125ccm nielegalnie na 50ccm, a potem ze 125ccm legal na 125c
Posty: 20
• Strona 1 z 1
125ccm nielegalnie na 50ccm, a potem ze 125ccm legal na 125c
Trochę nieczytelnie w temacie... chciałem spytać o pewną sprawę. Jeżeli motor zarejestruje nielegalnie z 50ccm na 125ccm, a potem ukończę 16lat i zrobię prawko A1 czy legalnie mogę przerejstrować tą 125-tkę na prawdziwą 125-tkę, a nie jak poprzednio na 50ccm?



- zieluch
- Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 4/6/2007, 10:22
- Lokalizacja: Nisko woj. podkarpackie
skoro zrobiles przekret na 50ccm to tym bardziejbedzie szlo na legalne zarejestrowac;]
Raz motór był chory i leżał w łóżeczku i przeszedł Pan doktór:
-Co jest motóreczku?
- Ahhh wspornik mnie boli i swędzi mnie rura i gaźnik mam chory i bolą zawory!
-Co jest motóreczku?
- Ahhh wspornik mnie boli i swędzi mnie rura i gaźnik mam chory i bolą zawory!
- igor_wsc
- Świeżak
- Posty: 464
- Dołączył(a): 23/6/2006, 22:42
- Lokalizacja: wsc
... a co ktoś to sprawdzi? boże to wyrejestruj w jednym miejscu a potem zarejestruj w innym przecież będziesz miał inną rejestracje <lol>.... ... ... ...
- PANUmaster
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 3/6/2007, 14:42
Przecież silnik jest częścią wymienną. Idziesz na stacje diagnostyki, robia ci przegląd bo mówisz, że wymieniłeś silnik i masz 125ccm. Później idziesz wyrejestrować moto i zarejestrować na 125ccm. Z tym ostatnim to nie jestem pewny czy trzeba wyrejestrować czy tylko w dokumentach zmienić 

Śmierć, kutazzz i zniszczenie. Jakie życie taki rap.
- Szafa
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1683
- Dołączył(a): 28/5/2006, 19:52
- Lokalizacja: Pzn
z jednej strony zmienia Ci tylko w dowodzie pojemnosc a z drugiej strony jest to zmiana kategorii, czyli mozliwe ze dostaniesz nowy dowod
Raz motór był chory i leżał w łóżeczku i przeszedł Pan doktór:
-Co jest motóreczku?
- Ahhh wspornik mnie boli i swędzi mnie rura i gaźnik mam chory i bolą zawory!
-Co jest motóreczku?
- Ahhh wspornik mnie boli i swędzi mnie rura i gaźnik mam chory i bolą zawory!
- igor_wsc
- Świeżak
- Posty: 464
- Dołączył(a): 23/6/2006, 22:42
- Lokalizacja: wsc
- zieluch
- Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 4/6/2007, 10:22
- Lokalizacja: Nisko woj. podkarpackie
w ten sam sposub w ktory zostalo zarejstrowane na 50 musisz zrobic na 125, czyli dokumenty z warsztatu na wykonana prace o zmianie silnika na 125 oraz orzeczenie rzeczoznawcy o dokonanej zmianie, mocy oraz przelozeniach, z 50 na 125 jest ten sam problem co z 125 na 50
musisz miec dokladnie te same dokumenty co na 50 tylko z innymi danymi..

<b>Aprilia RS 125 Racing</b>
pamiętaj używaj funkcji <b>szukaj</b>, traktuj ją jak przyjaciela
pamiętaj używaj funkcji <b>szukaj</b>, traktuj ją jak przyjaciela

-
pabll0 - Świeżak
- Posty: 161
- Dołączył(a): 20/10/2006, 16:33
- Lokalizacja: Tarnów
No i fakturke na silniczek ...




Life begins at 200 km/h
| | | http://bikepics.com/members/bmroczyk | | Fz1N 08` / Ktm 525 XC SS 08` Atv

-
bmroczyk - Bywalec
- Posty: 591
- Dołączył(a): 28/2/2007, 09:28
- Lokalizacja: Åšroda CITY
to idzisz do jakiegos znajomego co ma warsztat samochodwy i ci drukuje ;d
"żyj tak, że kiedy umrzesz twoim znajomym zrobi sie przykro" | www.201.photobucket.com/albums/aa296/lu ... sterko.jpg
- x_miki_x
- Świeżak
- Posty: 448
- Dołączył(a): 29/10/2006, 12:38
- Lokalizacja: z nienacka
x_miki_x raczej tak nie mozna




Life begins at 200 km/h
| | | http://bikepics.com/members/bmroczyk | | Fz1N 08` / Ktm 525 XC SS 08` Atv

-
bmroczyk - Bywalec
- Posty: 591
- Dołączył(a): 28/2/2007, 09:28
- Lokalizacja: Åšroda CITY
O warsztat i fakturkę akurat się najmniej boję, bo to jest spokojnie do załatwienia ... Boję się tego zamieszania całego. A właśnie ... da się tak zrobić?:
Idę do warsztatu, jakiś szmigiel żeby wypisał kwit, ze motor jest na 50ccm ale ma blokady, a potem jeśli chcę przerejstrować ściągam blokady, idę do diagnosty z prawdziwego zdarzenia, robi normalną diagnozę
:D Idę do urzędu, rejestruje i jest git 
Idę do warsztatu, jakiś szmigiel żeby wypisał kwit, ze motor jest na 50ccm ale ma blokady, a potem jeśli chcę przerejstrować ściągam blokady, idę do diagnosty z prawdziwego zdarzenia, robi normalną diagnozę


- zieluch
- Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 4/6/2007, 10:22
- Lokalizacja: Nisko woj. podkarpackie
bmroczyk napisał(a):No i fakturke na silniczek ...![]()
![]()
Faktura, przynajmniej u mnie kosztuje bagatela 1000 zł

Więc sprzedaj grzmota, kup jako 125 i w cholere na tym zarobisz, bo NSR na 50 schodzą jak ciepłe bułki i to w dobrej cenie. Potem kupisz coś innego sporo taniej.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
W moim mieście nie trzeba okazywać żadnych dokumentów. Idziesz do stacji diagnostycznej, mówisz że zmieniłeś silnik na 125 ccm, oni robią ci badanie techniczne, później z kwitkiem udajesz się do wydziału komunikacji i zmieniają ci dowód rejestracyjny. Blachy zostają te same na czym oczywiście zaoszczędzasz jakieś 100 zł 

<a href="http://www.bezpieczny-motocyklista.info/">
</a>
<a href="http://www.emoto.com.pl/id91106.html">Na sprzedaż Aprilia RS 80/50 2001r.</a>

<a href="http://www.emoto.com.pl/id91106.html">Na sprzedaż Aprilia RS 80/50 2001r.</a>
-
cdsMarcin - Bywalec
- Posty: 526
- Dołączył(a): 17/3/2007, 12:25
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Faktura, przynajmniej u mnie kosztuje bagatela 1000 zł Shocked
Czy nie lepiej by wyszło kupić silnik i od razu dostać fakturę niż kupić samą fakturę za 1000zl? Przynajmniej ja tak zrozumialem z napisanego tekstu.
Szczerze to wolę kupić 125'tkę a potem się martwić jak ją przerejstrować. Spróbuję też metodę cdsMarcin'a. Pzdr

Ps. Manhatan o co Ci chodziło:
Więc sprzedaj grzmota, kup jako 125 i w cholere na tym zarobisz, bo NSR na 50 schodzą jak ciepłe bułki i to w dobrej cenie. Potem kupisz coś innego sporo taniej.
- zieluch
- Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 4/6/2007, 10:22
- Lokalizacja: Nisko woj. podkarpackie
Myślałem, że masz już szpeja i masz go na 50 zarejestrowanego, dlatego tak napisałem
A jeśli chodzi o tą fakrurę razem z silnikiem to masz rację. Tylko jest taki problem, żeby wydać fakturę musisz mieć zarejestrowaną działalność gospodarczą/firmę w Urzędzie Skarbowym, żeby mieć REGON i te inne nr. Dopiero wtedy można wystawiać faktury, w innym wypadku są one nie ważne. Raczej nie znajdziesz u przypadkowego handlarza silnika na który dostaniesz fakturę VAT więc tak się kończy bajka.

A jeśli chodzi o tą fakrurę razem z silnikiem to masz rację. Tylko jest taki problem, żeby wydać fakturę musisz mieć zarejestrowaną działalność gospodarczą/firmę w Urzędzie Skarbowym, żeby mieć REGON i te inne nr. Dopiero wtedy można wystawiać faktury, w innym wypadku są one nie ważne. Raczej nie znajdziesz u przypadkowego handlarza silnika na który dostaniesz fakturę VAT więc tak się kończy bajka.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
I na ciul? Chyba, że chcesz włożyć cylinderek 125 to śmiało rejestruj. Ale ja nie widzę w tym sensu. Mniejsze koszty utrzymania 50'tki itd. Odradzam.
- zieluch
- Świeżak
- Posty: 111
- Dołączył(a): 4/6/2007, 10:22
- Lokalizacja: Nisko woj. podkarpackie
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 3 gości