Kłopoty z yamahą yz 125 Pomocy
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kłopoty z yamahą yz 125 Pomocy
Witam mam ostatnio problem z moją yamahą yz 125 i nie wiem co to może być teraz opisze wam na czym polega ten kłopot.
A więc tak robie do niej mieszankę 125ml na 5l paliwa olejem castrol power1 racing 2t pewnego dnia tak gdzieś 3 dni po kupnie tego crossa jeździłem sobie ją dobrze się wkręcała na obroty paliła od kopa i chciałem zajrzeć ile mam oleju w silniku sprawdziłem i było mało więc spuściłem cały olej ze silnika i kupiłem swój własny 10w40 motula transoil i go wlałem wlałem go 650ml do silnika no i ją odpaliłem i pojechałem po zrobieniu tak gdzieś z 5km motor stanął i nie wiem co się stało chwilkę odczekałem i odpaliła i już się nie wkręcała tak na obroty raz muliła raz nie i tak w kółko wróciłem nia do domu i pomyślałem że to może być filtr powietrza to wyczyściłem go i nasączyłem a yamaha nie chciała odpalić to ją wziąłem na pycha no i odpaliła ale tak samo muliła i nie wkręcała się na obroty już nie chodziła tak jak przedtem to zadzwoniłem do gościa od którego ją kupiłem i spytałem się go jaki olej wlewał do silnika/przekładni a on powiedział że 15w40 a i jeszcze dodam że yamaha wogóle straciła kopresję jak ją odpaliłem to tłok zaczą cięzko czodzic nie nie miała kopresji więc zaprowadziłem ją do mechanika i opowiedziałem mu jak to się stało i on powiedział mi że to jest wina tego oleju bo jak już lejesz 15w40 to już musisz go lać bo silnik do niego się przyzwyczaił i mówił że to jest wina tego oleju bo jak ja nalałem 10w40 to on wypchał te wszystkie syfy na tłok i jakiś osad się tam zrobił czy co.Powiedzcie mi proszę czy to może być wina tego oleju czy czegoś innego.Z góry dzięki
A więc tak robie do niej mieszankę 125ml na 5l paliwa olejem castrol power1 racing 2t pewnego dnia tak gdzieś 3 dni po kupnie tego crossa jeździłem sobie ją dobrze się wkręcała na obroty paliła od kopa i chciałem zajrzeć ile mam oleju w silniku sprawdziłem i było mało więc spuściłem cały olej ze silnika i kupiłem swój własny 10w40 motula transoil i go wlałem wlałem go 650ml do silnika no i ją odpaliłem i pojechałem po zrobieniu tak gdzieś z 5km motor stanął i nie wiem co się stało chwilkę odczekałem i odpaliła i już się nie wkręcała tak na obroty raz muliła raz nie i tak w kółko wróciłem nia do domu i pomyślałem że to może być filtr powietrza to wyczyściłem go i nasączyłem a yamaha nie chciała odpalić to ją wziąłem na pycha no i odpaliła ale tak samo muliła i nie wkręcała się na obroty już nie chodziła tak jak przedtem to zadzwoniłem do gościa od którego ją kupiłem i spytałem się go jaki olej wlewał do silnika/przekładni a on powiedział że 15w40 a i jeszcze dodam że yamaha wogóle straciła kopresję jak ją odpaliłem to tłok zaczą cięzko czodzic nie nie miała kopresji więc zaprowadziłem ją do mechanika i opowiedziałem mu jak to się stało i on powiedział mi że to jest wina tego oleju bo jak już lejesz 15w40 to już musisz go lać bo silnik do niego się przyzwyczaił i mówił że to jest wina tego oleju bo jak ja nalałem 10w40 to on wypchał te wszystkie syfy na tłok i jakiś osad się tam zrobił czy co.Powiedzcie mi proszę czy to może być wina tego oleju czy czegoś innego.Z góry dzięki
- bamarz55
- Świeżak
- Posty: 76
- Dołączył(a): 7/6/2012, 11:10
- Lokalizacja: Konotop
w 2t olej silnikowy nie ma dostępu do tłoka
weź wyczyść porządnie gaźnik ale skoro piszesz że brak komprechy to ściągaj od razu cylinder i zobacz stan tłoka
pewno kupiłeś dobitego trupa który jeździł tylko do sprzedaży jak większość moto na alle
weź wyczyść porządnie gaźnik ale skoro piszesz że brak komprechy to ściągaj od razu cylinder i zobacz stan tłoka
pewno kupiłeś dobitego trupa który jeździł tylko do sprzedaży jak większość moto na alle
- barek253
- Mieszkaniec forum
- Posty: 1999
- Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39
Nie to chodzi o to że on zajebiście jeździł zarąbiście się wkręcał wszystko ładnie pięknie części były wymienione dopuki nie wlałem tego oleju.Więc nie wiem co to może być mechanik mi powiedział tak jak napisałem wyżej.
- bamarz55
- Świeżak
- Posty: 76
- Dołączył(a): 7/6/2012, 11:10
- Lokalizacja: Konotop
No niby tak ale w tych motorach remont się robi co 80 mth(wymiana korby łożysk uszczelniaczy itp) i przez ten czas ciężko aby w silniku nazbierało się tyle syfu żeby zmiana oleju doprowadziła do takich nieszczelności(chyba że był już czas najwyższy na remont)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
skoro kupiłes moto nie nie zająłes sie nawet podstawowym remontem to mogłes po prostu trafic na mine
i sprzedawca wiedział że juz czas remontu... i sprzedał moto żeby nie miec tego problemu. zdejmij wydech zobacz w jakim stanie tłok ( bedziesz widział przez cylinder ) poreguluj wszystko poczyść. to crossówka niestety tu sie nie leje paliwa i jeździ tylko ;/ ew 2 opcja mogłeś ty w jakis sposób źle obsługiwać moto

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości