honda nsr 125 problem
Posty: 18
• Strona 1 z 1
honda nsr 125 problem
witam kupilem wczoraj nsrke 125 wszystko bylo dobrze po 30 min jezdzenia zaczol mulic itp wkoncu zgasl i na zapych nie odpala i szczela z tlumika co to moze byc ?? PILNE
- Tobiasz1233
- Świeżak
- Posty: 112
- Dołączył(a): 1/3/2012, 19:34
- Tobiasz1233
- Świeżak
- Posty: 112
- Dołączył(a): 1/3/2012, 19:34
Nie koniecznie to musi być brak kompresji, sprawdź gaźnik w pierwszej kolejności. W paliwie coś mogło być po prostu. A kompresje sprawdza się manometrem opisane dokładnie, poszukaj.
- Mateusz250
- Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19
- Tobiasz1233
- Świeżak
- Posty: 112
- Dołączył(a): 1/3/2012, 19:34
Jak zrobisz szlif to i tak nalezy wymienic tlok i pierscienie. Sam tlok raczej niewiele zdziala.
Simson SR 50, Simson S 53, Honda Nsr 80, Suzuki Bandit 250, Honda CBR 600 F2, 3x Honda Cbr 600 F3, 2x Yamaha Fazer 600, 2x Suzuki GSXR 600 SRAD, 2x Suzuki SV 650, Kawasaki Zx6r 636 C6F
- mlody636
- Świeżak
- Posty: 276
- Dołączył(a): 21/6/2012, 07:31
- Lokalizacja: jesteÅ›??
- Tobiasz1233
- Świeżak
- Posty: 112
- Dołączył(a): 1/3/2012, 19:34
raczej tego nie dorobisz to jest specjalny material...
lepiej kupic gotowe czesci cylek tlok i pierscienie wydasz raz ale na dlugo dlugo Ci wystarczy..
Ale ktos Ci kit wcisnal masakra:/ ja bym dzwonil do tego od kogo kupiles i zadal zeby on pokryl chociaz polowe kosztow!
lepiej kupic gotowe czesci cylek tlok i pierscienie wydasz raz ale na dlugo dlugo Ci wystarczy..
Ale ktos Ci kit wcisnal masakra:/ ja bym dzwonil do tego od kogo kupiles i zadal zeby on pokryl chociaz polowe kosztow!
Aprilia Rs/Gs
-
motocyklista188 - Bywalec
- Posty: 656
- Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
- Lokalizacja: Poznan
Sprawdź najpierw gaźnik , świecę i jak masz czy dozownik działa .
Dopiero potem możesz myśleć o remoncie silnika , też może być coś z zaworem wydechowym .
Możesz wymienić filtr powietrza , mnie się tak udało odratować jedną nsr-kę jeszcze chwilę nawet w miarę pochodziła .
PS. Ciśnienie na cylindrze mierzy się przy otwartej przepustnicy . I tak jak mówię to jeszcze nie oznacza remontu całego silnika . Strzelanie z wydechu jest objawem starej świecy albo źle dobranej do silnika .
Dopiero potem możesz myśleć o remoncie silnika , też może być coś z zaworem wydechowym .
Możesz wymienić filtr powietrza , mnie się tak udało odratować jedną nsr-kę jeszcze chwilę nawet w miarę pochodziła .
PS. Ciśnienie na cylindrze mierzy się przy otwartej przepustnicy . I tak jak mówię to jeszcze nie oznacza remontu całego silnika . Strzelanie z wydechu jest objawem starej świecy albo źle dobranej do silnika .
-
QQQ50gQQQ - Świeżak
- Posty: 107
- Dołączył(a): 2/1/2010, 21:35
- Lokalizacja: Jasło
QQQ50gQQQ napisał(a):Sprawdź najpierw gaźnik , świecę i jak masz czy dozownik działa .
Dopiero potem możesz myśleć o remoncie silnika , też może być coś z zaworem wydechowym .
Możesz wymienić filtr powietrza , mnie się tak udało odratować jedną nsr-kę jeszcze chwilę nawet w miarę pochodziła .
PS. Ciśnienie na cylindrze mierzy się przy otwartej przepustnicy . I tak jak mówię to jeszcze nie oznacza remontu całego silnika . Strzelanie z wydechu jest objawem starej świecy albo źle dobranej do silnika .
Skoro napisal ze nie ma kompresji to co z tym ma gaznik albo swieca?? Strzelanie z tlumika objawem starej swiecy?? Nie spotkalem sie. Spotkalem sie z przestawionym zaplonem i to nie raz. Objaw wlasnie strzelanie z tlumika i zamulony motor.
- mlody636
- Świeżak
- Posty: 276
- Dołączył(a): 21/6/2012, 07:31
- Lokalizacja: jesteÅ›??
- Tobiasz1233
- Świeżak
- Posty: 112
- Dołączył(a): 1/3/2012, 19:34
jak Ty chcesz go odpalic hehe?? jak musisz miec gdzie go wkrecic
wykrecasz swiece i wkrecasz manometr i krecisz jak np na zimnym pokarze Ci 8 to na cieplym bedzie 9
jezeli na zimnym bedzie 10 na cieplym bedzie 11 zawsze na cieplym jest 1 atm wiecej niz na zimnym
wykrecasz swiece i wkrecasz manometr i krecisz jak np na zimnym pokarze Ci 8 to na cieplym bedzie 9
jezeli na zimnym bedzie 10 na cieplym bedzie 11 zawsze na cieplym jest 1 atm wiecej niz na zimnym
Aprilia Rs/Gs
-
motocyklista188 - Bywalec
- Posty: 656
- Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
- Lokalizacja: Poznan
motocyklista188 napisał(a):jak Ty chcesz go odpalic hehe?? jak musisz miec gdzie go wkrecic
wykrecasz swiece i wkrecasz manometr i krecisz jak np na zimnym pokarze Ci 8 to na cieplym bedzie 9
jezeli na zimnym bedzie 10 na cieplym bedzie 11 zawsze na cieplym jest 1 atm wiecej niz na zimnym
Nie zawsze, tylko czasami, np. ostatnio mierzyłem i na zimnym wyszło 11, a po rozgrzaniu spadło do 7atm.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
-
motocyklista188 - Bywalec
- Posty: 656
- Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
- Lokalizacja: Poznan
- Tobiasz1233
- Świeżak
- Posty: 112
- Dołączył(a): 1/3/2012, 19:34
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości