PRZESIADKA CROSS
Posty: 20
• Strona 1 z 1
PRZESIADKA CROSS
Witam
Obecnie śmigam na yz 80 i mam zamiar przesiąść się na 250 4T (crf 250). I tu moje pytanie, czy to dobre moto, jeśli chodzi o CRF 250 2006r. Czym różni się ten model od pozostałych crf 250 (z wyjątkiem tego że jest na dwóch tłumikach) ?. Jak jest z eksploatacją tego cuda przy spokojnej jeździe po lesie, łąkach itp....(nie wliczając paliwa, oleju i filtrów). Z tego co wiem jeśli się trafi na zadbanego 4T to można nim polatać naprawdę sporo bez większych kosztów. Za 8000zł chyba kupi taką CRF w dość przyzwoitym stanie, albo trochę straszy rok.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź
Obecnie śmigam na yz 80 i mam zamiar przesiąść się na 250 4T (crf 250). I tu moje pytanie, czy to dobre moto, jeśli chodzi o CRF 250 2006r. Czym różni się ten model od pozostałych crf 250 (z wyjątkiem tego że jest na dwóch tłumikach) ?. Jak jest z eksploatacją tego cuda przy spokojnej jeździe po lesie, łąkach itp....(nie wliczając paliwa, oleju i filtrów). Z tego co wiem jeśli się trafi na zadbanego 4T to można nim polatać naprawdę sporo bez większych kosztów. Za 8000zł chyba kupi taką CRF w dość przyzwoitym stanie, albo trochę straszy rok.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź
YZ 80
- lechopay
- Świeżak
- Posty: 59
- Dołączył(a): 27/4/2010, 15:48
- Lokalizacja: Wierzchowina
ile masz lat, wzrost, waga ? Od tego zacznijmy.
Druga sprawa, nie kupuj full'a do katowania po lasach i polach. To jest stworzone do jazdy po torze. Do tego kup sobie np. Husqvarnę WR 125, KTM EXC 125. Do 4T 250 trzeba mieć doświadczenie, które się najlepiej wyrabia właśnie na setkach.
Druga sprawa, nie kupuj full'a do katowania po lasach i polach. To jest stworzone do jazdy po torze. Do tego kup sobie np. Husqvarnę WR 125, KTM EXC 125. Do 4T 250 trzeba mieć doświadczenie, które się najlepiej wyrabia właśnie na setkach.
Czarny 300cc 2T.
-
Duriv - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
- Lokalizacja: Lublin
CRF to dobre moto, nie ma co szukac konkretnego rocznika, kazdy jest dobry o ile był dbany. im nowszy i w lepszym stanie tym lepsze moto ale tak jak kolega wyzej słusznie zauwazył bez sensu kupowac motocykl typowo na tor crossowy żeby smigac po lasach, duzo jest motocykli stworzonych własnie pod lasy ;P modele ktma EXC np, kawasaki klx 300 troszke słabszy ale bardzo tani w eksploatacji
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
dokładnie, CRF tez sporo pali bo to sprzet typowo na tor MX, EXC mozna ganiac równie szybko jak YZ i spali mniej, i czesto w EXC jeszcze masz zapas pod manetką bo EXC jest szybszy ;P jak chcesz to jak troche dorzucisz grosza masz EXC-f 250 , czyli 4T w enduro
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
generalnie porównac te same moto z tego samego roku 250 4T a 125 w 2T to 4T jest minimalnie droższe w utrzymaniu. ( 250 a 450 róznica jest juz znacznie mniejsza ) fakt w 2T robisz remonty częsciej to prawda, ale wymieniasz tłok za 350 zł, ew korba za tyle samo i praktycznie cały remont ;d w 4T dochodzi wymiana łancuszka zaworów, wałka rozrządu, tłoki są droższe korby tez. i mozesz 2 lata smigac bez wsadzania nic w silnik a potem rozbierasz a tu pół silnika do wymiany i 4000 zł pójdzie nawet nie bedziesz wiedział kiedy wiec własciwie 2T jest o tyle przyjemniejszy w utrzymaniu że jak cos strzeli to zawsze sie wydusi te 1000 zł w remont. a jak przyjdzie czas na generalke w 4T to nagle wyrzygać 4000 zł moze byc problem
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
A co byście powiedzieli na temat Hondy CRF 250 X ? Z tego co wiem silnik jest znacznie mniej wyżyłowany ;D
http://allegro.pl/honda-crf-250-x-2006r ... 10564.html
http://allegro.pl/honda-crf-250-x-2006r ... 10564.html
YZ 80
- lechopay
- Świeżak
- Posty: 59
- Dołączył(a): 27/4/2010, 15:48
- Lokalizacja: Wierzchowina
co prawda ma te 10 km mniej ale czy różnice są duże?? wątpie. Według serwisówki tłok co 15 godzin. co mnie przeraża
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
na początek przygotuj sobie amortyzację - kwota odpowiadająca % zużyciu materiału. Oddajesz do serwisu, wymieniasz to, co musisz, potem tylko co 15-20 h regulacja zaworów i co 15-20 wymiana oleju. + czyszczenie filtra powietrza.
Czarny 300cc 2T.
-
Duriv - Bywalec
- Posty: 958
- Dołączył(a): 16/5/2007, 16:57
- Lokalizacja: Lublin
to nadal jest wyczynówka bo jest to hard enduro. fakt jak kupisz igłe 2 sezony mozesz polatac bez remontów ale też tak mozesz polatac crossówka ;P a co jezeli trafisz na padline i po miesiacu silnik strzeli i bedziesz musiał kilka tysi w niego wpakowac ? mysl o tym
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Jak ja bym miał teraz kupić motor szukałbym Hondy Xr 400 lub Suzuki Drz 400. Naprawdę dobre sprzęty nie do zdaracia:D, ale jak dbasz. Przemyśl to teraz mam Yamahe Yzf 250. I może w przyszłym roku się przesiąde na taką Xr:D Pozdrawiam
- mikozniak
- Świeżak
- Posty: 210
- Dołączył(a): 13/6/2010, 08:52
- Lokalizacja: Bydgoszcz
kazdy moto dobry co tu wiecej rozpisywac ? tak samo crf 250 rmz czy kxf tak jest i yzf
zalezy ile sie wsadza od stanu technicznego jak kupisz starego trupa dobitego to mozesz wydawac 4 tysie rocznie ;P jak kupisz nówke 1000-2000 zł rocznie przy sredniej jeździe
zalezy ile sie wsadza od stanu technicznego jak kupisz starego trupa dobitego to mozesz wydawac 4 tysie rocznie ;P jak kupisz nówke 1000-2000 zł rocznie przy sredniej jeździe
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości