FZR 600
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
FZR 600
Witam
Tydzien temu kupiłem swoj wymarzony motorek Yamaha FZR 600 rok 95.Byłem zadowolony az do mniej wiecej trzeciej przejazdzki.Wczesniej jezdziłem bardzo duzo na roznych 125 i 250.Chodzi o to ze moja Fzra jest prawdopodobnie zblokowana chociaz nie wiem tego do konca.Nie wiem jak jest w 600 takch ale sprawa wyglada tak ze gdy sie rozpedze maxymalnie do predkosci 160 to zanim wskazowka pojdzie wyzej to praktycznie kazda prosta mi sie skonczy,Na dodatek jezdziłem ostatnio z GS-em 500 i probowałem mu "odejsc"ale zwyczajnie nie mogłem.Na prostej ledwo go wyminałem.Mam pytanie czy tak ma byc silnik sie ładnie wkreca do 13 tys obrotow i tu wyglada wszystko ok.Ale szczeze mowiac myslałem ze bedzie miała wiekszego "kopa".Czy ona moze byc w jakis sposob zblokowana?I jak ja odblokowac?Z gory dzieki za informacje.
Tydzien temu kupiłem swoj wymarzony motorek Yamaha FZR 600 rok 95.Byłem zadowolony az do mniej wiecej trzeciej przejazdzki.Wczesniej jezdziłem bardzo duzo na roznych 125 i 250.Chodzi o to ze moja Fzra jest prawdopodobnie zblokowana chociaz nie wiem tego do konca.Nie wiem jak jest w 600 takch ale sprawa wyglada tak ze gdy sie rozpedze maxymalnie do predkosci 160 to zanim wskazowka pojdzie wyzej to praktycznie kazda prosta mi sie skonczy,Na dodatek jezdziłem ostatnio z GS-em 500 i probowałem mu "odejsc"ale zwyczajnie nie mogłem.Na prostej ledwo go wyminałem.Mam pytanie czy tak ma byc silnik sie ładnie wkreca do 13 tys obrotow i tu wyglada wszystko ok.Ale szczeze mowiac myslałem ze bedzie miała wiekszego "kopa".Czy ona moze byc w jakis sposob zblokowana?I jak ja odblokowac?Z gory dzieki za informacje.
- Czesław
- Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 26/5/2006, 21:32
Jest kilka osób co mają Fzr
Poszukaj w Użytkownikach i zadaj prywatne pyatanie na emaila.
Nie kazdy jest co dziennie na forum i nie każdy przegląda całe forum.
Pozdro!
Poszukaj w Użytkownikach i zadaj prywatne pyatanie na emaila.
Nie kazdy jest co dziennie na forum i nie każdy przegląda całe forum.
Pozdro!
Suzuki GSX 1400-2001
Kawa GPZ 1100-1983
Jawa 250/353-1958
Kawa GPZ 1100-1983
Jawa 250/353-1958
-
skora - Świeżak
- Posty: 280
- Dołączył(a): 12/10/2005, 00:11
- Lokalizacja: Jarocin
siemasz Czesiek , na pewno nie powinno tak być. Chyba że ten GS jest jakoś mocno zrasowany , a proste kończycz na dokręceniu 3 biegu
FZR na byle dłuższej prostej sadzi ponad 220 i żaden GS się nie utrzyma.
Sprawdź skąd ten motocykl był sprowadzony , bo były wersje ograniczone mocą do 27 KM , 34 i 50KM.Jak twoja idzie podobnie do GS'a to pewnie będziesz miał 50 KM. Odblokowanie to nie duży problem , przeważnie ogranicza się do wstawienia albo wyjęcia pewnych zaślepek w gażnikach. Pozdrawiam ,cześć
P.S. 13tys obr/min to już czerwone pole , i nie radzę jej tak wysoko kręcić , bo ona chyba nie ma odcięcia zapłonu
Co prawda nieraz wskakuje mi na czerwone pole jak ją ciągnę na kole i coś ją wtedy trzyma , ale nie wiem czy to jest odcięcie , czy po prostu zawory tłuką o tłoki
Lot/FZR 600/ '91

FZR na byle dłuższej prostej sadzi ponad 220 i żaden GS się nie utrzyma.
Sprawdź skąd ten motocykl był sprowadzony , bo były wersje ograniczone mocą do 27 KM , 34 i 50KM.Jak twoja idzie podobnie do GS'a to pewnie będziesz miał 50 KM. Odblokowanie to nie duży problem , przeważnie ogranicza się do wstawienia albo wyjęcia pewnych zaślepek w gażnikach. Pozdrawiam ,cześć
P.S. 13tys obr/min to już czerwone pole , i nie radzę jej tak wysoko kręcić , bo ona chyba nie ma odcięcia zapłonu
Co prawda nieraz wskakuje mi na czerwone pole jak ją ciągnę na kole i coś ją wtedy trzyma , ale nie wiem czy to jest odcięcie , czy po prostu zawory tłuką o tłoki

Lot/FZR 600/ '91
- Lot
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 28/5/2006, 09:45
ja tez sie zastanawiam czy z moim gixerem wszystko wporzadku.. niby idzie niezle ale tez myslalem ze ma lepszego kopa.. lecialem nim narazie tylko 220 jeszcze by poszedl troche ale juz widac bylo ze mial ciezko.. wszyscy gadaja ze przy gornym zakresie obrotow te motorki dostawaja "wscieklizny" a ja takiego czegos nie zauwazylem.. przyspiesza rowno w kazdym zakresie obrotow i nie ma jakiegos mocnego odejscia przy wysokich obrotach.. to normalne???
- czarny
- Świeżak
- Posty: 37
- Dołączył(a): 12/2/2006, 11:13
Motocykl jest sprowadzony z Austrii.Wczoraj jechałem z kawasaki ZX7R i gosc na tej prostej dokreca sie max do 220 a ja miałem 180 wiec juz nie wiem czy jest zblokowany
.Co o tym myslicie.W koncu 7-ka jest duzo mocniejsza.Wydaje mi sie ze to chyba z motorkiem cos nie tak bo ciezko strasznie wchodzi na wyzsze obroty.O ile jedynka i dwojka jest ok to wyzsze biegi ma problem wejsc powyzej 7 tys i wchodzi bardzo powoli.Co moze byc przyczyna?Wydaje mi sie ze wersja 50 KM nie pojdzie 180 km/h.A spokojnie na dłuzszej prostek motorek rozpedził by sie wyzej tylko długo by to trwało.Pytanie teraz co moze byc nie tak.Brat mowi ze swiece moga byc stare i gazniki do regulacji jak myslicie wymiana i regulacja moze pomoc??Z gory dzieki za odpowiedzi.Pozdrooo!!!!

- Czesław
- Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 26/5/2006, 21:32
jeśli kupiłeś moto i nie wiesz kiedy było ostatni raz regulowane , to zrób w nim regulację zaworów i czyszczenie i synchronizację gażników , na pewno to nie zaszkodzi.
A o ZX7R powiem tak że , mój brat ma GSX-R 750 W o takich samych parametrach jak ZX7R , i jak idziemy na pełnym gwizdku to bardzo niewiele mnie odstawia. Na końcu prostej to nawet 45 konny GS 500 E ciągnie 180 km/h.
Sprawdź jeszcze oznaczenia silnika w swoim modelu , bo przeważnie wersje zdławione są specjalnie oznakowane . Jeśli znajdę czas , to sam czegoś potem poszukam
A o ZX7R powiem tak że , mój brat ma GSX-R 750 W o takich samych parametrach jak ZX7R , i jak idziemy na pełnym gwizdku to bardzo niewiele mnie odstawia. Na końcu prostej to nawet 45 konny GS 500 E ciągnie 180 km/h.
Sprawdź jeszcze oznaczenia silnika w swoim modelu , bo przeważnie wersje zdławione są specjalnie oznakowane . Jeśli znajdę czas , to sam czegoś potem poszukam
- Lot
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 28/5/2006, 09:45
Witam, też kupiłem niedawno fzr. Sprowadzana z niemiec i tez była zablokowana. Tak jak pisze Lot jeśli masz brief (a powinieneś mieć) to moc jest tam napewno podana. Zwykle jest też napisane w jaki sposób silnik został zdławiony. Od momentu kiedy zacząłem na niej jeździć była już odblokowana. W sumie nie sprawdzałem jeszcze ile poleci-miałem długą przerwę w obcowaniu z motocyklami, ale do 190 rozpedza sie naprawdę szybko. Dlatego też sądze, że powinna być odblokowana. Moja zdławiona była do 34KM. Jeśli chcesz to zapytam co zrobili żeby ją oddławic.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- krisp
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 30/5/2006, 10:39
Jestem niezmiernie wdzięczny za odpowiedzi.Faktycznie w briefie pisze ze moc jest na poziomie 35 KW.Nic nie pisze na temat zablokowania.Jakbyscie tylko byli w stanie mi pomoc cos wiecej to by było wspaniale.Niestety u mnie do 180 sie rozpedza dosc słabo.O ile do 150 w miare szybko to potem jest to juz dosyc wymęczone.Ale miało ten motor juz chyba 6 włascicieli wiec mam nadzieje ze ktos go juz odblokował.Pozdrawiam!!!
- Czesław
- Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 26/5/2006, 21:32
Sorki troche zle napisałem do 180 ja miałem okazje sie wkrecic ale prosta nie była jakos wybitnie długa.Mam pytanie-jezeli jest zblokowana to ile moze jechac maxymalnie??Skoro ZX7 maxymalnie na niej 220 wyciaga to ja do 200-tu chyba mogłem miec problem.
Jak nie przeczytasz regulaminu to ja ci pomogę, ale opuścić forum. EDYTUJ POSTY!!!!! icid
Jak nie przeczytasz regulaminu to ja ci pomogę, ale opuścić forum. EDYTUJ POSTY!!!!! icid
- Czesław
- Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 26/5/2006, 21:32
Witam ponownie.Dzis sprawdziłem motorek i juz jestem pewien ze jest zblokowany.O ile do 160 rozpedza sie dobrze potem jest tragedia a od 180 wskazowka prawie wogole nie idzie.Gdy sie rozpedza od 170 cos tak jakby mnie chamowało.Co to moze byc?Czy jesli blokada jest w gaznikach to łatwo to wyciagnac?Bede wdzieczny za odpowiedz.
- Czesław
- Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 26/5/2006, 21:32
to co cie hamowało to mógłbyć pęd powietrza
, ...ŻART
A tak serio to blokada najczęściej jest właśnie w gaźniku , w postaci :
1.jakiejś tulejki przysłaniającej część gardzieli i wtedy wystarczy ją wyjąć , lub
2. (tak kiedyś czytałem) w gaźniku pewne okno jest za duże i trzeba zamontować właśnie jakąś tuleję żeby to okno przysłonić do wymaganych rozmiarów


A tak serio to blokada najczęściej jest właśnie w gaźniku , w postaci :
1.jakiejś tulejki przysłaniającej część gardzieli i wtedy wystarczy ją wyjąć , lub
2. (tak kiedyś czytałem) w gaźniku pewne okno jest za duże i trzeba zamontować właśnie jakąś tuleję żeby to okno przysłonić do wymaganych rozmiarów
- Lot
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 28/5/2006, 09:45
Posty: 25
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości