125 scigacz
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
125 scigacz
Polećcie jakieś ścigacze 125ccm oprócz aprili rs . Najlepiej 2t.
- marcinfactory
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 10/7/2012, 20:28
- Lokalizacja: Polska
No to tak:
Yamaha YZF R125- duży,4t,mało pali,ładnie wygląda,osiągi też wystarczające,mało awaryjna;
Honda CBR 125-malutki,4t,mało pali,wygląda gorzej niż Yamaha,osiągi podobne,mało awaryjna;
Honda NSR 125-większy niż CBR,2t,pali 4-6 l, wygląda ładnie,ma dobre przyśpieszenie i rozpędzi się do 150 km/h (jeśli chcesz kupować 125 zarejestrowaną na 50 to stanowczo odradzam bo to niezgodne z prawem i są duże problemy podczas wypadku nawet drobnej stłuczki),mało awaryjna ale trzeba robić remonty;
Aprilia RS 125-dosyć duży,2t,przy spokojnej jeździe spala 5-6l przy pałowaniu 7-8l,ładnie wygląda,dobre przyśpieszenie rozpędzisz ją do około 180-190 km/h na dobrych częściach,średnio awaryjna,trzeba robić remonty( o ile się nie mylę co 15-20k km);
Cagiva Mito 125-wielkością podobny do Aprili,2t,przy spokojnej jeździe spala 6l przy pałowaniu 8-9 albo i nawet 10l,wygląda jak Ducati 998s,najlepsze przyśpieszenie w klasie 125,prędkość maksymalna to około 200 km/h na dobrych częściach,bardzo awaryjna,tak jak w przypadku pozostałych 2t trzeba robić remonty.
Pozdrawiam
Yamaha YZF R125- duży,4t,mało pali,ładnie wygląda,osiągi też wystarczające,mało awaryjna;
Honda CBR 125-malutki,4t,mało pali,wygląda gorzej niż Yamaha,osiągi podobne,mało awaryjna;
Honda NSR 125-większy niż CBR,2t,pali 4-6 l, wygląda ładnie,ma dobre przyśpieszenie i rozpędzi się do 150 km/h (jeśli chcesz kupować 125 zarejestrowaną na 50 to stanowczo odradzam bo to niezgodne z prawem i są duże problemy podczas wypadku nawet drobnej stłuczki),mało awaryjna ale trzeba robić remonty;
Aprilia RS 125-dosyć duży,2t,przy spokojnej jeździe spala 5-6l przy pałowaniu 7-8l,ładnie wygląda,dobre przyśpieszenie rozpędzisz ją do około 180-190 km/h na dobrych częściach,średnio awaryjna,trzeba robić remonty( o ile się nie mylę co 15-20k km);
Cagiva Mito 125-wielkością podobny do Aprili,2t,przy spokojnej jeździe spala 6l przy pałowaniu 8-9 albo i nawet 10l,wygląda jak Ducati 998s,najlepsze przyśpieszenie w klasie 125,prędkość maksymalna to około 200 km/h na dobrych częściach,bardzo awaryjna,tak jak w przypadku pozostałych 2t trzeba robić remonty.
Pozdrawiam
Barton Fighter 50 -> Kawasaki GPZ 500S -> Kawasaki Ninja ZX7R
- Crank
- Świeżak
- Posty: 105
- Dołączył(a): 24/4/2012, 13:45
- Lokalizacja: Kielce (TKI)
- marcinfactory
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 10/7/2012, 20:28
- Lokalizacja: Polska
- marcinfactory
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 10/7/2012, 20:28
- Lokalizacja: Polska
Percival - czy kiedykolwiek miałeś Mito?
może ja coś o niej opowiem:
spalanie 4,3l przy spokojnej jeździe (mój cykl mieszany, to było: trasa na zakopiankę (8-9 tys obr, czasem 10.), zapierniczanie na full obrotach WIELE kółek tam i z powrotem, a następnie powrót do domu też w granicach 8-9, czasem 10 tys obr.
na fabrycznych częściach, żeby dojść do spalania 8(!) litrów, musiałbyś NON STOP trzymać ją na ~13 tys obrotów, co nie jest chyba normalne (gdzie byś ciupał non stop ~190 km/h??). spalanie powyżej 8l jest NIEOSIĄGALNE bez gaźnika większego niż seryjny. Jeśli jeździsz z głową i nie używasz jej jako piły łańcuchowej, czyli: gaz, hamulec, gaz, hamulec, to moto pośmiga na prawdę długo. Jest nie mniej piękna od RS 125 (ach te włoszki x)) ), a awariami wcale nie szokuje. Jak dbasz - tak masz. proste.
podsumowanie: nie jest zbyt kapryśna (chyba, że sam ją do tego zmusisz swoją lekkomyślnością), części łatwo dostępne, nie spala więcej jak 6l w rękach NORMALNEGO (rozsądnego) ridera, jest zajebiście ładna w realu. nawet ludzie z 600tek i 1000 patrzą na Twój sprzęt na światłach i podchodzą, chcą pogadać o mito, jako o swoim niespełnionym marzeniu z dzieciństwa.
pozdrawiam! )
(no offence)
może ja coś o niej opowiem:
spalanie 4,3l przy spokojnej jeździe (mój cykl mieszany, to było: trasa na zakopiankę (8-9 tys obr, czasem 10.), zapierniczanie na full obrotach WIELE kółek tam i z powrotem, a następnie powrót do domu też w granicach 8-9, czasem 10 tys obr.
na fabrycznych częściach, żeby dojść do spalania 8(!) litrów, musiałbyś NON STOP trzymać ją na ~13 tys obrotów, co nie jest chyba normalne (gdzie byś ciupał non stop ~190 km/h??). spalanie powyżej 8l jest NIEOSIĄGALNE bez gaźnika większego niż seryjny. Jeśli jeździsz z głową i nie używasz jej jako piły łańcuchowej, czyli: gaz, hamulec, gaz, hamulec, to moto pośmiga na prawdę długo. Jest nie mniej piękna od RS 125 (ach te włoszki x)) ), a awariami wcale nie szokuje. Jak dbasz - tak masz. proste.
podsumowanie: nie jest zbyt kapryśna (chyba, że sam ją do tego zmusisz swoją lekkomyślnością), części łatwo dostępne, nie spala więcej jak 6l w rękach NORMALNEGO (rozsądnego) ridera, jest zajebiście ładna w realu. nawet ludzie z 600tek i 1000 patrzą na Twój sprzęt na światłach i podchodzą, chcą pogadać o mito, jako o swoim niespełnionym marzeniu z dzieciństwa.
pozdrawiam! )
(no offence)
- freestyle431
- Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 13/6/2012, 13:32
- Lokalizacja: Kęty
Rozbawiliście mnie z tą prędkością maksymalną, 190 km/h na "dobrych częściach". To chyba na cylindrze 180cm i wyścigowym wydechu tyle jedzie i to przy sprzyjających warunkach, z górki i z wiatrem. Czyli, żeby tyle motocykl jechał to trzeba wydać drugie tyle na części.
125 w 2t nie jeżdżą na standardowych częściach szybciej niż 160 km/h a te niby 40 konne cagivy itd to bajki, że aż płakać się chce, nie wiem nawet jak ktoś może w to wierzyć. 40 konna cagiva to była SP525 w wersji MotoGP.
Nowe Aprilie RS 125 mają po odblokowaniu 24 konie.
Nowe Cagivy mają po odblokowaniu 30 koni.
Nowych NSR'ek nie ma, mają po odblokowaniu 28 koni.
Dla porównania, yamaha yzf r125 czyli motocykl z silnikiem w 4t po odblokowaniu ma 22 konie.
Zresztą, jak nie dajesz manetki do oporu to po co ci 2t? 2t kupuje się, bo jest szybszy od 4t i jak się tego nie wykorzystuje to nie ma najmniejszego sensu kupowania 2t bo ma więcej wad niż zalet.
W ścigacza 2t nie ma co się już pchać bo tylko cagiva je teraz produkuje a wszyscy inni się z nich wycofali. Kwestia czasu i cagiva też da sobie spokój, pewnie już pracują nad jakimś 4t.
Co do problemu z częściami to zależy co kupisz, jeżeli będzie to nsr 125 to nie będziesz miał problemu żeby je znaleźć a co najważniejsze jak będziesz dbał to nie ma prawa, żeby w ogóle coś się miało popsuć. Co innego z cagivą i aprilią, jeżeli kupisz używany motocykl a nie prosto z salonu to istnieje duże prawdopodobieństwo, że zaraz zacznie się coś sypać. Ogólnie to bardzo trudno znaleźć zadbaną mito albo aprilię, wszyscy je sprzedają z przebiegiem 15tyś/30tyś/45tyś czyli lada moment trzeba byłoby remont robić.
125 w 2t nie jeżdżą na standardowych częściach szybciej niż 160 km/h a te niby 40 konne cagivy itd to bajki, że aż płakać się chce, nie wiem nawet jak ktoś może w to wierzyć. 40 konna cagiva to była SP525 w wersji MotoGP.
Nowe Aprilie RS 125 mają po odblokowaniu 24 konie.
Nowe Cagivy mają po odblokowaniu 30 koni.
Nowych NSR'ek nie ma, mają po odblokowaniu 28 koni.
Dla porównania, yamaha yzf r125 czyli motocykl z silnikiem w 4t po odblokowaniu ma 22 konie.
Zresztą, jak nie dajesz manetki do oporu to po co ci 2t? 2t kupuje się, bo jest szybszy od 4t i jak się tego nie wykorzystuje to nie ma najmniejszego sensu kupowania 2t bo ma więcej wad niż zalet.
W ścigacza 2t nie ma co się już pchać bo tylko cagiva je teraz produkuje a wszyscy inni się z nich wycofali. Kwestia czasu i cagiva też da sobie spokój, pewnie już pracują nad jakimś 4t.
Co do problemu z częściami to zależy co kupisz, jeżeli będzie to nsr 125 to nie będziesz miał problemu żeby je znaleźć a co najważniejsze jak będziesz dbał to nie ma prawa, żeby w ogóle coś się miało popsuć. Co innego z cagivą i aprilią, jeżeli kupisz używany motocykl a nie prosto z salonu to istnieje duże prawdopodobieństwo, że zaraz zacznie się coś sypać. Ogólnie to bardzo trudno znaleźć zadbaną mito albo aprilię, wszyscy je sprzedają z przebiegiem 15tyś/30tyś/45tyś czyli lada moment trzeba byłoby remont robić.
-
MrOsamaful - Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 24/8/2012, 02:25
To tak:
- Nowe aprilie RS 125 (od bodajże 2011) są w 4t - to FAKT.
- Yamaha YZF 125R fabrycznie NIE MA blokad i ma TYLKO 15 koni. Nie ma żadnych wersji 22 konnych.
- SP 525 to najnowsza wersja Mito, produkowana od 2008 w górę, która nie była żadną wersją "torową". Mito mają FABRYCZNIE silniki pochodzące z torówek z lat 80'/90', z lekkim dławikiem do 30 koni.
- jestem właścicielem Mito od 2 sezonów i to nie bajka - moja na FABRYCZNYCH częściach (6-biegówka), z jedynie większą od seryjnej dyszą w gaźniku (170), na fabrycznym cylku, fabrycznym wydechu itp itd etc. JEDZIE 190. Osobiście nią tyle kilka razy jechałem po //obwodnicach// Bielska-Białej. To nie jest ściema. (mówię o prędkości licznikowej, która może ciut zawyżać, ale nawet jakby, to v-max REALNY wynosi wtedy 180 km/h (uwzględniając ściemę licznikową)). Wersje 7-speed i aprilia GS w najstarszej budzie (która ma fabrycznie gaźnik 34mm), mogą zdziałać WIELE. Nie zmienia to faktu, że mito 7-speed JEST w stanie osiągnąć to 200 km/h (licznikowe), zmieniając JEDYNIE dyszę w gaźniku na większą (gaźnik 28mm). Jeśli nie wierzysz, to mogę to kiedyś w jakiś sposób udowodnić (zanim ją sprzedam), żeby nie było, że ściemniam.
Bez urazy, pozdrawiam.
- Nowe aprilie RS 125 (od bodajże 2011) są w 4t - to FAKT.
- Yamaha YZF 125R fabrycznie NIE MA blokad i ma TYLKO 15 koni. Nie ma żadnych wersji 22 konnych.
- SP 525 to najnowsza wersja Mito, produkowana od 2008 w górę, która nie była żadną wersją "torową". Mito mają FABRYCZNIE silniki pochodzące z torówek z lat 80'/90', z lekkim dławikiem do 30 koni.
- jestem właścicielem Mito od 2 sezonów i to nie bajka - moja na FABRYCZNYCH częściach (6-biegówka), z jedynie większą od seryjnej dyszą w gaźniku (170), na fabrycznym cylku, fabrycznym wydechu itp itd etc. JEDZIE 190. Osobiście nią tyle kilka razy jechałem po //obwodnicach// Bielska-Białej. To nie jest ściema. (mówię o prędkości licznikowej, która może ciut zawyżać, ale nawet jakby, to v-max REALNY wynosi wtedy 180 km/h (uwzględniając ściemę licznikową)). Wersje 7-speed i aprilia GS w najstarszej budzie (która ma fabrycznie gaźnik 34mm), mogą zdziałać WIELE. Nie zmienia to faktu, że mito 7-speed JEST w stanie osiągnąć to 200 km/h (licznikowe), zmieniając JEDYNIE dyszę w gaźniku na większą (gaźnik 28mm). Jeśli nie wierzysz, to mogę to kiedyś w jakiś sposób udowodnić (zanim ją sprzedam), żeby nie było, że ściemniam.
Bez urazy, pozdrawiam.
- freestyle431
- Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 13/6/2012, 13:32
- Lokalizacja: Kęty
- freestyle431
- Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 13/6/2012, 13:32
- Lokalizacja: Kęty
freestyle431 napisał(a):- Yamaha YZF 125R fabrycznie NIE MA blokad i ma TYLKO 15 koni. Nie ma żadnych wersji 22 konnych.
Phi. To zapytaj się osób z załogi yamaha 125 cup i tych, którzy mają stamtąd motocykle bo nic nie wiesz, albo możesz zadzwonić do dealera yamahy, który też ci powie o blokadach, ja właśnie dowiedziałem się od nich od dealera ale zauważyłem też, że osoby z yamaha 125 cup też o nich wspominali podczas wymieniania różnic między torówką a uliczną wersją.
freestyle431 napisał(a):- SP 525 to najnowsza wersja Mito, produkowana od 2008 w górę, która nie była żadną wersją "torową". Mito mają FABRYCZNIE silniki pochodzące z torówek z lat 80'/90', z lekkim dławikiem do 30 koni.
Bzrudy gadasz, masz nawet na wikipedii napisane:
W 2005r. podczas pokazów motocyklowych EICMA Cagiva zaprezentowała sportową wersję Mito znaną jako SP525. Silnik oraz inne podzespoły została dostrojone, dzięki czemu motocykl mimo tej samej pojemności 125 cm3 osiągnął większą moc - 37 km (28 kW). Owiewki zostały zmodyfikowane na podobieństwo modelu Cagiva GP500, dodano 8-szprychowe felgi z odlewanego aluminium, usunięto prędkościomierz, światła i lusterka w celu zmniejszenia wagi. Motocykl nie posiada homologacji drogowej.
W 2008r. Cagiva zaprezentowała drogową wersję SP525.
freestyle431 napisał(a):- jestem właścicielem Mito od 2 sezonów i to nie bajka - moja na FABRYCZNYCH częściach (6-biegówka), z jedynie większą od seryjnej dyszą w gaźniku (170), na fabrycznym cylku, fabrycznym wydechu itp itd etc. JEDZIE 190. Osobiście nią tyle kilka razy jechałem po //obwodnicach// Bielska-Białej. To nie jest ściema. (mówię o prędkości licznikowej, która może ciut zawyżać, ale nawet jakby, to v-max REALNY wynosi wtedy 180 km/h (uwzględniając ściemę licznikową)).
Wersje 7-speed i aprilia GS w najstarszej budzie (która ma fabrycznie gaźnik 34mm), mogą zdziałać WIELE. Nie zmienia to faktu, że mito 7-speed JEST w stanie osiągnąć to 200 km/h (licznikowe), zmieniając JEDYNIE dyszę w gaźniku na większą (gaźnik 28mm). Jeśli nie wierzysz, to mogę to kiedyś w jakiś sposób udowodnić (zanim ją sprzedam), żeby nie było, że ściemniam.
Tak tak, a w tej bajce były smoki? Zmierz sobie prędkość gps'em to ze swojego snu o jeździe 200km/h na godzinę 125'tką obudzisz się z ręką w nocniku. Jak chcesz udowodnić to proszę bardzo, nakręć jak jedziesz z gps'em, który będzie pokazywał prędkość. A tak poza tym, to gdzie ty tak się śpieszyłeś? Po nowy cylinder ?
Apovsky. napisał(a):@Up.
Czyli apka rs 125 jest robiona w 4t? ; o
RS4 125 tak. RS 125 już nie jest w ogóle produkowana.
-
MrOsamaful - Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 24/8/2012, 02:25
po 1. znajdź mi wersję "TOROWEJ (125cc smoka :O yamahy)", która to ma 125cc i 22 konie na allegro (nie mówię o tych 1 czy dwóch egzemplarzach, które na pewno gdzieś tam istnieją, ale pokaż, że tak na prawdę można kupić byle jaką r125 z allegro i "ufundować" jej na miejscu 22 konie, bez jakichś przeróbek.
po 2. może i były - tak samo - POJEDYNCZE - wersje SP525, które miały 37 koni, ale NIE ZNAJDZIESZ takiej na allegro, bo nawet zwykłą sp525 ciężko znaleźć, a nie mówiąc już, że przeciętny KOWALSKI znajdzie sobie wersję torową 37 koni na allegro (ba, w dodatku z homologacją) i będzie nią brusił po drogach. Mówimy tutaj o motocyklach, które są dostępne dla każdego, od ręki i można je znaleźć w tysiącach egzemplarzy na np. ebay.
po 3. nawet jeśli prędkościomierz cygani o 20 na godzinę (co jest nierealne), to już i tak przebija Twoją barierę "ONA NIE POJEDZIE WIĘCEJ JAK ?150?160?" km/h. Nigdy w życiu pewnie mito nie miałeś, a gadasz takie głupoty.
po nowy tłok leciałem?? naoglądałeś się za dużo filmików na youtube, bo pod jednym z nich właśnie jest identyczny durny komentarz. Get a life.
po 2. może i były - tak samo - POJEDYNCZE - wersje SP525, które miały 37 koni, ale NIE ZNAJDZIESZ takiej na allegro, bo nawet zwykłą sp525 ciężko znaleźć, a nie mówiąc już, że przeciętny KOWALSKI znajdzie sobie wersję torową 37 koni na allegro (ba, w dodatku z homologacją) i będzie nią brusił po drogach. Mówimy tutaj o motocyklach, które są dostępne dla każdego, od ręki i można je znaleźć w tysiącach egzemplarzy na np. ebay.
po 3. nawet jeśli prędkościomierz cygani o 20 na godzinę (co jest nierealne), to już i tak przebija Twoją barierę "ONA NIE POJEDZIE WIĘCEJ JAK ?150?160?" km/h. Nigdy w życiu pewnie mito nie miałeś, a gadasz takie głupoty.
po nowy tłok leciałem?? naoglądałeś się za dużo filmików na youtube, bo pod jednym z nich właśnie jest identyczny durny komentarz. Get a life.
- freestyle431
- Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 13/6/2012, 13:32
- Lokalizacja: Kęty
freestyle431 napisał(a):po 1. znajdź mi wersję "TOROWEJ (125cc smoka :O yamahy)", która to ma 125cc i 22 konie na allegro (nie mówię o tych 1 czy dwóch egzemplarzach, które na pewno gdzieś tam istnieją, ale pokaż, że tak na prawdę można kupić byle jaką r125 z allegro i "ufundować" jej na miejscu 22 konie, bez jakichś przeróbek.
LOL, ktoś zapisał się na yamaha cup 125, wydał 13tyś na motocykl i od razu będzie go sprzedawał na allegro? Weź zastanów się co piszesz bo brak w tym jakiejkolwiek logiki.
freestyle431 napisał(a):po 2. może i były - tak samo - POJEDYNCZE - wersje SP525, które miały 37 koni, ale NIE ZNAJDZIESZ takiej na allegro, bo nawet zwykłą sp525 ciężko znaleźć, a nie mówiąc już, że przeciętny KOWALSKI znajdzie sobie wersję torową 37 koni na allegro (ba, w dodatku z homologacją) i będzie nią brusił po drogach.
Słuchaj co ty w ogóle piszesz. Coś ty się tak uwziął na kupowanie motocykla z MotoGP 125 na allegro? SP525 w wersji torowej nigdzie nie kupisz bo nie jest na sprzedaż, rozumiesz?
freestyle431 napisał(a):po 3. nawet jeśli prędkościomierz cygani o 20 na godzinę (co jest nierealne), to już i tak przebija Twoją barierę "ONA NIE POJEDZIE WIĘCEJ JAK ?150?160?" km/h.
Sam pisałeś, że jechałeś 180 km/h, czyli to -20 to 160 km/h. Liczyć nie potrafisz?
freestyle431 napisał(a):po nowy tłok leciałem?? naoglądałeś się za dużo filmików na youtube, bo pod jednym z nich właśnie jest identyczny durny komentarz. Get a life.
Nie dość, że liczyć to czytać ze zrozumieniem :/
-
MrOsamaful - Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 24/8/2012, 02:25
pisałem, że leciałem 190, czyli (nawet jakby licznik cyganił 20 km/h), wychodzi 170. TWÓJ fail.
skoro jakiś motocykl nie jest na sprzedaż, to po co piszesz o nim kolesiowi, który, do cholery, chce kupić moto do śmigania PO DRODZE, a nie po torze wyścigowym?? ogarnij !
REALNE:
YZF r125 15-konna
CBR 125 15-konna
NSR 125 26-konna
RS 125 26/28-konna
RSV (od 2011?) 125 15-konna
TZR 125 30-konna
RS GS 125 (stare lata) 33-konna
Mito 125 30-konna
Mito 7-speed 125 30-konna
GPR 125 2t + 4t ??-konna
I T D
TO są moto, które można dostać od ręki i o które pytał się koleś na początku tego topic'u.
skoro jakiś motocykl nie jest na sprzedaż, to po co piszesz o nim kolesiowi, który, do cholery, chce kupić moto do śmigania PO DRODZE, a nie po torze wyścigowym?? ogarnij !
REALNE:
YZF r125 15-konna
CBR 125 15-konna
NSR 125 26-konna
RS 125 26/28-konna
RSV (od 2011?) 125 15-konna
TZR 125 30-konna
RS GS 125 (stare lata) 33-konna
Mito 125 30-konna
Mito 7-speed 125 30-konna
GPR 125 2t + 4t ??-konna
I T D
TO są moto, które można dostać od ręki i o które pytał się koleś na początku tego topic'u.
- freestyle431
- Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 13/6/2012, 13:32
- Lokalizacja: Kęty
Ja bym Ci polecał Cagive Mito, dla ścisłości Mito BEZ najmniejszych zmian jedzie 170km/h, spala 5,5l/100 przy jeździe mieszanej
Co kolega MrOsamaful za głupoty wygaduje, Aprilia dalej produkuje model RS w 2t, tylko dołożyli do swojej oferty RS4. Według mnie wycofanie się z produkcji 2t w małych pojemnościach było by głupotą. 50 i 125cc kupują młodzi, gdzie w 2t mogą sami łatwo dokonać napraw, poza tym silniki te dysponują znacznie większą mocą niż 4t.
Co kolega MrOsamaful za głupoty wygaduje, Aprilia dalej produkuje model RS w 2t, tylko dołożyli do swojej oferty RS4. Według mnie wycofanie się z produkcji 2t w małych pojemnościach było by głupotą. 50 i 125cc kupują młodzi, gdzie w 2t mogą sami łatwo dokonać napraw, poza tym silniki te dysponują znacznie większą mocą niż 4t.
-
domin1995 - Świeżak
- Posty: 115
- Dołączył(a): 11/9/2010, 20:25
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości