Zobacz wątek - Konstrukcja silników i ich obrotych w motorkach typu Cub
NAS Analytics TAG

Konstrukcja silników i ich obrotych w motorkach typu Cub

i inne małe pojemności
_________

Konstrukcja silników i ich obrotych w motorkach typu Cub

Postprzez jackal_pl » 12/11/2012, 20:20

Witajcie serdecznie.
Jak wiadomo, motocykle po przegazowaniu szybko wytracają obroty (znaczy, że szybko spadają i wracają do poziomu jałowych), natomiast we wszystkich silnikach tzw. Chińskich i nie chińskich Hond Cubów (czyli łosie, inne śmieszne mini ścigacze itp.) nie jest tak. Obroty spadają powoli.
Ostatnio znalazłem silnik (za około 800zł) 150ccm, odpowiednik/zamiennik który pozbawiony jest tego mankamentu.
Jestem ciekaw, dlaczego tak się właśnie dzieje?
jackal_pl
Świeżak
 
Posty: 299
Dołączył(a): 9/3/2009, 19:55
Lokalizacja: Okolice Gliwic


Postprzez tomera » 16/11/2012, 21:12

hm? gaźnik zapłon inne masy poszczegolnych zespołow w silniku i to robi swoje :) ogolnie jakosc wykonania :),
po za tym szybkosc schodzenia z obrotow to pojecie wzgledne bo chinskie czy japonskie 125 na gazniku podobnie beda schodzic z obrotow ale dłuzej niz np moto na wtrysku :)
tomera
Stały bywalec
 
Posty: 1053
Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13


Postprzez michau_ek » 17/11/2012, 11:34

mi się osobiscie wydaje... ze sporo do gadania ma zapłon - seryjny w takim chinskim silniku wazy ok. 1200g (dane z internetu) a np. outer rotor kit 300 czy 400 g i jak oglądałem filmik z "ork" przy silniku 140cc (lezacym oczywiscie) i porownałem do swoich 110tek to była to rakieta we wkrecaniu jak i opadaniu z obrotów.
michau_ek
Świeżak
 
Posty: 353
Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
Lokalizacja: Racibórz



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na górê