Junak 901
			Posty: 4
			 • Strona 1 z 1
		
	
Junak 901
Witam ! Mam pytanie związane z Junakiem 901 , a mianowicie ( jeżeli go macie ) to jak go docieraliście ? Do ilu tys. obrotów dochodziliście i zmienialiście bieg ?
P.S : Przy zmianie biegu w dół dawaliście międzygaz , czy można kilka biegów zrzucić w dół np. z 3 do 1 ?
				
			P.S : Przy zmianie biegu w dół dawaliście międzygaz , czy można kilka biegów zrzucić w dół np. z 3 do 1 ?
- misiek7530
 - Świeżak
 - Posty: 23
 - Dołączył(a): 5/7/2012, 13:13
 - Lokalizacja: Tw-góra
 
W każdym motocyklu dobrze stosować międzygaz, biegi zrzuca się po kolei. Co do dotarcia to czytałeś na manualu?
				
			- 
				

motoluka - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 1914
 - Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
 - Lokalizacja: Europe
 
- misiek7530
 - Świeżak
 - Posty: 23
 - Dołączył(a): 5/7/2012, 13:13
 - Lokalizacja: Tw-góra
 
co do docierania to:
- najważniejsze NIE PRZEGRZAĆ,
-jezdzic spokojnie
- robić przerwy w dłuższych trasach (co pare km, parenascie jesli jest w miare zimno) - na chińskie tłoczki trzeba bardzo uważać... bo zanim dotrzesz jeden zestaw już może być góra silnika do wymiany
- zmienić olej (fabryczny olej w silniku to gówno, nie olej, jakiś markowy wlać)
- pilnowac naciągu łańcucha, zaworów,
- co jakiś czas można go "przedmuchać" - raz dajmy na to 100km odkręcić manete do końca
ps. ja docierałem na zablokowanym module, który był oryginalnie montowany w ogarze 900.
biegów nie powinno się zbijać tak jak napisałeś wyżej ale z doświadczenia wiem, że chiński silnik to wytrzymuje (przynajmniej mój egzemplarz)
				
			- najważniejsze NIE PRZEGRZAĆ,
-jezdzic spokojnie
- robić przerwy w dłuższych trasach (co pare km, parenascie jesli jest w miare zimno) - na chińskie tłoczki trzeba bardzo uważać... bo zanim dotrzesz jeden zestaw już może być góra silnika do wymiany
- zmienić olej (fabryczny olej w silniku to gówno, nie olej, jakiś markowy wlać)
- pilnowac naciągu łańcucha, zaworów,
- co jakiś czas można go "przedmuchać" - raz dajmy na to 100km odkręcić manete do końca
ps. ja docierałem na zablokowanym module, który był oryginalnie montowany w ogarze 900.
biegów nie powinno się zbijać tak jak napisałeś wyżej ale z doświadczenia wiem, że chiński silnik to wytrzymuje (przynajmniej mój egzemplarz)
- michau_ek
 - Świeżak
 - Posty: 353
 - Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
 - Lokalizacja: Racibórz
 
			Posty: 4
			 • Strona 1 z 1
		
	
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości