jaki najlepszy olej do 2 t???
Posty: 31
• Strona 1 z 2 • 1, 2
jaki najlepszy olej do 2 t???
siemka mam pytanie, posiadam honde nsr 125 i wiem ze trzeba lac dobre oleje kupilem ostatnio castrola w norauto z 4 dyszki ale z tego co wiem to do tego jest najlepszy full syntetyk do wysokoobrotowych. ale ostatnio bylem u kolegi i patrze na polce stoi olej z orlena kolor czerwony pol syntetyk za 15zl no i tak sobie mysle ze chyba jest dobry ale nie jestem pewien bo cos tani? co myslicie??
honda nsr 125 z podrasowanym silnikiem:) | | www.fasttec.fora.pl
-
pawlo89 - Świeżak
- Posty: 40
- Dołączył(a): 19/11/2006, 11:08
- Lokalizacja: gliwice
Castrol R2 RACING BIKE
Tutaj możesz go kupić http://sklep.scigacz.pl/ Ja już zamówiłem i czekam, aż dojdzie
Szkoda tylko, że taki drogi
Ale z tego co wiem i czytam to większość posiadaczy NSR'ek używa właśnie jego i są w pełni zadowoleni
Pozdrawiam




Pozdrawiam
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
aha no to elegancko dzieki:) a co myslisz o polsyntetyku za 15 zl?
honda nsr 125 z podrasowanym silnikiem:) | | www.fasttec.fora.pl
-
pawlo89 - Świeżak
- Posty: 40
- Dołączył(a): 19/11/2006, 11:08
- Lokalizacja: gliwice
nie wlewaj takiego czegos
lepiej inwestowac w olej a nie w silnik
sam wlewam CASTROLa RACING BIKE
super olej
pozdro
lepiej inwestowac w olej a nie w silnik
sam wlewam CASTROLa RACING BIKE
super olej
pozdro
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
-
limak14 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 3798
- Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
- Lokalizacja: LBN/Puławy
w 2t mozna zmieniac oleje np. z full syntetyka na minerala i na odwrot
wiem ze w 4t niepowinno sie tak robic, ale nie słyszałem nigdy nic o czyms takim w 2t

wiem ze w 4t niepowinno sie tak robic, ale nie słyszałem nigdy nic o czyms takim w 2t

- pawlak200192
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
Hmm... ja mam ten czerwony z orlenu, powiem ze jezdzony na nim byl podobno 2 sezony - tez to leje i jakos nie widze zadnych skutkow ubocznych, przynajmniej teraz.
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)

-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
Swoja droga, jesli ktos na prawde wie , jaka jest roznica (nie domysly) miedzy tymi rzeczonymi olejami, prosilbym o odpowiedz.
Ten olej owszem, smaruje silnik, jasne - natomiast poprzez analogie do samochodu, im nowszy samochod tym lepszy i bardziej dopasowany olej powinien miec, pozniej z wiekiem jakosc przestaje odgrywac jakie wieksze znaczenie - czyli np syntentk ale nie wazne jakiej firmy.
Tutaj olej pali sie z mieszanka i smaruje silnik, silnik na pewno daje wiecej obrotow wiec mocniej sie zuzywa a cykl pracy 2suwa sprawia ze mechanicznie jest narazony na liczne uszkodzenia, kosmicznie wysoka kmpresja, duza moc etc... rozumiem wiec ze olej powinien spelniac swoje zadanie bo grozi to wiekszymi konskwencjami (badz w krotszym czasie) niz silnik wielocylindrowy (bez znaczenie, auto czy moto).
Wiec jaki jest sklad takiego oleju syntetycznego czy pol, z orlenu (gdzie pisza ze jest do moto) od profesjonalnych olejów... oczywiscie nie mowimy o warunkach rajdowych tylko szosowych
Bo wiem ze pojawia sie odpowiedzi podobne jak z samochodami - mowimy o jezdzie szosowej
Ten olej owszem, smaruje silnik, jasne - natomiast poprzez analogie do samochodu, im nowszy samochod tym lepszy i bardziej dopasowany olej powinien miec, pozniej z wiekiem jakosc przestaje odgrywac jakie wieksze znaczenie - czyli np syntentk ale nie wazne jakiej firmy.
Tutaj olej pali sie z mieszanka i smaruje silnik, silnik na pewno daje wiecej obrotow wiec mocniej sie zuzywa a cykl pracy 2suwa sprawia ze mechanicznie jest narazony na liczne uszkodzenia, kosmicznie wysoka kmpresja, duza moc etc... rozumiem wiec ze olej powinien spelniac swoje zadanie bo grozi to wiekszymi konskwencjami (badz w krotszym czasie) niz silnik wielocylindrowy (bez znaczenie, auto czy moto).
Wiec jaki jest sklad takiego oleju syntetycznego czy pol, z orlenu (gdzie pisza ze jest do moto) od profesjonalnych olejów... oczywiscie nie mowimy o warunkach rajdowych tylko szosowych
Bo wiem ze pojawia sie odpowiedzi podobne jak z samochodami - mowimy o jezdzie szosowej

Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)

-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
"nie tyle gumki i uszczelki bo te są odporne na wszystkie oleje ale gdy lejesz olej mineralny to w silniku zbiera sie nagar. gdybys wlał do takiego silnika syntetyk to olej ten jako sporo rzadszy mógłby ci ten nagar wydmuchać i silnik by się rozszczelnił. mógłby stracić moc, nie trzymać wolnych obrotów itp. takze jeśli nie jesteś pewien co było wlane wczesniej wlej minerał."
viewtopic.php?t=281
tak k**wa trudno poszukac ?
viewtopic.php?t=281
tak k**wa trudno poszukac ?

Śmierć nie rzuca się na odważnych; staje tylko naprzeciw nich jak zły pies i patrzy zielonymi oczyma: czy nie zmrużą powieki.
- Rafał P.
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 20/5/2007, 15:13
- Lokalizacja: Lublin
jezeli np. zrobie szlif, wymienie tłok itd- dotre go przez 300 km na mineralu to moge zalac sytetyka 

- pawlak200192
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
z tego co czytałem w tym temacie co Ci podałem to... jeśli wyczyściłbyś ten nagar z silnika co się zebrał to moim zdaniem nie powinno nic złego się stac... bo ten rzadszy syntetyk nic by nie wydmuchał (nagar) i silnik by się nie rozszczelnił i nie straciłby mocy itd.
ale niech ktoś bardziej doświadczony ode mnie się wypowie...
ale niech ktoś bardziej doświadczony ode mnie się wypowie...
Śmierć nie rzuca się na odważnych; staje tylko naprzeciw nich jak zły pies i patrzy zielonymi oczyma: czy nie zmrużą powieki.
- Rafał P.
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 20/5/2007, 15:13
- Lokalizacja: Lublin
czerwony olej z Orlenu nie nadaje sie nawet do URSUSA z 80. roku. Na oleju nie oszczedzaj. Castrol polecany tu przez gro uzytkownikow to dobry i tani olej. Jezeli jednak chodzi ci o najlepszy z mozliwych to ile dobrze mnieman na rynku jest cos takiego jak MOTUL 800 2T - tylko, ze litr to koszt okolo 60 zl
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
ja chyba bede docierał na mineralu potem przepłukam wszystko benzyną i dopiero zaczne zalewac castrol'a r2
P.S-wczesniej jezdziłem na mixolu z lotosa
silnik po 800km zaczoł słabnąc
i zdechł 

P.S-wczesniej jezdziłem na mixolu z lotosa





- pawlak200192
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1724
- Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36
elcommendante napisał(a):czerwony olej z Orlenu nie nadaje sie nawet do URSUSA z 80. roku. Na oleju nie oszczedzaj. Castrol polecany tu przez gro uzytkownikow to dobry i tani olej.
Ok dojezdze ten co jest i faktycznie zmienie na inny, skoro wszyscy tak wlasnie mowicie - co prawda dalej nie jest to konkret, tylko byc moze mit - ale, cos w nim musi byc


-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
polecam dodatek do oleju "motorlife" -mniejsze spalanie,mniejsze tarcie,zuzycie silnika, mniejsze spalanie,lepsze osiagi -sam wyprubowalem dolewam 50 ML na litr oleju (syntetyk castrol r2 racing bike) i bardzo dobre w szczegulnie w takiej wiertarce jak moja (nonstop daje mu po dupie 8-9tys obrotów niewspominając o stundzie
)
Koszt -najtaniej za 39zł kupiłem w samochodowym jest tego 250ml czyli na 5l oleju czyli +/- 5tys km poszukajcie dobrze bo na stacjach nawet 60zł za to chcą.

Koszt -najtaniej za 39zł kupiłem w samochodowym jest tego 250ml czyli na 5l oleju czyli +/- 5tys km poszukajcie dobrze bo na stacjach nawet 60zł za to chcą.
Piaggio NRG Extreme Sport Series tuning 130 km/h !
CRASH !!! NRG ROZWALONY !!
CRASH !!! NRG ROZWALONY !!
- Piotrek_187
- Świeżak
- Posty: 95
- Dołączył(a): 24/5/2007, 21:31
- Lokalizacja: Żory
Zanim zaczołem przygode ze szlifierkami , śmigałem troche na crossach , co do oleju to każdy miał inne poglądy,wiem tylko jedno ja i moi znajomi jeździliśmy na oleju który sie nazywał Motul 800-tka.Inni jeździli na Castrolu , jeszcze inni na jakimś innym wynalazku.Aż nastąpił momet w którym rozsypał sie mój KTM 250 i kumpla kawasaki kx 250.Nikasil powiedział DOIŚĆ.Żeby było raźniej wzieliśmy sie za rozbieranie u mnie w garażu,po rozłożeniu silnika okazało sie że mój tłok był pokryty jakąs powłoką która była bardzo śliska(nie wiem jak to nazwać) , znajomy fachman powiedział ze to od oleju (Motul 800) podobno ten olej ma coś w sobie że robi sie taka powłoka min.na tłoku.Kumple jeździł na jakims Quaker state czy jakoś tak i nie miał takiej powłoki.
Ja jeździłem na Motulu znajomi też i chwaliłem ten olej , tylko ma jeden minus , jest drogi.
Ja jeździłem na Motulu znajomi też i chwaliłem ten olej , tylko ma jeden minus , jest drogi.
- Piotrek2308
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 10/6/2007, 15:44
- Lokalizacja: Łódź
- lukas00111
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 5/8/2008, 11:06
- Lokalizacja: szczecinek
pf
Według mnie nie trzeba patrzyc czy sie leje olej castrol czy inny syntetyk tylko trzeba patrzec na to zeby nie jezdzic caly czas na minerale zalac mineral 1 na 1500 km a dalej lac syntetyk albo pol syntetyk . Ja obecnie jezdze gilerka 125 i leje doniej syntetyk z shella a wczesniej lalem pol syntetyk z shell i przyzna jest bardzo czula na oleje bo po zalanie syntetyku skuter zaczal inaczej zupelnie pracowac nie zyskal na predkosci ale na przyspieszeniu ale jeszcze wczesniej raz zalalem jakis szajz z orlenu nawet nie wiem jak sie nazywa to skuter dalej osiagal ta sama predkosc ale silnik pracowal inaczej wiec leje syntetyk pozdro
- creative61
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 1/10/2008, 19:35
- Lokalizacja: Krypno
Posty: 31
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 12 gości