Honda nsr50 tuning
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Honda nsr50 tuning
Witam ostatnio zakupiłem hondę nsr z 1995 roku i chciałbym ją tuningować
moje pytanie co można w nim przerobić mile widziane załączniki do części
honda jest zablokowana chyba na module bo tylko wkręca się do 9.5tys obr z 13 tys
z przodu jest zębatka 13z przez co jedzie 60km/h wymienić na 18 z? później wrzucę fote motorku
http://c.wrzuta.pl/wi114/a31f254a002b7a6a5028fae7/honda_nsr_50_1995 (otwórz link)
moje pytanie co można w nim przerobić mile widziane załączniki do części
honda jest zablokowana chyba na module bo tylko wkręca się do 9.5tys obr z 13 tys
z przodu jest zębatka 13z przez co jedzie 60km/h wymienić na 18 z? później wrzucę fote motorku
http://c.wrzuta.pl/wi114/a31f254a002b7a6a5028fae7/honda_nsr_50_1995 (otwórz link)
Ostatnio edytowano 13/8/2012, 15:25 przez misiek15131, łącznie edytowano 1 raz
- misiek15131
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 13/8/2012, 13:38
- Lokalizacja: Pajęczno
Poczytaj najpierw o zębatkach, a dopiero później proponuj
Szczególnie zwróć uwagę na akapit dotyczący przedniej zębatki. Jak wrócisz, to zobacz co napisałes.
Z NSRki dużo nie wyciśniesz. Wątpie żeby były do tego jakieś tuningowe częśći

Z NSRki dużo nie wyciśniesz. Wątpie żeby były do tego jakieś tuningowe częśći
-
Arturo925 - Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
Honda nsr50 tuning
mógłbyś podać link do tematu o zebatkach
- misiek15131
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 13/8/2012, 13:38
- Lokalizacja: Pajęczno
Zależy o których mówimy, czy przód czy tył. Pomyśl troche. Np. jak masz mniejszą zębatkę na tyle to masz lepszy vmax i gorsze przyspieszenie bo zębatka w ten sam czas wykona więcej obr ale za to obraca się "z mniejszą siłą"
. Proste jak konstrukcja cepa
.


- Mateusz250
- Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19
obliczyłem że z przednią zębatka 18z pojedzie 80km/h nie wiem czy poprawnie obliczyłem z 13z jezdzi 60 jak coś to mnie poprawcie bo chce ja jak najszybciej zamówić ;d
- misiek15131
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 13/8/2012, 13:38
- Lokalizacja: Pajęczno
A wziąłeś pod uwagę w ile dni sie będzie rozpędzać do tych 80km/h? Różnica 1z na zębatce zdawczej (tak, to jest zębatka przednia), to ogromna różnica, a Ty piszesz o 5z? Stary... Lepiej zmienić tylną zębatkę na mniejszą o 2-5z. Ale nie spodziewaj sie jakiegos super v-maxu. Tym bardziej przyspieszenia. Raz ze to w serii ma tragiczne przyspieszenie, a dwa to po zmianie zębatki na setup pod prędkość, będzie jeszcze gorzej.
-
Arturo925 - Stały bywalec
- Posty: 1096
- Dołączył(a): 5/1/2010, 16:02
- Lokalizacja: Kruszyna
Ogłupiałeś? Załóż mu w miarę cześci ( nie chińskie... ) i zębatkę w okolicach 13/48, bo na przedniej 18 to ty daleko nie zajedziesz.
Co prawda u siebie w XR7 mam 15/60, ale tylko dlatego że mój model cierpi na brak części, w tym zębatki tylnej... Którą będę musiał dorabiać na zamówienie..
Co prawda u siebie w XR7 mam 15/60, ale tylko dlatego że mój model cierpi na brak części, w tym zębatki tylnej... Którą będę musiał dorabiać na zamówienie..
- Apovsky.
- Świeżak
- Posty: 190
- Dołączył(a): 26/5/2012, 15:31
- Mateusz250
- Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19
- misiek15131
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 13/8/2012, 13:38
- Lokalizacja: Pajęczno
- misiek15131
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 13/8/2012, 13:38
- Lokalizacja: Pajęczno
a wiec ja mialem nsr i jak zarzucisz 16 na przod to 100 osiągasz a nawet wiecej tyle ze moja naprawde sprawna 50 miała czasami problemy z tym
proponuje ci załozyc 14 z przodu i policzyc ile masz z tyłu bo ja mialem 47 jak dobrze pamietam,
kolejna sprawa to jest to ile masz biegow 4 czy 6?
proponuje ci załozyc 14 z przodu i policzyc ile masz z tyłu bo ja mialem 47 jak dobrze pamietam,
kolejna sprawa to jest to ile masz biegow 4 czy 6?
- tomera
- Stały bywalec
- Posty: 1053
- Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13
niestety mam 4 biegi
co myślicie o tym carbonie ile zamówić sztuk żeby starczyło na wszystkie czarne plastiki
Co myślicie o tym cylindrze? http://allegro.pl/kpl-cylinder-honda-ns ... 01988.html

Co myślicie o tym cylindrze? http://allegro.pl/kpl-cylinder-honda-ns ... 01988.html
- misiek15131
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 13/8/2012, 13:38
- Lokalizacja: Pajęczno
Witam dzisiaj mi doszedł carbon. plastiki już zdemontowane i poklejone jutro jak obkleje całego wstawie foty 

- misiek15131
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 13/8/2012, 13:38
- Lokalizacja: Pajęczno
- misiek15131
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 13/8/2012, 13:38
- Lokalizacja: Pajęczno
- misiek15131
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 13/8/2012, 13:38
- Lokalizacja: Pajęczno




[imghttp://srvimg06.tablica.pl/images_tablicapl/48995221_6_644x461_honda-nsr-50-1995-motorower-z-papierami-nie-dt-tdr-mito-_rev008.jpg][/img]

[imghttp://srvimg06.tablica.pl/images_tablicapl/48995221_8_644x461_honda-nsr-50-1995-motorower-z-papierami-nie-dt-tdr-mito-_rev008.jpg][/img]
jutro mam zamiar wklejać siatkę tuningową w otwory

- misiek15131
- Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 13/8/2012, 13:38
- Lokalizacja: Pajęczno
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości