Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> Kawasaki ZX-10R 2013 dostanie...
NAS Analytics TAG

[Aktualności] Kawasaki ZX-10R 2013 dostanie...

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] Kawasaki ZX-10R 2013 dostanie...

Postprzez Åšcigacz » 10/7/2012, 11:58

Dyskusja na temat: Kawasaki ZX-10R 2013 dostanie elektroniczny amortyzator skrętu
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Kawasaki ZX-10R 2013 dostanie elektroniczny amortyzator skrętu
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 10/7/2012, 11:58

Auto prezentuje czytanie bez zrozumienia, proponuje przeczytac oryginalnego newsa jeszcze raz.
Taki amortyzator jak opisany tu powyzej to bylaby zadna nowosc. Cala idea polega na tym, ze to nie od predkosci zalezec bedzie sila tlumienia a od ZMIANY predkosci. Czyli amortyzator bedzie silniej tlumil w czasie intensywnego przyspieszania i hamowania niz podczas jazdy ze stala duza predkoscia.<br><hr>KGr.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 10/7/2012, 12:37

Komentatorzy napisał(a):Auto prezentuje czytanie bez zrozumienia, proponuje przeczytac oryginalnego newsa jeszcze raz.
Taki amortyzator jak opisany tu powyzej to bylaby zadna nowosc. Cala idea polega na tym, ze to nie od predkosci zalezec bedzie sila tlumienia a od ZMIANY predkosci. Czyli amortyzator bedzie silniej tlumil w czasie intensywnego przyspieszania i hamowania niz podczas jazdy ze stala duza predkoscia.<br><hr>KGr.<br>
Bzdura. Jest tak, jak jest napisane. Jedziesz powoli, amor ingeruje slabo. Jedziesz szybko, amor ingeruje mocno.<br><hr>Marcin
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/7/2012, 12:42

Komentatorzy napisał(a):Auto prezentuje czytanie bez zrozumienia, proponuje przeczytac oryginalnego newsa jeszcze raz.
Taki amortyzator jak opisany tu powyzej to bylaby zadna nowosc. Cala idea polega na tym, ze to nie od predkosci zalezec bedzie sila tlumienia a od ZMIANY predkosci. Czyli amortyzator bedzie silniej tlumil w czasie intensywnego przyspieszania i hamowania niz podczas jazdy ze stala duza predkoscia.<br><hr>KGr.<br>
No niestety Boczo tak się przykłada do tematu jak do dbania o swoje moto :P<br><hr>Voron
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/7/2012, 13:17

Komentatorzy napisał(a):Auto prezentuje czytanie bez zrozumienia, proponuje przeczytac oryginalnego newsa jeszcze raz.
Taki amortyzator jak opisany tu powyzej to bylaby zadna nowosc. Cala idea polega na tym, ze to nie od predkosci zalezec bedzie sila tlumienia a od ZMIANY predkosci. Czyli amortyzator bedzie silniej tlumil w czasie intensywnego przyspieszania i hamowania niz podczas jazdy ze stala duza predkoscia.<br><hr>KGr.<br>
Komentatorzy napisał(a):Bzdura. Jest tak, jak jest napisane. Jedziesz powoli, amor ingeruje slabo. Jedziesz szybko, amor ingeruje mocno.<br><hr>Marcin<br>
I tak jak napisalem - takie zachowanie to bylaby zadna nowosc. A ten amortyzator to JEST cos nowego i dlatego nie dziala tak jak rozwiazania znane z rynku. Prosze, oto oryginalny tekst:

"Unlike previous electronic steering damper designs, this new Ohlins unit fitted to the otherwise-unchanged 2013 Kawasaki ZX-10R uses acceleration and deceleration data, in addition to speed, to inform damping rates. The idea here is simple — propensity for instability increases not just with speed, but with the rate that speed is changing too. Higher damping rates are needed just as much at 55mph as they are at 155, if the bike is accelerating or slowing rapidly. By adding that data to the algorithm, Ohlins and Kawasaki are able to keep steering effort low, while expanding safety to lower speeds. Using data like this is made easier by the adoption of traction control, which already gathers the data from wheel speed sensors."<br><hr>KGr.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/7/2012, 03:15

Komentatorzy napisał(a):Auto prezentuje czytanie bez zrozumienia, proponuje przeczytac oryginalnego newsa jeszcze raz.
Taki amortyzator jak opisany tu powyzej to bylaby zadna nowosc. Cala idea polega na tym, ze to nie od predkosci zalezec bedzie sila tlumienia a od ZMIANY predkosci. Czyli amortyzator bedzie silniej tlumil w czasie intensywnego przyspieszania i hamowania niz podczas jazdy ze stala duza predkoscia.<br><hr>KGr.<br>
Komentatorzy napisał(a):Bzdura. Jest tak, jak jest napisane. Jedziesz powoli, amor ingeruje slabo. Jedziesz szybko, amor ingeruje mocno.<br><hr>Marcin<br>
Jedziesz szybko, awaria w instalacji, karetka jedzie szybko.<br><hr>Młody
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/7/2012, 09:13

Komentatorzy napisał(a):Auto prezentuje czytanie bez zrozumienia, proponuje przeczytac oryginalnego newsa jeszcze raz.
Taki amortyzator jak opisany tu powyzej to bylaby zadna nowosc. Cala idea polega na tym, ze to nie od predkosci zalezec bedzie sila tlumienia a od ZMIANY predkosci. Czyli amortyzator bedzie silniej tlumil w czasie intensywnego przyspieszania i hamowania niz podczas jazdy ze stala duza predkoscia.<br><hr>KGr.<br>
Komentatorzy napisał(a):Bzdura. Jest tak, jak jest napisane. Jedziesz powoli, amor ingeruje slabo. Jedziesz szybko, amor ingeruje mocno.<br><hr>Marcin<br>
Komentatorzy napisał(a):Jedziesz szybko, awaria w instalacji, karetka jedzie szybko.<br><hr>Młody<br>
Gdyby to było BMW a tym bardziej Ducati to awaria elektronik a przynajmiej błądi, rzecz powszednia.<br><hr>Gość
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê