Najmocniejszy 50-80ccm z homologacjÄ… :)
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Najmocniejszy 50-80ccm z homologacjÄ… :)
Witam
Zwracam sie do uzytkownikow forum z pytaniem:
Jaki motor w przedziale 50-80 ccm badz tez customowany we wlasnym zakresie na wyzsze pojemnosci, bedzie najmocniejszy i posiada homologacje? Mowiac najmocniejszy chodzi o liczbe koni badz tez sama opinie uzytkownikow, ktorzy mieli okazje jezdzic na wielu sprzetach tych kategorii
Chodzi mi o motocykle badz motorowery typu: dt 80, rieju, senda, xp6 lub inne wasze propozycje
Dziekuje

Zwracam sie do uzytkownikow forum z pytaniem:
Jaki motor w przedziale 50-80 ccm badz tez customowany we wlasnym zakresie na wyzsze pojemnosci, bedzie najmocniejszy i posiada homologacje? Mowiac najmocniejszy chodzi o liczbe koni badz tez sama opinie uzytkownikow, ktorzy mieli okazje jezdzic na wielu sprzetach tych kategorii

Chodzi mi o motocykle badz motorowery typu: dt 80, rieju, senda, xp6 lub inne wasze propozycje

Dziekuje

- eatsleepvw
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 2/11/2012, 19:00
- Lokalizacja: zielona gora
- Mateusz250
- Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19
- eatsleepvw
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 2/11/2012, 19:00
- Lokalizacja: zielona gora
najmocniejsza fabrycznie jest hm cre ale ma silnik na bazie np yamahy DT 50. wiec i z DT mozna to samo uzyskać.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Tak jak Henio pisze dam ci linka co mi popołudniu wpadło w oko,rzadko taki sprzęt jest na allegro i za taką kase
http://allegro.pl/hm-50-cre-1998r-zarej ... 91551.html
gosc ma 100% pozytywów i sprzedał 170 rzeczy ,opona z tyłu zdarta ale daje nową ,zbij z ceny oczywiscie na 2600-2700 i jak stan techniczny ok to wydaje mi sie ze dobre moto oczywiscie jesli nie lezy daleko od Ciebie ,odrazu mówie ja tego nie sprzedaje:) moze cos ci doradza inni:)
http://allegro.pl/hm-50-cre-1998r-zarej ... 91551.html
gosc ma 100% pozytywów i sprzedał 170 rzeczy ,opona z tyłu zdarta ale daje nową ,zbij z ceny oczywiscie na 2600-2700 i jak stan techniczny ok to wydaje mi sie ze dobre moto oczywiscie jesli nie lezy daleko od Ciebie ,odrazu mówie ja tego nie sprzedaje:) moze cos ci doradza inni:)
- hondacr1989
- Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 30/10/2011, 21:43
- Fantas3k
- Bywalec
- Posty: 777
- Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
- Lokalizacja: Jarocin
- eatsleepvw
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 2/11/2012, 19:00
- Lokalizacja: zielona gora
a co mamy myslec
normalne sprzęty, bardziej wyzyłowane wiec troche szybciej sie sypia ale konstrukcja i tak jest na tyle pancerna że to nawet nieźle znosi. zalezy jeszcze jaki kit. bo jest ich wiele

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
a jaki bylby odpowiedni kit cenowo jak i jakosciowo ?
jakbym szukal juz czegos konkretnie z am6 robionego na wieksza pojemnosc to jakie kity omijac szerokim lukiem, a z kolei ktore maja dobra ogolna opinie ?
Edit: jesli juz jakis gar 80 to z nowym walem (mocniejszym)?

Edit: jesli juz jakis gar 80 to z nowym walem (mocniejszym)?

- eatsleepvw
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 2/11/2012, 19:00
- Lokalizacja: zielona gora
pytaj w skuterkach tutaj dział jest off road mało i chyba nikt nie siedzi w tym dziale z piździkiem ;P
zalezy jak chcesz jeździc i ile masz kasy. jak chcesz ostro popylać to nie ma co kupować chinskiego cylka za 100 zł. z kolei jak ma byc to moto na codzien od tak do posmigania sobie bez ostrego ciskania to tez nie ma sensu kupowac za 1000 zł cylindra z powłoką nicasilowa. wtedy cos trzeba kupic pomiędzy. ja miałem cylek firmy TOP racing czy jakos tak. wiem że TOP pisało na nim. i na prawde robił robote, nie wiem ile kosztował ale ten moge polecic
zalezy jak chcesz jeździc i ile masz kasy. jak chcesz ostro popylać to nie ma co kupować chinskiego cylka za 100 zł. z kolei jak ma byc to moto na codzien od tak do posmigania sobie bez ostrego ciskania to tez nie ma sensu kupowac za 1000 zł cylindra z powłoką nicasilowa. wtedy cos trzeba kupic pomiędzy. ja miałem cylek firmy TOP racing czy jakos tak. wiem że TOP pisało na nim. i na prawde robił robote, nie wiem ile kosztował ale ten moge polecic
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
przeznaczenie ma miec do codziennej jazdy byle dawal rade w poprawnym tego slowa znaczeniu
takie jak mowiles cylki za 1000 zl mnie nie interesuja ale na cos pomiedzy bym sie skusil. W silnikach am6 do zmienienia cylka wystarczy wlasnie sam zabieg zmieniania czy cos za tym idzie? rozwiercanie itd?
PS: to bylo w skuterkach ale ktos sam przeniosl mi to do offroad

PS: to bylo w skuterkach ale ktos sam przeniosl mi to do offroad

- eatsleepvw
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 2/11/2012, 19:00
- Lokalizacja: zielona gora
jak kupisz dedykowany cylinder powiekszony to nie robisz nic. nowy tłok nowy cylek. czasem tez trzeba nową głowice. ale to juz producent cylka pisze czy idzie ta sama czy musisz kupic nową dedykowana pod cylek. i tyle 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
- eatsleepvw
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 2/11/2012, 19:00
- Lokalizacja: zielona gora
Z z silnikiem tak(wiadomo że uszczelki jeszcze) ale zostaje jeszcze gaźnik do wyregulowania(lub zmiany na większy)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
glownie chodzi mi o sam wal, czy bedzie potrzeba zamiany seryjnego na inny, sportowy czy poprostu wzmocniony 

- eatsleepvw
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 2/11/2012, 19:00
- Lokalizacja: zielona gora
kazda częsc jest liczona na jakis przebieg np seria wła wytrzyma 30 tys km. ( na przykład zalezy jaki sprzęt itp itd ) teraz kazda modyfikacja, w jakis sposób wpływa na to. zestaw 80 obciaza wał i nigdy juz nie wytrzyma tych 30 tys, tylko np 25 tysi
wiec trzeba sie z tym wszystkim liczyc. sportowy wał jest lepiej wykonany, zl epszych materiałów np itp i moze z kolei wzmocnic konstrukcje i znów umozliwyc przejechanie tych 30 tysiecy. pod warunkiem że dalej cos nie padnie, skrzynia sprzegło ;d wszystko dostaje w tyłek. i od zestawu tylko zalezy czy mocniej czy nie. najpewniej było by wymienic, ale fabryczne wały są na tyle mocne że standardową 80tke pociągna

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
a od siebie heniu bardziej polecalbys kupic juz gotowca przykladowo, xpsa na 80ccm czy xpsa 50 a kit dokupic i zrobic samemu?
wiadomo na necie te juz zrobione na wieksza pojemnosc ,kosztuja wiecej i to nie sa w cale takie male roznice miedzy cena 


- eatsleepvw
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 2/11/2012, 19:00
- Lokalizacja: zielona gora
- eatsleepvw
- Świeżak
- Posty: 21
- Dołączył(a): 2/11/2012, 19:00
- Lokalizacja: zielona gora
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości