Wydech przelotowy kawasaki zx6r
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Wydech przelotowy kawasaki zx6r
Witam wszystkich, wiem że takich tematów już było pełno, bo przeczytałem ich wiele ale nigdzie nie podają jednoznacznej odpowiedzi, zdania są bardzo podzielone. Jak to w końcu jest z tymi wydechami przelotowymi jedni mówią że moc teoretycznie powinna się zwiększyć ze względu na większą przepustowość spalin drudzy znów że moc może spaść i zaszkodzi to silnikowi, chciałbym zrobić taki wydech przelotowy w Kawasaki ZX6R 636 2002r. Proszę o poradę. Z góry dziękuję
- MaSs911
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 6/8/2011, 09:05
- Lokalizacja: Rybnik
Działam w tm temacie prawie 4lata.Modyfikuje głównie tłumiki na przelotowe , wyniki obserwacji i z hamowni mówią że po takiej zmianie moto zawsze zyskuje troche mocy i momentu. Np FZ6 zyskało coś około 16KM.
EdHaust-"Nie liczy się ilość a jakość decybeli" 506436737
-
edzio - Świeżak
- Posty: 106
- Dołączył(a): 27/12/2009, 18:31
- Lokalizacja: Modlin Twierdza
Sam przelot nic ci nie da. Muszisz wymienic tez filtr powietrza na sportowy + ewentualnie zestaw dyno do gaznikow lub PC jak na wtrysku(ale niekoniecznie) JEzeli sciagniesz orginalna puszke i zalozysz przelot to na 99% sie okaze ze bedziesz mial dziury w obrotach
czyli krotko mowiac. Filtr powietrza + przelot + strojenie, inaczej nie ma to sensu.
Silnikowi przelot na pewno nie zaszkodzi jezeli wszystko jest zestrojone ze soba. Co do mocy to od gory bedzie odczuwalna. Od dolu moze minimalnie stracic.
czyli krotko mowiac. Filtr powietrza + przelot + strojenie, inaczej nie ma to sensu.
Silnikowi przelot na pewno nie zaszkodzi jezeli wszystko jest zestrojone ze soba. Co do mocy to od gory bedzie odczuwalna. Od dolu moze minimalnie stracic.
tea who you yea bunny
-
zxer - Stały bywalec
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
- Lokalizacja: Londyn / inowroclaw
kiedyś przeczytałem cośtam z matmy o obliczeniach wydechu.
Wniosek z tego był taki że to prawie że technologia kosmiczna a grzebanie w tym wiertarką ma taki sam sens jak to że dzieciaki w skuterze zrobią dziurę w kolanku "bo głośniej".
Opór spalin ma duże znaczenie dla procesu spalania. Tak jak poprzednicy pisali, PC + hamownia.
Wniosek z tego był taki że to prawie że technologia kosmiczna a grzebanie w tym wiertarką ma taki sam sens jak to że dzieciaki w skuterze zrobią dziurę w kolanku "bo głośniej".
Opór spalin ma duże znaczenie dla procesu spalania. Tak jak poprzednicy pisali, PC + hamownia.
- tnts
- Świeżak
- Posty: 151
- Dołączył(a): 27/6/2011, 19:05
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości