Swap silnika
			Posty: 5
			 • Strona 1 z 1
		
	
Swap silnika
Witam. Mam zippa quantuma i chciałbym usunąć jeden z amortyzatorów tak jak jeden z kolegów na forum. i on wyciął jakiśswap silnika gdzie on jest i jak wygląda??
				xD
			- dawiduniu12
 - Świeżak
 - Posty: 14
 - Dołączył(a): 8/4/2012, 10:03
 
Re: Swap silnika
dawiduniu12 napisał(a): i on wyciął jakiśswap silnika gdzie on jest i jak wygląda??
Z tego co wiem swap silnika to poprostu zmiana silnika z reguly na mocniejszy.
- mlody636
 - Świeżak
 - Posty: 276
 - Dołączył(a): 21/6/2012, 07:31
 - Lokalizacja: jesteÅ›??
 
po co robisz cos o czym nie masz pojęcia, a robisz bo koledzy mają ? odpusc sobie, kazda ingerencja to spory koszt ( stosunkowo ) bez sensu ładowac kase w chinczyka. spoko wywalisz jeden amor - stracisz amortyzacje, a ten jeden dostanie ostro po tyłku, nie mówie juz nic o sztywnosci zawieszenia. mozesz wsadzic jakis inny mocniejszy pojedynczy ok moze cos dobierzesz dospawasz ale to kosztuje. bezsensu. co do silnika po co go wymieniac ? wsadzisz z markowego skuterka, to zacznie ci szybciej jeździc, a do szybkiej jazdy trzeba poprawiac hamulce, całe zawieszenie... jeden wielki bezsens 
 lepiej sprzedac i kupic od razu cos markowego
				KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				

henio12323 - Moderator
 - Posty: 26032
 - Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
 - Lokalizacja: Włodawa / LBN
 
Swap jest nieopłacalny, sam silnik to koszt ok. 700zł, do tego w zależności od silnika sporo przeróbek ramy oraz grzebania w elektryce. Lepiej kup markową 50 i będziesz prawie legalnie jeździł ok.100km/h.
				
			- 
				

komarcc - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 2335
 - Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
 - Lokalizacja: Wieluń
 
swapy? w motorkach biegowych (ogary 900,gb streety, zippy nekeny, choperki, wszystkie z silnikiem leżącym FMB) jak najbardziej, w skuterach też da się wiele zrobić, tylko troche pomyśliunku i tanim kosztem mamy mocny kibel ;F
sam zmieniłem silnik w moim ogarze na 3x mocniejszy i powiem, że bez problemu wytrzymało to zawieszenie i rama. hamulce spisują się bardzo dobrze (tylko hamując z większych predkosci uzywam 2ch naraz, a do 80km/h licznikowe tylko tylnego)
dobrze przemyślany swap jest jak najbardziej opłacalny, po co kupować nowy motor jesli można ogarnąć ten który mamy za 1/5 ceny nowego markowca?
autorze tematu... swapy to sobie na później zostaw, troche się poducz i gdy braknie ci mocy w skuterze, napewno coś doradzimy
				
			sam zmieniłem silnik w moim ogarze na 3x mocniejszy i powiem, że bez problemu wytrzymało to zawieszenie i rama. hamulce spisują się bardzo dobrze (tylko hamując z większych predkosci uzywam 2ch naraz, a do 80km/h licznikowe tylko tylnego)
dobrze przemyślany swap jest jak najbardziej opłacalny, po co kupować nowy motor jesli można ogarnąć ten który mamy za 1/5 ceny nowego markowca?
autorze tematu... swapy to sobie na później zostaw, troche się poducz i gdy braknie ci mocy w skuterze, napewno coś doradzimy
- michau_ek
 - Świeżak
 - Posty: 353
 - Dołączył(a): 10/3/2012, 20:19
 - Lokalizacja: Racibórz
 
			Posty: 5
			 • Strona 1 z 1
		
	
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości