moto w polne drogi i na asfalt..
Posty: 30
• Strona 1 z 2 • 1, 2
moto w polne drogi i na asfalt..
Witam,
Szukam motoru na polne drogi oraz na asfalt - ojciec przeżywa drugą młodość .
Szuka sobie czegoś co by mu pasowało i wygodnie się jeździło. Dotychczas najlepsze noty ma u niego Kawasaki er 5, jednak mi wydaje się, że jest to motor wyłącznie na szosę a nie na boczne polne drogi - w dodatku zastanawiam się jak silnik tego motoru znosił by takie warunki. I jeszcze jedno koniecznie swiatła muszą być przymocowane do kierownicy zeby skrecały razem z kierownicą bo powiedział ze nie bedzie tak jezdził ze on sreca a swiatła w innym kierunku świecą
Pomożecie ?
Szukam motoru na polne drogi oraz na asfalt - ojciec przeżywa drugą młodość .
Szuka sobie czegoś co by mu pasowało i wygodnie się jeździło. Dotychczas najlepsze noty ma u niego Kawasaki er 5, jednak mi wydaje się, że jest to motor wyłącznie na szosę a nie na boczne polne drogi - w dodatku zastanawiam się jak silnik tego motoru znosił by takie warunki. I jeszcze jedno koniecznie swiatła muszą być przymocowane do kierownicy zeby skrecały razem z kierownicą bo powiedział ze nie bedzie tak jezdził ze on sreca a swiatła w innym kierunku świecą

Pomożecie ?

-
jacek.rs - Świeżak
- Posty: 246
- Dołączył(a): 10/4/2012, 13:56
- misiek1506
- Świeżak
- Posty: 150
- Dołączył(a): 16/9/2012, 20:52
- Lokalizacja: Krzydlina Wielka
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
- misiek1506
- Świeżak
- Posty: 150
- Dołączył(a): 16/9/2012, 20:52
- Lokalizacja: Krzydlina Wielka
Bez jaj, od tych 500 nawet wsk bardziej się nadaje w teren, gorszy byłby chyba tylko jakiś supersport.
Jeszcze raz powiem - XT, jak 660 za droga to jest jeszcze 600. Albo coś innego w tym stylu. A i tak najważniejsze są opony, kłopot w tym że to co będzie miód na drodze to będzie kupa na piachu i odwrotnie. Ale staruszek chyba nie potrzebuje mega przyczepności coby strzelać stopale i zdzierać łokcie na winklach
Jeszcze raz powiem - XT, jak 660 za droga to jest jeszcze 600. Albo coś innego w tym stylu. A i tak najważniejsze są opony, kłopot w tym że to co będzie miód na drodze to będzie kupa na piachu i odwrotnie. Ale staruszek chyba nie potrzebuje mega przyczepności coby strzelać stopale i zdzierać łokcie na winklach

-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
jacek.rs napisał(a):to honda lepsza od kawasaki ?
Obie 500-setki są bardzo podobne (wygląd, osiągi, technologie). Jednak honda jest uważana za trochę lepszy motocykl. Niestety nie umiem poprzeć tej tezy żadnym argumentem za wyjątekiem "honda to honda"

-
zoltanek - Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 10/9/2012, 14:12
CB ma nieco fajniejszy silnik. GS jest nieco tańszy tak w zakupie jak i utrzymaniu do tego ma trochę lepszy zawias z tyłu. GS chla olej, ale wynika to z założeń konstrukcyjnych, a nie z jakichś słabości. silnik GS'a jest niezniszczalny. GS ma lepsze zawieszenie.
Różnice na tyle małe że w praktyce bierzesz to co za określone $ jest w lepszym stanie.
Ale może trzymajmy się tematu.
Różnice na tyle małe że w praktyce bierzesz to co za określone $ jest w lepszym stanie.
Ale może trzymajmy się tematu.
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Posty: 30
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości