Zobacz wątek - Scigacz 50ccm
NAS Analytics TAG

Scigacz 50ccm

i inne małe pojemności
_________

Scigacz 50ccm

Postprzez vermin1k » 10/8/2012, 07:07

Witam, mam 16 lat, rozgladam sie za scigaczem 50ccm. Podoba mi sie zpp pro 50 ze wzgledu na niskie spalanie, ale wolalbym kupic cos oryginalnego, ze wzgledu na trwalosc. Podoba mi sie takie cos:
Peugeout rx7
Yamaha tzr
aprilia rs 6

Wszystkie jednak pala ponad 4 litry, kiedy tamten chinol okolo 2l. Jest jakis oryginalny scigacz, ktory malo by palil. Na przyspieszeniu i v max w sumie mi nie zalezy. Ma byc praktyczny i ladnie wygladac :)
vermin1k
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 2/7/2012, 18:19


Postprzez GhastRider90 » 10/8/2012, 07:47

aprila rs bedzie ok. 50ccm ścigacz? istnieje wogole takie coś ?
Suzuki Bandit 600S 2001r still rolling...
Avatar użytkownika
GhastRider90
Świeżak
 
Posty: 271
Dołączył(a): 23/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Czarnoziem:)


Postprzez Mateusz250 » 10/8/2012, 08:27

Zippa ma kolega. Jak się przejedziesz to zmienisz zdanie że na przyspieszeniu Ci nie zależy :) . Słabo jeździ no ale 4t 50 w końcu. Pali może nie 2l ale tak w 3l się wyrobi spokojnie. Ja bym brał tzr ale rs jeździ się praktycznie tak samo (moim zdaniem). Peugeouta nie znam za bardzo. Ogólnie to kieruj się stanem technicznym.
Mateusz250
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19

Postprzez Apovsky. » 10/8/2012, 09:57

Wszystkie te mają te same silniki, dowiedz się jedynie czy sztuki które sobie wypatrzysz miały zmieniane bebechy ( cylinder, wydech, zębatki ), te rzeczy będą decydować o twoim v-maxie i przyśpieszeniu.
Apovsky.
Świeżak
 
Posty: 190
Dołączył(a): 26/5/2012, 15:31

Postprzez vermin1k » 10/8/2012, 14:34

Nie uzyskalem odpowiedzi na moje pytanie :P Szukam oryginalnego motorka, ktory palilby mozliwe jak najmniej. Modele, ktore wymienilem pala 4l ponad. Zipp pali 2l, kolega ma junaka 901, a to jest to samo prawie. Poza tym w opianiach raczej wszyscy pisza, ze to jest okolo 2l, wiec nie wie jak tam Twoj kolega jezdzi. :P
Co do przyspieszenia i v max, wiem jak to jezdzi. Mam skuter 65, ktory napewno szybciej sie rozpedza. Zalezy mi na praktycznosci i ekonomicznosci. 2l/100km? taniej to chyba juz tylko rowoerem ;D

Jeszcze raz, zna ktos oryginalny motorek z sportowym wygladem i podobny spalaniem jak ten zipp?
vermin1k
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 2/7/2012, 18:19

Postprzez Reeves00 » 10/8/2012, 17:01

Reeves00
Świeżak
 
Posty: 58
Dołączył(a): 17/3/2012, 14:04
Lokalizacja: MMz

Postprzez Mateusz250 » 10/8/2012, 18:17

Jak chcesz żeby tyle palił to 4t a markowych 4t jest mało (jeśli jakieś są) a już na pewno nie scigacz. Z resztą co to za ścigacz co jedziesz poboczem i zwykły skuter chinol 2t cię wyprzedza :) . Może ktoś coś podpowie, ale jak nie to popatrz lepiej w skutery.
Mateusz250
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19

Postprzez Apovsky. » 10/8/2012, 18:50

Czego ty oczekujesz? Żeby jakaś 50 z dobrym silnikiem paliła 2l i miała osiągi na poziomie v-maxa około 80? Bierz chinola i tyraj go przez rok, pożałujesz wydawania kasy na takie śmieci.
Apovsky.
Świeżak
 
Posty: 190
Dołączył(a): 26/5/2012, 15:31

Postprzez Cinka » 11/8/2012, 10:49

ja mam rieju rs2 matrix i vmax to około 100 km/h a spalanie 3.25 l/100km
Cinka
Świeżak
 
Posty: 129
Dołączył(a): 19/6/2011, 20:56
Lokalizacja: Jastrzębie

Postprzez Mateusz250 » 11/8/2012, 13:51

I to bardzo dobry wynik, ale kolega chce 2l :) . Popatrz na skutery w 4t może coś markowego się znajdzie, jakiś speedfight chyba ma 4t.
Mateusz250
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19

Postprzez michau_ek » 11/8/2012, 23:32

Jeśli masz troche oleju w głowie i sprawne ręce, mozesz wziąć chińczyka, po doprowadzeniu go do idealnego stanu (tzn. poprawki po fabryce) będzie on dobrym i ekonomicznym motorowerem - fakt moc 3km w budzie ponad 110 kg nie jest demonem prędkości lecz są sposoby aby dogonić te "oryginalne" motorki. Najprostszy i najtańszy to: http://allegro.pl/silnik-110-cc-street- ... 21274.html otrzymujemy moc okolo 8 km, co jest porównywalne do silnika am6 w tych markowych peugeotach,yamahach itp. spalanie nieznacznie wzrasta (zależne od stylu jazdy) jezdzac 40 km/h zamknie się w 1,5 litra (mowa o silniku 110cc rzecz jasna) przy pełnym pałowaniu jest to 2,5, maksymalnie 3 litry. przy czym am6 spali 2 razy tyle, gorzej oddając moc (wiadomo, 2t ;) ). Oczywiście możliwość przeróbek nie kończy się na 110cc, więcej możliwości tuningu: http://www.ebay.pl/itm/Zongshen-140cc-M ... 5894f68666 , http://www.ebay.pl/itm/Stomp-pit-bike-L ... 3cc653c93b http://www.ebay.pl/itm/Stomp-YX150-cc15 ... 3f18a1c7c0 . Jak widać możliwości w chińczyku jest wiele, lecz jest jedna powazna wada - wibracje, od około 7 tys. obr po prostu nie da się wytrzymać ale da się przyzwyczaić. Wiadomo, chińczyk najtrwalszym motocyklem nie jest, lecz części są tanie, bardzo tanie, jak się zepsuje.. to kupić nowe i zabawa zaczyna się od początku - porównywalnie, cena cylindra do am6 to cena całego chińskiego silnika.

Ogólnie wypisałem ci co powinieneś wiedzieć o "chińczyku", jakbyś się miał w niego ewentualnie pakować. Sam gdybym miał wystarczający zapas gotówki wybrałbym markowe moto, aczkolwiek, nie stać mnie na spalanie 6/100, dobry olej do mieszanki 40 zł/litr no i ewentualny remont który wyniesie więcej niż 1500 zł. Ogółem co chciałem powiedzieć przez moje wypracowanie : chińczyk jak za takie pieniądze to dobra maszyna :)
michau_ek
Świeżak
 
Posty: 353
Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez Kamill #99 » 17/8/2012, 10:22

Kolego, ja powiem tyle, jeżeli kupisz chinola, to może będziesz miał mniejsze spalanie przy jeździe 50 km/h, ale wtedy zamiast na paliwo, będziesz ładował kase w części, bo motor będzie się ciągle psół, tak jak to w chińczykach bywa... nawet jeżeli to nówka z salonu ;P
Kamill #99
Świeżak
 
Posty: 142
Dołączył(a): 29/6/2011, 14:37
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez danielvlv » 18/8/2012, 16:02

TZR pali mi 3,5 L/100km, ladna jest ale niepraktyczna i niekomfortowa
YZF 600R Thundercat, 97'
Avatar użytkownika
danielvlv
Świeżak
 
Posty: 82
Dołączył(a): 20/3/2012, 20:08

Postprzez Norton » 18/8/2012, 19:35

Powiem tak:
XR7 - Nie wiem, nie jechałem, nie miałem
TZR - Miałem przez kilka dni żeby pojeździć, i.... to jest zabawka. Z tyłu zawieszenie tak miękkie że aż dziw, z przodu golenie z zabawki, rama średnia. Pozatym nieźle
RS (Nowa wersja [bodajże od '06]) - z prodzu upsidedowny marzochi średnica goleni wieksza niż w F4 (jak ktoś nie wierzy zapraszam do LDZ pokażę na żywo), z tyłu bardzo twardy olle, strasznie lekka, zwinna, silnik derbi. Polecam w 100%. Wady? Niewygodna. Ale to szliferka.
Jeśli chcesz cos sportowego z wygladu, bierz TZR. Jeśli na serio sporta, to RS. XR7 nie mam pojęcia, ale wyglada porządnie.
Pro 110cm? Kolega ma inny chiński 110cm, moją seryjną rske bierze bez wiekszych problemów. Jeśli znasz sie na mechanice, to dasz rade. Przed RSką miałem zetke, poza pierdołąmi nic sie nei psuło. Ale, zipp nie prowadzi się, nie wyglada, itp. Zdecyduj sam. Jak cos to pisz na gg: 15917703
"Nie liczy się czym jeździsz - ważne jak tym jeździsz"
Norton
Świeżak
 
Posty: 98
Dołączył(a): 4/1/2011, 19:12
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Crank » 18/8/2012, 20:50

Nie ma markowej 50 "ścigacza"w 4t. Moim zdaniem najlepsza jest RS (według mnie większa od TZR) chociaż jeśli bym miał fundusze to bym brał Derbi Gpr 50 w nowej wersji. Ja mam Bartona Fightera 2011 (ten sam silnik co zipp pro 50) przebieg 2300 jeszcze nic się nie popsuło tylko na wyższych obrotach drżały zegary i lampa ale guma tu i tam i po sprawie.;] Spalanie przy jeździe na średnich obrotach (prędkość do 50 km/h) 2,5l a przy kręceniu na maksa przy jeździe w granicach 75-80 km/h mieszczę się w 3l.
Barton Fighter 50 -> Kawasaki GPZ 500S -> Kawasaki Ninja ZX7R
Crank
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 24/4/2012, 13:45
Lokalizacja: Kielce (TKI)

Postprzez michau_ek » 19/8/2012, 13:23

to dziwne.. bo moje 110cc jakoś daje rade yamaszce dt oraz derbi sendzie bez problemu :)

spalanie do 80 km/h (GPSOWYCH) mieści się w 3ch litrach przy silniku 110cc.

wszystkie scigi w 50cc są małe,raczej nie wygodne i ogólnie.. dużo krzyku malo jazdy :)
michau_ek
Świeżak
 
Posty: 353
Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
Lokalizacja: Racibórz

Postprzez Listus17 » 19/8/2012, 18:31

Siemka , masz 16 lat zrób sobie A1 i kup Honde CBR 125 , v-max wystarczajacy , w 4t , ładny wygląd , ścigacz , mało pali wszystko na czym Ci zalezy ;)
Listus17
Świeżak
 
Posty: 43
Dołączył(a): 26/5/2011, 16:58
Lokalizacja: Stawiszyn

Postprzez jacek.rs » 19/8/2012, 21:38

honda nie bedzie zbyt dobrym pomysłem...
Avatar użytkownika
jacek.rs
Świeżak
 
Posty: 246
Dołączył(a): 10/4/2012, 13:56

Postprzez Mateusz250 » 20/8/2012, 06:57

Gdyby kolega miał zamiar robić A1 to sam zapytałby o 125. Może autor się wypowie do jakiego wniosku doszedł po tylu odpowiedziach :D.
Mateusz250
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości




na gr