Yamaha TZR50
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Yamaha TZR50
Moja yamaha jedzie około 65 na prostej jeśli wcześniej go rozpędzę z góry, z góry max 80 i więcej nie pójdzie.Ostatnio przewierciłem z kolegą moduł jednak to nic nie dało.Co mam zrobić żeby szybciej jechał?Motor mam z 2010r
- Konrad1997
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 26/6/2012, 10:30
-
blazejvs125 - Świeżak
- Posty: 207
- Dołączył(a): 30/4/2011, 16:01
- Konrad1997
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 26/6/2012, 10:30
czy to mozliwe że na zębatce jest?z góry idę max 80 i na pewno nie mogę ani o 1 km szybciej więc gdzie mogę mieć jeszcze blokade?Kolega wycinał mi blokadę z wydechu i coś przy gaźniku też robił
Cinka ale moduł wierciłem tak jak wiele osób polecało ale to absolutnie nic nie dało, a wydech jaki byłby najlepszy na ten motor?
Edytuj posty!
komarcc
Cinka ale moduł wierciłem tak jak wiele osób polecało ale to absolutnie nic nie dało, a wydech jaki byłby najlepszy na ten motor?
Edytuj posty!
komarcc
- Konrad1997
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 26/6/2012, 10:30
O kiurwa
Wierciłeś moduł? no to pozdroszejset. Jeżeli nie odblokowywałeś swojej TZR to masz blokadę na module (jego się nie rozwierca. najlepiej kup jakiś używany z powypadkowej TZR), masz mniejszą dyszę w gaźniku i blokadę w dyfuzorze. Zapewne i tak nie wiesz gdzie to sie wszystko znajduje, więc wejdź na forum tzrki i tam Ci wszystko wytłumaczą. Zębatki nie maja tu wiele do gadania, bo skoro leci Ci góra 80, to na 100% masz blokadę na module. Mniejsza dysza powoduje że podawane jest mniej paliwa, czyli tym samym słabej sie wkręca na obroty i wolniej przyspiesza. Blokada w dyfuzorze zamula moto co również przyczynia sie do słabszego wchodzenia na obroty i gorszego przyspieszenia.
I następnym razem myśl zanim cokolwiek w niej będziesz robił. Masz fart że dalej jeździ i nie zjebałeś modułu.
EDIT: Nie doczytałem ze Ci ziom zmieniał dysze i grzebał w wydechu. Zmień moduł i zobacz co sie zmieni. Bo jeżeli zmienił ci dyszę na odpowiednią i wyciał to co trzeba z wydechu, to powinna Ci minimum 90 polecieć, bez względu na to czy będziesz jechał z przepaści czy na prostej.

I następnym razem myśl zanim cokolwiek w niej będziesz robił. Masz fart że dalej jeździ i nie zjebałeś modułu.
EDIT: Nie doczytałem ze Ci ziom zmieniał dysze i grzebał w wydechu. Zmień moduł i zobacz co sie zmieni. Bo jeżeli zmienił ci dyszę na odpowiednią i wyciał to co trzeba z wydechu, to powinna Ci minimum 90 polecieć, bez względu na to czy będziesz jechał z przepaści czy na prostej.
-
Arturo925 - Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
Ja mam taka sama, tez 2010, wszystko jest poblokowane, taka sama sytuacja, z gorki 80 km/h, na prostej max 65 km/h. Tez slyszalem ze te moduly sie wierci, ale nie wiem czy w tych mlodszych modelach tez. Wiem, ze w 2007 byl maly lifting, nie wiem co dokladnie producent pozmienial wtedy. Wg mnie pierwsza rzecz jaka powinno sie zrobic to zmienic calkiem caly wydech. Bo co z tego ze zmienisz dysze czy modul jezeli spaliny nie beda mialy gdzie wyleciec ? Daj znac, jak to zrobisz. Ja narazie nie mam czasu sie bawic. Seryjnie na wydechu jest zalozony zawirowywacz spalin, katalizator i zwezka. Mozesz zmienic na przynajmniej 11 roznych wydechow . przeczytaj to: http://www.yamaha-tzr.eu/tunning-mechan ... o-t64.html
YZF 600R Thundercat, 97'
-
danielvlv - Świeżak
- Posty: 82
- Dołączył(a): 20/3/2012, 20:08
Albo po prostu to wyciąć, bo 500zł drogą nie chodzi. Aczkolwiek jak ma kasę to niech zmienia, moto dostanie lepszego buta w rezo. No ale skoro pisał ze kumpel cos grzebał w wydechu i gaźniku, to moze juz ma to odblokowane. Ja w swojej nie miałem blokad, więc nie wiem jak sie zachowuje z ta czy tamta blokadą. Wiem tylko gdzie są i jakie maja zadanie
Niech sie wypowie czy była jakaś różnica (powinna być spora) po tym jak mu ten ziom grzebał w wydechu i gaźniku.
A co do modułu to raczej nie ma opcji zeby trzeba było cos tam wiercić. To jest elektryka, wiec co najwyżej mozna odciąć jakis kabelek, coś przerobić. Ale nie wiercić
Wiem ze do odblokowania licznika wystraczy przeciąć różowy kabelek przy kostce od licznika.
W sumie macie te nowsze TZRki. Policzcie ile macie zębów na tylnej zębatce. Bo w tych nowszych cos zmieniali. Ja mam u siebie (2003r.) 12/47 i po prostej turla sie do jakichs 95km/h. Z górki ponad 100. Z tym ze ja mam na seryjnym cylindrze i tłoku przejechane ponad 16kkm, wiec pewnie ciut konia mu juz uciekło


A co do modułu to raczej nie ma opcji zeby trzeba było cos tam wiercić. To jest elektryka, wiec co najwyżej mozna odciąć jakis kabelek, coś przerobić. Ale nie wiercić

W sumie macie te nowsze TZRki. Policzcie ile macie zębów na tylnej zębatce. Bo w tych nowszych cos zmieniali. Ja mam u siebie (2003r.) 12/47 i po prostej turla sie do jakichs 95km/h. Z górki ponad 100. Z tym ze ja mam na seryjnym cylindrze i tłoku przejechane ponad 16kkm, wiec pewnie ciut konia mu juz uciekło


-
Arturo925 - Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
Kolega miał dwie tzr. Nie wiem dokładnie jak to jest, ale wiem że w starszych przecina się kabelek a w młodszych się wierci (jeżeli nie odwrotnie) na pewno z tym wierceniem to nie jest głupota bo tak się robi, ale więcej nie napisze bo nie wiem.
- Mateusz250
- Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19
Czyli masz o 1z wieksza z przodu i o 1 z tylu. Potrafisz sie bawic gaznikiem? Bo jesli tak to jak sie go wyjmie, odkreci czarny plastik od dolu to tam sa dysze i na nich jest wybite jaka maja srednice. Optymalnie jest 90-95 przy serii i spala wtedy okolo 3 do 3,5 l/100km. Ja mam 115 i spala mi podobnie, wiec roznica przy dyszach nie jest jakas wielka. Zapewne u Ciebie siedzi cos blisko serii czyli 60-70. Jak wsadzisz te optymalne to powinno byc ok. Bo skoro jest tak jak mowisz czyli wydech i modul odblokowane, to zostaje jedynie dysza. Chyba ze masz tak zakatowane moto, ale watpie...
-
Arturo925 - Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości