Yamaha tzr50
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Yamaha tzr50
Witam, upatrzylem sobie ostarnio tzrke i mam kilka pytan.
1.Od jakiegoo rocznika i ceny warto zaczac szukac?
2.Co sprawdzac przy zakupie?
3.Lepiej kupic tuningowana czy nie?
4.Ile pali na 100km, nie mam zamiaru dusic gazu na maxa?
5.Czy mozna dokupic licznik pokazujacy stan paliwa?
6.Jaki jest v-max przed i po tuningu (np cylinder 70cc lub 80)
7.Czy czesci sa drogie?
1.Od jakiegoo rocznika i ceny warto zaczac szukac?
2.Co sprawdzac przy zakupie?
3.Lepiej kupic tuningowana czy nie?
4.Ile pali na 100km, nie mam zamiaru dusic gazu na maxa?
5.Czy mozna dokupic licznik pokazujacy stan paliwa?
6.Jaki jest v-max przed i po tuningu (np cylinder 70cc lub 80)
7.Czy czesci sa drogie?
- Lysy102xx
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 13/8/2012, 11:03
1. Nie patrz na rocznik, tylko na stan motocykla.
2.Wszystko! stan ogumienia, tarcz hamulcowych, silnika, przebieg, łańcuch, stan plastików, czy nie był po glebie (obdarte manetki i klamki hamulców) stan zawieszenia... Poszukaj gdzieś w artykułach było co sprawdzać gdy kupuje się używkę.
3.Moim zdaniem lepiej seryjną. Jest tańsza od tuningowanej i mniej wyszlifowana. Często jest tak, że moto po tuningu może być strasznie zjechane, a cena będzie ogromna.
4.Tyle ile będziesz odkręcał, i jaki cylek. 4-5l powinna w normie spalać.
5.Raczej tak.
6.50cc powinno ci jakieÅ› 100-115km/h a cylek 70cc to nie wiem.
7. nie wiem
2.Wszystko! stan ogumienia, tarcz hamulcowych, silnika, przebieg, łańcuch, stan plastików, czy nie był po glebie (obdarte manetki i klamki hamulców) stan zawieszenia... Poszukaj gdzieś w artykułach było co sprawdzać gdy kupuje się używkę.
3.Moim zdaniem lepiej seryjną. Jest tańsza od tuningowanej i mniej wyszlifowana. Często jest tak, że moto po tuningu może być strasznie zjechane, a cena będzie ogromna.
4.Tyle ile będziesz odkręcał, i jaki cylek. 4-5l powinna w normie spalać.
5.Raczej tak.
6.50cc powinno ci jakieÅ› 100-115km/h a cylek 70cc to nie wiem.
7. nie wiem
Ostatnio edytowano 19/11/2012, 18:46 przez kuba1324, łącznie edytowano 1 raz
- kuba1324
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 26/6/2012, 13:49
1. Nie ważne. Liczy sie stan i budżet jaki chcesz na tzrke przeznaczyć. Na forum tzrki są malowania z kazdego rocznika - mogą sie przydać.
2. Nie ma dokładnej reguły co. Sprawdź czy biegi nie wypadaja. Skrzynia w am6 jest lipna a części do skrzyni czasem trudno dostać bo schodzą jak świeże bułeczki. Nie wystrasz sie jeśli nie wejdzie Ci 6 bieg. Każde am6 tak ma i ten bieg trzeba po prostu wyczuć.
3. Patrz 1. Jak masz sporo kasy to kup serię i tuninguj pod siebie. Osobiscie odradzam kupowanie TZRki z chińska 90tką (bordowy cylinder) jeśli jeździ na seryjnym tłoku. Natomiast jeśli w owej 90tce siedzi jakis markowy tłok, to jest to całkiem dobry zestaw.
4. Z tym silnikiem bez duszenia gazu do końca za bardzo nie pojeździsz. Jedynie turlanie sie na 6 biegu w okolicach rezo (to "kopniecie" przy 7krpm) ma jakikolwiek sens. Ale mniejsza o to. Sam sie przekonasz. Dobrze wyregulowana spala 3 do 4l w serii. Po tuningu, nawet lekkim spalanie dosyc mocno wzrasta.
5. Nie
6. Seria 90-100km/h, po tuningu to juz zależnie od przełożeń. Ale do 130 mogłaby sie turlać. Z tym że przy tuningu bardziej wzrasta przyspieszenie niz v-max.
7. Nie i jest ich w ciul.
Coby nie było że wyssałem to powyzej z palca. TZR stoi u mnie w garażu
I korygując pkt 5 kolegi, wyjaśniam dlaczego sie nie da. Nie ma sondy w baku i tyle na temat. Dokupic sie nie da
2. Nie ma dokładnej reguły co. Sprawdź czy biegi nie wypadaja. Skrzynia w am6 jest lipna a części do skrzyni czasem trudno dostać bo schodzą jak świeże bułeczki. Nie wystrasz sie jeśli nie wejdzie Ci 6 bieg. Każde am6 tak ma i ten bieg trzeba po prostu wyczuć.
3. Patrz 1. Jak masz sporo kasy to kup serię i tuninguj pod siebie. Osobiscie odradzam kupowanie TZRki z chińska 90tką (bordowy cylinder) jeśli jeździ na seryjnym tłoku. Natomiast jeśli w owej 90tce siedzi jakis markowy tłok, to jest to całkiem dobry zestaw.
4. Z tym silnikiem bez duszenia gazu do końca za bardzo nie pojeździsz. Jedynie turlanie sie na 6 biegu w okolicach rezo (to "kopniecie" przy 7krpm) ma jakikolwiek sens. Ale mniejsza o to. Sam sie przekonasz. Dobrze wyregulowana spala 3 do 4l w serii. Po tuningu, nawet lekkim spalanie dosyc mocno wzrasta.
5. Nie
6. Seria 90-100km/h, po tuningu to juz zależnie od przełożeń. Ale do 130 mogłaby sie turlać. Z tym że przy tuningu bardziej wzrasta przyspieszenie niz v-max.
7. Nie i jest ich w ciul.
Coby nie było że wyssałem to powyzej z palca. TZR stoi u mnie w garażu
I korygując pkt 5 kolegi, wyjaśniam dlaczego sie nie da. Nie ma sondy w baku i tyle na temat. Dokupic sie nie da
-
Arturo925 - Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
Możesz zmniejszyć gaźnik i dyszę co zblokuje trochę Yamaszkę.
http://www.youtube.com/user/PawlakMX | Zapraszam!
-
Ciastuś <3 - Świeżak
- Posty: 166
- Dołączył(a): 5/11/2012, 19:31
- Lokalizacja: EPI
To jest na AM6'tce, więc pewnie przy spokojnej jeździe ze 3l/100km 

http://www.youtube.com/user/PawlakMX | Zapraszam!
-
Ciastuś <3 - Świeżak
- Posty: 166
- Dołączył(a): 5/11/2012, 19:31
- Lokalizacja: EPI
O dużo. Człowieku, przecież to Ci spali tyle co ta Aprilia. Nie wiem do jakiego spalania Ty chcesz zejść. Albo latasz 2t i liczysz sie z większym spalaniem i lepszymi osiągami, albo kupujesz 4t i tak naprawdę cofasz sie wstecz względem aprilii.
-
Arturo925 - Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
Trzeba szarpać jak w ruskim
Normalnie, przy każdych obrotach. Najwyżej zgaśnie, albo przekręci wał. Jak nie jesteś idiotą to to drugie Ci nie grozi. Jeśli chcesz zeby jakos jechało to optymalnie jest pod końcem. Wtedy następny bieg jest juz powyzej rezo i dalej dobrze ciągnie.

Normalnie, przy każdych obrotach. Najwyżej zgaśnie, albo przekręci wał. Jak nie jesteś idiotą to to drugie Ci nie grozi. Jeśli chcesz zeby jakos jechało to optymalnie jest pod końcem. Wtedy następny bieg jest juz powyzej rezo i dalej dobrze ciągnie.
-
Arturo925 - Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości