Cross dymi i dobrze nie pali
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Cross dymi i dobrze nie pali
Witam !!
mam w posiadaniu crossa Diabolini 250 cm xb-31, motor jest po wymianie korbowodu, tłoku i pierscieni, pojezdzilem nim pare dni i zaczął mocno kopcic na bialy kolor i dusic sie tak jakby oparami z rury, podczas dodawania gazu.... dym jest tak intensywny i mocny, ze nie nadarza sie wydostawac.. i mysle ze przez to sie dusi i tak jaby strzela.. i problem jest jeszcze z odpalanie, czuc ze kompresje ma mocna, ale trzeba go z 4 razy porządnie kopnac zeby odpalil, ale na zimnym dobrze odpala, siwece wymienialem jakies 2 dani temu.... moze to byc spowodowane tym ze cos moglo sie stac z tlokiem lub pierscieniam, albo moze cos z zaworami jest, uszczelniacze ???? zaznaczam ze cross to 4 T....
mam w posiadaniu crossa Diabolini 250 cm xb-31, motor jest po wymianie korbowodu, tłoku i pierscieni, pojezdzilem nim pare dni i zaczął mocno kopcic na bialy kolor i dusic sie tak jakby oparami z rury, podczas dodawania gazu.... dym jest tak intensywny i mocny, ze nie nadarza sie wydostawac.. i mysle ze przez to sie dusi i tak jaby strzela.. i problem jest jeszcze z odpalanie, czuc ze kompresje ma mocna, ale trzeba go z 4 razy porządnie kopnac zeby odpalil, ale na zimnym dobrze odpala, siwece wymienialem jakies 2 dani temu.... moze to byc spowodowane tym ze cos moglo sie stac z tlokiem lub pierscieniam, albo moze cos z zaworami jest, uszczelniacze ???? zaznaczam ze cross to 4 T....
- Tutajek2506
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 22/8/2012, 22:35
chłodzony płynem??
jeśli nie to jest kilka możliwości:
uszczelniacze zaworowe
pierścienie na tłoku
któraś z uszczelek(pod głowicą lub pod cylindrem
jeśli nie to jest kilka możliwości:
uszczelniacze zaworowe
pierścienie na tłoku
któraś z uszczelek(pod głowicą lub pod cylindrem
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
chlodzony powietrzem, a i uszczelki wyszytkie tez mial wymieniane, ale od zaworów by mogl tak kopcic na bialo mocno, ze az jechac sie nie da, bo dzisiaj bylem troche w terenie i kopcil mi dosyc mocno ale mowie pojeżdżę troche... az wrescie wbijam mu bieg na 3 i nagle sie dlawi to ja redukcja do 1 i jakos pojechalem kawalek i zgasilem, postal troche odpalam, musialem z 3 razy kopnac zeby odpalil, i wbijam jedynke jedzie normalnie 2 wchodzi ja mu gazu a ona zdech ;/ tak jakby zatkał go dym, odpalilem go i jakos powoli go wkrecalem w obroty i wolno pojechalem do domu, a jak byla jakas górka to musialem zejsci na 1 i go pchac bo gdy probowalem podjechac z 2 to sie zaduszal i tracil moc... ale jeszcze pare dni temu norlamnie wszystko chodzilo, wkrecal sie pieknie w obraoty i buta mial, to znaczy teraz tez ma ale sie dlawi tak jakby tymi oparami.... i tak mocno nie kopcil, tylko bylo cos z tym odpalaniem.. a i siwce jak wyciagalem to byla czarna troszke... a z tym ze on tak ciezko odpala to ja mam takie wrazenie ze on sie zalewa.... a i podczas dodawania mu gazu to on tak jakby strzelal tym dymem..
- Tutajek2506
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 22/8/2012, 22:35
jaki był w nim olej??
kiedy wymieniałeś??
stawiam na to co pisałem wyżej
dymem się nie będzie dławił tylko tym co powoduje taki dym
kiedy wymieniałeś??
stawiam na to co pisałem wyżej
dymem się nie będzie dławił tylko tym co powoduje taki dym
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
kurde nie wiem ja go kupielm niedawno od kuzyna i nie mam pojecia jaki tam jest ale sprawdzalem poziom oleju i jest ok, a le jakby bral olej to by chyba na niebiesko kopcil, zdaje mi sie ze te uszczelniacze mogly pojsc na zaworach, a i wlasnie jak dotykalem tłumik to byl mokry takim czarnym osadem, tam w tej koncowce...a w sumie moze to byc tez od gaznika ze za duzo mieszanke dostaje, to znaczy mieszanke paliwa i powietrza ze moze cos jest rozregolowane??
- Tutajek2506
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 22/8/2012, 22:35
skoro rzyga olejem to pewnie ssie olej
kwestia tylko którędy

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
a moze to byc od tego, ze przestawil sie na rozrzÄ…dzie... ? bo on slabo pali i kopci mocno tym dymem i to taki bialy jest...
- Tutajek2506
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 22/8/2012, 22:35
- Tutajek2506
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 22/8/2012, 22:35
jak by sie przetawil to by glosniej pracowal i tez by ciezko odpalal ale by nie kopcil. kompresja moze byc ale jak np wali uszczelnaiczam zaworowymi kompresja nie spadnie zauwazalnie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
bede musial rozebrac te zawory, glowice i spr co tam sie dzieje....
a moze wiecie jaki ustawic luz na zaworach w tym crossie ?
a moze wiecie jaki ustawic luz na zaworach w tym crossie ?
- Tutajek2506
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 22/8/2012, 22:35
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości