Zobacz wÄ…tek - Pomoc przy wyborze kolejnego motocykla po GSR 600
NAS Analytics TAG

Pomoc przy wyborze kolejnego motocykla po GSR 600

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Pomoc przy wyborze kolejnego motocykla po GSR 600

Postprzez MichaelloEs » 6/11/2012, 13:13

Witam wszystkich wtajemniczonych!!
Zastanawiam sie grubo nad wymianą mojej Suzi GSR 600 na coś innego, myślę nad Yamaha R6 od 2006 roku(w nowej "budzie"), ewentualnie coś z RR Hondy lub GSXR Suzuki:)
Z tych modeli najbardziej fajnie wygląda R6 lub GSXR, Hondzia tez niczemu zła choc tj pisałem wyglad bardziej przemawia za innymi. Co o tym sądzicie, co polecacie a może macie inne jeszcze propozycje?? Myśle, ze jak uda mi się sprzedac GSR-ke za dobrą cene(ten stan to tylko dobra cena) i dołoze pare groszy to może przed nowym sezonem miałbym około 17-18k zł na nowy sprzet. Wiem, ze w podobnej cenie mógłbym juz R1 miec ale niewiem czy ryzykować z taka mocą:)
Przeznaczenie to wyjazdy weekendowe po pobliskich górach(w tygodniu raczej nie daleko domku:P) oraz wypady dalej ale to pewnie pare razy za sezon(brak czasu). Nie interesuja mnie wypady na tor, jezdzenie na kole, robienie tych i innego typu "bajerek"-moto ma być do normalnej jazdy z zacięciem mocy:) Oczywiscie jezeli chodzi o wygode takze chciałbym, aby słuzył motocykl bez koniecznosci zatrzymywania sie po parudziesięciu kilometrach, aby sie wyprostowac no i oczywiście zeby był dość łatwy w prowadzeniu, tj. moja GSR-ka obecna - prowadzenie rewelacyjne.
Pozdrawiam i czekam na propozycje.
MichaelloEs
Świeżak
 
Posty: 125
Dołączył(a): 9/11/2010, 13:16
Lokalizacja: Lędziny


Postprzez Black-Ghost » 7/11/2012, 09:20

Z SS jest jeszcze Kawasaki ZX636R ;) (2005-2006r) Ale z tego co napisałeś to supersport nie koniecznie będzie spełniał twoje wymogi, bo są to typowo sportowe sprzęty na których próżno szukać wygody. Skoro jezdziłeś GSR-em 600 to może popatrz za jakimś większym nakedem ze sportowym zacięcie, typu Kawasaki Z1000 albo Yamaha FZ1 ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)


Postprzez MichaelloEs » 7/11/2012, 13:54

W sumie masz racje, no ale nie moja wina, że to prawie mi sie podoba;)
Jeżeli chodzi o FZ1 to w sumie wypada fajnie, wersja S bardziej odpowiadałaby na wypady choc z wygladu czystu naked jest "grozniejszy". To samo jezęli chodzi o Z1000, ale tutaj znów te nowe modele mi się baaaardzo podoba!! Czysty naked, ten dopiero ma to cos w sobie, w wersji S takze nie wyglada zle ale jak dla mnei nie jest juz to samo:)
Może czas przypatrzec sie tej FZ1, bo na nowszą Z1000 mnie nie stac..

Jeszcze jedno, wszystko pieknie, ładnie, cacy, glacy:) No ale jedna rzecz pozostaje przy takich naked-ach jawna - wiatr... to mnie troche wkurza niestety. Miałem wczesniej CBR-ke z 1999 roku, nie było az tak wiatru czuc:)
MichaelloEs
Świeżak
 
Posty: 125
Dołączył(a): 9/11/2010, 13:16
Lokalizacja: Lędziny

Postprzez Grzesku » 7/11/2012, 18:40

Wyższa szybka zawsze załatwia trochę sprawę, ale wiadomo powyżej 180km/h na nakedzie jest tragedia. Taka jest moja osobista ocena, jazda z wyższymi prędkościami na autostradzie strasznie męczy. Zresztą nie kupujesz moto na autostrady, a na normalnej drodze rzadko kiedy pruje się ciągle ponad 160. Też miałem wizję przesiąść się ze sporta na jakiegoś mocnego nakeda, ale po kilku przejażdżkach zostanę przy sporcie ... Do komfortu którego nie ma można sie przyzwyczaić :)
560 SMR
Grzesku
Świeżak
 
Posty: 391
Dołączył(a): 23/11/2010, 10:53
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez SkoQ » 8/11/2012, 09:11

Grześku ale to też zależy gdzie kto mieszka. Mówisz, że na normalnej drodze żadko jedzie się ponad 160 km/h, a ja mieszkam przy krajowej A4 która oprócz wzniesień nie ma nawet pół zakrętu przez 30 kilometrów, co lepsze 2 km dalej będę miał wjazd na autostradę. Nie wierzę że kupiłeś litra i jeździsz nim maks 160 km/h ;)
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez MichaelloEs » 8/11/2012, 12:26

Właśnie o to panowie chodzi, tj. pisałem pięknie, ładnie ale denerwuje mnie ta jedna rzecz. Jeżeli chodzi o FZ1s, niby powinno być ok ale czytałem, że są zawirowania i na klate sie dostaje podmuchy-nie wiem ile w tym prawdy:) Ale znow sam wyglad, jest ok ale czysty Naked ma ten pazur...
Dlatego tez skusiłem sie o mysl o takich modelach co wyzej wspomniałem ale nadmienie, ze kazda maszyna ma szanse;)
Wiadomo, ze nie bedziesz co chwile te 160+ jezdzic, ale jak juz sie wydarzy to co wtedy??:)
Chyba z jednej strony dobre takie zestawienie bo człowiek pusci z gazu, szatan go nie opeta hehe:)
Jeszcze chciałem dodać, ze fajnym takze sprzetem co wpada w oko dla mnie jest Honda CB1000r choc tez ktos pisał, ze muł z niej... Nie wiem, nie jeżdziłem:D
MichaelloEs
Świeżak
 
Posty: 125
Dołączył(a): 9/11/2010, 13:16
Lokalizacja: Lędziny

Postprzez Kaai » 8/11/2012, 18:39

MichaelloEs napisał(a):Jeszcze chciałem dodać, ze fajnym takze sprzetem co wpada w oko dla mnie jest Honda CB1000r choc tez ktos pisał, ze muł z niej... Nie wiem, nie jeżdziłem:D


strzelam, że 125konna LITROWA r4 nie będzie mułem.
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez Grzesku » 8/11/2012, 22:54

wszystko też zależy od Twoich wymiarów, jeżeli masz 170cm wzrostu, to będzie Ci wygodnie na większości motocykli. Ja mam 187, jeżdże dycha 2009 i uważam, że to jest najwygodniejszy motocykl jaki do tej pory miałem, a miałem ich 10+. Wszystko zależy od upodobań. JA osobiście fz1 bym nie kupił. Mocno średnio udany motocykl
560 SMR
Grzesku
Świeżak
 
Posty: 391
Dołączył(a): 23/11/2010, 10:53
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez SkoQ » 8/11/2012, 23:24

heh no macie takie dziwne podejście czasami :) Sport to sport, nastawiony na moc, niską wagę areodynamikę i ogólnie osiągi, jak chce się siedzieć wygodnie to się bierze turystyka, albo siada na każdego sporta pokolei i sprawdza na którym najprzyjemniej dupa siedzi, ale ndy nie bedzie siedzieć tak wygodnie jak na turystyku czy skuterze. Ja mam golasa, a po przejechaniu 4 tys. kilometrów już marzy mi się sport bo wiatr przeszkadza, a moja natura jest taka że lubię jeździć te 150+ ale nie mogę bo robi się z tego walka z wiatrem a wyprzedzanie jakiejś ciężarówki przy większych prędkościach to masakra czasami :) Wyskakuję na drugi pas, i uderzam w ścianę wiatru tak że wbija mi kask na łeb... a to dopiero 150/160 km/h
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez Kaai » 9/11/2012, 00:07

Zasmucę cię i wszystkich, którzy myślą, że jadąc na sporcie nie czuć wiatru etc. Są owiewki, ale bez przesady, bo jak czytam, to mam wrażenia, że na sporcie jeździ się jak w próżni. 0 wiatru. a przy 250 i tak chce cię zje*ać z siedzenia.
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez SkoQ » 9/11/2012, 08:57

Kaai no błagam Cię wyobraź sobie że w wietrzny dzień chcesz zapalić papierosa. Wychodzisz odpalasz zapałkę, i zanim się dobrze rozpali już gaśnie, teraz zasłaniasz ją swoim ciałem i próbujesz znowu odpalasz i o dziwo, pali się, tak że możesz odpalić papierosa. Czujesz zależność ?

Proszę zacytuj mi w którym miejscu napisałem, że na sporcie nie czuć wiatru ? Bo trochę sobie podkolorowałeś mojego posta na własne potrzeby.
Motocykle sportowe sÄ… do jazdy sportowej, a nie do nauki.
Avatar użytkownika
SkoQ
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 15/7/2012, 09:11
Lokalizacja: Tarnów (KTA)

Postprzez MichaelloEs » 9/11/2012, 12:19

No powiem Wam, że takim "golasem" idzie pojezdzic 200km/h spokojnie tylko musi byc odpowiednia pogoda, jak juz troche wieje to jest daremnie to fakt. W sumie potrzebowałbym maszyny i na szybkie wypady gdzies w poblize ale i na wyjazdy gdzies w dalsze trasy ze swoja druga połowa a z nia na pewno nie bedzie szarżowania bo boi sie, że łoooo:P
Najpierw jeszcze musze moja GSR-ke sprzedać, może ktoś chętny:P??
MichaelloEs
Świeżak
 
Posty: 125
Dołączył(a): 9/11/2010, 13:16
Lokalizacja: Lędziny

Postprzez Black-Ghost » 10/11/2012, 12:42

Kaai u mnie w ZX-10R do 200-220km/h nie czuć wogóle wiatru. Dopiero powyżej 250-280km/h czujesz że wiatr jednak stanowi opór ale bez przesady jak sie dobrze poskładasz i masz wyższą akcesoryjna szybke to tylko słyszysz podmuch wiatru ;)
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Kaai » 10/11/2012, 14:03

Ja akcesroyjnej w cbrze nie mam, ale w zeszłą niedzielę (fakt, wiało dosyć mocno na tamtej trasie) przy 230 chciało mi głowę urwać
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez Black-Ghost » 10/11/2012, 14:20

i wszystko w tym temacie! :roll:
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez MichaelloEs » 14/11/2012, 15:59

W sumie tj. pisaliśmy wyżej, jeśli naked to niestety ale trzeba sie liczyc z wiatrem, chyba ze dokupimy szybke(o ile nie oszpeci ona efektu). Uwazacie, ze jako nastepca GSR będe zadowolony z FZ1. Z1000 czy CB1000r??
Szczerze nie mam nikogo w poblizu aby moc na zywo motocykl zobaczyc a juz nie mowie o jedzie, takze przychylam sie do Waszych opinii.
Pozdrawiam!
MichaelloEs
Świeżak
 
Posty: 125
Dołączył(a): 9/11/2010, 13:16
Lokalizacja: Lędziny



Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê