Suzuki Intruder 1800 po Fazerze 600...wygrana :)
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Suzuki Intruder 1800 po Fazerze 600...wygrana :)
Witam , pisze tu z kolegi konta..mam Fazera 600 2002r , ostatnio jechajac do kumpla wygralem 170 tysiecy zlotych w radiu RM FM..to najwieksza radosc jaka mogla mnie w zuciu spotkac..wciaz nie moge uwierzyc..ciesze sie ja jak male dziecko i cala rodzina bo jestem mechanikiem samochodowym .
Kasa jest ogromna wiec zmieniam moto .
Chce kupic moto do 42000 zł i kombiak do 5000 zl..
moge sobie na to pozwolic..
Tylko Intruder 1800 po Fazerku 600 ? co o tym mylicie ?
Jakie opinie ma ten Intruz ? jak spalanie ? osiagi ? swiatla ? moto bedzie ogiolnie uzywane an dlugich dystansach glownie na trase na ladne , proste drogi..tylko nei wiem jak to bedzie po zejsciu z Fazerka , taka waga , moc to calkiem inny spprzet , wiedzialem te moto ostatnio na zlocie , ..sprzet genialny..gadalem z gosciem i mowi ze do 200 km/h to sportowe litry sie chowaja ..prawda to ? jakie to ma spalanie ? wogole co o tym myclicie..
Mam 176 , i 92 kg moto jest dosc niskie ale duze i ciezkie..ale waga az tak bardzo mnie nie przeraza , ..trenuje 6 lat.(biceps 48cm ).
Prosze o wasze uwagi.
Ten mi sie podoba : http://allegro.pl/suzuki-vzr-m-1800-r-i ... 48639.html
i ten : http://otomoto.pl/suzuki-intruder-vzr1800-M3331127.html


Chce kupic moto do 42000 zł i kombiak do 5000 zl..

Tylko Intruder 1800 po Fazerku 600 ? co o tym mylicie ?
Jakie opinie ma ten Intruz ? jak spalanie ? osiagi ? swiatla ? moto bedzie ogiolnie uzywane an dlugich dystansach glownie na trase na ladne , proste drogi..tylko nei wiem jak to bedzie po zejsciu z Fazerka , taka waga , moc to calkiem inny spprzet , wiedzialem te moto ostatnio na zlocie , ..sprzet genialny..gadalem z gosciem i mowi ze do 200 km/h to sportowe litry sie chowaja ..prawda to ? jakie to ma spalanie ? wogole co o tym myclicie..
Mam 176 , i 92 kg moto jest dosc niskie ale duze i ciezkie..ale waga az tak bardzo mnie nie przeraza , ..trenuje 6 lat.(biceps 48cm ).
Prosze o wasze uwagi.
Ten mi sie podoba : http://allegro.pl/suzuki-vzr-m-1800-r-i ... 48639.html
i ten : http://otomoto.pl/suzuki-intruder-vzr1800-M3331127.html
Ostatnio edytowano 13/9/2012, 18:16 przez Patryk442, łącznie edytowano 1 raz
Motocykll to nie jazda...to styl zycia.
- Patryk442
- Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 5/6/2012, 16:24
No to gratki.
ale miales szczescie..Intruza 1800 sobie daruj..lepiej patrz na Honde VTX 1800...podobno jest stro razy lepszy od Intruza..Intruz po Fazerku..to nowe doswiadczenie..inna pozycja , waga poraza , moc tez..one maja ze 170 nM..
tam juz ciag jest konkretny..
http://moto.allegro.pl/honda-vtx-1800-c ... 28390.html -ja bym celowal w VTX.
Co do 200 km/h i sportow..bardzo mozliwe ze ma do 200 podobne odejscie..1800cc , 125 km i 170 nM robi swoje.

tam juz ciag jest konkretny..
http://moto.allegro.pl/honda-vtx-1800-c ... 28390.html -ja bym celowal w VTX.
Co do 200 km/h i sportow..bardzo mozliwe ze ma do 200 podobne odejscie..1800cc , 125 km i 170 nM robi swoje.
Kawasaki ZX-14R '12.
-
MANIAK. - Świeżak
- Posty: 428
- Dołączył(a): 15/4/2012, 17:43
- Lokalizacja: jestes ?
- Hayabusa55.
- Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 4/4/2012, 17:57
- Lokalizacja: Zwolen
ale z tym do 200 to litry się chowają ci z BP zaszaleli
mój znajomy jeździ na intruderku 1800 to przy 600 ma problem o litrach nie wypominając co za goście v-max ok 220km spalanie za to do 5 l to + tej maszyny wygląd rzecz gusty goły intruder brzydki ale już z ładnym trójramienne gmolem inna maszyna

- ZlyPL
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 17/5/2011, 21:46
- Lokalizacja: opolskie
ZlyPL ale glupoty gadasz. Sportowe litry do 200 sie chowaja dopiero pozniej jest problem. Vmax to +240. Spalanie do 5l ? ahhahahahahaahahaah czlowieku , to w miescie pali 11-12l a w trasie 7..
5 l to pali GS 500 a nie Intruz 1800.
5 l to pali GS 500 a nie Intruz 1800.
Kawasaki ZX-14R '12.
-
MANIAK. - Świeżak
- Posty: 428
- Dołączył(a): 15/4/2012, 17:43
- Lokalizacja: jestes ?
kolego jeżdżę na litrze wspólnie z dobrym znajomym który ma intrudera 1800 nie wiem czego ty dosiadasz ale nie masz pojęcia o czym piszesz spalanie intrdera przy jeździe wycieczkowej 5 litrów o przyśpieszeniu nie wspomnę nigdy nawet nie piernoł przy mojej maszynie ja mam 2,8s do 100km/h on 4,1s do dwustu nawet nie wspomnę
Pozdrawiam
Tu dane techniczne tego mitycznego intrudera 1800:
Osiagi
moc max:
125 KM / 6200 obr./min
moment obrotowy:
160 Nm / 3200 obr./min
v-max:
210 km/h
przyspieszenia:
4,1 s
zużycie paliwa:
6,7 l/100 km

Tu dane techniczne tego mitycznego intrudera 1800:
Osiagi
moc max:
125 KM / 6200 obr./min
moment obrotowy:
160 Nm / 3200 obr./min
v-max:
210 km/h
przyspieszenia:
4,1 s
zużycie paliwa:
6,7 l/100 km
- ZlyPL
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 17/5/2011, 21:46
- Lokalizacja: opolskie
Czlowieku to ty nie gadaj glupot. Zyjesz suchymi danymi technicznymi..
V Max to na pewno nie 210 km/h , spalanie to tez bajka i nie wierze ze jesli moto ma 1800cc , 125 km i taki moment obrotowy spali Ci 5 L..5 L to Ci spali Intruder 800 a nie 1800.
Dosiadam ZZR 140 2012.
V Max to na pewno nie 210 km/h , spalanie to tez bajka i nie wierze ze jesli moto ma 1800cc , 125 km i taki moment obrotowy spali Ci 5 L..5 L to Ci spali Intruder 800 a nie 1800.
Dosiadam ZZR 140 2012.
Kawasaki ZX-14R '12.
-
MANIAK. - Świeżak
- Posty: 428
- Dołączył(a): 15/4/2012, 17:43
- Lokalizacja: jestes ?
- stareRadio
- Świeżak
- Posty: 443
- Dołączył(a): 25/8/2011, 11:57
- Lokalizacja: Dębica
spalanie intrudera przy tankowaniu nie jeden raz w mojej obecności ale to były wypady grupowe wycieczki w co ty wierzysz nie mam pojecie jak ty żyjesz i gdzie to nie wiem zdaje się matrix ci nie jest obcy żaden klekot w stylu intrudera nie jest w stanie dorównać do pięt litrowemu sportowi czy ty się z ... za głowy zamieniłeś opanuj się. Jadąc z plecakiem 68kg zostawiam intrudera daleko w tyle sprawdzone w autopsji o czym chcesz jeszcze dyskutować łyknij niebieską pastylkę. A powiem więcej pobaw się tymi swoimi wirtualnymi cyckami może to ci lepiej wyjdzie.
- ZlyPL
- Świeżak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 17/5/2011, 21:46
- Lokalizacja: opolskie
Ja tam nie uwierze w papierowe dane. Moja cbf600sa z 2010 pali srednio 6,5 po miescie. Moze jakbym na trasie jechal rowno 90'kmh to by palila 4,5 jak w bzdurnych gazetowych testach.
- ernestpierwszy
- Świeżak
- Posty: 40
- Dołączył(a): 20/4/2010, 07:10
- Lokalizacja: Warszawa
Mój kolega kupił 1800 Intruza na pierwszy motocykl po MZetkach z młodzieńczych lat wiec doświadczenie znikome. Wzrost niewielki a daje radę. Wjeździł się i widać ze oddaje potencjał na drodze. Z tym przyspieszeniem nie podniecałbym sie. Oweszem wsród chopperowców szczęka opada ale jak sie śmiga litrowym sportem to widać ze zostaje z tyłu. Ogólnie motocykl dla zapalonych na takei power cruisery. W zakręcie 240 opone z tym rozstawem osi złożyć nie jest łatwo. Dla mnie motocykl do parad i do podziwiania przez innych w stylu "och i ach" nad poj. i wygladem. Jazda z tego żadna
Krzesanie iskier w złożeniu nie moja bajka.

Yamaha YZF 1000
-
skidmarks - Stały bywalec
- Posty: 1402
- Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
- Lokalizacja: zachód Polski
1. Faktem jest że Intruz M1800R przy ruszaniu ze świateł zostawi w tyle większość sportowych litrów. Ale to tylko przy ruszaniu, na dystansie powiedzmy 100metrów, a nie do 100km/h. Nie ma co patrzeć suche dane, tutaj Intruz ma przewagę w postaci max momentu osiąganego przy stosunkowo niskich obrotach.
2. Spalanie - 5l/100 może i można osiągnąć, ale nie poruszając manetką. Spalanie rzeczywiste w trasie, jadąc spokojnie, jednostajnie, bez nagłych przyspieszeń z prędkoscią ok 120-130km/h oscyluje w granicach 6,5l. Oczywiście, bawiąc się manetką potrafi i ponad 10l wypić.
Intruz czy VTX - pomimo podobnej pojemności i budowy,VTX przy Intruzie to krowa. Intruz ma smuklejszą linię. Zresztą, to kwestia gustu. W moim subiektywnym odczuciu w Intruzie nie czuć tak jego wagi, gdzie w VTX-ie wręcz przeciwnie. A już nie porównując do Vulcana 2000, ten to już rasowy mastodont.
Po przesiadce z Fazera 600 na pewno odczujesz jakby Intruz miał milion koni więcej. Ale to tylko odczucie. Moc dostępna w całym zakresie obrotów, nie musisz kręcić silnika aby szedł jak przeciąg. Jak już ruszysz wagi wogóle nie czuć, za to każdy ruch manetką będzie Ci prostował ręce. Manewry na parkingach też wcale nie są żadnym wielkim wyzwaniem. Jedynie należy pamiętać aby nie parkować tak żeby trzeba było tyłem go pod górkę wypychać - wtedy jedna osoba, nawet o silnych nogach, może nie dać rady. Ale ogólnie waga naprawdę nie daje się we znaki. Pozycja i prowadzenie ZUPEŁNIE inna niż na Fazerze. Do tego chyba będzie Ci najtrudniej się przyzwyczaić. Za to w trasie - naprawdę dużo, dużo większa wygoda. To sprzęt do połykania kilometrów, serio. Z tym że prędkości w jakich najprzyjemniej się poruszać to max do 160km/h.
Sprawdzone organoleptycznie, nei na zasadzie: słyszałem, widziałem, kolega ma.
2. Spalanie - 5l/100 może i można osiągnąć, ale nie poruszając manetką. Spalanie rzeczywiste w trasie, jadąc spokojnie, jednostajnie, bez nagłych przyspieszeń z prędkoscią ok 120-130km/h oscyluje w granicach 6,5l. Oczywiście, bawiąc się manetką potrafi i ponad 10l wypić.
Intruz czy VTX - pomimo podobnej pojemności i budowy,VTX przy Intruzie to krowa. Intruz ma smuklejszą linię. Zresztą, to kwestia gustu. W moim subiektywnym odczuciu w Intruzie nie czuć tak jego wagi, gdzie w VTX-ie wręcz przeciwnie. A już nie porównując do Vulcana 2000, ten to już rasowy mastodont.
Po przesiadce z Fazera 600 na pewno odczujesz jakby Intruz miał milion koni więcej. Ale to tylko odczucie. Moc dostępna w całym zakresie obrotów, nie musisz kręcić silnika aby szedł jak przeciąg. Jak już ruszysz wagi wogóle nie czuć, za to każdy ruch manetką będzie Ci prostował ręce. Manewry na parkingach też wcale nie są żadnym wielkim wyzwaniem. Jedynie należy pamiętać aby nie parkować tak żeby trzeba było tyłem go pod górkę wypychać - wtedy jedna osoba, nawet o silnych nogach, może nie dać rady. Ale ogólnie waga naprawdę nie daje się we znaki. Pozycja i prowadzenie ZUPEŁNIE inna niż na Fazerze. Do tego chyba będzie Ci najtrudniej się przyzwyczaić. Za to w trasie - naprawdę dużo, dużo większa wygoda. To sprzęt do połykania kilometrów, serio. Z tym że prędkości w jakich najprzyjemniej się poruszać to max do 160km/h.
Sprawdzone organoleptycznie, nei na zasadzie: słyszałem, widziałem, kolega ma.
- kriss2k
- Świeżak
- Posty: 155
- Dołączył(a): 4/6/2010, 19:00
- Lokalizacja: Pabianice
Ludzie , kupiłem : http://allegro.pl/suzuki-vzr-m-1800-r-i ... 48639.html - stoi juz w garazu , a kombiak kupilem Dainese YU , w te niedziele jade do Zakopca , do zobaczenia na trasie , LEWA W GORE.
Motocykll to nie jazda...to styl zycia.
- Patryk442
- Świeżak
- Posty: 31
- Dołączył(a): 5/6/2012, 16:24
To ja sie spróbuje z każdym chętnym kto uważa że do 200km/h odstawi moją kawe jakims Intruderem czy VTX-em
Ktoś chętny??

"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Patryk442 napisał(a):Ludzie , kupiłem : http://allegro.pl/suzuki-vzr-m-1800-r-i ... 48639.html - stoi juz w garazu , a kombiak kupilem Dainese YU , w te niedziele jade do Zakopca , do zobaczenia na trasie , LEWA W GORE.
Nie to, żebym sie czepial, ale te te kombi występowało chyba tylko w wersji dla kobiet.
Czy się mylę?
- Perlaz
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 26/6/2011, 12:50
- Lokalizacja: Warszawa
Gratuluje założycielowi tematu, jednak szkoda, że będziesz jeździł w babskim kombinezonie
Nie zabrakło również opowieści dziwnych treści: Suzuki Intruder pali "5/100km" taa, motocykl który waży ponad 300kg o pojemności 1,8 litra pali tyle co dobrze wyregulowany GS-500, jeb** sobie barana

Nie zabrakło również opowieści dziwnych treści: Suzuki Intruder pali "5/100km" taa, motocykl który waży ponad 300kg o pojemności 1,8 litra pali tyle co dobrze wyregulowany GS-500, jeb** sobie barana

-
power_bit - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1258
- Dołączył(a): 27/9/2010, 15:42
- Lokalizacja: Września
Te 4,8 do dwustu to jakaś bajka, bo hayabusa jedzie w 7,2 sec (jeździłem na jednym i drugim). BTW, jeździłem na intrudzie i mogę powiedziec tyle: super sprzęt. Jednak po zakrętach nie pojeździsz bo lekki przechył i drze podnóżkami o asfalt. Jednak do dosyc szybkiej jazdy jest ok. Na pewno mocy nie będzie brakowało, przynajmniej do 150km/h. A wygłąd i dzwięk na seryjnych wydechach po prostu jedno słowo się nasuwa - piękny.
,,Motocykle to nie tylko moja pasja, ale też moje życie''
-
Nigoss - Bywalec
- Posty: 567
- Dołączył(a): 5/9/2008, 17:01
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości