dr 350
Posty: 30
• Strona 1 z 2 • 1, 2
-
Moto Hub - Świeżak
- Posty: 156
- Dołączył(a): 17/9/2012, 16:38
- Lokalizacja: Chojnice
wzrost nie ma takiego znaczenia. akurat z tym wzrostem bedzie jeszcze ok. koszta eksploatacji są w bardzo duzym stopniu związane ze stanem technicznym maszyny. jest to niewyzyłowany silnik. i jeżeli jest powiedzmy w idealnym stanie cały motocykl. to koszta są znikome mogą wyjsc 200-400 zł rocznie powiedzmy co jest smiesznie niskim utrzymaniem. ale jak przyjdzie czas remontu silnika, który moze kosztowac czasem drugie tyle ile cały motocykl to juz tak miło nie jest
( sam remont kosztuje 500-4000 zł )

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Mam DR i mam 172 sm wzrostu, w dodatku mój DR jest troszkę podwyższony. mój jest w świetnym stanie i jedyne co w nim robiłem w tym sezonie to wymieniłem bezpiecznik bo się spalił. tak to tylko wsiadać i jechać. Jak kupisz w dobrym stanie to nie będziesz nic przy nim robił. Tylko takich DRów w dobrym stanie nie jest zbyt wiele na allegro itp. więc trzeba czekać.
-
Naszim - Świeżak
- Posty: 409
- Dołączył(a): 28/12/2010, 23:13
- Lokalizacja: Warszawa
-
Street4Fun - Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
Dzięki. Mam pewne obawy, z moją masą czyli 65kg to nie będzie mocowanie się z motocyklem. Mam doskonały teren do takiej jazdy, tylko potrzebny byłby mi mocny motor bo jest koło mnie ogromna góra, nie wiem czy na dt 125 bym przejechał, bo na 80 napewno nie, dlatego zdecydowałem się na dr 350. Mam nadzieję, że złapie jakąś okazje...!
- karate96
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 20/10/2012, 23:31
Tu masz cos ciekawego http://allegro.pl/suzuki-dr-350-warta-u ... 45247.html
Motorynka->Simson->WSK 125->Yamaha DT 80 LC2
-
Moto Hub - Świeżak
- Posty: 156
- Dołączył(a): 17/9/2012, 16:38
- Lokalizacja: Chojnice
DRka jeszcze gorsza jest od DT na ciezki teren bo mimo że ma moc DTtki to jest sporo cięzsza
o podjazdach mozesz zapomnieć na soft enduro ;P

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
niestety takie nie istniejÄ… ;/
za najtanszego musisz dac z 5-6 tysi, choc bedzie to trup i wtedy utrzymanie sezonowe bedzie dosyc spore. bo bedzie wynosiło jakies 1000-2500 zł rocznie. wiec kilka X tyle co DR. ja mam hard enduro w duzej pojemnosci, i przez 2 sezony utrzymanie wyniosło wiecej niz 10 tysiecy zł. dałem za moto ponad 12 tysi, 2005 rok
wiec jak kupisz trupa z 00 roku koszta jeszcze bardziej wzrosnÄ….
za najtanszego musisz dac z 5-6 tysi, choc bedzie to trup i wtedy utrzymanie sezonowe bedzie dosyc spore. bo bedzie wynosiło jakies 1000-2500 zł rocznie. wiec kilka X tyle co DR. ja mam hard enduro w duzej pojemnosci, i przez 2 sezony utrzymanie wyniosło wiecej niz 10 tysiecy zł. dałem za moto ponad 12 tysi, 2005 rok

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
xl to 4T czyli jest o jakies połowe słabsze od DT. no i masowo nie wyglada to ok. moze masa nie jest jakos kosmicznie wieksza od DTtki, ale rama tam jest zrobiona z zapałek
wszystkie soft enduro są podobne, czy do dt, czy lc2, czy kmx to jedno i to samo. moze pozostałe są troszke mocniejsze. ale wystarczy w DT zmienic wydech, pobawic sie regulacjami i mozna sporo mocy wykrzesac

wszystkie soft enduro są podobne, czy do dt, czy lc2, czy kmx to jedno i to samo. moze pozostałe są troszke mocniejsze. ale wystarczy w DT zmienic wydech, pobawic sie regulacjami i mozna sporo mocy wykrzesac

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Henioo co ty pieprzysz że DR słabszy na górach od DT? weź sobie DT i DR na piaszczystą górę i która będzie miała większe problemy? mocowo DT jest trochę słabsza a momentem dużo odbiega od DRki. DT jak patrzę na filmik to nieźle ludzie nogami przebierają żeby się wgramolić na jakąś górę. DRkę jest łatwo odchudzić. Ja bym Ci polecił DR zamiast DTtki.
-
Naszim - Świeżak
- Posty: 409
- Dołączył(a): 28/12/2010, 23:13
- Lokalizacja: Warszawa
ja jeździłem i na DR 350 i na kilku DTkach i do DT mam sentyment ;P choc sam pewnie do codziennej jazdy wybrał bym DR z racji silnika 4T który mi bardziej "leży " a o DT zawsze marzyłem żeby przerobic ją na crossówke tzn wywalic wszystko co zbędne, wtedy jest mega lekka i mega zwrotna i własnie tą zwrotnoscią bije na głowe DRke. DRka ma fajny moment obrotowy i ogólnie przyjemny silnik który pozwala żwawo polatac sprzętem. wiec wybór głownie lezy po twojej stronie
oba sprzety sÄ… dobre

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 30
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości