swap z 4t na 2t problem pomocy
			Posty: 2
			 • Strona 1 z 1
		
	
swap z 4t na 2t problem pomocy
Witam.
Mam skuterka zipp Otis 4t i postanowiłem zrobić swap.
Kupiłem więc skuterka po wypadku a mianowicie TGB303R serie.
Przerobiłem wahacz i wsadziłem silnik wszystko po podłączałem wlałem paliwo i podjąłem próbę odpalania.
Więc zacząłem kopać silnik odpalił dopiero za 5 kopem, i ma coś takiego że czasem jak go się kopie i odpali to jedzie do tyłu.
a w tamtej ramie odpalał normalnie za 1 kopem i tak nie robił.
co to może być??
proszÄ™ o pomoc
(dodam jeszcze że instalacja, cewka, moduł, itd wszystko zostało od 4t)
				Mam skuterka zipp Otis 4t i postanowiłem zrobić swap.
Kupiłem więc skuterka po wypadku a mianowicie TGB303R serie.
Przerobiłem wahacz i wsadziłem silnik wszystko po podłączałem wlałem paliwo i podjąłem próbę odpalania.
Więc zacząłem kopać silnik odpalił dopiero za 5 kopem, i ma coś takiego że czasem jak go się kopie i odpali to jedzie do tyłu.
a w tamtej ramie odpalał normalnie za 1 kopem i tak nie robił.
co to może być??
proszÄ™ o pomoc
(dodam jeszcze że instalacja, cewka, moduł, itd wszystko zostało od 4t)
pakier100
			- 
				

pakier100 - Świeżak
 - Posty: 128
 - Dołączył(a): 2/3/2011, 17:57
 - Lokalizacja: Stężyca
 
- kacper7991
 - Świeżak
 - Posty: 33
 - Dołączył(a): 5/4/2012, 21:59
 - Lokalizacja: raszyn
 
			Posty: 2
			 • Strona 1 z 1
		
	
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość