Scigacz 50ccm
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Scigacz 50ccm
Witam, mam 16 lat, rozgladam sie za scigaczem 50ccm. Podoba mi sie zpp pro 50 ze wzgledu na niskie spalanie, ale wolalbym kupic cos oryginalnego, ze wzgledu na trwalosc. Podoba mi sie takie cos:
Peugeout rx7
Yamaha tzr
aprilia rs 6
Wszystkie jednak pala ponad 4 litry, kiedy tamten chinol okolo 2l. Jest jakis oryginalny scigacz, ktory malo by palil. Na przyspieszeniu i v max w sumie mi nie zalezy. Ma byc praktyczny i ladnie wygladac
Peugeout rx7
Yamaha tzr
aprilia rs 6
Wszystkie jednak pala ponad 4 litry, kiedy tamten chinol okolo 2l. Jest jakis oryginalny scigacz, ktory malo by palil. Na przyspieszeniu i v max w sumie mi nie zalezy. Ma byc praktyczny i ladnie wygladac

- vermin1k
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 2/7/2012, 18:19
aprila rs bedzie ok. 50ccm ścigacz? istnieje wogole takie coś ?
Suzuki Bandit 600S 2001r still rolling...
-
GhastRider90 - Świeżak
- Posty: 271
- Dołączył(a): 23/4/2012, 17:04
- Lokalizacja: Czarnoziem:)
Zippa ma kolega. Jak się przejedziesz to zmienisz zdanie że na przyspieszeniu Ci nie zależy
. Słabo jeździ no ale 4t 50 w końcu. Pali może nie 2l ale tak w 3l się wyrobi spokojnie. Ja bym brał tzr ale rs jeździ się praktycznie tak samo (moim zdaniem). Peugeouta nie znam za bardzo. Ogólnie to kieruj się stanem technicznym.

- Mateusz250
- Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19
Nie uzyskalem odpowiedzi na moje pytanie
Szukam oryginalnego motorka, ktory palilby mozliwe jak najmniej. Modele, ktore wymienilem pala 4l ponad. Zipp pali 2l, kolega ma junaka 901, a to jest to samo prawie. Poza tym w opianiach raczej wszyscy pisza, ze to jest okolo 2l, wiec nie wie jak tam Twoj kolega jezdzi.
Co do przyspieszenia i v max, wiem jak to jezdzi. Mam skuter 65, ktory napewno szybciej sie rozpedza. Zalezy mi na praktycznosci i ekonomicznosci. 2l/100km? taniej to chyba juz tylko rowoerem ;D
Jeszcze raz, zna ktos oryginalny motorek z sportowym wygladem i podobny spalaniem jak ten zipp?


Co do przyspieszenia i v max, wiem jak to jezdzi. Mam skuter 65, ktory napewno szybciej sie rozpedza. Zalezy mi na praktycznosci i ekonomicznosci. 2l/100km? taniej to chyba juz tylko rowoerem ;D
Jeszcze raz, zna ktos oryginalny motorek z sportowym wygladem i podobny spalaniem jak ten zipp?
- vermin1k
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 2/7/2012, 18:19
- Reeves00
- Świeżak
- Posty: 58
- Dołączył(a): 17/3/2012, 14:04
- Lokalizacja: MMz
Jak chcesz żeby tyle palił to 4t a markowych 4t jest mało (jeśli jakieś są) a już na pewno nie scigacz. Z resztą co to za ścigacz co jedziesz poboczem i zwykły skuter chinol 2t cię wyprzedza
. Może ktoś coś podpowie, ale jak nie to popatrz lepiej w skutery.

- Mateusz250
- Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19
I to bardzo dobry wynik, ale kolega chce 2l
. Popatrz na skutery w 4t może coś markowego się znajdzie, jakiś speedfight chyba ma 4t.

- Mateusz250
- Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19
Jeśli masz troche oleju w głowie i sprawne ręce, mozesz wziąć chińczyka, po doprowadzeniu go do idealnego stanu (tzn. poprawki po fabryce) będzie on dobrym i ekonomicznym motorowerem - fakt moc 3km w budzie ponad 110 kg nie jest demonem prędkości lecz są sposoby aby dogonić te "oryginalne" motorki. Najprostszy i najtańszy to: http://allegro.pl/silnik-110-cc-street- ... 21274.html otrzymujemy moc okolo 8 km, co jest porównywalne do silnika am6 w tych markowych peugeotach,yamahach itp. spalanie nieznacznie wzrasta (zależne od stylu jazdy) jezdzac 40 km/h zamknie się w 1,5 litra (mowa o silniku 110cc rzecz jasna) przy pełnym pałowaniu jest to 2,5, maksymalnie 3 litry. przy czym am6 spali 2 razy tyle, gorzej oddając moc (wiadomo, 2t
). Oczywiście możliwość przeróbek nie kończy się na 110cc, więcej możliwości tuningu: http://www.ebay.pl/itm/Zongshen-140cc-M ... 5894f68666 , http://www.ebay.pl/itm/Stomp-pit-bike-L ... 3cc653c93b http://www.ebay.pl/itm/Stomp-YX150-cc15 ... 3f18a1c7c0 . Jak widać możliwości w chińczyku jest wiele, lecz jest jedna powazna wada - wibracje, od około 7 tys. obr po prostu nie da się wytrzymać ale da się przyzwyczaić. Wiadomo, chińczyk najtrwalszym motocyklem nie jest, lecz części są tanie, bardzo tanie, jak się zepsuje.. to kupić nowe i zabawa zaczyna się od początku - porównywalnie, cena cylindra do am6 to cena całego chińskiego silnika.
Ogólnie wypisałem ci co powinieneś wiedzieć o "chińczyku", jakbyś się miał w niego ewentualnie pakować. Sam gdybym miał wystarczający zapas gotówki wybrałbym markowe moto, aczkolwiek, nie stać mnie na spalanie 6/100, dobry olej do mieszanki 40 zł/litr no i ewentualny remont który wyniesie więcej niż 1500 zł. Ogółem co chciałem powiedzieć przez moje wypracowanie : chińczyk jak za takie pieniądze to dobra maszyna

Ogólnie wypisałem ci co powinieneś wiedzieć o "chińczyku", jakbyś się miał w niego ewentualnie pakować. Sam gdybym miał wystarczający zapas gotówki wybrałbym markowe moto, aczkolwiek, nie stać mnie na spalanie 6/100, dobry olej do mieszanki 40 zł/litr no i ewentualny remont który wyniesie więcej niż 1500 zł. Ogółem co chciałem powiedzieć przez moje wypracowanie : chińczyk jak za takie pieniądze to dobra maszyna

- michau_ek
- Świeżak
- Posty: 353
- Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
- Lokalizacja: Racibórz
Kolego, ja powiem tyle, jeżeli kupisz chinola, to może będziesz miał mniejsze spalanie przy jeździe 50 km/h, ale wtedy zamiast na paliwo, będziesz ładował kase w części, bo motor będzie się ciągle psół, tak jak to w chińczykach bywa... nawet jeżeli to nówka z salonu ;P
- Kamill #99
- Świeżak
- Posty: 142
- Dołączył(a): 29/6/2011, 14:37
- Lokalizacja: Gdynia
Powiem tak:
XR7 - Nie wiem, nie jechałem, nie miałem
TZR - Miałem przez kilka dni żeby pojeździć, i.... to jest zabawka. Z tyłu zawieszenie tak miękkie że aż dziw, z przodu golenie z zabawki, rama średnia. Pozatym nieźle
RS (Nowa wersja [bodajże od '06]) - z prodzu upsidedowny marzochi średnica goleni wieksza niż w F4 (jak ktoś nie wierzy zapraszam do LDZ pokażę na żywo), z tyłu bardzo twardy olle, strasznie lekka, zwinna, silnik derbi. Polecam w 100%. Wady? Niewygodna. Ale to szliferka.
Jeśli chcesz cos sportowego z wygladu, bierz TZR. Jeśli na serio sporta, to RS. XR7 nie mam pojęcia, ale wyglada porządnie.
Pro 110cm? Kolega ma inny chiński 110cm, moją seryjną rske bierze bez wiekszych problemów. Jeśli znasz sie na mechanice, to dasz rade. Przed RSką miałem zetke, poza pierdołąmi nic sie nei psuło. Ale, zipp nie prowadzi się, nie wyglada, itp. Zdecyduj sam. Jak cos to pisz na gg: 15917703
XR7 - Nie wiem, nie jechałem, nie miałem
TZR - Miałem przez kilka dni żeby pojeździć, i.... to jest zabawka. Z tyłu zawieszenie tak miękkie że aż dziw, z przodu golenie z zabawki, rama średnia. Pozatym nieźle
RS (Nowa wersja [bodajże od '06]) - z prodzu upsidedowny marzochi średnica goleni wieksza niż w F4 (jak ktoś nie wierzy zapraszam do LDZ pokażę na żywo), z tyłu bardzo twardy olle, strasznie lekka, zwinna, silnik derbi. Polecam w 100%. Wady? Niewygodna. Ale to szliferka.
Jeśli chcesz cos sportowego z wygladu, bierz TZR. Jeśli na serio sporta, to RS. XR7 nie mam pojęcia, ale wyglada porządnie.
Pro 110cm? Kolega ma inny chiński 110cm, moją seryjną rske bierze bez wiekszych problemów. Jeśli znasz sie na mechanice, to dasz rade. Przed RSką miałem zetke, poza pierdołąmi nic sie nei psuło. Ale, zipp nie prowadzi się, nie wyglada, itp. Zdecyduj sam. Jak cos to pisz na gg: 15917703
"Nie liczy się czym jeździsz - ważne jak tym jeździsz"
- Norton
- Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 4/1/2011, 19:12
- Lokalizacja: Łódź
Nie ma markowej 50 "ścigacza"w 4t. Moim zdaniem najlepsza jest RS (według mnie większa od TZR) chociaż jeśli bym miał fundusze to bym brał Derbi Gpr 50 w nowej wersji. Ja mam Bartona Fightera 2011 (ten sam silnik co zipp pro 50) przebieg 2300 jeszcze nic się nie popsuło tylko na wyższych obrotach drżały zegary i lampa ale guma tu i tam i po sprawie.;] Spalanie przy jeździe na średnich obrotach (prędkość do 50 km/h) 2,5l a przy kręceniu na maksa przy jeździe w granicach 75-80 km/h mieszczę się w 3l.
Barton Fighter 50 -> Kawasaki GPZ 500S -> Kawasaki Ninja ZX7R
- Crank
- Świeżak
- Posty: 105
- Dołączył(a): 24/4/2012, 13:45
- Lokalizacja: Kielce (TKI)
to dziwne.. bo moje 110cc jakoś daje rade yamaszce dt oraz derbi sendzie bez problemu
spalanie do 80 km/h (GPSOWYCH) mieści się w 3ch litrach przy silniku 110cc.
wszystkie scigi w 50cc są małe,raczej nie wygodne i ogólnie.. dużo krzyku malo jazdy

spalanie do 80 km/h (GPSOWYCH) mieści się w 3ch litrach przy silniku 110cc.
wszystkie scigi w 50cc są małe,raczej nie wygodne i ogólnie.. dużo krzyku malo jazdy

- michau_ek
- Świeżak
- Posty: 353
- Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
- Lokalizacja: Racibórz
Gdyby kolega miał zamiar robić A1 to sam zapytałby o 125. Może autor się wypowie do jakiego wniosku doszedł po tylu odpowiedziach
.

- Mateusz250
- Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości