Honda Nsr 50 - Pomoc
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Honda Nsr 50 - Pomoc
Witajcie mam problem z Hondą Nsr składam ten motor. Mam 4 problemy:
ad.1 Czy ktoÅ› wie dlaczego w gazie jak ciÄ…gnÄ™ za rÄ…czkÄ™ nie odbija mi?
ad.2 Jak mam zbiornik z olejem idzie rurka do silnika czy coś i potem jeszcze jedna odchodzi i gdy wczoraj wlałem i wszedłem do garażu cały olej był rozlany cieknie mi przez tę rurkę czy ją trzeba podłączyć czy jak ?
ad.3 Jak stawiam motor na nóżce to sie trzyma ale jak sie go przechyli w przeciwną stronę to sie odrazu składa ktoś wie dlaczego?
ad.4
(otwórz link)
To jest od baku nie wiem do czego jest to potrzebne.
To jest jeszcze raz przypomnÄ™ Honda Nsr z 90 roku proszÄ™ o pomoc.
ad.1 Czy ktoÅ› wie dlaczego w gazie jak ciÄ…gnÄ™ za rÄ…czkÄ™ nie odbija mi?
ad.2 Jak mam zbiornik z olejem idzie rurka do silnika czy coś i potem jeszcze jedna odchodzi i gdy wczoraj wlałem i wszedłem do garażu cały olej był rozlany cieknie mi przez tę rurkę czy ją trzeba podłączyć czy jak ?
ad.3 Jak stawiam motor na nóżce to sie trzyma ale jak sie go przechyli w przeciwną stronę to sie odrazu składa ktoś wie dlaczego?
ad.4

To jest od baku nie wiem do czego jest to potrzebne.
To jest jeszcze raz przypomnÄ™ Honda Nsr z 90 roku proszÄ™ o pomoc.
- Nosek1910
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 29/5/2007, 21:30
Ja pierdziele koleś... ehehehehehe sam ten moto składasz?
Daj to proszę do mechanika, a sam weś matematykę i się zacznij uczyć, bo w garażu to ty przyszłości nie znajdziesz, a coraz mniej osób idzie na ierunki związane z matematyką i fizyką, może tam zdołasz coś osiągnąć, bo z tego co widze, to mechanika to dla Ciebie czarna magia
Ad.1 Może linka jest ''sucha'' i nie odbija, lub poprostu musisz gazior rozebrać i dostać się do przepustnicy i ją ''rozruszać''
Ad.2 No to skoro Ci się tamtendy leje to pasowało by to podłączyć jeśli masz gdzie, lub wyjebać całkiem, bo z twoim doświadczeniem to wkońcu przestanie Ci chodzić ten dozownik i szlag trafi twoje moto.
Ad.3 No prawdopodobnie to spręzyna, któa odbija stopkę, żebyś przypadkiem z rozłożoną nie pojechał, także nic się nie martw z nią jest wszystko w porządku.
Ad.4 To jest kranik jakbyś nie wiedział. On, off i takie tam...


Ad.1 Może linka jest ''sucha'' i nie odbija, lub poprostu musisz gazior rozebrać i dostać się do przepustnicy i ją ''rozruszać''
Ad.2 No to skoro Ci się tamtendy leje to pasowało by to podłączyć jeśli masz gdzie, lub wyjebać całkiem, bo z twoim doświadczeniem to wkońcu przestanie Ci chodzić ten dozownik i szlag trafi twoje moto.
Ad.3 No prawdopodobnie to spręzyna, któa odbija stopkę, żebyś przypadkiem z rozłożoną nie pojechał, także nic się nie martw z nią jest wszystko w porządku.
Ad.4 To jest kranik jakbyś nie wiedział. On, off i takie tam...
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
Kranik służy do tego, żebyś mógł go zakręcić, wiesz tak jak w domu, możesz odkręcić (on), żeby leciałą woda, albo zakręcić (off), no w domu nie masz rezerwy (res) ale w motocyklu jest Ci potrzebna do tego, że jak zauważysz, że masz mało paliwa przekręcasz na rezerwę paliwo leci dalej, a ty wiesz, że musisz zajrzeć na stację benzynową.
O to chodzi, że pasowało by ją nasmarować, jak wiesz smar to takie substancja, która dzięki swoim właściwościom zmniejsza tarcie. Możliwe, że twoja linka jest sucha i jest większe tarcie. Dla porównania: łatwiej się pośliznąć na mokrej czy suchej trawie? W twoim przypadku twoja linka jest jak ta sucha trawa, jak ją posmarujesz olejem, bądź smarem stanie się jak to mokra trawa.
Olej zostaw w spokoju najlepiej. Poprostu nie lej go już do dozownika, tylko razem z benzyną. Więcej roboty, ale masz pewność, że wszystko będzie chodziło. Stosuj mieszankę 1:50, czyli do 50 litrów benzyny wlewasz jeden litr oleju (do dwusówów!!!) żeby Ci nie odbiło przypadkiem lać tam olej silnikowy, aha no i tym bardziej nie może być przepalony, ale to mam nadzieję, że wiesz.
O to chodzi, że pasowało by ją nasmarować, jak wiesz smar to takie substancja, która dzięki swoim właściwościom zmniejsza tarcie. Możliwe, że twoja linka jest sucha i jest większe tarcie. Dla porównania: łatwiej się pośliznąć na mokrej czy suchej trawie? W twoim przypadku twoja linka jest jak ta sucha trawa, jak ją posmarujesz olejem, bądź smarem stanie się jak to mokra trawa.
Olej zostaw w spokoju najlepiej. Poprostu nie lej go już do dozownika, tylko razem z benzyną. Więcej roboty, ale masz pewność, że wszystko będzie chodziło. Stosuj mieszankę 1:50, czyli do 50 litrów benzyny wlewasz jeden litr oleju (do dwusówów!!!) żeby Ci nie odbiło przypadkiem lać tam olej silnikowy, aha no i tym bardziej nie może być przepalony, ale to mam nadzieję, że wiesz.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
U mnie olej sam sie miesza z benzyna więc wiesz to zbędne hmm ale ja nie mam nic do tego kranika jak widzialem to jest takie coś przy owiewce a raczej nie mam .... a co do gazu właśnie patrzyłem i coś nie działa w iglicy a ten kabelek z olejem nie ma gdzie podlaczyc
- Nosek1910
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 29/5/2007, 21:30
Ech
Posluchaj, ze zbiornika oleju wychodza 2 przewody - jeden do silnika i drugi odpowietrzacz powinien byc, moze przelales olej i polecial odpowietrzaczem albo co gorsza, podlaczyles na odwrot, odpowietrzanie do silnika, a olejowy luzem !
Kranik jest na paliwo - on - leci, off nie leci
powinien wystawac z baku kranik, i dalej przewodem paliwowym od kranika powinna isc wacha do silnika
Olej np Orlen 2T do kosiarek/motocykli po 11 zeta (skoro i tak na razie zgubiles zbiornik z olejem na podlodze) - polsyntetyk

Posluchaj, ze zbiornika oleju wychodza 2 przewody - jeden do silnika i drugi odpowietrzacz powinien byc, moze przelales olej i polecial odpowietrzaczem albo co gorsza, podlaczyles na odwrot, odpowietrzanie do silnika, a olejowy luzem !
Kranik jest na paliwo - on - leci, off nie leci


Olej np Orlen 2T do kosiarek/motocykli po 11 zeta (skoro i tak na razie zgubiles zbiornik z olejem na podlodze) - polsyntetyk
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)

-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
Słuchaj dobrze jest i to tak: od zbiornika mam ten kabelek do silnika (kolo filtru) niżej odchodzi kabelek z którego mi wyciekł olej... Za niedługo pokaże parę zdjęć mam 15 lat i nie wiem zbytnio o co chodzi.
Ostatnio edytowano 31/5/2007, 18:16 przez Nosek1910, łącznie edytowano 1 raz
- Nosek1910
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 29/5/2007, 21:30
Posty: 8
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości