Problemy z chińczykiem - barton fighter
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Problemy z chińczykiem - barton fighter
Witajcie.
Pod koniec wakacji zakupiłem nowego bartona fightera niestety już mam z nim problemy.
Więc o ile to możliwe proszę o waszą pomoc.
Wczoraj jechałem do miasta (około 12km) i w jedną stronę było wszystko ok. Niestety kiedy wracałem miałem z nim problemy. Jechałem i nagle tracił moc ja mu daje gas a on jakby działał odwrotnie i tracił moc aż zgasł. Ciężko było go odpalić a jak się już udało to gdy dodałem gazu ponownie gasł. W końcu jakoś się udało pojechać ale już nie daleko od domu się to powtórzyło.
Także biegi mi dość ciężko wchodzą, zawsze jak wrzucam na luz i pali się <n> to i tak jest jakiś bieg, nie wiem czemu tak jest.
ProszÄ™ was o pomoc.
Pod koniec wakacji zakupiłem nowego bartona fightera niestety już mam z nim problemy.
Więc o ile to możliwe proszę o waszą pomoc.
Wczoraj jechałem do miasta (około 12km) i w jedną stronę było wszystko ok. Niestety kiedy wracałem miałem z nim problemy. Jechałem i nagle tracił moc ja mu daje gas a on jakby działał odwrotnie i tracił moc aż zgasł. Ciężko było go odpalić a jak się już udało to gdy dodałem gazu ponownie gasł. W końcu jakoś się udało pojechać ale już nie daleko od domu się to powtórzyło.
Także biegi mi dość ciężko wchodzą, zawsze jak wrzucam na luz i pali się <n> to i tak jest jakiś bieg, nie wiem czemu tak jest.
ProszÄ™ was o pomoc.
- tyower :>
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 17/10/2012, 15:40
nie wydaje mi się, aby to była regulacja... przy takich objawach mogła zatkać się dysza główna, przez co się nie wkręca....
docierałeś tego fightera w ogóle? ile było przerwy w miescie dla silnika? z powrotem jechałeś "na pełnej manecie" ? możliwe, że ci tłok spuchł, przez co jak jest rozgrzany to nie ma mocy.
docierałeś tego fightera w ogóle? ile było przerwy w miescie dla silnika? z powrotem jechałeś "na pełnej manecie" ? możliwe, że ci tłok spuchł, przez co jak jest rozgrzany to nie ma mocy.
- michau_ek
- Świeżak
- Posty: 353
- Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
- Lokalizacja: Racibórz
Jak kolega wyżej , zdejmij cylek i sprawdz czy nie ma żadych wyczuwalnych rysek . Jeśli są to cylek cały do wymiany , jeśli nie ma sam tłok wystarczy
-
zioomeek09 - Świeżak
- Posty: 471
- Dołączył(a): 14/6/2010, 18:47
- Lokalizacja: Białystok
Witajcie ponownie.
Kilka dni miałem spokój, dziś pojechałem zatankować na EPT i gdy wracałem zaczęły się problemy...
Na początku przy 6500 obrotów zaczęło go szarpać tak jakby "chciał a nie mógł" jechać potem już przy 4000 obr. zaczęło...
Zatrzymałem się na placu żeby pogadać z kolegami i po jakimś czasie ukazała się czarna plama pod motorem - plama oleju.
Więc pewnie większe problemy z nim są, tylko czy z mojej winy.
Na dniach chciałbym go zaprowadzić na gwarancje niech to zrobią ale wolałbym wiedzieć o co chodzi?
Kilka dni miałem spokój, dziś pojechałem zatankować na EPT i gdy wracałem zaczęły się problemy...
Na początku przy 6500 obrotów zaczęło go szarpać tak jakby "chciał a nie mógł" jechać potem już przy 4000 obr. zaczęło...
Zatrzymałem się na placu żeby pogadać z kolegami i po jakimś czasie ukazała się czarna plama pod motorem - plama oleju.
Więc pewnie większe problemy z nim są, tylko czy z mojej winy.
Na dniach chciałbym go zaprowadzić na gwarancje niech to zrobią ale wolałbym wiedzieć o co chodzi?
- tyower :>
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 17/10/2012, 15:40
Byłem oddać go na gwarancje ale powiedzieli mi że jeździłem bez szpilki mocującej silnik i zepsuły się kartery i nie zrobią mi tego na gwarancje bo to jest moja wina a koszt naprawy to około 500 zł.
Czy faktycznie jest to moja wina?
Bo moim zdaniem ta szpilka w ogóle nie powinna wypaść....
Wkręciłem szpilkę i z motorem nie ma większych problemów oprócz tego że cieknie olej jak motor jest ciepły, może wystarczyłoby wymienić uszczelki?
Czy faktycznie jest to moja wina?
Bo moim zdaniem ta szpilka w ogóle nie powinna wypaść....
Wkręciłem szpilkę i z motorem nie ma większych problemów oprócz tego że cieknie olej jak motor jest ciepły, może wystarczyłoby wymienić uszczelki?
- tyower :>
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 17/10/2012, 15:40
no właśnie nie wydaje mi się aby to było takie proste, jesli jezdziles bez jednego mocowania (bez tej szpilki ) to naprawdopodoniej masz pekniety karter od strony magneta [po lewej stronie mocowania, patrzac od tylu] czesty problem zasadniczo. w wiekszosci jest to twoja wina - nie oszukujmy się. LECZ jeśli ty nie zgubiłeś tej szpilki ani się nie obluzowała podczas twojej jazdy, to była to wada fabryczna i kłuciłbym się z nimi.
jesli nic nie wskurasz... albo kupisz sobie nowy silnik 110cc za 800 zł i nie bedziesz miał problemu a i moc wzrosnie... albo kupisz karter nowy/uzywany, cena 100/50 zł, dasz mechanikowi i naprawa wraz z wymianą oleju,uszczelek zamknie się w 250,200 zł, jeśli podejmiesz się tej roboty sam - zamkniesz sie w 100 zł około kupujac uzywany karter.
poogladaj dokladnie miejsce pekniecia i daj znac, moze zrob foto to jakos pomozemy
jesli nic nie wskurasz... albo kupisz sobie nowy silnik 110cc za 800 zł i nie bedziesz miał problemu a i moc wzrosnie... albo kupisz karter nowy/uzywany, cena 100/50 zł, dasz mechanikowi i naprawa wraz z wymianą oleju,uszczelek zamknie się w 250,200 zł, jeśli podejmiesz się tej roboty sam - zamkniesz sie w 100 zł około kupujac uzywany karter.
poogladaj dokladnie miejsce pekniecia i daj znac, moze zrob foto to jakos pomozemy
- michau_ek
- Świeżak
- Posty: 353
- Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
- Lokalizacja: Racibórz
itajcie karter oddałem do spawania aluminium i zapłaciłem 30zł.
Teraz mam kolejny problem a mianowicie cienie mi benzyna lecz dokładnie nie wiem gdzie, wydaje mi sie ze gdzies spod spawu gwintu kranika bo miałem caly kranik mokry. Jak to dokładnie sprawdzić? Chce to zalutowac, czy zbiornik musze zalewa woda? Pozdrawiam.
Sory za błędy ale pisze z telefonu bo mam chwilowy brak dostępu do kompa.
Teraz mam kolejny problem a mianowicie cienie mi benzyna lecz dokładnie nie wiem gdzie, wydaje mi sie ze gdzies spod spawu gwintu kranika bo miałem caly kranik mokry. Jak to dokładnie sprawdzić? Chce to zalutowac, czy zbiornik musze zalewa woda? Pozdrawiam.
Sory za błędy ale pisze z telefonu bo mam chwilowy brak dostępu do kompa.
- tyower :>
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 17/10/2012, 15:40
zdejmujesz bak, dobre światło i szukasz gdzie cieknie...
ja osobiście nie polecam lutować - ten silnik generuje spore wibracje i to może po jakimś czasie się rozszczelnić - miałem cynowany bak, wytrzymał jakieś 2 tygodnie, potem znowu ciekło, dałem do pospawania fachowcowi, jak ręką odjął.
ps. może ci sie kranik poluzował albo coś ?
ja osobiście nie polecam lutować - ten silnik generuje spore wibracje i to może po jakimś czasie się rozszczelnić - miałem cynowany bak, wytrzymał jakieś 2 tygodnie, potem znowu ciekło, dałem do pospawania fachowcowi, jak ręką odjął.
ps. może ci sie kranik poluzował albo coś ?
- michau_ek
- Świeżak
- Posty: 353
- Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
- Lokalizacja: Racibórz
Siema kiedyś naprawiłem koledze bak.
Stało mu się tak samo..
A mianowicie cały kranik był mokry.
A więc zrobiłem tak:
-spuściłem paliwo co do kropli
-zdjÄ…Å‚em plastiki
-wyciÄ…gnÄ…Å‚em bak
-z baku kranik(odczepiłem)
- tam gdzie łączy się bak z kranikiem bałem taką jakby potrójną uszczelkę
-Poskładałem wszystko
-Śmigał dalej.
Więcej się taki problem nie powtórzył
Nie wiem co to za uszczelka była ale taka jak by potrójna
Znalazłem w garażu
Stało mu się tak samo..
A mianowicie cały kranik był mokry.
A więc zrobiłem tak:
-spuściłem paliwo co do kropli
-zdjÄ…Å‚em plastiki
-wyciÄ…gnÄ…Å‚em bak
-z baku kranik(odczepiłem)
- tam gdzie łączy się bak z kranikiem bałem taką jakby potrójną uszczelkę
-Poskładałem wszystko
-Śmigał dalej.
Więcej się taki problem nie powtórzył
Nie wiem co to za uszczelka była ale taka jak by potrójna
Znalazłem w garażu
KTM SX 125 - JEST MOOOOC! <3
- MattQ
- Świeżak
- Posty: 90
- Dołączył(a): 28/7/2012, 22:50
- Lokalizacja: Åšwidnica
to odrazu mówię, że klejenie; poxpipolem,poxiliną,silikonami i różnymi podobnymi na 100% nie podziała. jedynym rozwiązaniem (i tak nie pewnym ) jest http://allegro.pl/klej-plynny-metal-eur ... 18225.html kleiłem tym karter silnika... choć i tak dałbym to komukolwiek do pospawania, zrobi szybko tanio i będzie pewne
- michau_ek
- Świeżak
- Posty: 353
- Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
- Lokalizacja: Racibórz
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości