Zatarta Yamaha [ x limit ] 2007 r.
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
A jeszcze 2 pytania : D
1. Czy to możliwe że przez zepsuta chłodnice zatarł się ten cylinder?
2. Czy jest taka mozliwosc ze przez chinski cylinder 90 zatarł urwał wał korbowy , albo korbowód ?
1. Czy to możliwe że przez zepsuta chłodnice zatarł się ten cylinder?
2. Czy jest taka mozliwosc ze przez chinski cylinder 90 zatarł urwał wał korbowy , albo korbowód ?
- YamaszowiecGucio
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 27/7/2012, 16:43
- Lokalizacja: Krakow
1. Zależy w jakim stopniu była zepsuta, jak zapchana lub mocno dziurawa to tak, jest to możliwe.
2. Taaa przez cylinder urwał się wał
ciekawe w którym miejscu
urwać mógł się korbowód i jeśli tłok w cylindrze się bardzo mocno zblokował, to mógł się urwać korbowód, choć to mało prawdopodobne, najczęściej korba urywa się chyba wtedy jak ma duże luzy, z jednej lub drugiej strony, albo dwóch naraz.
2. Taaa przez cylinder urwał się wał


-
komarcc - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Możliwe że przez chłodnice, ale musiałaby być wtedy porządnie uszkodzona tj zapchana, albo tka nie szczelna że zgubiła płyn chłodniczy.
Co do wału, to tak jak poiwedział komarcc
PS: Weź opisz nam ogólnie co koleś mówi o tym jak się zatarł, co działa co nie, to pomożemy. Bo na razie to co chwila coś nowego.
Co do wału, to tak jak poiwedział komarcc
PS: Weź opisz nam ogólnie co koleś mówi o tym jak się zatarł, co działa co nie, to pomożemy. Bo na razie to co chwila coś nowego.
"Nie liczy się czym jeździsz - ważne jak tym jeździsz"
- Norton
- Świeżak
- Posty: 98
- Dołączył(a): 4/1/2011, 19:12
- Lokalizacja: Łódź
napisalem dzis do kolegi pare pytan i czekam na je odpowiedzi takie pytania
1. Chłodnica jest już tak dziurawa że głupi płyn chłodnicy albo zapchana ?
2. Wiesz moze dlaczego sie zatarl sie?
3. Licznik normalnie dziala swieci i przelanczasz funkcje itd?
4. Gdy docierales cylinder to przegrzewałes motor jezdziles na full manetce i na koło ?
JEZELI MACIE POMYSLY JAKIE PYTANIA MU ZADAC TO PISZCIE
A moje pytania
1. gdy będę kupowac chłodnice to kupic nowa czy używaną ?
2. gdy jak wymienie cylinder cały to będę mógł normalnie kopac żeby odpalic czy lepiej przed odpalaniem zmienic cylinder?
3. Gdy jak bede w zimie zmieniał Cylinder Airsal Tech Racing 70cc to będę musiał wymienic sprzęgło wał gaźnik,duszę ?
1. Chłodnica jest już tak dziurawa że głupi płyn chłodnicy albo zapchana ?
2. Wiesz moze dlaczego sie zatarl sie?
3. Licznik normalnie dziala swieci i przelanczasz funkcje itd?
4. Gdy docierales cylinder to przegrzewałes motor jezdziles na full manetce i na koło ?
JEZELI MACIE POMYSLY JAKIE PYTANIA MU ZADAC TO PISZCIE
A moje pytania
1. gdy będę kupowac chłodnice to kupic nowa czy używaną ?
2. gdy jak wymienie cylinder cały to będę mógł normalnie kopac żeby odpalic czy lepiej przed odpalaniem zmienic cylinder?

3. Gdy jak bede w zimie zmieniał Cylinder Airsal Tech Racing 70cc to będę musiał wymienic sprzęgło wał gaźnik,duszę ?
- YamaszowiecGucio
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 27/7/2012, 16:43
- Lokalizacja: Krakow
1. Nowa to koszt ok. 300zł, więc raczej odpada, bierz używkę nie pogiętą, nie dziurawą ogólnie, żeby była w bdb stanie i żeby zbyt długo nie leżała bez płynu, a jeśli już była bez płynu to max do miesiąca czasu, jeśli leżała więcej to lepiej sobie taką odpuść.
2. Przeczytaj co napisałeś i napisz czy coś z tego rozumiesz?
3. Przy zmianie pojemności na większą będziesz musiał wymienić łożyska na wale, wał jeśli będzie słaby to też, gaźnik również, inaczej nie wyciągniesz całej mocy z cylindra, sprzęgło? Jeśli dobre do może zostać, duszę
nie znam. tłumik itd itd.
2. Przeczytaj co napisałeś i napisz czy coś z tego rozumiesz?
3. Przy zmianie pojemności na większą będziesz musiał wymienić łożyska na wale, wał jeśli będzie słaby to też, gaźnik również, inaczej nie wyciągniesz całej mocy z cylindra, sprzęgło? Jeśli dobre do może zostać, duszę

-
komarcc - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
A wiec tak znam odpowiedzi
1. tak chlodnica dziurawa przebila sie od kamyczka bo byla slaba orginelana
2. nie wiem dlaczego sie zatarla chyba z tego ze sie nie ochladzal
3. Licznik działa
4. Gdy docierał to jeździł powoli ok 60 km/h a jak na większe obroty to robił to bardzo wolno
Co do mojego
2. To chodziło mi o to że jak wymienie cylinder to normalnie moge odpalac z taką chłodnicą czy lepiej chłodnice też wymienic przed odpalaniem
3. Chodziło mi o dyszę .
1. tak chlodnica dziurawa przebila sie od kamyczka bo byla slaba orginelana
2. nie wiem dlaczego sie zatarla chyba z tego ze sie nie ochladzal
3. Licznik działa
4. Gdy docierał to jeździł powoli ok 60 km/h a jak na większe obroty to robił to bardzo wolno
Co do mojego
2. To chodziło mi o to że jak wymienie cylinder to normalnie moge odpalac z taką chłodnicą czy lepiej chłodnice też wymienic przed odpalaniem
3. Chodziło mi o dyszę .
- YamaszowiecGucio
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 27/7/2012, 16:43
- Lokalizacja: Krakow
Jak nie było płynu, to normalne, że się przegrał i zatarł, po zmianie cylindra i chłodnicy wszystko powinno działać jak należy.
Nazywaj rzeczy po imieniu, bo cylinder to nie chłodnica i na odwrót.
2. Jak wymienisz cylinder to musisz koniecznie wymienić też chłodnicę, wystarczy parę minut by zatrzeć znowu cylinder, chłodzenie jest konieczne, tym bardziej na nowym cylindrze gdyż tarcie jest znacznie większe i wszystko szybciej się grzeje.
3. Dysza to za mało potrzebny większy gaźnik.
Nazywaj rzeczy po imieniu, bo cylinder to nie chłodnica i na odwrót.
2. Jak wymienisz cylinder to musisz koniecznie wymienić też chłodnicę, wystarczy parę minut by zatrzeć znowu cylinder, chłodzenie jest konieczne, tym bardziej na nowym cylindrze gdyż tarcie jest znacznie większe i wszystko szybciej się grzeje.
3. Dysza to za mało potrzebny większy gaźnik.
-
komarcc - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Pytałem się go również czy jak zakładał cylinder czy zmieniał łożyska dysze to mówił ze wszystko aby 90 dawała radę
A gdybym zapalił motor po wymianie cylindra tak na 3 sekundy , aby tylko sprawdzic czy to chodziło o cylinder to chyba się nic nie stanie cylindrowi ? Czy jednak lepiej kupic tą chłodnice ?
A gdybym zapalił motor po wymianie cylindra tak na 3 sekundy , aby tylko sprawdzic czy to chodziło o cylinder to chyba się nic nie stanie cylindrowi ? Czy jednak lepiej kupic tą chłodnice ?
- YamaszowiecGucio
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 27/7/2012, 16:43
- Lokalizacja: Krakow
Nigdy nie wierz sprzedawcy, chyba, że ma faktury/paragony/stare części. Jak go będziesz miał u siebie to najlepiej zobacz co w nim siedzi i w jakim jest stanie, wtedy będziesz miał 100% pewności.
Jak już go odpalisz to najlepiej żeby chodził do momentu całkowitego rozgrzania, a nie 3s, w ten sposób tylko szkodzisz nowemu cylindrowi. Tak kupuj tą chłodnicę i załóż najpierw chłodnice, a potem cylinder, żeby Cię nie kusiło.
Jak już go odpalisz to najlepiej żeby chodził do momentu całkowitego rozgrzania, a nie 3s, w ten sposób tylko szkodzisz nowemu cylindrowi. Tak kupuj tą chłodnicę i załóż najpierw chłodnice, a potem cylinder, żeby Cię nie kusiło.
-
komarcc - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Nie no jezeli kupie i wymienie cylinder na 90 i chłodnice i zadziała to pojezdze do zimy i w zimie generalny remont silnika znaczy rozbiore i myśle ze wymienie wał sprzeglo , gaznik , cylinder 70 orginal i takie male rzeczy
- YamaszowiecGucio
- Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 27/7/2012, 16:43
- Lokalizacja: Krakow
Posty: 30
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości