Zobacz wÄ…tek - 125ccm nielegalnie na 50ccm, a potem ze 125ccm legal na 125c
NAS Analytics TAG

125ccm nielegalnie na 50ccm, a potem ze 125ccm legal na 125c

i inne małe pojemności
_________

125ccm nielegalnie na 50ccm, a potem ze 125ccm legal na 125c

Postprzez zieluch » 5/6/2007, 12:14

Trochę nieczytelnie w temacie... chciałem spytać o pewną sprawę. Jeżeli motor zarejestruje nielegalnie z 50ccm na 125ccm, a potem ukończę 16lat i zrobię prawko A1 czy legalnie mogę przerejstrować tą 125-tkę na prawdziwą 125-tkę, a nie jak poprzednio na 50ccm? :D :D
zieluch
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 4/6/2007, 10:22
Lokalizacja: Nisko woj. podkarpackie


Postprzez igor_wsc » 5/6/2007, 12:21

skoro zrobiles przekret na 50ccm to tym bardziejbedzie szlo na legalne zarejestrowac;]
Raz motór był chory i leżał w łóżeczku i przeszedł Pan doktór:
-Co jest motóreczku?
- Ahhh wspornik mnie boli i swędzi mnie rura i gaźnik mam chory i bolą zawory!
igor_wsc
Świeżak
 
Posty: 464
Dołączył(a): 23/6/2006, 22:42
Lokalizacja: wsc


Postprzez zieluch » 5/6/2007, 12:24

Ale nie wiem jak to potem jest ... wyrejestruje tÄ… 50ccm i ten sam motor zarejestrujÄ™ na 125ccm :? :?
zieluch
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 4/6/2007, 10:22
Lokalizacja: Nisko woj. podkarpackie

Postprzez PANUmaster » 5/6/2007, 13:25

... a co ktoś to sprawdzi? boże to wyrejestruj w jednym miejscu a potem zarejestruj w innym przecież będziesz miał inną rejestracje <lol>.... ... ... ...
PANUmaster
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 3/6/2007, 14:42

Postprzez Szafa » 5/6/2007, 14:41

Przecież silnik jest częścią wymienną. Idziesz na stacje diagnostyki, robia ci przegląd bo mówisz, że wymieniłeś silnik i masz 125ccm. Później idziesz wyrejestrować moto i zarejestrować na 125ccm. Z tym ostatnim to nie jestem pewny czy trzeba wyrejestrować czy tylko w dokumentach zmienić :wink:
Śmierć, kutazzz i zniszczenie. Jakie życie taki rap.
Szafa
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1683
Dołączył(a): 28/5/2006, 19:52
Lokalizacja: Pzn

Postprzez igor_wsc » 5/6/2007, 15:36

z jednej strony zmienia Ci tylko w dowodzie pojemnosc a z drugiej strony jest to zmiana kategorii, czyli mozliwe ze dostaniesz nowy dowod
Raz motór był chory i leżał w łóżeczku i przeszedł Pan doktór:
-Co jest motóreczku?
- Ahhh wspornik mnie boli i swędzi mnie rura i gaźnik mam chory i bolą zawory!
igor_wsc
Świeżak
 
Posty: 464
Dołączył(a): 23/6/2006, 22:42
Lokalizacja: wsc

Postprzez zieluch » 5/6/2007, 17:09

Heh dzięki Wam ;) Już wiem jak to działa. Jeszcze raz dzięki wielkie. :D
►► "Nigdy nie jedź szybciej niż myÅ›lisz"™ ◄◄
Obrazek (otwórz link)
zieluch
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 4/6/2007, 10:22
Lokalizacja: Nisko woj. podkarpackie

Postprzez pabll0 » 5/6/2007, 18:01

w ten sam sposub w ktory zostalo zarejstrowane na 50 musisz zrobic na 125, czyli dokumenty z warsztatu na wykonana prace o zmianie silnika na 125 oraz orzeczenie rzeczoznawcy o dokonanej zmianie, mocy oraz przelozeniach, z 50 na 125 jest ten sam problem co z 125 na 50 :) musisz miec dokladnie te same dokumenty co na 50 tylko z innymi danymi..
<b>Aprilia RS 125 Racing</b>

pamiętaj używaj funkcji <b>szukaj</b>, traktuj ją jak przyjaciela :D
Avatar użytkownika
pabll0
Świeżak
 
Posty: 161
Dołączył(a): 20/10/2006, 16:33
Lokalizacja: Tarnów

Postprzez bmroczyk » 5/6/2007, 18:06

No i fakturke na silniczek ... :twisted: :twisted: :twisted:
Life begins at 200 km/h :) | | | http://bikepics.com/members/bmroczyk | | Fz1N 08` / Ktm 525 XC SS 08` Atv
Avatar użytkownika
bmroczyk
Bywalec
 
Posty: 591
Dołączył(a): 28/2/2007, 09:28
Lokalizacja: Åšroda CITY

Postprzez igor_wsc » 5/6/2007, 18:11

fakturta najtrudniejsza do zdobycia
Raz motór był chory i leżał w łóżeczku i przeszedł Pan doktór:
-Co jest motóreczku?
- Ahhh wspornik mnie boli i swędzi mnie rura i gaźnik mam chory i bolą zawory!
igor_wsc
Świeżak
 
Posty: 464
Dołączył(a): 23/6/2006, 22:42
Lokalizacja: wsc

Postprzez x_miki_x » 5/6/2007, 21:24

to idzisz do jakiegos znajomego co ma warsztat samochodwy i ci drukuje ;d
"żyj tak, że kiedy umrzesz twoim znajomym zrobi sie przykro" | www.201.photobucket.com/albums/aa296/lu ... sterko.jpg
x_miki_x
Świeżak
 
Posty: 448
Dołączył(a): 29/10/2006, 12:38
Lokalizacja: z nienacka

Postprzez bmroczyk » 6/6/2007, 05:13

x_miki_x raczej tak nie mozna :( :( :(
Life begins at 200 km/h :) | | | http://bikepics.com/members/bmroczyk | | Fz1N 08` / Ktm 525 XC SS 08` Atv
Avatar użytkownika
bmroczyk
Bywalec
 
Posty: 591
Dołączył(a): 28/2/2007, 09:28
Lokalizacja: Åšroda CITY

Postprzez zieluch » 6/6/2007, 07:38

O warsztat i fakturkę akurat się najmniej boję, bo to jest spokojnie do załatwienia ... Boję się tego zamieszania całego. A właśnie ... da się tak zrobić?:
Idę do warsztatu, jakiś szmigiel żeby wypisał kwit, ze motor jest na 50ccm ale ma blokady, a potem jeśli chcę przerejstrować ściągam blokady, idę do diagnosty z prawdziwego zdarzenia, robi normalną diagnozę :D:D Idę do urzędu, rejestruje i jest git ;)
zieluch
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 4/6/2007, 10:22
Lokalizacja: Nisko woj. podkarpackie

Postprzez Manhatan » 6/6/2007, 10:44

bmroczyk napisał(a):No i fakturke na silniczek ... :twisted: :twisted: :twisted:


Faktura, przynajmniej u mnie kosztuje bagatela 1000 zł :shock:

Więc sprzedaj grzmota, kup jako 125 i w cholere na tym zarobisz, bo NSR na 50 schodzą jak ciepłe bułki i to w dobrej cenie. Potem kupisz coś innego sporo taniej.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez cdsMarcin » 6/6/2007, 10:48

W moim mieście nie trzeba okazywać żadnych dokumentów. Idziesz do stacji diagnostycznej, mówisz że zmieniłeś silnik na 125 ccm, oni robią ci badanie techniczne, później z kwitkiem udajesz się do wydziału komunikacji i zmieniają ci dowód rejestracyjny. Blachy zostają te same na czym oczywiście zaoszczędzasz jakieś 100 zł :)
<a href="http://www.bezpieczny-motocyklista.info/">Obrazek</a>

<a href="http://www.emoto.com.pl/id91106.html">Na sprzedaż Aprilia RS 80/50 2001r.</a>
Avatar użytkownika
cdsMarcin
Bywalec
 
Posty: 526
Dołączył(a): 17/3/2007, 12:25
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Postprzez zieluch » 6/6/2007, 12:47

Faktura, przynajmniej u mnie kosztuje bagatela 1000 zł Shocked

Czy nie lepiej by wyszło kupić silnik i od razu dostać fakturę niż kupić samą fakturę za 1000zl? Przynajmniej ja tak zrozumialem z napisanego tekstu.

Szczerze to wolę kupić 125'tkę a potem się martwić jak ją przerejstrować. Spróbuję też metodę cdsMarcin'a. Pzdr ;)

Ps. Manhatan o co Ci chodziło:
Więc sprzedaj grzmota, kup jako 125 i w cholere na tym zarobisz, bo NSR na 50 schodzą jak ciepłe bułki i to w dobrej cenie. Potem kupisz coś innego sporo taniej.
zieluch
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 4/6/2007, 10:22
Lokalizacja: Nisko woj. podkarpackie

Postprzez igor_wsc » 6/6/2007, 13:25

blachy chyba nie kosztuja 100zl
Raz motór był chory i leżał w łóżeczku i przeszedł Pan doktór:
-Co jest motóreczku?
- Ahhh wspornik mnie boli i swędzi mnie rura i gaźnik mam chory i bolą zawory!
igor_wsc
Świeżak
 
Posty: 464
Dołączył(a): 23/6/2006, 22:42
Lokalizacja: wsc

Postprzez Manhatan » 6/6/2007, 16:03

Myślałem, że masz już szpeja i masz go na 50 zarejestrowanego, dlatego tak napisałem :wink:

A jeśli chodzi o tą fakrurę razem z silnikiem to masz rację. Tylko jest taki problem, żeby wydać fakturę musisz mieć zarejestrowaną działalność gospodarczą/firmę w Urzędzie Skarbowym, żeby mieć REGON i te inne nr. Dopiero wtedy można wystawiać faktury, w innym wypadku są one nie ważne. Raczej nie znajdziesz u przypadkowego handlarza silnika na który dostaniesz fakturę VAT więc tak się kończy bajka.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez TorneX » 18/6/2007, 19:04

A da się zrobić 50ccm na 125ccm?

bo mam "pocket bike" i chce go zarejstrować zrobi się homologację i będzię ok :)
TorneX
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 18/6/2007, 19:00

Postprzez zieluch » 18/6/2007, 20:05

I na ciul? Chyba, że chcesz włożyć cylinderek 125 to śmiało rejestruj. Ale ja nie widzę w tym sensu. Mniejsze koszty utrzymania 50'tki itd. Odradzam.
►► "Nigdy nie jedź szybciej niż myÅ›lisz"™ ◄◄
Obrazek (otwórz link)
zieluch
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 4/6/2007, 10:22
Lokalizacja: Nisko woj. podkarpackie



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 3 gości




na górê