Zobacz wątek - Jak wybrać??
NAS Analytics TAG

Jak wybrać??

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Postprzez rosiboj » 11/7/2012, 20:14

Deviator napisał(a):Ja już dawno po zakupie jestem...,może nie jest to 1199,ale każdy broni swego :)
Dlatego własnie napisałem ,że w przypadku normalnej eksploatacji to jeden chu**j, 0,5s w ta czy w tamtą...bo tych różnic to i tak nie wykorzystasz (powiedzmy nie wszędzie), dlatego jak nie latasz po torze,w walce o medale...to bierzesz to co Ci się podoba bardziej, wygodniej się siedzi bądz na co Cię stać........., a to już sprawy bardzo indywidualne...

Pojezdz kilkoma motocyklami, w tym tymi z ostatnich lat i wroc za pare lat do tego tematu i bedziesz zdziwiony. Nie chce mi sie szukac ale powiedzmy sobie, ze niech k46 bedzie szybsze od 0-200 od blejda o 0.5 sekundy na papierze. Jazda motocyklem to nie jest 0 uuuuuUUUUUU 200! Pozycja, umiejscowienie masy, rozstaw kol, a nawet jesli to wszysko bylo do tej pory identyco to zmiana konta glowki ramy o 0.5 stopnia jest wyczuwalna. Moglbym pisac wiele na ten temat, tylko ,ze tak naprawde to ja wcale sie na tym nie znam, ja wiem tylko troszke i pewnie sa inni co wiedza wiecej, ale tak jak ty, ja mowilem tak gdy zaczynalem jezdzic motocyklami i teraz po tych paru latach , km sprzetach wiem o czym mowia w testach motocykli bo tez to zaczolem czuc powoli. Wszystkie motocykle maja takie samo zawieszenie wedlug ciebie i hamulce i to tez jeden patyk? I tak samo sie skladaja, sa tak samo sztywne i nie gna sie w zakrecie itd?
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?


Postprzez Deviator » 12/7/2012, 03:33

Tyle żeś się najezdził...., że dalej nie rozumiesz o czym mówię...
It's not abt bike...but abt rider...
Deviator
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 3/6/2012, 13:27
Lokalizacja: Mazowsze


Postprzez Black-Ghost » 12/7/2012, 11:58

Deviator ciebie nikt chyba nie rozumie :D Idz precz!!!! :D
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez MANIAK. » 12/7/2012, 12:04

Dobra , dajcie spokoj juz , i nie spamujcie kalafiory :D i tak kazdy wie ze ZZR cisnie wszustkich jak chce :)
Ostatnio go chcialem na kolo postawic uuuu to ciezko , ciezko..a kolegi GSXR idzie na gume kiedy chcesz..
Kawasaki ZX-14R '12.
Avatar użytkownika
MANIAK.
Świeżak
 
Posty: 428
Dołączył(a): 15/4/2012, 17:43
Lokalizacja: jestes ?

Postprzez Black-Ghost » 12/7/2012, 12:04

Heheh wszystkie 1000 idą na gume bez proszenia u mnie power whelie z 3 bez problemu :D
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez MANIAK. » 12/7/2012, 12:09

tak , ale z 3 na gume to juz trzeba umiec i miec mocny sprzet..Ja tez niby mam te 200km ale na gume ciezlo idzie :)
Wiadomo , masa juz robi swoje 260kg , ty masz tam pewnie ze 185 km i 200 kg wagi..i jest mniejszy.
A moj to taka wielka zielona lokomotywa :D
hahahaha moj kolega ma Simsona i z 3 na kolo wyrywa :D
Kawasaki ZX-14R '12.
Avatar użytkownika
MANIAK.
Świeżak
 
Posty: 428
Dołączył(a): 15/4/2012, 17:43
Lokalizacja: jestes ?

Postprzez Black-Ghost » 12/7/2012, 12:54

Moja kawa gotowa do jazdy z ful bakiem 198kg moc z ram air kolo 185km przelicznik mocy do masy całkiem nie najgorszy :) Temu power wheelie na 3 to żaden problem :D Mój znajomy też miał w ogarze zębatke z tyłu wielkosci prawie koła i też odrazu na gume wstawało i też był 3 biegowy :D
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Piach » 12/7/2012, 15:03

Załóżcie sobie temat wzajemnej masturbacji, bo inaczej tego okreslic sie nie da....

Ad rem, jakby Kawy byly takie zajebiste - to wygladalyby lepiej w WSBK.
Avatar użytkownika
Piach
Świeżak
 
Posty: 189
Dołączył(a): 2/9/2011, 13:44
Lokalizacja: Bruksela

Postprzez skidmarks » 13/7/2012, 09:02

Piach napisał(a):Ad rem, jakby Kawy byly takie zajebiste - to wygladalyby lepiej w WSBK.


Akurat tak sie nie mierzy :) Najlepszym w wśród konstruktorów w WSBK jest Ducati a wiadomo jak to przez lata jest z ich eksploatacją.

WSBK sukces to: Budżet, inżynierowie (czyli TEAM) i jeździec. Jak w tych trzech nie ma 100% to nie ma szans wygrania.

BMW ma bardzo udaną S1000RR i to normalne ze dopiero w tym roku stanęli na podium. A co się tyczy WSBK to np. Sykes ma duzy problem z oponami bo jak to wytłumaczyć że połowę wyścigu jedzie w czubie a póxniej spada . Widocznie ZX10 tą tegoroczną mieszankę "zjada" w oczach wiec co? Zadecyduje że nie kupiłbym motocykla? Prosze cię.
Yamaha YZF 1000
Avatar użytkownika
skidmarks
Stały bywalec
 
Posty: 1402
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:26
Lokalizacja: zachód Polski

Postprzez Piach » 13/7/2012, 11:22

skidmarks napisał(a):Akurat tak sie nie mierzy :) Najlepszym w wśród konstruktorów w WSBK jest Ducati a wiadomo jak to przez lata jest z ich eksploatacją.

WSBK sukces to: Budżet, inżynierowie (czyli TEAM) i jeździec. Jak w tych trzech nie ma 100% to nie ma szans wygrania.

BMW ma bardzo udaną S1000RR i to normalne ze dopiero w tym roku stanęli na podium. A co się tyczy WSBK to np. Sykes ma duzy problem z oponami bo jak to wytłumaczyć że połowę wyścigu jedzie w czubie a póxniej spada . Widocznie ZX10 tą tegoroczną mieszankę "zjada" w oczach wiec co? Zadecyduje że nie kupiłbym motocykla? Prosze cię.

No to co jest w takim ukladzie wiarygodnym testem?
Suche parametry podane prze producenta, testy z "opiniotworczych pism motocyklowych", czy moze opinie paru gosci na forum? A moze ilosc sprzedanych sztuk? :)
No chyba ze pozostawiamy de gustibus nem disputandum :)
Avatar użytkownika
Piach
Świeżak
 
Posty: 189
Dołączył(a): 2/9/2011, 13:44
Lokalizacja: Bruksela

Postprzez Deviator » 13/7/2012, 12:39

Każdy powinien jezdzić tym co mu najbardziej odpowiada.
Bo z takich dyskusji to się mnożą tylko tacy fachowcy od kątów główek i specjalistycznych wywodów na temat odczuwalnej różnicy 0,5s od 0-200 podczas codziennej eksploatacji, w normalnych warunkach drogowych, gdzie sami posiadając litra z górnej półki uważają ,że prędkości rzędu 160km/h to są tylko do osiągnięcia w warunkach zamkniętych imprez sportowych :)
Pozdrawiam...
It's not abt bike...but abt rider...
Deviator
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 3/6/2012, 13:27
Lokalizacja: Mazowsze

Postprzez rosiboj » 13/7/2012, 13:00

Deviator nie obraz sie ale nie mam nawet o czym z toba rozmawiac. Proponuje przeczytaj co napisalem 100 razy, lub popros starsza osobe o pomoc w zrozumieniu jesli nadal masz problemy a pozniej sie odzywaj i komentuj.
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Postprzez Deviator » 13/7/2012, 13:13

Dzięki, nie mam zamiaru. Naucz się interpunkcji. LWG :)
It's not abt bike...but abt rider...
Deviator
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 3/6/2012, 13:27
Lokalizacja: Mazowsze

Postprzez Sykopson » 13/7/2012, 14:30

Luzujcie portki :D
A ja i tak kocham R-Łana :lol:
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)

Postprzez Black-Ghost » 15/7/2012, 19:49

Piach jezdziłes ty kiedyś wogóle jakims litrem?? Zeszłes kiedys chociaz na kolano? Bo udzielasz sie w temacie o którym pojecie masz nikłe :D Myśl se dalej że WSBK jest wyznacznikiem jakosci motocykli. Gdybys wogole znał sie na WSBK i znał regulamin to bys wiedział jak bardzo różni sie motocykl klasy SBK od STK1000 już nie mówiac o seryjnym sprzecie. Kawie nie idzie dobrze to popatrz na Stocki 1000 kto ostatnio wygrał wyscig?
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Sykopson » 15/7/2012, 19:56

Black-Ghost napisał(a):Kawie nie idzie dobrze to popatrz na Stocki 1000 kto ostatnio wygrał wyscig?


Masz na myśli ten wyścig co gość się zaczął przedwcześnie cieszyć? :lol:
Suzuki Bandit 400 był

Suzuki SV650 S jest
Avatar użytkownika
Sykopson
Stały bywalec
 
Posty: 1097
Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
Lokalizacja: Kraków (Zielonki)

Postprzez Black-Ghost » 15/7/2012, 19:58

Sykopson nie osmieszaj sie! Mam na mysli prawdziwe wyscigi WSBK. Gdybys ogladał od początku sezonu to bys wiedział że w stockach Ducati Panigale dostaje po dupie od S1000RR i ZX10R. Ostatni wyscig był na torze Aragon. Wystarczy sobie wejsc na oficjalna strone WSBK.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez Piach » 16/7/2012, 16:37

Sylvain Barrier BMW 75
Eddi La Marra Ducati 74
Lorenzo Savadori Ducati 67
Lorenzo Baroni BMW 56
Markus Reiterberger BMW 52
Jeremy Guarnoni
Kawasaki 46
Bryan Staring Kawasaki 45
Christoffer Bergman Kawasaki 40
Fabio Massei Honda 36
Kev Coghlan Ducati 32

O te wyniki chodzi, Ghost? Normalnie Kawa łoi wszystkich jak leci z 6-8 miejsca :)
Fakt ze jako producent sa na 3 miejscu z 2pkt mniej niz Dukat, ale do łojenia to sporo brakuje.
Ty bys uwazal ze Ninja jest lepsza nawet gdyby byla zrobiona z drewna :D
Avatar użytkownika
Piach
Świeżak
 
Posty: 189
Dołączył(a): 2/9/2011, 13:44
Lokalizacja: Bruksela

Postprzez Black-Ghost » 16/7/2012, 17:25

Czytanie ze zrozumieniem uczy sie dzieci w wieku do lat 8, ciebie chyba nie nauczyli. Przeczytaj co ja napisałem: W ostatni wyscigu na torze aragon nie jak sytuacja wygląda w generalce. Ostatni wyscig wygrał Bryan staring na zx10r. Gdyby oceniac motocykle po wsbk to Najlepsze musiało by byc bmw i Ducati bo od 2010roku te dwie marki w stockach tylko zmieniaja sie pozycjami. Wychodzi z tego również ze kawasaki to najlepszy producent motocykli z japoni. Bo honda jest gdzies w tyle nie mówiac juz o Suzuki czy Yamasze. Co do samych motocykli kawasaki to nie prawda. Mam dyche to sobie chwale, ale jestem fanem wszystkich motocykli z silnikiem R4. Nigdy nie lubiałem V2 czy V4. Nawet R4 big bang to dla mnie zło konieczne.
Avatar użytkownika
Black-Ghost
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4635
Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
Lokalizacja: Oświęcim(KOS)

Postprzez rosiboj » 16/7/2012, 17:32

Jezdzilem ZX10R modelem '12 i zacny sprzet. Gdyby zycie potoczylo sie inaczej to pewnie mial bym teraz kawasaki a mam bmw natomiast ja nie kupilbym ducati wiec co chce powiedziec to to ,ze kazdy z nich jest bardzo dobry ma inne mocne i slabe punkty i to od jezdzca i stylu jazdy oraz preferencji zalezy ktory zdobedzie w jego oczach tych punktow najwiecej.
A co do klasyfikacji, to jak by sie wzielo mnie i haslama to nie wazne na czym bysmy jechali to i tak bym przegral wiec nie nalezy zapominac ,ze sukces to nie tylko sama maszyna ale rowniez jezdziec a w przypadku wyscigow cale zaplecze techniczne i logistyczne maja olbrzymie znaczenie
Tysiąc serc jedno bicie one direction ponad życie
Avatar użytkownika
rosiboj
Moderator
 
Posty: 2217
Dołączył(a): 8/3/2012, 15:29
Lokalizacja: mam wiedziec?

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości




na gr