Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
Kris znam się trochę - ale bardziej liczę na gotowy projekt niż na samoróbkę. Jestem gotów wydać i 400 czy 500 zł aby była ciekawa i trwała. Stąd moje pytanie kto w PL lub za granicą robi dobrze - może ktoś już kupował u kogoś takiego i jest zadowolony. Czasem widać pięknie olejone maszyny w niesamowicie pięknej grafice - dlatego poszukuje tutaj u doświadczonych kolegów.
Pozdro i dzięki za odp Kris
Pozdro i dzięki za odp Kris
KTM sx 525 2005 rok 

-
lenar - Świeżak
- Posty: 83
- Dołączył(a): 23/10/2010, 20:04
- Lokalizacja: węgrów
na stronie rabitsport pisze indywidualne projektowanie naklejek...
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
polecam blitz moto jezeli chodzi o okleiny, zaplacisz nie duzo a okleiny sa niezle
i jak najbardziej mozesz realizowac swoje projekty
jak bys zamawal to odezwij sie na PW moze razem cos pomyslimy i moze tez bym wzial podobny komplet
to by jakas moze znizka byla

jak bys zamawal to odezwij sie na PW moze razem cos pomyslimy i moze tez bym wzial podobny komplet

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Da sie jakos ustawic wajhe, dzwignie ta co sie hamuje troche obnizyc wydaje sie mi ze mam ja troche za wysoko i jak mam buta na stopce to jakby byl wcisniety lekko hamulec wykrecalem ja ale nie ma tam zadnych zebow albo cos zeby przestawic
-
wawzon - Bywalec
- Posty: 578
- Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36
pisz zawsze jakie moto... sa rozne i sa rozne rozwiazania
jak masz markowa crossowke, to masz tam spora regulacje. 1 regulacja wysokosci to jest srubka na lewo od punktu mocowania i lozysk, zazwyczaj jest to srubka z kontr a ktora opiera sie o rame, oddalajc i przyblizajac regulujesz wysokosc samej wajhy, ( najlepiej rozpiac hamulec zdjac sprezynke i sobie na spokojnie dostosowac pod noge swoja ) 2 regulacja to regulacja glebokosci nacisku to jest srubka z kontra ktora bezposrednio naciska tloczek hamlca mozesz ustawic ze musisz mocno depnac zeby zahamowal, a mozesz ustawioc ze wystarczy 2 cm nacisnac dzwignie zeby byl koniec hebla.
jak masz markowa crossowke, to masz tam spora regulacje. 1 regulacja wysokosci to jest srubka na lewo od punktu mocowania i lozysk, zazwyczaj jest to srubka z kontr a ktora opiera sie o rame, oddalajc i przyblizajac regulujesz wysokosc samej wajhy, ( najlepiej rozpiac hamulec zdjac sprezynke i sobie na spokojnie dostosowac pod noge swoja ) 2 regulacja to regulacja glebokosci nacisku to jest srubka z kontra ktora bezposrednio naciska tloczek hamlca mozesz ustawic ze musisz mocno depnac zeby zahamowal, a mozesz ustawioc ze wystarczy 2 cm nacisnac dzwignie zeby byl koniec hebla.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
dokladnie musi tak byc, zajrzyj do ksiazki serwisowej jak sam nie potrafisz dojsc do tego
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Cześć. Mam pytanie kupiłem 2 miesiące temu klr zarejestrowany. Jednak do tej pory jeszcze go nie przerejestrowałem a chce go sprzedać. Czy da sie tak zrobic aby nowy nabywca zrobił to odrazu na siebie? nie bedzie jakichs problemów?
- damian8178
- Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 6/7/2011, 10:41
po prostu dajesz starą umowę z właścicielem, ew spisujesz umowę jako właściciel poprzedni z gosciem i wychodzi na to że nie ty kupiłeś maszyne tylko kolejny właściciel
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Siema, mam takie pytanie, nie wie ktoś jaka jest dysza główna w cr 125 2001r? Chodzi mi o ten numer bo tutaj gość podał jakieś numer #230 #180 #380 itd, a potrzebuje dysze do gaźnika i nie wiem którą zamówić, mówie o tym ogłoszeniu.
http://allegro.pl/dysza-glowna-380-110- ... 20724.html
http://allegro.pl/dysza-glowna-380-110- ... 20724.html
-
Nagaroth - Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
- Lokalizacja: Gdańsk
Mam pytanie do was ile moze spalic yamaha dt 125r ktora jest niby po tuningu i ma 36km. Jest to sprawdzone na hamowni i gosciu ma wszystkie papiery na to wszystko zostalo zrobione bez zmiany pojemnosci jak zywotny bedzie silnik i jak bedzie wygladalo to spalanie czekam na szybka odpowiedz.
- Fantas3k
- Bywalec
- Posty: 777
- Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
- Lokalizacja: Jarocin
masz pewność ze to jest 2001r?? dysza w tym roku oryginalnie siedziała 380
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Witam !!
mam w posiadaniu crossa Diabolini 250 cm xb-31, motor jest po wymianie korbowodu, tłoku i pierscieni, pojezdzilem nim pare dni i zaczął mocno kopcic na bialy kolor i dusic sie tak jakby oparami z rury, podczas dodawania gazu.... dym jest tak intensywny i mocny, ze nie nadarza sie wydostawac.. i mysle ze przez to sie dusi i tak jaby strzela.. i problem jest jeszcze z odpalanie, czuc ze kompresje ma mocna, ale trzeba go z 4 razy porządnie kopnac zeby odpalil, ale na zimnym dobrze odpala, siwece wymienialem jakies 2 dani temu.... moze to byc spowodowane tym ze cos moglo sie stac z tlokiem lub pierscieniam, albo moze cos z zaworami jest, uszczelniacze ???? zaznaczam ze cross to 4 T....
mam w posiadaniu crossa Diabolini 250 cm xb-31, motor jest po wymianie korbowodu, tłoku i pierscieni, pojezdzilem nim pare dni i zaczął mocno kopcic na bialy kolor i dusic sie tak jakby oparami z rury, podczas dodawania gazu.... dym jest tak intensywny i mocny, ze nie nadarza sie wydostawac.. i mysle ze przez to sie dusi i tak jaby strzela.. i problem jest jeszcze z odpalanie, czuc ze kompresje ma mocna, ale trzeba go z 4 razy porządnie kopnac zeby odpalil, ale na zimnym dobrze odpala, siwece wymienialem jakies 2 dani temu.... moze to byc spowodowane tym ze cos moglo sie stac z tlokiem lub pierscieniam, albo moze cos z zaworami jest, uszczelniacze ???? zaznaczam ze cross to 4 T....
- Tutajek2506
- Świeżak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 22/8/2012, 22:35
Z tego co patrzyłem różnica jest taka ze w 2000r jest 360 a w 2001r jest 380 wejdź w link niżej i w galerie wybierz Honde aby sprawdzić dokładnie jaki masz rok
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
Mam pytanie do was ile moze spalic yamaha dt 125r ktora jest niby po tuningu i ma 36km. Jest to sprawdzone na hamowni i gosciu ma wszystkie papiery na to wszystko zostalo zrobione bez zmiany pojemnosci jak zywotny bedzie silnik i jak bedzie wygladalo to spalanie czekam na szybka odpowiedz.
Ponawiam pytanie bardzo ważne !!!
Ponawiam pytanie bardzo ważne !!!
- Fantas3k
- Bywalec
- Posty: 777
- Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
- Lokalizacja: Jarocin
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości