YZ250F vs KX250F vs HUSQVARNA TC250 2012
Posty: 8
• Strona 1 z 1
YZ250F vs KX250F vs HUSQVARNA TC250 2012
Witam mam dylemat bo chce kupic sprzet z rocznika 2012 i nie moge podjac decyzji ktory bybrac.
YZ250F 5300$
KX250F 5700$
TC 250 4700$
moze ktos pomoze podjac decyzje??
YZ250F 5300$
KX250F 5700$
TC 250 4700$
moze ktos pomoze podjac decyzje??
- GSXRPOWER
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 25/3/2011, 01:48
- Lokalizacja: Brooklyn NY
wątpie. wszystkie sprzety sa dobre. liczy sie tylko zawodnik. moim zdaniem jedynie huska odpada - ze wzgledu na to ze ciezko bedziesz mial o częsci. choc cena nizsza i kusi. a czy to bedzie kxf czy yzfka to jedno i to samo ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Ja bym się nawet nie zastanawiał i brałbym Husqvarne.... Przeczytając setek artykułow niczym nie odbiega od konkurencji moc i osiągi bliźniacze bardzo
I jeszcze z tego względu że sprzętu tego typu jest jak na leki w polsce wiec to jakiś plus miec cos innego niż wszyscy
Wystarczy wejść na Allegro wszystkie najpotrzebiejsze rzeczy sa dostępne....


Honda Cr 250 2007
- zbyho222
- Świeżak
- Posty: 462
- Dołączył(a): 11/8/2010, 18:31
Ja bym brał Kawasaki, ale nie wyjdzie taniej kupna w Polsce. Za kawasaki przemawia ten wtrysk( Yamaha gaźnik z tego co pamiętam), nowy system w przednim zawieszeniu, możliwośc zmian map zapłonowych. Itp w większości testach Kawasaki wygrywało, dobry dostęp do części w miarę cenach. I bynajmniej w PL ma korzystną cene w porownaniu do innych marek.
- mikozniak
- Świeżak
- Posty: 210
- Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
- Lokalizacja: Bydgoszcz
zbyho kolega z pl nie jest dlatego odradzalem huske
na allegro sa czesci. ale czy w USA sa tak dostepne ? watpie ;P wszystko musi isc z importu z włoch itp. wiec ceny moga byc nieciekawe. choc najlepiej zeby sam autor sie dowiedzial jakie sa ceny czesci do japonczykow a do wlochów. pozatym to racja huska nie odbiega praktycznie niczym od konkurencji. kawasaki teraz podbija rynek. ale jak pisalem liczy sie zawodnik. ostatnio bylem na MP w MX i kawasaki jakos nie wygrywalo ;P tylko pierwsze miejsca nalezaly do yamaszek wlasnie
kolejna sprawa jest taka, że w USA panuje troche inna moda i ogolnie tam masz tor na torze. a kazdy tor jest wiekszy niz standardowe tory w PL. wiec tam motocross to norma, jest tego duzo i jest wybor. jak sie oglada filmiki mx z usa to jest pelno wlasnie kxfow i RMZtek. w pl jak widze na zawodach treningach itp RMZta to bardzo rzadki sprzęt. a w USA odwrotnie ;P


kolejna sprawa jest taka, że w USA panuje troche inna moda i ogolnie tam masz tor na torze. a kazdy tor jest wiekszy niz standardowe tory w PL. wiec tam motocross to norma, jest tego duzo i jest wybor. jak sie oglada filmiki mx z usa to jest pelno wlasnie kxfow i RMZtek. w pl jak widze na zawodach treningach itp RMZta to bardzo rzadki sprzęt. a w USA odwrotnie ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
No wlasnie TC kusi cena ale z czesciami/akcesoriami do niej jest o wiele gorzej niz do japonczykow.Kawasaki tutaj wypada troche lepiej niz Yamaha ze wzgledu na wtrysk i nowe zawieszenie.Najchetniej bym wziol RMZ ale z nieznanych powodow nie moge tego nigdzie znalezc w podobnych cenach.Dziwne bo dealerzy robia wyprzedaze posezonowe a suzuki nie.
Dalej nie wiem co wybrac heh chyba najbardziej mi sie podoba kawasaki pod wzgledem wtrysku i zawieszenia.
Dalej nie wiem co wybrac heh chyba najbardziej mi sie podoba kawasaki pod wzgledem wtrysku i zawieszenia.
- GSXRPOWER
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 25/3/2011, 01:48
- Lokalizacja: Brooklyn NY
tak tylko pomysl też nad tym czy to na prawde jest takie pro. czy to nie tylko chwyt. fakt sa tego zalety, ale sa i wady np utrudniony serwis. jakos na yamaszce duzo ludzi smiga, na torze uzyskuja podobne czasu co kawasaki ( głownei liczy sie kierowca) i nie przeszkadza wtedy fakt że yamaha ma gaźnik, i standardowe zawieszenie. kazdy sprzęt jest dobry, i o ile nie jestes pro zawodnikiem to uwierz mi ze nie bedzie juz pod czas eksploatacji mialo wiekszego zaczenia czy kupisz to czy innego ( eksploatacji mowie o samej jeździe ) i tak duuuuza wiekszosc uzytkowników crossowek nie potrafi sobie nawet moto dostroic pod siebie. juz nie mówie tutaj o zmianach spręzyn pod wage, dopasowaniu dysz gaźnika do stylu jazdy itp itd. mówie o prostym ustawieniu kierownicy, klamek, czy dzwigni hamulca. kazdy kupuje moto i smiga tak jak moto dostał. i moze narzeka że yamaha zła bo kolega suzuki lepiej sie prowadziło ;P a wystarczy kilkoma srubkami pokręcic i mozna spokojnie kilka setnych sekund zaoszczędzic poprawiajac ustawienie moto. a nie podniecajac sie że ma sie pro zawieszenie albo wtrysk ;D yamaha nie bedzie prowadziła sie duzo gorzej, a róznica miedzy wtryskiem a gaźnikiem jest taka ze wtrysk sam sie reguluje pod cisnienie atm itp itd. ale wystarczy że np wody zassie ( przynajmniej tak było w nieco starszych wtryskach ) i moto stoi. a stary poczciwy gaźnik - albo pokręcic troche gazem zeby przepalilo wode, albo odpuszczasz paliwa z gaźnika spustem i smigasz dalej ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości