Zobacz wątek - Triumph RIII - klocki hamulcowe z wyzszej półki????
NAS Analytics TAG

Triumph RIII - klocki hamulcowe z wyzszej półki????

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Triumph RIII - klocki hamulcowe z wyzszej półki????

Postprzez esperak » 21/7/2012, 12:38

Witajcie.

Mam pytanie do znawców tematu jako że puki co nie miałem doświadczenia w klockach motocyklowych. W samochodach chcąc poprawić osiągi układu hamulcowego zakładałem klocki EBC lub Winmax. Natomiast w motocyklach nie mam pojęcia co szukać, jakie firmy produkują klocki z wyższej półki osiągowej.

Teraz troszkÄ™ o tym czego szukam:

Jeżdżę Rocketem III roadster z fabrycznym okładem hamulcowym. O ile tylny hamulec jest ok bez trudu zmuszam układ ABS do pracy o tyle juz zmusić przednie hamulce do pracy na ABS jest dosyć ciężko, przeważnie używam do hamowania tylko dwóch palców i może dlatego siła jest zbyt mała.

Chciałbym zmienić klocki na takie które lepiej hamują to znaczy przy mniejszej sile wykazują lesze osiągi tak aby hamulec przy wykorzystaniu tylko dwóch palców można było zmusić ABS do działania. Żywotność klocków ma dla mnie mniejsze znaczenie mogą się szybciej ścierać nie przeszkadza mi to zależy mi głównie na większej skuteczności.

Możecie mi coś polecić sprawdzonego.?????
esperak
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2/11/2009, 17:26
Lokalizacja: Silesia


Postprzez zxer » 21/7/2012, 20:38

wez EBC GG mieciutkie klocki w niskiej temperaturze szybko lapia. Twarde klocki trzeba dobrze nagrzac zeby wykorzystac ich potencjal. A takim szpejem jak twoj raczej nie bedziesz hamulowal na sportowo.
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw


Postprzez esperak » 26/7/2012, 20:32

No dobra założyłem Duble-HH zobaczymy jakie będą efekty.
Co prawda to nie sport przecinarka ale też nie emerytowóz.

Zobaczymy jak sobie te klocki poradzą wszak zestaw Ja + RIII to 500kg wiec mają co wyhamować a jak zapakuje plecaczek to już pod 600kg podchodzi.
esperak
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2/11/2009, 17:26
Lokalizacja: Silesia

Postprzez Vergon » 27/7/2012, 19:09

esperak napisał(a):zestaw Ja + RIII to 500kg wiec mają co wyhamować a jak zapakuje plecaczek to już <b>pod</b> 600kg podchodzi.


Przeczytałem "ponad" hahaha :lol:
Daj znać jak to hamuje w tym potworze, mam te klocki w R6 i aż jestem ciekaw Twojej opinii.
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez esperak » 28/7/2012, 21:56

Puki co dotarłem je troszkę.

hamują hmm ja się dotrą będę wiedzieć na 100% ale puki co mam wrażenie że lepiej choć pewnie jeszcze się nie dotarły właściwie..

Także ciekawości pośmigałem trochę zajączkowo czyli pizda do 150 i hamulec do 80 i znowu i znowu i znowu. tarcze zrobiły się fioletowawe klocki zero stresu. Jedyna wada jaką zauważyłem to że sa głośne faktycznie słychać je fabrycznych nie było słychać ale to jakoś mi nie przeszkadza.

Przy podobnym teście na fabrycznych klockach tarcze nie zdążyły się zabarwić (bo nie aż tak brutalnie to robiłem) za to waliło spalonymi klockami ostro. przy HH zero doznań zapachowych.

Faktyczną opinie będę pewnie mógł napisać po 200-300km jak się dotrą.
esperak
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2/11/2009, 17:26
Lokalizacja: Silesia



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości




na górê