Honda Cr 80 pomocy
Posty: 38
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Jakbyś zobaczył na temat to pisze Ci że to honda cr 80 skoro mówisz że 7 cm wystarczy to ok , ja sie nie znam.
tylko czy podejdzie to co papek23 w linku dał :
http://moto.allegro.pl/przedluzka-amort ... 20597.html
Dzięki z góry
tylko czy podejdzie to co papek23 w linku dał :
http://moto.allegro.pl/przedluzka-amort ... 20597.html
Dzięki z góry

- OtoJa
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 20/11/2011, 20:53
przeczytaj jeszcze raz co napisałem
zadne przedłuzki ci nic nie dadza, chyba że wazysz ze 150 kg. wtedy nawet nowy amortyzator w 80 dobije...
musisz go zregenerowac, albo kupic uzywany lub nowy. przedłuzka tylko da ci ty że nie dotkniesz kołem błotnika, ale zmienisz geometrię moto, nie bedzie sie dobrze prowadził, zmienisz napiecie łancucha, a zawieszenie nadal nie bedzie w ogóle tłumiło

musisz go zregenerowac, albo kupic uzywany lub nowy. przedłuzka tylko da ci ty że nie dotkniesz kołem błotnika, ale zmienisz geometrię moto, nie bedzie sie dobrze prowadził, zmienisz napiecie łancucha, a zawieszenie nadal nie bedzie w ogóle tłumiło
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
honda cr 80 jak coś a zobacz czy piodejdzie to co papek 23 dał w lniku :
http://allegro.pl/listing.php/search?st ... ory=0&sg=0
Dzięki z góry
http://allegro.pl/listing.php/search?st ... ory=0&sg=0
Dzięki z góry

- OtoJa
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 20/11/2011, 20:53
henio zobacz że wcześniej jest napisane że jest założony jakiś nieseryjny amorek(stąd problemy)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
powinny byc 2 simeringi odwrocone do siebie plecami czyli sprezynkami od siebie
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
zalezy jakie moto, te nowsze są bardziej przemyslane i mają 2 uszczelniacze tak jak napisałes. te starsze moga miec 1 uszczelniacz, i spręzynki idą do srodka silnika. tak żeby woda opływała zakryta czesc uszczelniacza, nie spręzynke.]]]
sory nie doczytałem, skoro nieseryjny amor, to wątpie tym bardziej że jakies przeróbki pomoga
sory nie doczytałem, skoro nieseryjny amor, to wątpie tym bardziej że jakies przeróbki pomoga
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Co do tego amorka, szkoda sobie dupy zawracać, zamiast wywalać kasę na zrobienie czegoś z tym, lepiej odłóż to na inny amortyzator, i będziesz miał spokój.
Honda CR 125
fuck the whales, save 2 strokes !!!
fuck the whales, save 2 strokes !!!
-
cichycr - Świeżak
- Posty: 225
- Dołączył(a): 26/5/2012, 18:00
- Lokalizacja: Podkarpacie
Witam dzisiaj śmigałem i gdy już dojedżałem do domu mtorek zaczął mulic a poi paru sekundach mulenia dostawał moc i było ok, potem jak sie zatrzymywałem to zgasł po paru sekundach odpaliłem, podziałał z 5 sekund i zgasł i już nie wstał kopka chodzi tak samo ciężko jak wcześniej więc chyba sie nie zsatarł myśle ze to wina gaźnika lub filtra lub świecy (wcześniej jedździłem na mieszance 1:20/1:30 to też mogło się przyczynić )
proszÄ™ o pomoc
proszÄ™ o pomoc
- OtoJa
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 20/11/2011, 20:53
a co my tu pomozemy ? patrz po kolei wszystko, zdejmij wydech zobacz przez okno wydechowe jak wyglada tlok, mogl sie zatrzec np wal. zmiana mieszanki nie ma znaczenia
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
henio a jak rozpoznać zatarty wał?? wgl to było jakieś dziwne bo potem jak zgasł kopnąłem go 1 podziałał chwile i się wyłączył tłok wymieniałem w październiku ale od tamtego czasu może z 30/40 mth jeździłem więc raczej wątpię poza tym ma kompresje bo jak go kiedyś zatarłem, to nóżka praktycznie sama spadała z resztą znasz sie lepiej ode mnie
muszę dodać że jak wyjeżdżałem, z domu w teren odpalił na kopa po 4 nocach na zewnątrz
Sory za trucie d..y
i dzięki za pomoc

muszę dodać że jak wyjeżdżałem, z domu w teren odpalił na kopa po 4 nocach na zewnątrz

Sory za trucie d..y
i dzięki za pomoc
- OtoJa
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 20/11/2011, 20:53
na zatartym wale ma mniejsza moc gorzej odpala, czesto wtedy chodzi duzo glosniej silnik i ostatecznie blokuje sie kopka i do widzenia. hahaha 30-40 mth to czas najwyzszy na wymiane tloka
sa rozne spsoby zacierania czasem sie wytrze naturalnie po prostu az kompresja spadnie wtedy czuc, a czasami np z braku oleju porobia sie rysy kompresja bardzo nie ucieka, ale moto nie pracuje jak trzeba.

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Dla ciekawych wcześniejszą awarię spowodowało zbrudzenie gaźnika (benzyna nie dochodziła do cylindra) i zacinała mi się przepustnica na maksymalnym otwarciu i nie chciał palić,jeszcze oczyściłem świecę zwiększyłem szczelinę na świecy przeczyściłem kable dochodzące do fajki. i moto pali od kopa było super>>>...
i w dniu wczorajszym odpaliłem na chwile ale musiałem zgasić, jak chciałem znowu odpalać kopka ciężko wracała do góry (przy simeringach wywaliłem sprężynę która odbijała ale kopkę podnosiłem nogą/ręką bardzo łatwo szło) motorek wolałem dopchać do domu, dzisiaj wziąłem go na pych odpalił bardzo łatwo ale przy kopce coś zgrzyta dla nie wiem czy to ważne ale zbiera się tak samo tylko że się drze przy tej kopce (przejechałem tylko 10 metrów żeby nie zepsuć) No i po tym obfitym opisie
>>>>>Mam do was pytanie czy tam wystarczy tylko coś przekręcić przy tej kopce (po zdjęciu dekla od oleju) czy tam trzeba coś więcej robić najwyżej wywalę cały ten mechanizm od kopki
Proszę o waszę opinie na ten temat i góry dziękuje.
i w dniu wczorajszym odpaliłem na chwile ale musiałem zgasić, jak chciałem znowu odpalać kopka ciężko wracała do góry (przy simeringach wywaliłem sprężynę która odbijała ale kopkę podnosiłem nogą/ręką bardzo łatwo szło) motorek wolałem dopchać do domu, dzisiaj wziąłem go na pych odpalił bardzo łatwo ale przy kopce coś zgrzyta dla nie wiem czy to ważne ale zbiera się tak samo tylko że się drze przy tej kopce (przejechałem tylko 10 metrów żeby nie zepsuć) No i po tym obfitym opisie
>>>>>Mam do was pytanie czy tam wystarczy tylko coś przekręcić przy tej kopce (po zdjęciu dekla od oleju) czy tam trzeba coś więcej robić najwyżej wywalę cały ten mechanizm od kopki
Proszę o waszę opinie na ten temat i góry dziękuje.
- OtoJa
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 20/11/2011, 20:53
jak w normalnym moto odpalisz, i na pracującym silniku odchylisz kopke jak do kopania ( lekko nacisniesz) to własnie zgrzyta bo tam są takie wybieraki które sie w jedną strone zazebiaja, a w drugą przeskakują. i to one tak trzeszczą. po prostu kopka ci nie odbija. nie wiem co ty za patenty robisz zer wywalasz spręzynki...
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Sprężynke wywaliłem bo była uszkodzona normalnie moto paliłem a kopka na dole zostawała (nic nie zgrzytało ) a jak dzisiaj tą kopkę dawałem na samą górę i na sam dól jeszcze powinienem powiedzieć że spadła mi kopka (po tym kopnięciu gdzie potem wracało z trudem )
henio12323 dzięki za szybką odpowiedź.
Dodaje że moto to honda cr 80 rocznik 92
henio12323 dzięki za szybką odpowiedź.
Dodaje że moto to honda cr 80 rocznik 92
- OtoJa
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 20/11/2011, 20:53
Witam zalazłem amorki tylne do mojej hondy cr 80 rocznik 92 ale nasuwa się problem czy one podejdą bo są ze wcześniejszych lat i od innych pojemności czy różnica polega tylko na długości amora to spoko ale czy np mocowanie ni9e jest inne ?
a tu te amorki:
http://allegro.pl/honda-cr-125-250-amor ... 96466.html
a ten się kończy za 4 godz
http://allegro.pl/honda-cr-125-250-amor ... 76746.html
proszÄ™ o szybkÄ… odp
a tu te amorki:
http://allegro.pl/honda-cr-125-250-amor ... 96466.html
a ten się kończy za 4 godz
http://allegro.pl/honda-cr-125-250-amor ... 76746.html
proszÄ™ o szybkÄ… odp

- OtoJa
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 20/11/2011, 20:53
Różnice moga być w długości, średnicach otworów, grubości mocowań itp.
A w jakim celu chcesz wymieniać amor ?
A w jakim celu chcesz wymieniać amor ?
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
-
MJR128 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 847
- Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
- Lokalizacja: Ladzin/Kraków
Posty: 38
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości