Zobacz wÄ…tek - DT 125X - modyfikacje i pare pytan
NAS Analytics TAG

DT 125X - modyfikacje i pare pytan

Enduro, Cross
_________

DT 125X - modyfikacje i pare pytan

Postprzez salvater » 3/8/2012, 22:29

witam wszystkich forumowiczow ;) mam 16 lat i w listopadzie zamierzam robic A1.
jezdze juz ogolnie od 2 kl podstawowki kiedy to wlasnie dostalem motoryne . nastepnie w 6 kl w nagrodze za swiadectwo rodzice kupili mi Sachs Madass 50 . na motorze zupelnie sie zawiodlem , czesto sie psul wiec postanowilem wymienic go na 80ccm . niestety przez moja glupote , gdy juz go prawie zatarlem , przy podjezdzaniu pod stroma gore ( naprawde stroma :D ) zaczal wydobywac sie szary dym i krotko mowiac musialem zbierac kase na nowy . a wiec zmodyfikowalem go na 80ccm lecz manual i jezdzi do teraz . spisuje sie znakomicie chociaz brakuje mi tej mocy dlatego postanowilem przeniesc sie na 125ccm . tutaj wlasnie mam do was pare pytan odnosnie dt125x . zastanawialem czy zalozyc ten temat w tym dziale czy moze w skuterach ale postanowilem w tym , jesli zle postapilem , przepraszam :D
przejdzmy do rzeczy :P
1. zamierzam kupic oto ta dt : http://allegro.pl/yamaha-dt-125-x-r-xt- ... 35353.html
i interesuje mnie czy moglbym bez problemu zmienic te opony na kostke .
2. czym sie faktycznie roznia wersje dt ? z tego co wiem to miedzy dt125re a dt125x roznica sa tylko opony , czy to prawda? i ktora wersja DT jest najmocniejsza ?
3. ile KM ma faktycznie dt 125x? na allegro widuje rozne wersje , raz ma 30 , raz 15 a raz 25 o.O
4. jaka jest predkosc maksymalna ? na yt widzialem ze typek zamykal licznik (140) w bardzo krotkim czasie , nastepnie na forum dowiadywalem sie ze max to 120-130.
5.mam 180 cm wzrostu i waze okolo 58 kg . czy to nie za malo ?
6.czy dt z oponami szosowymi da rade w terenie ? nie chodzi mi o robienie bakflipow w lesie z gorki itp rzeczy , tylko czy da rade sie przejechac po jakims polu , od czasu do czasu wyskoczyc z jakies malej hopki itd :D
7.czy jesli policja by mnie zlapala na 125 podczas nauki np. w lesie , to czy dostalbym mandal jesli powiedzialbym ze mam egzamin za 3 miechy i robie praktyki?:P
8. ogolnie co byscie bardziej polecili , varader 125 czy dt ?
z poczatku bylem za honda ale gdy sie dowiedzialem ze taki aerox moze mnie zniszczyc na drodze podczas jazdy honda to szczerze mowiac , zawiodlem sie ;/ w koncu to jest 125ccm wiec zalezy mi na tych 120-130 km/h .
sie rozpisalem :D
to raczej wszystko co mnie dreczylo , mam nadzieje ze nie popelnilem wielkich bledow ale prosze o wyrozumialosc , dosc dlugo nie spie i jest dosc pozno , take :P
z gory dziekuje i pozdrawiam :))
salvater
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 3/8/2012, 20:15
Lokalizacja: Polska


Postprzez kris514 » 3/8/2012, 22:48

1 Można (jak znajdziesz taki rozmiar kostek lub zmiana kół na enduro(18/21))
2 Nie jestem pewny ale na pewno kołami stawiał bym też na zawieszenie
3 15km(z tym ze można odblokować)
4 106km/h (z tym że można odblokować)
5 nie to nie jest za mało
6 dać da ale jak??(silnik poradzi sobie gorzej z przyczepnością)
7 dostaniesz(w Polsce jest zakaz jazdy po lesie)
8 nie wiem
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce


Postprzez salvater » 3/8/2012, 22:53

noo dobra dzieki ;) a taka odblokowana ?
ile taki mandat by mnie wyniosl ?
po lesie , hmm chodzilo mi o drogi polne bardziej :P
no wlasnie tez czytalem ze przy zmianie z X na RE nalezy w chuuust duzo rzeczy wymienic dlatego sie zastanawiam nad varadero .[/i]
salvater
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 3/8/2012, 20:15
Lokalizacja: Polska

Postprzez henio12323 » 3/8/2012, 22:54

1) tak jak 18 21 to spoko
2) nie jest troche róznic. ale są drobne. np wyposażenie jak fabryczny stelaż na bagażnik. wiem że to ma wersja RN. poczytaj na forum poswieconym tyko DT. tam kiedys był opis dokładnie kazdej wersji
3) kolega miał z wydechem sportowym i pewnie dostrojony ładnie bo kupiony ze szkółki stunterskiej to miał koło 35 kucy.
4) wszystko zalezy od przełozen. mozesz tak porobic ze Ci poleci 100 km g tylko :P
5) kolega na supermoto ganiał w terenie i na torze mx ;P i nie odstawał duzo od ludzi który mieli pro maszynki a nie do konca ogarniali tej całej mocy i przyczepnosci ;P wiec da sie, ale jakie bede efekty to musisz sam sobie na to odpowiedziec :P
8) zalezy czego chcesz. varadero nie nadaje sie w trudniejszy teren. to turystyk asfalt to 90% gdzie mozna posmigacv. teren to jedynie w jakies lesne wysmigane scieżki. nie ma mowy o skokach czy odkrecaniu gazu zeby sie pobawic w lesie ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez salvater » 3/8/2012, 23:05

hmm dzieki , a powiedzcie mi prosze , jaka jest roznica w mocy miedzy dt a varadero , w koncu maja oby dwoje po 15 KM , rozumiem ze w DT bedzie lepsze przyspiesznie bo to 2 suw , ale predkosc maksymanla varadero dorownuje jakos do dt?:P
kurde , takie marudzenie o predkosci maksymalnej moze byc faktycznie zalosne ale toczylem sie po drodze przez pare lat maksymalnie 70 km/h wiec badzcie wyrozumiali :D najabrdziej chcialbym to DT125x , ale nie wiem czy daloby rade wstawic tam kostke i dorownac 125RE w osiagach na torze :P
ps. dt ma jakis schowek? :D
salvater
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 3/8/2012, 20:15
Lokalizacja: Polska



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości




na górê