nie gorzej od plastików (z szybą to już zupełnie) a po mieście robiłem wszystkich jak chciałem. Boski sprzęt.<br><hr>jarekt
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Sukcesu w Polsce nie będzie - najgorszy z mozliwych importer i - niezasłuzenie dzisiaj - zły wizerunek marki.
Co do motocykla to tradycyjnie - szkoda że nie 130 koni co przy tej pojemnosci powinno byc w nakedzie normą i brak lzejszej ramy. o hamulcach trudno sie wypowiadac bez jazdy.<br><hr>fan kawy
Co do motocykla to tradycyjnie - szkoda że nie 130 koni co przy tej pojemnosci powinno byc w nakedzie normą i brak lzejszej ramy. o hamulcach trudno sie wypowiadac bez jazdy.<br><hr>fan kawy
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Uuu, widzę głos zabrał mistszunio...<br><hr>RispektKomentatorzy napisał(a):Sukcesu w Polsce nie będzie - najgorszy z mozliwych importer i - niezasłuzenie dzisiaj - zły wizerunek marki.
Co do motocykla to tradycyjnie - szkoda że nie 130 koni co przy tej pojemnosci powinno byc w nakedzie normą i brak lzejszej ramy. o hamulcach trudno sie wypowiadac bez jazdy.<br><hr>fan kawy<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
130...? Dlaczego nie 160? Chwila, a może nie rozmieniajmy się na drobne. Wsadźmy 200!!!<br><hr>EVOKomentatorzy napisał(a):Sukcesu w Polsce nie będzie - najgorszy z mozliwych importer i - niezasłuzenie dzisiaj - zły wizerunek marki.
Co do motocykla to tradycyjnie - szkoda że nie 130 koni co przy tej pojemnosci powinno byc w nakedzie normą i brak lzejszej ramy. o hamulcach trudno sie wypowiadac bez jazdy.<br><hr>fan kawy<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To nie importer sprzedaje motocykle tylko autoryzowani dealerzy. Importer zajmuje się tylko sprowadzaniem pojazdów do Polski oraz rozliczeniem napraw gwarancyjnych. Nie ma wpływu na sprzedaż. A jeżeli chodzi o cenę to nie odbiega od konkurencji. A tak przy okazji to kto z konkurencji ma w tej klasie 130KM??<br><hr>Salon CafeRacerKomentatorzy napisał(a):Sukcesu w Polsce nie będzie - najgorszy z mozliwych importer i - niezasłuzenie dzisiaj - zły wizerunek marki.
Co do motocykla to tradycyjnie - szkoda że nie 130 koni co przy tej pojemnosci powinno byc w nakedzie normą i brak lzejszej ramy. o hamulcach trudno sie wypowiadac bez jazdy.<br><hr>fan kawy<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Myślę że nie warto dyskutować ze zdesperowanymi dealerami konkurencji którzy z braku klientów w swoich salonach mają czas na wylewanie żali w sieci. Poza tym branża motocyklowa już jakiś czas temu zorientowała się że wyścig o coraz większą moc to droga donikąd (stąd wysyp tanich i małych motocykli). <br><hr>PaczaczKomentatorzy napisał(a):Sukcesu w Polsce nie będzie - najgorszy z mozliwych importer i - niezasłuzenie dzisiaj - zły wizerunek marki.
Co do motocykla to tradycyjnie - szkoda że nie 130 koni co przy tej pojemnosci powinno byc w nakedzie normą i brak lzejszej ramy. o hamulcach trudno sie wypowiadac bez jazdy.<br><hr>fan kawy<br>Komentatorzy napisał(a):130...? Dlaczego nie 160? Chwila, a może nie rozmieniajmy się na drobne. Wsadźmy 200!!!<br><hr>EVO<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nieprawda, obniżka tyczy się ogólnie modelu GSR750. Ceny poprzednich roczników to zupełnie inna kwestia.<br><hr>gośćKomentatorzy napisał(a):Pozycja lidera zobowiązuje, a taki rasowy GSR750 to i obrotomierz okrągły ze wskazówką ma, kanapę idealnie trzymającą, jedwabiste działanie skrzyni i sprzęgła, że o gixxerowym silniku nie wspomnę, a niska waga i cena 33500 wersji z ABS to są fakty trudne do podważenia raczej<br><hr>peli<br>
Komentatorzy napisał(a):Cena katalogowa GSRa to ponad 38k. 33,5 to cena promocyjna za stary model. Takie sa fakty...<br><hr>Loki<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Z tą mocą to zależy. Czy zaliczymy Z800 do streetfigtherów - wtedy 113 KM to żart, czy do naked'ów - wtedy 113 KM to aż za dużo, bo liczy się elastyczność.<br><hr>gośćKomentatorzy napisał(a):Sukcesu w Polsce nie będzie - najgorszy z mozliwych importer i - niezasłuzenie dzisiaj - zły wizerunek marki.
Co do motocykla to tradycyjnie - szkoda że nie 130 koni co przy tej pojemnosci powinno byc w nakedzie normą i brak lzejszej ramy. o hamulcach trudno sie wypowiadac bez jazdy.<br><hr>fan kawy<br>Komentatorzy napisał(a):130...? Dlaczego nie 160? Chwila, a może nie rozmieniajmy się na drobne. Wsadźmy 200!!!<br><hr>EVO<br>Komentatorzy napisał(a):Myślę że nie warto dyskutować ze zdesperowanymi dealerami konkurencji którzy z braku klientów w swoich salonach mają czas na wylewanie żali w sieci. Poza tym branża motocyklowa już jakiś czas temu zorientowała się że wyścig o coraz większą moc to droga donikąd (stąd wysyp tanich i małych motocykli). <br><hr>Paczacz<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 53
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości