Zobacz wÄ…tek - Najmocniejszy 50-80ccm z homologacjÄ… :)
NAS Analytics TAG

Najmocniejszy 50-80ccm z homologacjÄ… :)

Enduro, Cross
_________

Najmocniejszy 50-80ccm z homologacjÄ… :)

Postprzez eatsleepvw » 2/11/2012, 19:10

Witam :)

Zwracam sie do uzytkownikow forum z pytaniem:

Jaki motor w przedziale 50-80 ccm badz tez customowany we wlasnym zakresie na wyzsze pojemnosci, bedzie najmocniejszy i posiada homologacje? Mowiac najmocniejszy chodzi o liczbe koni badz tez sama opinie uzytkownikow, ktorzy mieli okazje jezdzic na wielu sprzetach tych kategorii :)

Chodzi mi o motocykle badz motorowery typu: dt 80, rieju, senda, xp6 lub inne wasze propozycje :)

Dziekuje :D
eatsleepvw
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 2/11/2012, 19:00
Lokalizacja: zielona gora


Postprzez Mateusz250 » 2/11/2012, 19:52

Yamaha tzr 80rr jest dość mocna :) .
Mateusz250
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19


Postprzez eatsleepvw » 2/11/2012, 20:06

zapomnialem dodac ze chodzi o enduro :P
eatsleepvw
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 2/11/2012, 19:00
Lokalizacja: zielona gora

Postprzez henio12323 » 2/11/2012, 21:19

najmocniejsza fabrycznie jest hm cre ale ma silnik na bazie np yamahy DT 50. wiec i z DT mozna to samo uzyskać.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez mati22252 » 2/11/2012, 22:12

Zakładam że masz zamiar jeździć tym na kartę motorowerową? To co najwyżej jakaś DT 50
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań

Postprzez hondacr1989 » 3/11/2012, 00:50

Tak jak Henio pisze dam ci linka co mi popołudniu wpadło w oko,rzadko taki sprzęt jest na allegro i za taką kase
http://allegro.pl/hm-50-cre-1998r-zarej ... 91551.html

gosc ma 100% pozytywów i sprzedał 170 rzeczy ,opona z tyłu zdarta ale daje nową ,zbij z ceny oczywiscie na 2600-2700 i jak stan techniczny ok to wydaje mi sie ze dobre moto oczywiscie jesli nie lezy daleko od Ciebie ,odrazu mówie ja tego nie sprzedaje:) moze cos ci doradza inni:)
hondacr1989
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 30/10/2011, 21:43

Postprzez Fantas3k » 3/11/2012, 11:26

Derbi senda mocniejsza od dt 50 i lesza pod paroma wzgledami ;)
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez eatsleepvw » 3/11/2012, 11:34

a co myslicie o sprzetach z silnikiem am6 z kitami 80ccm? :D
eatsleepvw
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 2/11/2012, 19:00
Lokalizacja: zielona gora

Postprzez henio12323 » 3/11/2012, 13:32

a co mamy myslec :P normalne sprzęty, bardziej wyzyłowane wiec troche szybciej sie sypia ale konstrukcja i tak jest na tyle pancerna że to nawet nieźle znosi. zalezy jeszcze jaki kit. bo jest ich wiele
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez eatsleepvw » 3/11/2012, 14:21

a jaki bylby odpowiedni kit cenowo jak i jakosciowo ? :D jakbym szukal juz czegos konkretnie z am6 robionego na wieksza pojemnosc to jakie kity omijac szerokim lukiem, a z kolei ktore maja dobra ogolna opinie ?

Edit: jesli juz jakis gar 80 to z nowym walem (mocniejszym)? :P
eatsleepvw
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 2/11/2012, 19:00
Lokalizacja: zielona gora

Postprzez henio12323 » 3/11/2012, 14:49

pytaj w skuterkach tutaj dział jest off road mało i chyba nikt nie siedzi w tym dziale z piździkiem ;P

zalezy jak chcesz jeździc i ile masz kasy. jak chcesz ostro popylać to nie ma co kupować chinskiego cylka za 100 zł. z kolei jak ma byc to moto na codzien od tak do posmigania sobie bez ostrego ciskania to tez nie ma sensu kupowac za 1000 zł cylindra z powłoką nicasilowa. wtedy cos trzeba kupic pomiędzy. ja miałem cylek firmy TOP racing czy jakos tak. wiem że TOP pisało na nim. i na prawde robił robote, nie wiem ile kosztował ale ten moge polecic
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez eatsleepvw » 3/11/2012, 17:11

przeznaczenie ma miec do codziennej jazdy byle dawal rade w poprawnym tego slowa znaczeniu :) takie jak mowiles cylki za 1000 zl mnie nie interesuja ale na cos pomiedzy bym sie skusil. W silnikach am6 do zmienienia cylka wystarczy wlasnie sam zabieg zmieniania czy cos za tym idzie? rozwiercanie itd?

PS: to bylo w skuterkach ale ktos sam przeniosl mi to do offroad :P
eatsleepvw
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 2/11/2012, 19:00
Lokalizacja: zielona gora

Postprzez henio12323 » 3/11/2012, 17:25

jak kupisz dedykowany cylinder powiekszony to nie robisz nic. nowy tłok nowy cylek. czasem tez trzeba nową głowice. ale to juz producent cylka pisze czy idzie ta sama czy musisz kupic nową dedykowana pod cylek. i tyle :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez eatsleepvw » 3/11/2012, 17:30

no chyba ze jest w zestawie cylek tlok pierscienie no i glowica, wtedy wszystko gra i buczy ? :P
eatsleepvw
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 2/11/2012, 19:00
Lokalizacja: zielona gora

Postprzez kris514 » 3/11/2012, 17:43

Z z silnikiem tak(wiadomo że uszczelki jeszcze) ale zostaje jeszcze gaźnik do wyregulowania(lub zmiany na większy)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez eatsleepvw » 3/11/2012, 17:51

glownie chodzi mi o sam wal, czy bedzie potrzeba zamiany seryjnego na inny, sportowy czy poprostu wzmocniony :D
eatsleepvw
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 2/11/2012, 19:00
Lokalizacja: zielona gora

Postprzez henio12323 » 3/11/2012, 17:57

kazda częsc jest liczona na jakis przebieg np seria wła wytrzyma 30 tys km. ( na przykład zalezy jaki sprzęt itp itd ) teraz kazda modyfikacja, w jakis sposób wpływa na to. zestaw 80 obciaza wał i nigdy juz nie wytrzyma tych 30 tys, tylko np 25 tysi ;) wiec trzeba sie z tym wszystkim liczyc. sportowy wał jest lepiej wykonany, zl epszych materiałów np itp i moze z kolei wzmocnic konstrukcje i znów umozliwyc przejechanie tych 30 tysiecy. pod warunkiem że dalej cos nie padnie, skrzynia sprzegło ;d wszystko dostaje w tyłek. i od zestawu tylko zalezy czy mocniej czy nie. najpewniej było by wymienic, ale fabryczne wały są na tyle mocne że standardową 80tke pociągna
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez eatsleepvw » 4/11/2012, 16:18

a od siebie heniu bardziej polecalbys kupic juz gotowca przykladowo, xpsa na 80ccm czy xpsa 50 a kit dokupic i zrobic samemu? :D wiadomo na necie te juz zrobione na wieksza pojemnosc ,kosztuja wiecej i to nie sa w cale takie male roznice miedzy cena :P
eatsleepvw
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 2/11/2012, 19:00
Lokalizacja: zielona gora

Postprzez wawzon » 4/11/2012, 17:08

zalezy jaka roznica cenowa ja osobiscie wolalbym sam wlozyc bo wiedzialbym co mam a ktos co ci wlozy wtedy nie masz nigdy 100% pewnosci
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez eatsleepvw » 5/11/2012, 18:51

a jak jest ze zmiana spalania po zamontowaniu wiekszego kitu?
eatsleepvw
Świeżak
 
Posty: 21
Dołączył(a): 2/11/2012, 19:00
Lokalizacja: zielona gora

Następna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê