Cos z litrow.
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Cos z litrow.
Witam!
Mam pewien dylemat poniewaz rozpatruje kupno nowego motocykla ale nie moge sie zdecydowac na ktory:Honda Cbr 1000RR,Suzuki GSXR K6-K7 1000 lub 750,Kawasaki ZX10R,Yamaha R1.Mysle ze znajde tutaj pomoc i dowiem sie od ludzi co wiedza o danych motorach i oczywiscie prosze o wypowiedz ludzi z pojeciem oraz doswiadczeniem na tych maszynach.
Interesuje mnie jazda na jednym kole i szalenstwa oraz wygoda na dluzsze trasy.
Prosze o szybka pomoc.
Z gory dziekuje
Mam pewien dylemat poniewaz rozpatruje kupno nowego motocykla ale nie moge sie zdecydowac na ktory:Honda Cbr 1000RR,Suzuki GSXR K6-K7 1000 lub 750,Kawasaki ZX10R,Yamaha R1.Mysle ze znajde tutaj pomoc i dowiem sie od ludzi co wiedza o danych motorach i oczywiscie prosze o wypowiedz ludzi z pojeciem oraz doswiadczeniem na tych maszynach.
Interesuje mnie jazda na jednym kole i szalenstwa oraz wygoda na dluzsze trasy.
Prosze o szybka pomoc.
Z gory dziekuje

- ciinkowsky
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 29/8/2012, 16:24
- Lokalizacja: Bełchatów
Bierz ZX10 takiego szatana nigdzie nie znajdziesz. Bardzo narwany podobno.
CBR nudna jak flaki z olejem , Suzuki zawsze pachnialo mi tandeta..R1 slabe skrzynie..
o komforcie nie masz co marzyc.
Wszystkie sportowe litry ida chetnie na kolo..
ja bym wybieral miedzy R1 a ZX10 , ale zdecydowanie ZX10R jeden z forum ma ZX10 2004r niech on sie wypowie .
CBR nudna jak flaki z olejem , Suzuki zawsze pachnialo mi tandeta..R1 slabe skrzynie..
o komforcie nie masz co marzyc.
Wszystkie sportowe litry ida chetnie na kolo..
ja bym wybieral miedzy R1 a ZX10 , ale zdecydowanie ZX10R jeden z forum ma ZX10 2004r niech on sie wypowie .
Kawasaki ZX-14R '12.
-
MANIAK. - Świeżak
- Posty: 428
- Dołączył(a): 15/4/2012, 17:43
- Lokalizacja: jestes ?
Też zdecydowanie obstawał bym za ZX-10R. Z roczników 2004-2005 to mega szatan trzeba sie pilnowac żeby cie power wheelie na 3 biegu nie wystrzeliło w powietrze! Jazda po winklach to czysta przyjemnosc zresztą jak na wiekszosci litrów od 2004roku. Gixa 1000/750 z roczników 2005-2007 bym odpuscił bo była wada fabryczna w postaci pekających ram. R1 też bardzo fajne moto ale z porównaniem do reszty litrów ma bardzo słaby doł. W momencie w którym moja dycha dostaje szału(5-6tys obrotów) R1 daje ci jeszcze czas aby napic sie kawy i wypalic szluga
Później jest już okej. Co do CBR 1000RR SC57a/b to chyba najbardziej nudny litr. wszystko robi poprawnie i nienagannie. Żadnych skoków mocy czy jeżenia włosów na plecach przy odkrecaniu. Jednym to pasuje dla innych jest nudne. ZX-10R z roczników 2006-2007 wiele sie niezmieniła (Troche ugłaskali charakterystyke silnika i napompowali owiewki) Jednym sie podoba mi np nie. Od 2007-2008roku litry są do siebie bardzo zbliżone osiągami. Dopiero BMW S1000RR i nowe ZX10R(2011) rozstawia wszystkich po kontach 


"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Black-Ghost wspomiałes o pekajacych ramach w rocznikach 2005-06.jak sie ma własnie silnik litrowego gixa(2005-06) w porównaniu do zx10r 2004-05r miałes moze bezposrednie porównanie obu motocykli..?
- Lukasz1234
- Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 9/6/2009, 11:29
- Lokalizacja: Gniew
- ciinkowsky
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 29/8/2012, 16:24
- Lokalizacja: Bełchatów
Może ja sie wypowiem bo mam. Więc tak: Łukasz1234 Osiągi mają do siebie bardzo zbliżone wręcz bym powiedział że idą łeb w łeb, różni sie sposób w jaki jeden i drugi rozwijaja moc. W ZX-10R wszystko przychodzi szybko i brutalnie. Jak odwiniesz manetke na 2-3 biegu musisz byc przygotowany na mocny kop i wyrwanie do przodu(nie bede wspominał o jedynce bo na tym biegu jak walniesz manetke w opór to wywiniesz backflipa) W Gixie Wszystko jest bardziej płynne i przewidywalne może nie tak nudne jak w 1000RR ale od litra spodziewał bym sie więcej. Ramy w tych gixach to niestety ich najwieksza bolączka dlatego że producent nie wymieniał wadliwych ram na inne jak było kiedys w przydpadku kawasaki zx6r/zx9r, a wspawywał jakies wsporniki które srednio dawały rady. Ogólnie znam przypadki że mimo wzmocnionej ramy pojawiały się pękniecią(fakt motocykl nie rozpadał sie na dwie czesci jak w seri ale itak mija sie to z celem) Chyba nie po to kupuje sie motocykl aby wyczekiwac kiedy walnie ci rama. Ciinkowsy Co do spalania to jeszcze nie zeszłem poniżej 7-8litrów na 100km. Przy ostrym łojeniu i predkosciach powyżej 250km/h wciągnie 12-15litrów. Z tego co wiem wszystkie litry tak palą. Można wierzyc w bajki że R1 czy 1000RR pali 5litrów na 100km ale nie wiem jaka piczką trzeba byc aby tak jezdzic.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Mi chodzi glownie a jazde na drogach + miasto nic wiecej. Tak wiec zx10r by sie najbardziej nadawal? Jeszcze mi powiedz ktory rocznik najlepiej bo nie planuje widac znowu bog wie jakiej kwoty.
- ciinkowsky
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 29/8/2012, 16:24
- Lokalizacja: Bełchatów
...
czyli róznica z przesiadki gsxr1000k3 na zx10r 2004 bedzie odczuwalna chodzi mi tu o charakterystyke bo na codzien praktycznie w żadnym litrze sie tego nie wykorzysta..pytam bo przyszły sezon rozwarzam własnie nad kawą przed k3 było k1 tearz własnie mam chrapkie na zx10
- Lukasz1234
- Świeżak
- Posty: 79
- Dołączył(a): 9/6/2009, 11:29
- Lokalizacja: Gniew
- ciinkowsky
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 29/8/2012, 16:24
- Lokalizacja: Bełchatów
Ja kierując się sercem wybrałbym R1. Jeśli chodzi o słabe doły czy inne pierdoły, to mam wrażenie że takich minimalnych różnic w warunkach drogowych nie wyczujesz. Na koło każda pójdzie jak już ktoś napisał. Ale moja opinia nie jest obiektywna ponieważ jestem stronniczy w temacie Yamahy. Stare Rłany podobno jak na supersportowego lytra były świetne w trasę, jak z nowymi to nie wiem. Generalnie to postawiłbym je w takiej kolejności:
- Yamaha R1
- Kawasaki ZX10R
- Suzuki GSX-R
- Honda CBR
Dwa ostatnie odpadłyby w przedbiegach, a między dwoma pierwszymi toczyłaby się zaciekła batalia, bo swojej sympatii do zielonego też nie ukrywam
- Yamaha R1
- Kawasaki ZX10R
- Suzuki GSX-R
- Honda CBR
Dwa ostatnie odpadłyby w przedbiegach, a między dwoma pierwszymi toczyłaby się zaciekła batalia, bo swojej sympatii do zielonego też nie ukrywam

Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Ta z linka, który dałeś to jakiś czas stoi na allegro.
http://allegro.pl/show_item.php?item=2596497440 - luknij tą.
http://allegro.pl/show_item.php?item=2596497440 - luknij tą.
- Kosa772
- Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 5/6/2012, 20:11
- Lokalizacja: Radom
- ciinkowsky
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 29/8/2012, 16:24
- Lokalizacja: Bełchatów
Lukasz1234 róźnica bedzie zdecydowanie odczuwalna. masz ponad 10km wiecej i zupełnie inna charakterystyke silnika. Co do wygody to na żadnym litrze bez dobrej samozapory nie polecisz w trase dłuższa jak 200-300km. A co do tego co napisał sykoson jest to odczuwalne Bo dużo bardziej napocisz sie goniąc R1 za zx-10r niż dychą za R1. Takie jest moje zdanie. Kawa z tych roczników wycina konkurencje jak miecz samurajski. Jeśli chodzi o motocyle z linków zecydowanie wzioł bym tą co podał kosa czyli Ig bo sprzet jest pewny od forumowicza z MojeKawasaki.pl
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
- ciinkowsky
- Świeżak
- Posty: 19
- Dołączył(a): 29/8/2012, 16:24
- Lokalizacja: Bełchatów
Nic wymyślaja. Prawda taka że jakiego litra nie kupisz to będziesz zadowolony. Byle jeździł prosto miał good silnik i wchodziły mu biegi. Ta kawa pomarańczowa która zapodałeś jest z ameryki więc jest duże prawdopodobieństwo że miała przygode. Z drugiej strony ciezko znaleść moto które nie miało przygody.
Jest z ameryki więc poproś o vin od sprzedającego i sprawdz go na carfaxie i autocheck. Może nawet fotki po wypadku zobaczysz
Jest z ameryki więc poproś o vin od sprzedającego i sprawdz go na carfaxie i autocheck. Może nawet fotki po wypadku zobaczysz

- KirkBlade
- Świeżak
- Posty: 72
- Dołączył(a): 11/5/2009, 14:21
Posty: 22
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 39 gości