Zobacz wÄ…tek - Yamaha tzr50
NAS Analytics TAG

Yamaha tzr50

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Yamaha tzr50

Postprzez Lysy102xx » 19/11/2012, 17:25

Witam, upatrzylem sobie ostarnio tzrke i mam kilka pytan.
1.Od jakiegoo rocznika i ceny warto zaczac szukac?
2.Co sprawdzac przy zakupie?
3.Lepiej kupic tuningowana czy nie?
4.Ile pali na 100km, nie mam zamiaru dusic gazu na maxa?
5.Czy mozna dokupic licznik pokazujacy stan paliwa?
6.Jaki jest v-max przed i po tuningu (np cylinder 70cc lub 80)
7.Czy czesci sa drogie?
Lysy102xx
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 13/8/2012, 11:03


Postprzez kuba1324 » 19/11/2012, 18:42

1. Nie patrz na rocznik, tylko na stan motocykla.
2.Wszystko! stan ogumienia, tarcz hamulcowych, silnika, przebieg, łańcuch, stan plastików, czy nie był po glebie (obdarte manetki i klamki hamulców) stan zawieszenia... Poszukaj gdzieś w artykułach było co sprawdzać gdy kupuje się używkę.
3.Moim zdaniem lepiej seryjną. Jest tańsza od tuningowanej i mniej wyszlifowana. Często jest tak, że moto po tuningu może być strasznie zjechane, a cena będzie ogromna.
4.Tyle ile będziesz odkręcał, i jaki cylek. 4-5l powinna w normie spalać.
5.Raczej tak.
6.50cc powinno ci jakieÅ› 100-115km/h a cylek 70cc to nie wiem.
7. nie wiem
Ostatnio edytowano 19/11/2012, 18:46 przez kuba1324, łącznie edytowano 1 raz
kuba1324
Świeżak
 
Posty: 15
Dołączył(a): 26/6/2012, 13:49


Postprzez Arturo925 » 19/11/2012, 18:44

1. Nie ważne. Liczy sie stan i budżet jaki chcesz na tzrke przeznaczyć. Na forum tzrki są malowania z kazdego rocznika - mogą sie przydać.
2. Nie ma dokładnej reguły co. Sprawdź czy biegi nie wypadaja. Skrzynia w am6 jest lipna a części do skrzyni czasem trudno dostać bo schodzą jak świeże bułeczki. Nie wystrasz sie jeśli nie wejdzie Ci 6 bieg. Każde am6 tak ma i ten bieg trzeba po prostu wyczuć.
3. Patrz 1. Jak masz sporo kasy to kup serię i tuninguj pod siebie. Osobiscie odradzam kupowanie TZRki z chińska 90tką (bordowy cylinder) jeśli jeździ na seryjnym tłoku. Natomiast jeśli w owej 90tce siedzi jakis markowy tłok, to jest to całkiem dobry zestaw.
4. Z tym silnikiem bez duszenia gazu do końca za bardzo nie pojeździsz. Jedynie turlanie sie na 6 biegu w okolicach rezo (to "kopniecie" przy 7krpm) ma jakikolwiek sens. Ale mniejsza o to. Sam sie przekonasz. Dobrze wyregulowana spala 3 do 4l w serii. Po tuningu, nawet lekkim spalanie dosyc mocno wzrasta.
5. Nie
6. Seria 90-100km/h, po tuningu to juz zależnie od przełożeń. Ale do 130 mogłaby sie turlać. Z tym że przy tuningu bardziej wzrasta przyspieszenie niz v-max.
7. Nie i jest ich w ciul.


Coby nie było że wyssałem to powyzej z palca. TZR stoi u mnie w garażu


I korygując pkt 5 kolegi, wyjaśniam dlaczego sie nie da. Nie ma sondy w baku i tyle na temat. Dokupic sie nie da
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez Lysy102xx » 19/11/2012, 19:44

Ok, dzięki za odpowiedzi, a czy idzie jakoś zmniejszyć spalanie i jak sprawdzić czy jest dobrze wyregulowany? Obecnie jeżdże sr50 di-tech więć nie mam pojęcia o takich sprawach ( nigdy w nim nie grzebałem)
Lysy102xx
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 13/8/2012, 11:03

Postprzez CiastuÅ› <3 » 19/11/2012, 19:47

Możesz zmniejszyć gaźnik i dyszę co zblokuje trochę Yamaszkę.
Avatar użytkownika
CiastuÅ› <3
Świeżak
 
Posty: 166
Dołączył(a): 5/11/2012, 19:31
Lokalizacja: EPI

Postprzez Lysy102xx » 19/11/2012, 19:48

Czyli mniejszy v-max i przyśpieszenie, o ile może to zmniejszyć spalanie i prędkość?
Lysy102xx
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 13/8/2012, 11:03

Postprzez CiastuÅ› <3 » 19/11/2012, 19:50

To jest na AM6'tce, więc pewnie przy spokojnej jeździe ze 3l/100km :)
Avatar użytkownika
CiastuÅ› <3
Świeżak
 
Posty: 166
Dołączył(a): 5/11/2012, 19:31
Lokalizacja: EPI

Postprzez Lysy102xx » 19/11/2012, 19:54

A v-max o ile może spaść?
Lysy102xx
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 13/8/2012, 11:03

Postprzez Arturo925 » 19/11/2012, 19:57

O dużo. Człowieku, przecież to Ci spali tyle co ta Aprilia. Nie wiem do jakiego spalania Ty chcesz zejść. Albo latasz 2t i liczysz sie z większym spalaniem i lepszymi osiągami, albo kupujesz 4t i tak naprawdę cofasz sie wstecz względem aprilii.
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez Lysy102xx » 19/11/2012, 20:03

Niby fakt, kolega ma zipa pro 50 i może mało pali ale osiągi ma małe, jeszcze jedno może wręcz banalne pytanie, czy lekko zmienia się biegi, i przy ilu obrotach?
Lysy102xx
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 13/8/2012, 11:03

Postprzez Arturo925 » 19/11/2012, 20:09

Trzeba szarpać jak w ruskim :roll:

Normalnie, przy każdych obrotach. Najwyżej zgaśnie, albo przekręci wał. Jak nie jesteś idiotą to to drugie Ci nie grozi. Jeśli chcesz zeby jakos jechało to optymalnie jest pod końcem. Wtedy następny bieg jest juz powyzej rezo i dalej dobrze ciągnie.
Avatar użytkownika
Arturo925
Stały bywalec
 
Posty: 1096
Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
Lokalizacja: Kruszyna

Postprzez Lysy102xx » 19/11/2012, 20:37

Ok, to jeszcze raz dzięki za wszystkie odpowiedzi
Lysy102xx
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 13/8/2012, 11:03

Postprzez madcap » 19/11/2012, 22:27

w diabła informacji w dziale 50
zamykam
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê